Reklamy
Przedmioty użytkownika (38)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Praktycznie nowy, miałam go na sobie tylko raz , bardzo fajne wzorki ,kto lubi jednoczęściowe stroje, naprawdę polecam , jednak to nie dl...
Strój kąpielowy.
23.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo fajny, rozpinany , sweterek ze złotymi guzikami. Wymiary dla zainteresowanych.
Marynarski sweterek.
13.50 zł
M / 38 / 10
Fajna kratka, koszula jest dopasowana ,a od pasa jest luźna , wiązanie z tyłu . Rzeczy były schowane do worka, dlatego są pogniecione.
Koszula, dłuższa.
15.00 zł
S / 36 / 8
Miałam ja na sobie tylko raz na egzamin. Stan jest idealny , wymiarki podam zainteresowanym :) Oczywiście cena do negocjacji.
Koszula z żabotem
31.50 zł
S / 36 / 8
Stan oceniam na dobry, gdyż nie ma guzika :( ... ale w pasmanterii myślę,że bez problemu się znajdzie taki. Rozmiar S.
Czarny sweterek.
10.00 zł
S / 36 / 8
Szary, tak naprawdę pasujący do wszystkiego, rękaw 3/4. Rozmiar S,ale pasuje również na M gdyż rozciąga się .
Sweterek na guziczki.
12.00 zł
S / 36 / 8
Fajnie wygląda do bokserki , bardzo wygodna. S/M . Na wieszaku (zdjęcie) wyszła troszkę "krzywo" ,dlatego gdyby ktoś był zainteresowany m...
Narzutka Atmosphere
9.00 zł
S / 36 / 8
Narzutka pasuje na S, M.
Narzutka
9.00 zł
S / 36 / 8
Idealnie nadają się do biegania czy tez na siłownie,ale fajnie wyglądają też na codzięń . Rozmiar XS/S.
Spodnie dresowe jak legginsy.
22.50 zł
S / 36 / 8
Pasuje na S/M ( rozciąga się). Wymiary moge podać zainteresowanym . Bardzo fajny kolorek ! Zdjęcia nie oddają uroku sweterka :)
Rozpinany sweterek.
18.00 zł
S / 36 / 8
Wymiary zainteresowanym. Rozmiar bardziej uniwersalny , ja noszę XS/S i było luźniej.
Bluzeczka w paski.
18.00 zł
S / 36 / 8
Miałam ja na sobie raz, może dwa ,stan jest idealny. Pasuję super do leginsów, rozmiar S. Wymiary zainteresowanym.
Śliczna tuniczka.
27.00 zł
S / 36 / 8
Jest troszkę dłuższy . Rozmiar S/M. Stan taki jak na zdjeciu, dobry ,nie ma żadnych plam, ani zaciągnięć.
Ciepły sweterek.
13.50 zł
M / 38 / 10
Zamówiłam na allegro, miały być wszystkie w rozmiarze XS, ta niestety pomimo,że z metki jest S, jest na mnie za duża. Wymiary chętnym, pr...
Nowa polówka.
22.50 zł
S / 36 / 8
Rozmiar S/M . (wymiary podam chętnym) . Bardzo fajny żywy,zielony kolor. Nie ma żadnych zaciągnięć.
Zielony sweterek.
16.20 zł
S / 36 / 8
Rozmiar XS/S . Bardzo fajny tył.
Szary sweterek.
15.00 zł
S / 36 / 8
Fajne i wygodne buty rozmiar 40 . Stan bardzo dobry , wystarczy je tylko wyczyścić. Skóra naturalna.
McArthur 40.
30.00 zł
40
Stan idealny , praktycznie nie chodzone , kupiłam je pod wpływem "chwili" i stwierdziłam,że nie pasują mi jednak do niczego. XS/S
Leginsy nude.
10.80 zł
S / 36 / 8
Kurtka jest idealna ,miałam ją na sobie tylko raz ale jest na mnie za duża,dostałam ją w prezencie... Mimo rozmiaru XS z metki ,wydaje m...
Zimowy płaszczyk/kurtka
120.00 zł
XS / 34 / 6
Bardzo fajne rurki, stan oceniam na idealny, miałam je raz ,dwa na sobie, pózniej leżały w szafie ,niestety sprzedaję je bo są na mnie za...
Spodnie Wrangler.
60.00 zł
S / 36 / 8
Spodnie miałam na sobie może dwa razy , rozmiar to S, zainteresowanym wyślę wymiary.
Spodnie House.
20.00 zł
S / 36 / 8
Kurtka jest w bardzo dobrym stanie,nie posiada żadnych plam,przebarwień czy zabrudzeń. Rozmiar z metki S, ale zainteresowane osoby proszę...
Zimowa kurtka Pimkie .
40.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo fajna bluzka,w stanie bardzo dobrym,praktycznie idealnym. Ma bardzo fajne wycięcie z tylu, rozmiar z metki to S,ale proszę pisać o...
Świetna bluzeczka.
13.50 zł
S / 36 / 8
Nie miałam jej na sobie ani razu, wiec jest nowa ale bez metki. Rozmiar to 36 S, wymiary na priv.
Sukienka 36S
21.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Biały sweterek
Biały sweterek
19.00 zł
S / 36 / 8
Nowa bluza (nie ma metki) Jest z przyjemnego, ciepłego i miękkiego materiału. Rozmiar S, chociaż fajnie będzie też pasować myślę że na XS...
Miękka ciepła bluza rozowa wiązany dekolt tally weijl S 36 nowa
40.00 zł
S / 36 / 8
Krótki sweterek Kolor cytrynowy Dekolt V Długość 45 cm Rozciąga się Koszt wysyłki 10 zł
Cytrynowy sweterek krótki
10.00 zł
S / 36 / 8
Przy zakupie trzech rzeczy wysyłka jest darmowa! Różowy sweter w serek. Rozmiar S/M, ale pasuje tez na mniejsze rozmiary. Stan idealny....
Różowy sweterek 100% wełny
25.00 zł
S / 36 / 8
Elegancki żółty, cienki sweter z dekoltem w kształcie V. Rozmiar 36. Stan bardzo dobry.
Cienki sweterek rozm. 36
15.00 zł
S / 36 / 8
Szary sweter w indealnym stanie, brak oznak noszenia w rozmiarze S/M. Na dole rękawów wiązanie w formie kokardki.
sweterek
25.00 zł
S / 36 / 8
Szary kaszmirowy sweterek basic długi rękaw mięciutk 36 S :) NIE WYMIENIAM SIĘ! :) Dł. +/- 60 cm Szer. pod pachami +/- 47 cm x 2 Dł. rę...
Szary kaszmirowy sweterek basic długi rękaw mięciutk 36 S
25.00 zł
S / 36 / 8
Tylko sprzedaż. Perełki na ramionach. Polecam. Idealna na XS/S.
Czerwona prążkowana perełki sweterek S
30.00 zł
S / 36 / 8
Krótki szary sweter w rozmiarze S/M. Wysyłka: Poczta 13 zł/Kurier 15 zł. Możliwy odbiór w Paczce Ruchu. Zapraszam do przeglądania innych...
Krótki sweter rozm. S/M
10.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam uroczy sweterek w stanie idealnym. Koszt najtańszej wysyłki to 5 zł. List priorytetowy 7 zł. Polecony 10 zł . Na wszelkie pyt...
Sweterek rozpinany różowy dziewczęcy
5.00 zł
S / 36 / 8
Sweterek#dekoldv#dobry na s-m
Sweterek
15.00 zł
S / 36 / 8
Witam serdecznie Już się nie wymieniam. Koszt wysyłki wynosi 10 zł Brak ukrytych wad Wysyłka odbywa sie w dniu zaksigowania wpłaty lub d...
Róż różowy sweter sweterek minimalizm klasyka zwykły kaszmir kaszmirowy 36 S
59.00 zł
S / 36 / 8
Ciepły kremowy sweterek, rozmiar S/M
Sweterek Marc Jacobs
79.00 zł
S / 36 / 8
Założony raz
Różowy sweterek
27.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny
Sweter S
30.00 zł
S / 36 / 8
Czerwony dzianinowy sweterek, dopasowany, dekolt V. Rozmiar S, brak jakichkolwiek wad. #czerwony #dzianinowy #sweter #dopasowany #talio...
Dzianinka
26.00 zł
S / 36 / 8
TYLKO SPRZEDAŻ :) Instagram : instantbebeauty KOSZT WYSYŁKI 12 zł Wymiary : Szerokość pod paszkami - 46 cm Długość całkowita - 55 c...
Mięciutki sweterek w morskim stylu
45.00 zł
S / 36 / 8
TYLKO SPRZEDAŻ :) Instagram : instantbebeauty KOSZT WYSYŁKI 12 zł Wymiary : Szerokość pod paszkami - 45 cm Długość całkowita - 55 ...
Mięciutki sweterek cappuccino z dekoltem w serek
45.00 zł
S / 36 / 8
MOŻLIWOŚĆ WYMIANY, NA WSZYSTKO. Cena 20, wysyłka nie w moim zakresie. Na terenie Lublina możliwość odbioru osobistego. Przy wysyłce możli...
Sweterek
20.00 zł
S / 36 / 8
Biały ażurowy sweterek idealny na rozmiar s/m
Ażurowy sweterek
25.00 zł
S / 36 / 8
założone kilka razy
niebieski sweterek w serek
25.00 zł
S / 36 / 8
Biały sweterek pleciony nowy z metkami wysyłka 10zl
Biały sweterek
80.00 zł
S / 36 / 8
Witam serdecznie. Sprzedam NOWE prążkowane sweterki w rozmiar to s/m, sweterki są bardzo miłe w dotyku, idealne na jesień czy też zimę, w...
Sweter prążkowany ciepły wiązany falbany jesień
79.00 zł
S / 36 / 8
Bez dziur czy zaciągnięc.
Sweterek błyszczący
15.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Swetry z dekoltem V, Różowy Swetry z dekoltem V