Brak komentarzy
Podobne rzeczy
TU
zapraszam stan idealny , dla zainteresowanych prześlę wymiarki lub dodatkowe zdjęcia . Zapraszam do obejrzenia pozostałych moich ofert ,...
piękny marynarski sweterek oversize
35.00 zł
Uniwersalny
TU
Luźny sweterek beżowo granatowy w paski. Rozmiar z metki to 16 ale ja nosze S i układa się bardzo dobrze. Jak dla mnie to oversize przez ...
Sweterek w paski
27.00 zł
Uniwersalny
TU
rzadko noszony, lekko skulkowany ale to sprawa golarki do ubrań nie jest taki sztywny i fajnie sie układa włożony do spodni rozmiar to ni...
luźny beżowy ciepły sweter warkocz TU
14.00 zł
Uniwersalny
TU
Luźny i bardzo wygodny sweterek, prawie nienoszony. Pasuje zarówno na XS jak i na XL. + 7 zł list polecony + 11 zł list polecony prioryt...
Sweterek oversize paski
40.00 zł
Uniwersalny
TU
Lsni, maa z tylu odpinany zamek rozmiar bedzie paasowal na xs/m Wyprzedaz/ Mam na sprzedaż ciuchy w ktore nie mam szans wejść po porodz...
Śliczny sweterek idealny
40.00 zł
Uniwersalny
TU
Sweter TU, z boków dłuższy. Tył i przód taki sam. Sorrki, że nie wyprasowany. Rozmiar z metki 8, pasuje na S/M (ja noszę M). #sweter #a...
Sweter asymetryczny S/M szary
13.50 zł
Uniwersalny
TU
Fajny włochaty,miły w dotyku sweterek ,kolorowe niteczki ,uniwersalny .Nigdy nie noszony
Włochaty sweter kolorowe niteczki
12.00 zł
Uniwersalny
TU
Sprzedam luźny sweterk oversize, w pięknym żywym czerwono-czarnym kolorze :) sweterek fajnie układa się na ciele, i mimo że jest cienki j...
Sweter oversize w paski
13.00 zł
Uniwersalny
TU
Mam do sprzedania blogerski sweter oversize z kapturem, firmy Tu. Z przodu kieszonka z zamszu, ładnie się układa, lekko rozkloszowany. Id...
Ciepły sweter ponczo oversize Tu
23.00 zł
Uniwersalny
TU
#TU Modny sweterek sweter damski oversize bluza #sweter #bluza #bluzka #sweterek #modny #ciepły #kardigan #tu
Modny sweter damski oversize
20.00 zł
Uniwersalny
TU
Sprzedam sweterek fluffy. Był noszony sporadycznie. Pasuje na S, M i L dzięki swojej elastyczności. + koszty wysyłki (cena w zależności o...
Beżowy sweterek fluffy włochaty
18.00 zł
Uniwersalny
TU
Sweter w bardzo dobrym stanie, rozmiar uniwersalny. Koszt przesyłki 10 zł
Sweter TU miękki
35.00 zł
Uniwersalny
TU
Piękny, ażurowy, kremowy sweterek z TU. Sweterek bardzo przyjemny w noszeniu. Długośc z przodu to 61 cm, długość mierzona od rękawa to 4...
kremowy sweterek TU
10.00 zł
Uniwersalny
TU
Sweterek jak nowy , załozony moze z 3 razy. Nie ma żadnych wad i nie jest zmechacony, jest z pożadnego materiału , który sie nie mechaci ...
Sweterek biały krótki
40.00 zł
Uniwersalny
TU
Sweter w kolorze burgudnowym.Oversize :)
Sweter marki TU
30.00 zł
Uniwersalny
TU
#burgundowy #koralowy #paski #sweterek #uniwersalny #jesien2015 #sweter rozmiar S-xl
Sweterek paski burgundowy
18.00 zł
Uniwersalny

Vintedzianki szukały również


Beżowy TU Swetry z dzianiny, Swetry z dzianiny, Beżowy Swetry z dzianiny, Niebieski TU Swetry z dzianiny, TU, Niebieski Swetry z dzianiny, TU Swetry z dzianiny