Reklamy
Przedmioty użytkownika (114)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
Mam na sprzedaż super obcasy, mega wygodne i stabilne dzięki wysokiej platformie.
Gruba platforma słupek czarne
65.00 zł
39
Fajne buciki na koturnie, wiązane na wokół kostki. Bardzo wygodne i stabilne, ubrane 2 razy.
Czółenka espadryle na koturnie czarne wiązane na kostce
50.00 zł
39
Piękna sukienka (zapinana na suwak) w kolorze czarnym z holograficznymi różami - w zależności od światła wyglądają na niebieskie/srebrne/...
Czarna sukienka rozkloszowana tiul Mohito XL na wesele
90.00 zł
XL / 42 / 14
Fajna bluzeczka w welurowe cętki, troszkę prześwituje (widać to na ostatnim zdjęciu). Z metki rozmiar M, ale pasuję również na L i XL. Od...
Prześwitująca bluzka w cętki welurowe
20.00 zł
M / 38 / 10
Piękna spódniczka w modnym kolorze, zapinana z tyłu na suwak. Ma podszewkę, zero wad. Odbiór osobisty Warszawa Ursus lub wysyłka polecon...
Spódnica pudrowy róż na suwak rozkloszowana
25.00 zł
XL / 42 / 14
Mam na sprzedaż fajne botki, nie są ocieplane, także idealne na przejściówkę i wiosnę/jesień. Mają troszkę zdarty obcas bo były ubrane 3...
Czarne botki na obcasie
70.00 zł
39
Super kamizelka w stylu rockowym, z metki M ale dobra i na większe rozmiary. Stan idealny. W razie pytań proszę pisać
Kamizelka jeansowa katanka rockowa
45.00 zł
M / 38 / 10
Fajna kurtka, cienka, idealna na wiosnę. Odbiór w Wawie - Ursus.
Cienka kurtka z dżetami bomberka
40.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Śliczna spódniczka, z metki M ale będzie dobra też na L. Rozciągliwy materiał, z tyłu zapinana na suwak. Wymiary mogę podać zainteresowan...
Rozkloszowana spódnica z suwakiem
20.00 zł
M / 38 / 10
Fajna sukienka, zapinana na długi suwak z tyłu. Dół jest z śliskiego materiału, góra z koronki i podszewki. Bardzo seksowna. Rozmiar z me...
Sukienka obcisła z koronką
50.00 zł
S / 36 / 8
Fajna sukienka, długość midi. Wymiary: - długość 100 cm - szerokość między pachami 36 cm x2 W pasie ma wstążkę, którą można zawiązać z ty...
Sukienka na lato z dekoltem V
25.00 zł
S / 36 / 8
Fajna sukienka, idealna na lato. Wymiary - szerokość 40 cm - długość 87 cm Odbiór osobisty Warszawa metro Pole Mokotowskie lub wysyłka l...
Sukienka na codzień modna z nadrukiem
25.00 zł
M / 38 / 10
Fajna bluzeczka na ramiączkach. Wymiary na płasko: - szerokość 32 cm - długość 60 cm Odbiór osobisty Warszawa metro Pole Mokotowskie lub...
Żółta bokserka z kokardkami
15.00 zł
S / 36 / 8
Spódniczka jest śliczna, ma pas u góry - rozciągliwy. Niestety suwak się zaciął i albo trzeba go wymienić, albo naprawić albo nosić wkład...
Rozkloszowana krótka spódnica w panterkę
15.00 zł
M / 38 / 10
Rozmiar M/L. Proszę sprawdzić wymiary: - szerokość 38 cm x2 na płasko - bez rozciągania - długość całkowita 98 cm - długość nogawki 70 c...
Jeansy z wysokim stanem
30.00 zł
M / 38 / 10
Fajna spódnica z dość grubego materiału. Wymiary: - szerokość w pasie ok. 42 cm x2 - długość 43 cm Odbiór osobisty Warszawa metro Pole Mo...
Krótka obcisła spódnica
20.00 zł
M / 38 / 10
Mam na sprzedaż 2 zawieszki do naszyjnika - pierwsza to młot Thora a druga to krzyż. Plus jeszcze mam dużą agrafkę z zawieszkami. Odbiór...
Zawieszki do naszyjnika krzyż
10.00 zł
Bardzo fajna, intensywna szminka w kolorze neonowego różu. Marki Catrice. Zużycie tak jak na zdjęciu.
Neon różowa szminka intenstwny kolor
16.00 zł
Bardzo fajny, nowy eyeliner. Oryginalny kolor i cienki pędzelek ;)
Zielono turkusowy eyeliner płynny z pędzelkiem
15.00 zł
Matowa pomadka w kolorze Lovely marki Anastasia. Użyta parę razy.
Matowa pomadka Lovely Anastasia Bevery Hills
42.00 zł
Kremowy róż i rozjaśniacz w jednym sztyfcie. Zużycie widoczne na zdjęciu.
2 w 1 róż i rozjaśniacz w sztyfcie Avon
18.00 zł
Nowy turkusowy tusz do rzęs. Daje fajny, oryginalny efekt.
Niebieski tusz do rzęs mascara
7.00 zł
Rozmiar z metki M, ale zdecydowanie będzie lepiej pasować na większe rozmiary, takie jak L lub XL. Osoba na zdjęciu nosi roz. XL. Prosz...
Bluzka hiszpanka z odkrytymi ramionami
28.00 zł
L / 40 / 12
C&A
Fajna bluzka z ciekawym wzorem. Wada ukazana na zdjęciu (malutka plamka od długopisu). Wymiary: - szerokość 77 cm x2 - długość 65 cm Od...
Duża luźna bluzka oversize pudrowy róż
27.00 zł
XXL / 44 / 16
Ciekawa bluzka z fajnym nadrukiem, cały tył jest w seksownej koronce. Wymiary na płasko: - szerokość 45 cm - długość 69 cm
Bluzka z koronką  na ramiączkach
22.00 zł
XL / 42 / 14
Podobne rzeczy
Delikatny cienki sweterek Pasuje na S/M/L
Lekki sweterek
20.00 zł
L / 40 / 12
Szary sweterek Reserved Rozmiar na metce L Nowy, nienoszony Bardzo ciekawe, eleganckie falbanki Wysyłka 10 zł
Szary sweter Reserved
30.00 zł
L / 40 / 12
Ciepły i przyjemny sweter marki Reserved rozmiar z metki L (ja jestem wysoka i normalnien noszę 36/38) noszony kilka razy. Nosi lekkie śl...
Ciepły jesienny sweter
50.00 zł
L / 40 / 12
Nowy sweterek Reserved Rozmiar L stan NOWY Wymiary: długość 77 cm pod pachą 112 cm długość rękawa 75 cm biodra 100 cm
Nowy sweterek  Reserved
20.00 zł
L / 40 / 12
Założony dwa razy Szary wełniany sweter reserved, rozmiar L, nie jest zmechacony :)
Szary wełniany sweter reserved L
40.00 zł
L / 40 / 12
Zapraszam do kontaktu Priv
Sweterek
15.00 zł
L / 40 / 12
Lekki sweterek Reserved Lekko zmechacony
Lekki sweterek Reserved
15.00 zł
L / 40 / 12
Sprzedam cienki sweterek z napisem, z kolekcji yfl reserved. Stan idealny, bez wad, mało noszony, Rozmiar L z metki, ale pasuje na mniejs...
Cienki sweterek Reserved pudrowy różowy
20.00 zł
L / 40 / 12
Śliczy sweterek Reserved Biust 60 cm
Jasno różowy sweterek
15.00 zł
L / 40 / 12
sweterek z odkrytymi plecami z wiązaniem, rozmiar L, zdjęcie robione na mnie - ja noszę zazwyczaj xs lub s do ceny należy doliczyć koszt ...
sweterek z odkrytymi plecami
30.00 zł
L / 40 / 12
Prawie nie noszony, w idealnym stanie
Różowy sweter reserved
15.00 zł
L / 40 / 12
Używany
Miętowy sweter oversize
20.00 zł
L / 40 / 12
Mało używany
Niebieski sweter z sową oversize
30.00 zł
L / 40 / 12
Ciepły różowy sweter dosc luźny. Sprawdza sie jako over size. Duzy szeroki dekolt. Dlugosc 60cm
Sweter dzianinowy
20.00 zł
L / 40 / 12
Polecam cieniutki sweterek Reserved. M ale w rzeczywistosci L. Stan db plus
Sweterek Reserved M /L
18.00 zł
L / 40 / 12
Do sprzedania złoty sweterek z cekinami z marki Reserved w rozmiarze L/40. Dekolt łódka Stan bardzo dobry
Sweterek sweter złoty cekiny Reserved L
30.00 zł
L / 40 / 12
Bluza/sweter marki Reserved, kolor różowy/szary Melanż, przybliżenie na zdjęciu :) Nadruk w ogóle się nie spiera. Bez uszkodzeń Wymiary:...
Bluza sweter Reserved
19.00 zł
L / 40 / 12
Beżowy sweter
Beżowy sweter
30.00 zł
L / 40 / 12
Pleciony wzór Pudrowy róż:-) Stan idealny Rozm L - fason delikatnie oversize Miły i delikatny materiał:-) Koszt wysyłki 12zl
sweter Reserved
35.00 zł
L / 40 / 12
Gruby sweter z Reserved, stan idealny, wysyłka 10 zł :)
Sweter Reserved
30.00 zł
L / 40 / 12
Noszony, w idealnym stanie. Cienki sweterek na długi rękaw, z czarnymi wstawkami. Miły, przewiewny materiał. Idealny na chłodne, letnie w...
Cienki sweterek
29.99 zł
L / 40 / 12
Sweter marki reserved w stanie idealnym, rozmiar M. Z tylu posiada ozdobna kokardę. Koszt wysyłki 10 zł. #sweter #kokarda #reserved
Sweter z ozdobną kokarda
20.00 zł
L / 40 / 12
Sweterek, dość krótki
Sweterek
10.00 zł
L / 40 / 12
Rozmiar L ale sprawdzi się tez dobrze jak rozmiar S czy M. Więcej zdjęć na pv. Zapraszam do kontaktu dogadamy się ❤️
Szary sweter
20.00 zł
L / 40 / 12

Vintedzianki szukały również


Czarny Reserved Swetry z dzianiny, Reserved, Złoty Swetry z dzianiny, Swetry z dzianiny, Złoty Reserved Swetry z dzianiny, Czarny Swetry z dzianiny, Reserved Swetry z dzianiny