Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która zwiększy Twój komfort korzystania z Vinted.
Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 50% zniżki
GAP
Szary bezrękawnik firmy Gap ,fajny styl,w idealnym stanie.
Bezrękawnik Gap roz.s
40.00 zł
36 / 8 / S
Bluza jeans z dres z kapturem fajna minus zamek się zacina,lepiej wymienić
Bluza z kapturem roz m
38 / 10 / M
Koszulka wiązana z przodu Roz M Wygodna
Koszulka wiązana z przodu
38 / 10 / M
C&A
Sweterek granatowy miękki,w prążki roz M
Sweterek granatowy roz M
38 / 10 / M
C&A
Sexy spódnica tuba roz M Wygodna i modna
Czarna spódnica tuba
25.00 zł
38 / 10 / M
Elegancka bluzka do pracy,na imprezę,bardzo kobieca
Elegancka bluzka w kratkę
25.00 zł
38 / 10 / M
Koszulka vintage z trojkatami,super do wielu stylizacj
Koszulka z trójkątami
20.00 zł
38 / 10 / M
Fajna raz ubrana koszulka z napisem Roz.M Jak nowa
Jak nowa koszulka
25.00 zł
38 / 10 / M
Bluzka roz M,fajna,luzna Spodenki roz M Można razem lub osobno
Bluzka i spodenki
20.00 zł
38 / 10 / M
Fajna sukienka, podkreślająca wdzięki sukienka, Roz.m Wygodna super do trampek
Sukienka w ciekawe wzory obcisła wygodna
30.00 zł
38 / 10 / M
Fajna sukienka ubrana 3 razy,rozM Firma cropp
Śliczna sukienka cropp
30.00 zł
38 / 10 / M
Bardzo fajna sukienka na lato,wiosnę w kwiaty
Fajna sukienka roz S
35.00 zł
36 / 8 / S
Fajne spodenki z delikatna ozdobą,kremowe,roz.38
Krótkie spodenki kremowe
19.00 zł
38 / 10 / M
Ciekawy fason i styl jak chcesz się wyróżnić,śliska,dużo kieszonek.
Fajna stylowa torba
39.00 zł
Fajna bluzka oversize,tył lekko dłuższy,must have :-)
Bluzka oversize firmowa
29.00 zł
40 / 12 / L
Do sprzedania lub wymiany apaszki,7 szt w tym 3 nowe,kosztowały od 15 do 23 zl/szt.
Zestawy apaszek ,7szt
35.00 zł
38 / 10 / M
Ocieplacz z kapturem firmy Next,z kieszeniami
Bezrękawnik ocieplacz Next
30.00 zł
40 / 12 / L
Fajny elegancki sweterek z latami,dekold w serek,ubrany max 4 razy
Elegancki sweterek z latami
29.00 zł
38 / 10 / M
Sweterek w paski,modny i stylowy.
Fajny sweterek w paski
30.00 zł
38 / 10 / M
Fajny sweterek w modnym stylu khaki
Modny,stylowy sweterek khaki
29.00 zł
38 / 10 / M
Tunika bardzo elegancka,stylowa w pięknym odcieniu brązu
Tunika,elegancka i stylowa
25.00 zł
38 / 10 / M
Długi,rozpinany sweterek z kieszeniami Vero Moda
Długi,czarny sweterek ,kardigan
30.00 zł
38 / 10 / M
Fajna koszulka z nadrukiem London z New Loo,w stanie idealnym.
Koszulka New Look z nadrukiem
25.00 zł
38 / 10 / M
Czarna,dłuższa,klasyczna i elegancka koszulka w stanie idealnym.
Klasyczna koszulka czarna
19.00 zł
38 / 10 / M
GAP
Dzianinowy sweterek stan jak nowy. Kolor delikatny beż. Dekolt w serek. Rękawek 3/4. Przeszycie z przodu i z tyłu.
Gap sweterek
36 / 8 / S
GAP
Sweter gruby ciepły kolor cegłowy nie zniszczony idealny
Gruby sweter idealny na zimę
18.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Śliczny granatowo-biały sweter kroju crop top. Stan idealny, brak wad. Sweter niby dziecięcy, jednak bez problemu osoba z rozmiarem do 38...
Sweter GAP crop top
25.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Na matce pisze rozmiar L ale jest doskonaly na S i mniejsze poniewaz skurczyl sie w praniu :) Koszt wysylki 7zl
Sweterek Gap
15.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Ciepły, wełniany sweterek Gap
Sweter, GAP
25.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Rozmiar z metki S, stan idealny.
Sweter kopertowy GAP
34.00 zł
36 / 8 / S
GAP
beżowy sweterek marki GAP w rozmiarze S z rękawami 3/4, prosty, bez dekoltu #prostysweter #gap
sweterek beżowy cielisty GAP S 34 36 XS rękaw 3/4 prosty ciepły bez dekoltu sweter nude minimalizm
15.00 zł
36 / 8 / S
GAP
sweterek firmy Gap rozmiar z metki to XS ale pasuje również na S stan idealny długość całkowita 57cm
sweterek Gap
10.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Bardzo przyjemny w dotyku sweter marki Gap. S,M z uwagi na jego materiał i fakt, ze jest dość długi. Granatowy w niebieskie kropki.
Sweter Gap
35.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Witam Mam do sprzedania bardzo efektowny seter w marynarskim stylu z firmy GAP. Ma oryginalne łaty na łokciach . Świetnie się prezentuje...
Sweter w paski z GAP, w marynarskim stylu . Rozmiar S.
50.00 zł
36 / 8 / S
GAP
marka Gap sweter z krótkim rękawem nie ma wad rozmiar z metki S,ale krój jest luźny,na XS i M tez ok 100% bawełna +10zł wysylka #gap
Gap biały sweter bluzeczka minimalizm oversize
18.00 zł
36 / 8 / S
GAP
niesamowicie efektowny sweterek firmy GAP, rozmiar s, zdobiony prze dekolcie delikatnymi cekinami, zapinany na haftki, niektórym cekinom ...
sweterek GAP
25.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Noszona, bez wad.
Sweter szary guziki GAP
25.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Założony kilka razy, jednak od dłuższego czasu leży tylko w szafie. Osoba na zdjęciu zwykle nosi rozmiar S. Wymiary: dł całk: 55cm, od p...
granatowy sweterek GAP grafitowy sweter S rękaw 3/4 cotton exclusive ściągacz xs 34 36
13.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Sweter zielony (trochę jaskrawy) #gap #sweterek #zielonyneonowy
Zielony sweter Gap
10.00 zł
36 / 8 / S
GAP
sweterek firmy GAP STAN BDB - minimalne zmechaxenia które można usunąć. nie ma plam dziur .ślicznie pasuje do spodni jak i spódniczek. r...
sweterek sliczny z kokardkami s GAP
17.46 zł
36 / 8 / S
GAP
ruby sweter, bardzo ciepły. Stan bardzo dobry, jest lekko zmechacony, można to łatwo usunąć golarką do swetrów. Cena 40 zł +15 zł wysyłka
Gruby sweter
40.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Sprzedam uroczy różowy sweterek rękawy 3/4, stan idealny cena 25 zł zapraszam:)
Różowy sweter S/M idealny
25.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Błękitny sweterek gap rozmiar S/M
Sweterek  GAP
50.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Rozowy sweter z GAP Rozm.146-152 ale dla osoby noszacej xs,s,male m bedzie odpowiedni Kolor odwzorowuje zdj drugie
Rozowy sweterek crop
35.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Sweter Gap, rozmiar z metki S, podaję wymiary: długość mierzona przez środek pleców 59cm, szerokość pod pachami 43cmx2, długość rękawa mi...
GAP czerwony sweter 100% italian merino wool S
34.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Ciepły sweter GAP
Sweter GAP
39.00 zł
36 / 8 / S
GAP
#gap
Cienki sweterek GAP
69.00 zł
36 / 8 / S
GAP
Sweterek w beżowo-pomarańczowe paski,rozmiar 36. Stan idealny.
Sweter w paski gap 36 dekolt w serek
25.00 zł
36 / 8 / S

Vintedzianki szukały również


Szary GAP Swetry z dzianiny, GAP Swetry z dzianiny, GAP, Szary Swetry z dzianiny, Swetry z dzianiny