Reklamy
Przedmioty użytkownika (1 432)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 10% zniżki
Nowa pięnie zdobiona aksamitka na szyje ładna cudnie wygląda ubrana:) Polecam!!! Wysyłka 6zł.
Nowa aksamitka na szyje
15.00 zł
Piekna jak nowa raz przymierzona sukienka wiazana na szyje ładna bez wad stan idealny!!! Cudna firmy bon prix.Rozm.34/36 Wysyłka 10zł. Ch...
Sukienka jak nowa wiązana na szyje
18.00 zł
S / 36 / 8
Rewelacyjne getry legginsy 3/4 bawełniane w rozm.40 swietne sper sie prezetuja i wyglądaja ubrane rozciagliwe intensywnie czarne:) Poleca...
Getry legginsy 3/4 Rozm.40
12.00 zł
L / 40 / 12
Róowa bluzeczka idealna na lato wad nie widze fajna super sie prezetuje i wygląda ubrana w sam raz na ciepłe dni nie ma metki z rozmiarem...
Rózowa idealna na lato
8.00 zł
M / 38 / 10
Piekna złota sukiena w Rozm.38 ładna super sie prezetuje i wyglada ubrana cudna bez wad lekka i przewiewna :) wysyłka 10zł. Chetnie sie w...
Złota sukienka Rozm.38
15.00 zł
M / 38 / 10
Rewelacyjna sukienka długa na metce Rozm.10 dla mnie to S/M ładna na dole rozcięca bez wad swietna!!! Wysyłka 10zl chetnie sie wymieniam:)
Suknia długa rozcięcia
15.00 zł
S / 36 / 8
Piękna nowa srebrana bransoletka próba 925 cudna swietnie się prezetuje i wygląda ubrana idealna na prezet jest nowa nigdy nie uzywana do...
Nowa piekna srebrna bransoletka pr.925
23.00 zł
Piękna czarna elegancka sukienka z tłoczonym wzorem iekoskórka w Rozm na moje oko to L/XL cudna bez wad stan idealny raz ubrana swietna!!...
Czarna elegancka sukienka L/XL
30.00 zł
L / 40 / 12
Bardzo fajny zetsawik łancuszek podwojny i krzyzyk zestawik fajnie sie prezetuje łancuszek troszke kolorek zszedł ale posłuzy jeszce krzy...
łancuszek i krzyzyk
7.00 zł
Super zestaw bransoletek łądne lecz obie do zreperowania naderwane moze ktos sobie z tym poradzi piersioneczek malutenki. wysyłka 5zł. Ch...
Zestaw bransoletek
4.00 zł
Fajny zestaw pierscionków i zawieszka używane ale posluza jeszce długo swietne!!!Pierscionki tak na rozm 6/8. Polecam!!! wysyłka 6zł. Che...
Zestaw pierscionków i zawieszka
12.00 zł
Regulowany
Fajny kolczyk do pepka super sie prezetuje i wyglada ubrany raz noszony fsjny:) Polecam!!! wysyłka 5zł. chetnie się wymieniam:)
Kolczyk do pępka
5.00 zł
Fajne ciekawe nowe kolczyki łądne super sie prezetuja niegdy nie doszone ciekawe:) Wysyłka 6zł. Chetnie się wymieniam:)
Fajne kolczyki nowe
5.00 zł
Zestawik breloczek but nie uzywany dwa breloczki smile gumka do włosów noszona i zawieszka do tel. Fajny zestawik. wysyłka 6zł. chetnie s...
Breloczki zawieszki gumka
4.00 zł
Super odzywka do rzes na kilka uzyc dodatkowo mały tusz w smie szczoteczka juz posostała bo tuszu zabrakło ale mozna usupełnic tuszem szc...
Odzywka do rzes i szczoteczka
3.00 zł
Zestawik błyszczyk L'oreal brokatowy kilka razy uzyty dodatkowo błyszczyk avon zuzycie widoczne na zdjeicu i 2 próbki pomadek jedna na wy...
Błyszczyki pomadki
6.00 zł
H&M
Przesliczna haleczka HM w rozm 75B z push p zdobiona pięnymi cyrkoniami sliczna wad nie widze naprawde super!!! Wysyłka 10zł. Chetnie się...
H&M haleczka Rozm 75B Push up
18.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Fajna bluzeczka H&M z koroneczka sliczna super sie prezetuje i wygląda ubrana wygodna wad nie widze jedynie malutka dziurka pokazana na f...
H&M z koroneczka rozm.M
14.00 zł
M / 38 / 10
Super bluzeczka w paseczki w Rozm M/L śliczna super sie prezetuje i wyglad aubrana wad nie ma moze troszke kolorek sprany ale minmalnie p...
super w paseczki Rozm.M/L
15.00 zł
M / 38 / 10
Rewelacyjna jak nowa tuniczka w rozm.M ładna super sie prezetuje i wyglada ubrana wsam raz na codzien i nie tylko idealna na chłodniejsze...
Jak nowa tuniczka Rozm.M
15.00 zł
M / 38 / 10
Rewelacyjne morelowe body na zamek w rozm XS/S nie ma metki ale raczej na ten rozmiar cudne super sie prezetuja i wygladaja ubrane w sam ...
Rewelacyjne body zamek Rozm.XS/S
23.00 zł
XS / 34 / 6
Rewelacyjna sukienka New Look w Rozm.36 cudna swietnie sie prezetuje i wyglada ubrana w sam raz na specjalne wysjcia i nie tylko slczna!!...
New Look Rozm.36
20.00 zł
S / 36 / 8
Cudna biała skienka na lato sliczna rozkloszowana na dole bialutka bez wad pieknie wygląda ubrana na biscie mega sie prezetuje:) Wysyłka ...
Cudna biała na lato Rozm.36
25.00 zł
S / 36 / 8
Nowa sukienka tuniczka z metka ładna nie ma rozmiaru na metce na moje oko to XS/S łądna z zameczkiem z przodu ma po pokach szlufki jakby ...
Nowa sukienka tuniczka
22.00 zł
S / 36 / 8
Clarins odlewka podkładku do twarzy pozostały 2 Rózowy maskuje sińce pod oczami Zielony maskuje popekane naczynka i troche ciemego bezu m...
Clariins odlewka podkładu oraz korektory
7.00 zł
Podobne rzeczy
Spodenki sportowe rozmiar s/m. Nie noszone. Można kupić w zestawie z koszulką. Cena kompletu to 65 zł
Spodenki sportowe s/m
25.00 zł
M / 38 / 10
Kombinezon z metkami , rozmiar 38/40. Cena 40 zł z wysyłka w cenie ( wysyłka 11 zł listem poleconym).
Kombinezon etno wzory nowy
40.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam spodnie typu skórka ,raz założone,stan idealny Wymiary Dł-27 Biodra-45*2 Pas-35*2 Stan-20
Spodnie typu skorka
30.00 zł
M / 38 / 10
Zalozone wygladaja jak spodniczka. Założone kilka razy nie mają żadnych wad
Niebieskie spodenki
10.00 zł
M / 38 / 10
Spodnie kupiłam za 300zł sprzedaje za 100zł. stan idealny
Spodnie z Massimo Dutti
100.00 zł
M / 38 / 10
Spodenki z wzorem i falbankami. Po założeniu wyglądają jak spódniczka. Stan idealny. Rozmiar z metki M. W pasie: 38 cm, z tyłu zapinane n...
spodenki wzór falbanka M
14.00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny. Krótkie spodenki i góra z ciekawym tyłem. +7 zł przesyłka
Kombinezon w palmy Pull&Bear
35.00 zł
M / 38 / 10
Stan bardzo dobry, rozmiar 38
Spodenki
M / 38 / 10
Spodenki w bardzo dobrym stanie,
Spodenki do kolan z Pulz
10.00 zł
M / 38 / 10
Nowe mega eleganckie krótkie ogrodniczki, kieszenie zdobione perłami. Rozmiar m
Jeansowe ogrodniczki perłowe kieszenie
55.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam nowe nienoszone krótkie spodenki w kwiaty z kieszeniami.
Krótkie spodenki w kwiaty
30.00 zł
M / 38 / 10
załozone kilka razy , w świetnym stanie , bardzo wygodne
cienkie szorty w kwiaty
22.00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny. Materiał śliski, kolor czarno-pudrowy. Pasie gumka i sznurek, po bokach kieszenie. rozmiar 12 wg mnie M (zdj na S) pas: 3...
szorty krótkie zwiewne spodenki wzory aztec
10.00 zł
M / 38 / 10
Najmodniejsze, podwijane
Czarne spodenki lniane oryginalnie szyte insta
7.00 zł
M / 38 / 10
Idealny stan
 Czarne lniane spodenki
7.00 zł
M / 38 / 10
Mają malutka dziurę na pupie. I plamę,ale wyprac i zniknie.
Krótkie spodenki sportowe pomarańczowe
10.00 zł
M / 38 / 10
Hej, sprzedam jasno niebieskie alladynki.
Jasno niebieskie alladynki
10.00 zł
M / 38 / 10
hej, sprzedam czarne alladynki z kieszeniami.
Czarne alladynki
10.00 zł
M / 38 / 10
Orginalne śliczne spodenki
Żółte spodenki
5.00 zł
M / 38 / 10
Spodnie do kolan
Zielone spodnie do kolan
10.00 zł
M / 38 / 10
Nowe spodenki z gumką w koty. Materiał sztywny, ładnie sie układa.
Spodenki dla kociary
30.00 zł
M / 38 / 10
Wygodne krótkie spodenki, widać że noszone
Krótkie żółte spodenki
5.00 zł
M / 38 / 10
C&A
Sprzedam białe spodenki firmy c&A w rozmiarze 38. Wymiary: pas 42/ biodra 50/ długość całkowita 32. Stan idealny, ubrane 2 razy. Koszt 12...
Białe spodenki na lato z wiązaniem C&A rozmiar 38
12.00 zł
M / 38 / 10
Spodenki oysho w paseczki rozmiar 38.
Spodenki Oysho w paseczki 38 Szorty
13.00 zł
M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


Szary Inne, plusminus, Inne, Beżowy Inne, Szary plusminus Inne, plusminus Inne, Beżowy plusminus Inne