Reklamy
Przedmioty użytkownika (26)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
Cudowna sukienka, ktora mialam na sobie raz (wlasna 18 :3)! Sukienka idealnie dopasowuje sie do sylwetki. Jest to L jednak bedzie dobra n...
bezowa sukienka
130.00 zł
M / 38 / 10
Suknia zalozona 2 razy na 100! Jest cudowna! U nikogo nie spotkalam podobnej co swiadczy o jej wyjatkowosci :3 suknia jest obcisla, jej t...
Czarna suknia
280.00 zł
M / 38 / 10
Obudowa z odczepianym ogonem. Nowa, nie zakladana na telefon. Iphone 4 lub 4s. :3
obudowa lisek
10.00 zł
Nowy stroj kapielowy, ktory okazal sie za duzy... Rozmiar M ale po przymierzeniu okazuje sie duzym M, a nawet L.
stroj kapielowy w paski
15.00 zł
M / 38 / 10
Luźna, granatowa bluzka, ktorej nie mialam ani razu na sobie. Wzor na koszulce idealnie wpasuje sie dla osob, ktore uwielbiaja stare czas...
granatowa bluzka
10.00 zł
L / 40 / 12
Przewiewna koszula na dlugi rekaw, ktory bez problemu mozna podciagnac i podpiac. Idealna na lato! Zalozna 2 razy :3
Koszula
15.00 zł
M / 38 / 10
Bluza z kapturem, szara, ktora jest w bardzo dobrym stanie. Zalozona kilka razy i az szkoda jej wyrzucac. :c
bluzka z kapturem
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Dosc cienki sweterek, ktory idealnie podkresla sylwetke, ani razu nie mialam go na sobie. :3
sweter w szaro-czarne paski
15.00 zł
S / 36 / 8
Szara bluza na krorki rekaw. Posiada kolorowe serca, ktore spadaja z chmury. Bluza jest dosc dluzsza :3
bluzonarzutka
15.00 zł
M / 38 / 10
Rozniarowo jest s jednak na kobietki z rozmiarem m bedzie idealna. Luzna oraz przewiewna z efektownym wzorem, ktory przypomina nam o dzie...
bluzka kremowa
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Nowa bluzka z h&m. Idealnie pdkreslajaca talie. Rozmiar s jednak na dziewczyne noszaca m rowniez bedzie dobra :3
biała bluzka z divided h&m
13.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka nie byla noszona. Nie byla w moim guscie. Na koszulce znajduje sie kobieta, ktora jest tylem. Bluzka nie opina sie na ciele. :3
bluzka khaki
10.00 zł
M / 38 / 10
Jest to dłuższa bluzka khaki, ktora idealnie podkreśla sylwetke. Ani razu nie miałam jej na sobie :c
dluższa bluzka khaki
15.00 zł
M / 38 / 10
Bluzka z nietoprzem, ktory zrobiony jest z dżetów. Przeznaczona jest raczej do spodni z wysokim stanem. Zalozona raz. :3
czarna bluzka ze zlotymi i srebrnymi dodatkami
15.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka z napisem love rock, grafitowa z wiazanien z tylu. Marka nieznana. Bedzie dobra dla dziewczyn z rozmiarem 38, 36 :3
bluzka z wiązaniem
10.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka z gumeczkami na rekawkach. Nie zalozona ani razu. Na dziewczyne z rozmiarem 38 rowniez bedzie idealna :3
bluzka z guziczkami
15.00 zł
L / 40 / 12
Nowo zakupiona bluzka, ktora jedynie przymierzylam i niestety nie przypadla mi do gustu. Ladnie podkresla talie i nie opina sie na brzuch...
czarna bluzka M
18.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Jeansowe szorty zalozone kilka razy. Spodnie z przetarciami co dodaje im uroku! Rozmiar to 29 czyt. 36/38 :3
jeansowe szorty
10.00 zł
S / 36 / 8
Spodnie zalozone 2 razy. Byly skracane co widac na 2 zdjeciu przy koncowce nogawki (trojkat). Dla dziewczyny ze 174 cm bedzie to dlugosc ...
spodnie rurki z divided h&m
30.00 zł
S / 36 / 8
Spodnie dlugie z elastycznego materialu. Zalozone kilka razy :3
spodnie szaro-czarne z divided, rozmiar 29/34
25.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Sa to spodnie na gumke bodajze z h&m. Rozmiar 36/38. Zalozone 2 razy. Mozna powiedziec, ze zaliczaja sie dlugoscia nogawki do 7/8 :3
spodnie granatowo-biale
30.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Spodnie noszone 2 razy. Wygodne plus dobrze ukladaja sie na nodze. Przeznaczone dla kobiet ze zwariowanym charakterem :3
kolorowe spodnie z h&m
35.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Noszone z 3 razy wiec sa w stanie idealnym. Spodnie sa na gumke i ladnie podkreslaja ksztalty. Kolor zywszy niz na zdjeciach. :3
pomarańczowe, długie spodnie z h&m
30.00 zł
S / 36 / 8
Czarne spodnie, ktorych nie mialam ani razu na sobie. Powod? Sa to biodrowki, za ktorymi niestety nie przepadam. Rozmiar to 29/32
Czarne spodnie divided h&m
30.00 zł
Inne
Podobne rzeczy
Raz ubrane.
Ogrodniczki
50.00 zł
M / 38 / 10
Krótkie spodenki
Krotkie spodenki
17.00 zł
M / 38 / 10
Jungle Floral Awersome Przystosowane do pływania i nie tylko, z modnym wzorem, idealne na wakacje! Rozmiar M ale na S również pasują Dokł...
Szorty do pływania
20.00 zł
M / 38 / 10
krótkie spodenki
krótkie spodenki
18.00 zł
M / 38 / 10
Krótkie jeansowe spodenki
Krótkie jeansowe spodenki
5.00 zł
M / 38 / 10
Oddam za koszt wysyłki bądź wymienię rozm z metki s jednak polecam na m
Spodenki cropp
1.00 zł
M / 38 / 10
noszone kilka razy
spodenki
10.00 zł
M / 38 / 10
brak większych oznak użytkowania, założone kilka razy więcej zdjęć/informacji priv!
krótkie spodenki z szelkami cropp
23.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam szorty x2 cropp 38 cena za dwie pary
szorty 38 cropp
20.00 zł
M / 38 / 10
Czarne spodenki z nakładka z przodu dająca efekt mini spódniczki. Bardzo wygodne.
Czarne spódnico-spodenki
12.00 zł
M / 38 / 10
Hej na sprzedaż posiadam raz ubrane ogrodniczki. +10 zł wysyłka polecona priorytetowa.
Jeans ogrodniczki cropp
25.00 zł
M / 38 / 10
Krótkie czarne spodenki idealne również do wody. #spodenki#cropp#woda#spodenkidowody
Krótkie spodenki czarne
10.00 zł
M / 38 / 10
Ogrodniczki noszone kilka razy.
Jeansowe ogrodniczki
28.00 zł
M / 38 / 10
Luźne spodenki w pióra. Przewiewny materiał. Miałam je na sobie z 2-3 razy. Spodenki polecam bardziej niższym dziewczynom. W pasie posiad...
Spodenki
10.00 zł
M / 38 / 10
rozmiar M wysyłka 11zl
krótkie spodenki
15.00 zł
M / 38 / 10
Spodenki ogrodniczki Cropp (chillin) kolor brązowy odpinane szelki zapinane na zamek i guziki dł. całkowita: 29cm szerokość: 43cm rozmiar...
Spodenki ogrodniczki Cropp
10.00 zł
M / 38 / 10
Nie posiadają żadnych wad, noszone były kilka razy. Rozmiar M +kw
Dżinsowe szorty ogrodniczki
40.00 zł
M / 38 / 10
+10 przesyłka
Krótkie spodenki
10.00 zł
M / 38 / 10
Gruby materiał. Stan idealny. Rozmiar M. Ubrane dwa razy.
Szorty, przed kolano.
15.00 zł
M / 38 / 10
Witam, oferuję krótkie spodenki firmy cropp. Nowe, z metkami. Rozmiar 38. Polecam +kw
Beżowe, krótkie spodenki cropp
25.00 zł
M / 38 / 10
Mam na sprzedaz ogrodniczki rozmiar M w idealnym stanie.
Ogrodniczki
45.00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny
Jeansowe ogrodniczki
40.00 zł
M / 38 / 10
Fajne spodenki śliskie w rozmiarze M marki Cropp, wysyłka 11zl idealny stan
Spodenki w kropki Cropp rozmiar M
12.00 zł
M / 38 / 10
Ogrodniczki
Ogrodniczki
20.00 zł
M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


Różowy Cropp Inne, Różowy Inne, Cropp, Cropp Inne, Inne, Jasnoniebieski Cropp Inne, Jasnoniebieski Inne