Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (137)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Fajna spódnica szyta że skoda , więc fajne dopasowuje się do sylwetki. Rozmiar 44/46/48. Pasuje na każdy.
Letnia spódnica w kwiaty
15.00 zł
XXL / 46 / 18
Bluzka z baskinką i złotym suwakiem. Rozmiar 46 ale na większy też będzie dobra.
Bluzka z baskinką i złotym suwakiem
25.00 zł
XXL / 46 / 18
Fajny czarny płaszcz zapinany na guziczki i pasek. Okrągły kołnierz. Rękawy wykończone mankietem. Od pasa trochę marszczony. Idealny na t...
Czarny płaszczyk
35.00 zł
XXL / 46 / 18
Sukienka mała czarna. Była szyta więc trudno określić rozmiar. podaję wymiary: dł.92cm, pas 70cm, biodra 100 cm, od pachy do pachy 88. Ra...
sukienka "mała czarna"
30.00 zł
S/M / 38 / 10
Fajna zimowa kurtka na misiu. Przy rękawach ściągacz którego nie widać. Po bokach paseczki w celu regulacji. Polecam
zimowa kurtka
30.00 zł
XXL / 46 / 18
Fajna bluzeczka . Brak metki , ale to rozmiar 46/48. Z tyłu posiada gumę na dole. Z przodu ozdobny dekolt. Rękaw 3/4.Polecam
Fajna czerwona bluzeczka
15.00 zł
XXL / 46 / 18
Czarne spodnie rybaczki w pasie w gumkę. Przy nogawce na dole rozcięcia. Materiał uciągliwy. Rozmiar 48-50.
Czarne spodnie  rybaczki w gumkę
15.00 zł
4XL / 50 / 22
Czarne spodnie rybaczki na guzik i gumkę z tylu. Materiał się uciąga. Rozmiar z metki 50 ale na większy lub mniejszy ( z boku guziki do r...
czarne rybaczki
15.00 zł
4XL / 50 / 22
Żakiet na podszewce. Zapinany na guzik. W idealnym stanie. Kolor czarny.
czarny wełniany,flauszowy żakiet
25.00 zł
S/M / 38 / 10
H&M
Fajny żakiet z dłuższym tyłem.zapinany na jeden guzik. Przy mankietkach guziczki.Rozmiar 46. Polecam.
Czerwony żakiet H&M
20.00 zł
XXL / 46 / 18
Czarne koturny zapinane na rzepa. Bardzo wygodne. Idealne na jesień. Rozmiar 39. Polecam. Warto
Fajne  Czarne  Koturny
20.00 zł
39
Fajne koturny na platformie. Wyglądają jak pikowane. Z tyłu ozdobny motyw. Rozmiar 39. Polecam.
Fajne platformy na koturnie
20.00 zł
39
Fajna elegancka spódnica z kieszeniami. Z tyłu rozporek. Brak metki. Moim zdaniem to 38, ale oto wymiary: Pas 72cm, biodra 100 cm, długo...
czarna elegancka spódnica z kieszeniami
20.00 zł
S/M / 38 / 10
Czarne rybaczki z kieszeniami zapinane na suwak.Z tyłu również kieszenie. Rozmiar 46. Polecam
Czarne rynaczki z kieszeniami
20.00 zł
XXL / 46 / 18
Fajne spodnie a'la jeansy z tyłu gumka. Wysoki stan. Z metki 44 ale moim zdaniem to 46. Z przodu przeszyty kant. Polecam.
Spodnie a'la jeansy
20.00 zł
XXL / 46 / 18
Sukienka z bawełny we wzory. Odcinana w pasie, dekolt zakładany. Bez metki.Rozmiar 44/46. Polecam
sukienka we wzory
XL / 44 / 16
Rybaczki nigdy nie noszone z mankietem u dołu. Z tyłu kieszenie. Rozmiar M. Materiał się uciąga. Polecam.
spodnie rybaczki w paski
20.00 zł
S/M / 38 / 10
Czarna elegancka spódnica z szerokimi trokami. Można je wiązać na różne sposoby. Rozmiar 38. Polecam.
czarna elegancka spódnica
20.00 zł
S/M / 38 / 10
Sukienka w kolorze pudrowego różu z marszczeniami które ukrywają mankamenty figury. Rękaw 3/4. Rozmiar z metki XXL ale na 46/48 leży lepi...
Sukienka pudrowy róż
25.00 zł
XXL / 46 / 18
Fajna szara tunika lub sukienka z jednym ramieniem odkrytym a drugim w nietoperza. W pasie gumka oraz po bokach. Materiał uciągliwy. Brak...
Fajna szara tunika
20.00 zł
XL / 44 / 16
Sukienka w idealnym stanie. Dekolt typu woda. Przedłużony stan z cekinami ( w tym miejscu jest gumka) dół szerszy. Z metki 44, ale na wię...
Czarna sukienka H&M
25.00 zł
XL / 44 / 16
Fajne sandałki firmy New Look. Rozmiar 38. Polecam.
sandałki New Look
25.00 zł
38
Fajna duża torba. Rudo-brązowa z elementami beżu. Posiada kieszeń na suwak. Kieszeń na telefon Polecam
Fajna duża torba
25.00 zł
Czółenka róż. 39. Kolor khaki jasny z wstawkami brązowymi. Bardzo wygodne. Polecam . Wymiana tylko na inne buty.
czółenka w kolorze khaki z brązem
25.00 zł
39
Fajne spodnie jeansy ASOS. Rozmiar W 30, L 30. Rozporek zapinany na guziki. Klasyczne z kieszeniami z przodu i z tyłu. Polecam.
Fajne spodnie jeansy ASOS.
30.00 zł
M / 40 / 12
Podobne rzeczy
Stan B.dobry
Sweterek w paski
9.00 zł
XXL / 46 / 18
wymiary: paszki:82x2cm szerokość:73x2cm długośc:64cm +kw
sweter ze srebrnom
20.00 zł
XXL / 46 / 18
Do sprzedania mam milutki i delikatny sweterek pomarańczowo-beżowy w rozmiarze 46. Sweterek jest w super stanie, założony dosłownie kilka...
Milutki sweterek
29.00 zł
XXL / 46 / 18
Nowy, z metkami
Sweter 46 48
69.00 zł
XXL / 46 / 18
Mam do sprzedania nowy kardigan sweter. Nowy z metką. Rozmiar z metki 46 Kolor różowy. Wymiary na płasko bez rozciągania: Długość całkowi...
Kardigan puchaty ażurowy róż 46
17.99 zł
XXL / 46 / 18
TYLKO sprzedaż NIE proponuj mi wymiany NIE oznaczyłam jej + cena wysyłki NIE JEST WLICZONA w rzecz pytaj na wiadomości prywatnej o w...
Sweter zapinany na guziki, poziome paski malinowe dwie kieszonki polecam na 44 46
8.99 zł
XXL / 46 / 18
Długi , wełniany sweterek zapinany na guziki .Nie posiada metki, można go nosić jako oversize ale i jako dopasowany. Moim zdaniem będzie ...
Długi wełniany sweterek
20.00 zł
XXL / 46 / 18
Do sprzedania mam fajny sweterek w białym kolorze z niedużą kwiatową aplikacją,na niedużej stójce przy górze z przodu rękawek długi tył g...
Ładny białasek z kwiatową aplikacją 46 48
18.00 zł
XXL / 46 / 18
Ciepły długi sweter możne być w formie tuniki. Przesyłka gratis.
Sweter długi
35.00 zł
XXL / 46 / 18
Nowy mięciutki dłuższy sweter w sowy.
Sweterek w sowy rozmiar 18
50.00 zł
XXL / 46 / 18
Sweterek rozmiar 46-48
Sweter
25.00 zł
XXL / 46 / 18
sweter jest piękny i świetnie sprawdzi się na zimne, jesienne dni. rozmiar na metce to XXXL ale będzie lezał pięknie także na pani w rozm...
ciepły wełniany sweter
25.00 zł
XXL / 46 / 18
Dłuższy sweter damski że wzorami
Sweterek damski
10.00 zł
XXL / 46 / 18
Sprzedam śliczny sweterek pięknie zdobiony pasy dopasowujące sie kolorystycznie a jednocześni tworzą jedna piekna całość stan bez śladów ...
sweterek w pasy  46 melanż
18.00 zł
XXL / 46 / 18
Czesc:) do sprzedania mam ten sweterek. Rozmiar z metki 18. Długość całkowita 68 cm, szerokość między paszkami 60 cm.
Neonowy sweterek z serduchem
12.00 zł
XXL / 46 / 18
biały/beżowy sweter z pięknymi guzikami. Nadający się na noszenie jako oversize. Posiada mało widocznie plamki (przedstawione na zdjęciac...
biały/beżowy oversizowy sweter
25.00 zł
XXL / 46 / 18
Szary kardigan, wygodny, luźny. Rozmiar z metki: 46 skład: 86% poliester, 14% cotton wymiary:72 cm, szerokość pod pachami 64 cm, 55 cm rę...
Szary kardigan z kieszeniami, waterfall 46
39.00 zł
XXL / 46 / 18
Nowy sweter pudrowy róż 44/46 marka Amy Vermont wymiary: długość-70cm biust-2x64cm max2x86cm talia-2x63cm max2x80cm rekaw-50cm 100%acryl
Nowy sweter pudrowy róż 44/46
35.00 zł
XXL / 46 / 18
Witam! Mam na sprzedaż tunikę sweterkową z golfem rozmiar 46 dla chętnych podeślę wymiary i zdjęcia na osobie :) wysyłka - 9 zł <poleco...
tunika sweterkowa golf
25.00 zł
XXL / 46 / 18
Piękny sweterek, kobiecy, delikatny….Polecam. Można zakochać się w nim od pierwszego spojrzenia. Długość całkowita – 70 cm Szerokość w ...
Ponadczasowy ażurowy sweterek
16.90 zł
XXL / 46 / 18
Sprzedam cudny mieciutki ciepły sweterek włochacz wysyłka 9 zł
sweterek włochaty cudny 46 48
26.00 zł
XXL / 46 / 18
Sweter tunika czarny prosty bawełniany z rękawami tylko na ramiona przewiązywany w pasie z dwiema kieszeniami z przodu. Szerokość pod pac...
tunika czarna bawełniana XXL
11.70 zł
XXL / 46 / 18
Na zdjeciu widoczne plamki na sweterku, których już nie ma:) Rozmiar XXL/XXXL, bardzo fajnie się rozciąga, sięga za tyłek:)
Szary dłuższy sweterek 44/46
13.50 zł
XXL / 46 / 18
Zachęcam do zakupu, w razie pytań proszę pisać :) Rozmiar na metce jest duży, jednak moim zdaniem w niczym to nie przeszkadza ponieważ no...
Sweter boho na lato jasny brąz
6.00 zł
XXL / 46 / 18

Vintedzianki szukały również


Swetry z długim rękawem, Czerwony Swetry z długim rękawem, Czarny Swetry z długim rękawem