Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!
Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
Przepiękne baleriny w szpic, roz.38 Kupiłam je przez internet bo długość wkładki zgadzała sie z moim rozmiarem ale jest to typowe 38 No...
Nowe baleriny, brokat 38
50.00 zł
38
Roz. 36 :) Super czarne rurki które pasują do wszystkiego :) Kupiłam je na Allegro ale niestety są za małe w pasie :/ + koszt wysyłki
Czarne rurki stradivarius 36
35.00 zł
36 / 8 / S
H&M
Kupiony za 59,90 jednak nie moge go do niczego dopasować wiec leży tylko nie noszony :( + koszt wysyłki
Naszyjnik w kolorze brudnego złota
23.00 zł
SIX
Śliczne, podwójne perły z kwiatem Nowe z metkami :) +koszt wysyłki
Perły z kwiatem
20.00 zł
NOWE rajstopy kolor cielisty Roz. 3, prosiłam chłopaka żeby mi kupił na wesele niestety to nie jest mój roZmiar :/ + koszt wysyłki
2x rajstopy kolor cielisty
20.00 zł
Inne
Śliczny, delikatny i leciutki pasek Idealny dodatek do letnich stylizacji ;) + koszt wysylki
Pasek w niebieska kratkę
10.00 zł
H&M
Śliczne kolczyki, dostałam he ale mam tunele wiec nie moge ich nosić :( NOWE nigdy nie noszone + koszt wysylki
Kolczyki z koralikami różowe
10.00 zł
H&M
Śliczne kolczyki, dostałam je ale mam tunele i nie mam jak ich nosić :( + koszt wysyłki
Kolczyki z koralikami niebieskie
10.00 zł
Dostalam je w prezecie, niestety nieudany prezet poniewarz mam tunele :/ Nie noszone, leżą i czekaja az ktos je zechce ;) + koszt wysylki
Duże kolczyki nowe
10.00 zł
4 paski za tylko 40zl !!! 50zl z kosztem wysyłki ;) 3 paski są nowe są dodane jako pojedyncze przedmioty u mnie na profilu czwarty był u...
WIelka paka
40.00 zł
Super modny pas, pasuje do wszystkiego Jest idealnym dodatkiem ;) + koszt wysylki
Brązowy pas super modny
15.00 zł
Super modny pasek, można zapiać na jaka kolwiek długość NOWY nigdy nie noszony ;) + koszt wysylki
Pasek w stylu wikinga
15.00 zł
Super pasek Ala wężowa skóra Po środku jest guma wiec jest elastyczny NOWY nigdy nje noszony ;) + koszt wysylki
Pasek we wzór wężowy
12.00 zł
H&M
W opakowaniu pod rzęsami jest klej i instrukcja obsługi ;) Śliczne rzęsy , idealne na imprezę ;) + koszt wysylki
Imprezowe złote rzęsy
12.00 zł
Śliczny, delikatny kolor Wyglada bardzo naturalnie Użyty 2 razy ale nie moge przekonać sie do róży ( nie używałam nigdy i chyba nie dam r...
Róż do policzków
15.00 zł
Bluza jest krótsza, ma szeroki delkold dzieki czemu można nosić z odsłoniętym ramieniem ;) + koszt wysylki
Szara bluza we wzór koronki
25.00 zł
36 / 8 / S
Roz. 38-40 ja mam 38 i jest dobra ale na 40 tez bedzie ok ;) Śliczny kolor, z tylu ma zamek, ja byłam w niej raz i bez stanika można spok...
Różowa sukienka 38
45.00 zł
38 / 10 / M
Materiał ma lekki brokat, lekko sie mieni :) Śliczny , kobiecy sweterek, idealnie podkreśla krągłości :D Roz. 34-38 ja mam 38 i tak leży ...
Pudrowy sweterek w serek
25.00 zł
36 / 8 / S
Kupiona za 630 zł, założona 2 razy Oryginalna Malvin !!! Stan idealny! + koszt wysyłki
Kamizelka "Malvin" M/L
250.00 zł
38 / 10 / M
Roz. Uniwersalny , ja mam 38 i tak leży ;) Lekko skudlony ale to dla tego ze to taki materiał (widoczne na zdj) ale można to ogolić + ko...
Beżowy swetr z dłuższym tyłem
30.00 zł
Uniwersalny
H&M
Śliczna wiosenna sukienka / tunika ;) Roz. 34-38 ja mam 38 i tak leży ;) Na większe roz. tez bedzie dobra ale w tedy moze byc za krótka ...
Niebieska tunika / sukienka
30.00 zł
Uniwersalny
Roz. 38 ja mam 38 i są idealne Na 36 tez bedą ok ale luźniejsze GRATIS jedna dowolna rzecz wystawiona do 10 zł ;) + koszt wysylki
Dżinsowe spodenki z przetarciami
50.00 zł
38 / 10 / M
Nowa kamizelka z metkami, kupiona za granicą za 30£! Czyli około 170 zł Kolor to pudrowy róż ;) GRATIS jedna dowolna rzecz wystawiona do...
Skórzana pudrowa kamizelka Zara
80.00 zł
36 / 8 / S
Można nosić jako bluzkę/tunikę/sukienkę ;) Jest idealnej długości jako sukienka :D Kolory to ciemny granat z ciemną zielenią GRATIS jedn...
Tunika/ sukienka w kratę
40.00 zł
Uniwersalny
Przed kolano, miękki material, nogawka w kant
Krótkie spodenki
15.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam jasne jeansowe szorty. Koszt wysyłki poleconej ekonomicznej to 10 zł. #szorty #jeansoweszorty
jeansowe szorty jasny jeans 36
15.00 zł
36 / 8 / S
spodenki posiadają niewielkie rozprucie na szwie widoczne na zdjęciu
krótkie spodenki
5.00 zł
36 / 8 / S
Spodenki z materiału woskowanego, nie ubrane ani razu, czyli nowe Wymiary Pas-33*2 Biodra-42*2 Stan-19 Dł-22
Spodenki
30.00 zł
36 / 8 / S
Spodenki w bdb stanie
Spodenki S
8.00 zł
36 / 8 / S
Nie maja wad
Rozowe spodenki S
20.00 zł
36 / 8 / S
Nie maja wad
Spodenki S fioletowe
20.00 zł
36 / 8 / S
Przesyłka 10 zl
Spodenki
20.00 zł
36 / 8 / S
Zwiewny fason, elegancka tkanina, w kwiatowy motyw, brak wad Koszty wysyłki 9 zł
Spódnico-spodenki floral casual kwiaty
25.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam jeansowe ogrodniczki. Rozmiar XS/S
Jeansowe ogrodniczki
40.00 zł
36 / 8 / S
Krótkie sportowe spodenki. Rozmiar z metki S, na XS tez beda dobre.
Sportowe spodenki
12.00 zł
36 / 8 / S
wysylka 10zl
biale koronkowe spodenki new
35.00 zł
36 / 8 / S
Krótkie spodenki w kratę. Cztery kieszonki. Rozmiar S. Stan bardzo dobry minus. Wymiary: długość: ok. 36 cm, szerokość: ok. 43 cm x 2,...
Szort, w kratkę, krata, pasy, emo, hipster, blogerskie, japan, harajuku, kawaii, manga
15.00 zł
36 / 8 / S
noszone, ale w dobrym stanie,rozm z metki 29, S, 10zł
spodenki materiałowe
10.00 zł
36 / 8 / S
Nowe spodenki sports yellow :) roz s zapraszam
Mega spodenki sport s yellow
40.00 zł
36 / 8 / S
Spodenki szare, rozmiar S, zalozone raz
Spodenki szare, rozmiar S
20.00 zł
36 / 8 / S
Zachęcam do kupna osoby z Krakowa, możliwość osobistego oglądnięcia rzeczy i dokonania transakcji.
Beżowe cienkie spodnie 3/4 z kokardą.
8.00 zł
36 / 8 / S
szorty spódnica, kolor ciemny żółty, na gumkę w pasie
spodenki
10.00 zł
36 / 8 / S
Krótkie czarne dresowe spodenki
Dresowe spodenki
20.00 zł
36 / 8 / S
Spodnie lekko wychodzą ze kolana rozmiar dobry na s /m
Spodnie luźne
9.00 zł
36 / 8 / S
Oryginalne, modne z podwijaniem na guziki
Khaki spodenki jeans
19.00 zł
36 / 8 / S
Z cienkiego materiału
Jeansowe spodenki szorty z
14.00 zł
36 / 8 / S
Jeansowe w idealnym stanie
Białe spodenki  z kieszonkami
14.00 zł
36 / 8 / S
+10 wysyłka
Szorty czarne
30.00 zł
36 / 8 / S

Vintedzianki szukały również


Czerwony Inne, Różowy Inne, Inne