Reklamy
Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (84)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 50% zniżki
Na sprzedaż posiadam oryginalna torebkę Jet Set Travel, marki Michael Kors w pięknym klasycznym granatowym kolorze. Torebkę kupiłam 2016 ...
Torebka Michael Kors
500.00 zł
🦄 Na sprzedaż posiadam oryginalne Conversy białe za kostkę w rozmiarze 35 🦄 Nie posiadają zadnych wad, pomimo noszenia 🦄 NIE WYMIENIAM ...
 Conversy długie białe
50.00 zł
35
🌸 Spódniczka Zara 🌸 Kolor Baby Blue (na żywo kolor jest rewelacyjny) 🌸 Nie posiada zadnych wad 🦋NIE WYMIENIAM SIE 🦋 Prosze doliczyć k...
Spódniczka Zara Baby blue
50.00 zł
XS / 34 / 6
🌸 Spódniczka Bik Bok 🌸 Jest w idealnym stanie, grubszy materiał idealna na sezon jesień/zima 🌸 Jedyna wada spódniczki to nie zasuwający s...
Spódniczka Bik Bok
35.00 zł
S / 36 / 8
🌸Moncler (oryginalna) 🌸 Kurtka ma juz pare lat, jest w dobrym stanie. 🌸 Jezeli chodzi o wady kurtki to nie posiadam już paska od niej ora...
Kurtka Moncler
150.00 zł
S / 36 / 8
🌸 Juicy Couture 🌸 Jest w bardzo dobrym stanie 🌸 Ma tylko mała dziurkę na prawym rekawie 🌸 Sprzedaje ponieważ jest na mnie troszkę za duż...
Koszulka Juicy Couture
40.00 zł
M / 38 / 10
🌸 Sweter od Pepe Jeans 🌸 Założony raz, stan idealny 🌸 Jeżeli ktoś nosi XS/S na pewno bedzie dobry ❣️NIE WYMIENIAM SIE❣️ 💰 + koszt wysył...
Sweter Pepe Jeans
35.00 zł
S / 36 / 8
🌸 Bluza od Diesel'a 🌸 Założona pare razy, stan idealny 🌸 Rozmiar z metki to XL bedzie dobra na dziewczynę ktora nosi M :) 🌸 Nie posiada...
Bluza Diesel
50.00 zł
M / 38 / 10
🌸 RETRO 🌸 Stan bardzo dobry, nie posiada zadnych wad 🌸 Płaszczyk bedzie nadawał sie raczej na codzień 🌸 Jest idealny na jesienna aurę ...
Retro płaszcz
50.00 zł
S / 36 / 8
🌸 Sweter z ćwiekami 🌸 Miałam go raz na sobie, nie ma zadnych wad 🌸 Wycięłam metki ponieważ uwierały i przez to nie pamietam firmy (prawdo...
Sweter z ćwiekami
35.00 zł
S / 36 / 8
🌸MANGO 🌸Bluza w bardzo dobrym stanie poza brakującymi ozdobami, jednak nie rzuca sie to jakos bardzo w oczy-koraliki, cyrkonie można dok...
Bluza Mango
30.00 zł
M / 38 / 10
🌸 Zara trf 🌸 Nie posiada zadnych wad 🌸 Rękawy sa z materiału w kolorze khaki ❣️ NIE WYMIENIAM SIE ❣️ 💰 + 9,50zl wysyłka #zara #zarabas...
Kurtka Zara
50.00 zł
XS / 34 / 6
🌸 Sukienka ktora juz jest niestety tunika (skurczyła sie w praniu) z Hollistera 🌸 Brak wad, prócz tego ze sie skurczyła i juz nie jest su...
Tunika z Hollistera
50.00 zł
XS / 34 / 6
🌸 Sweterek z Massimo Dutti 🌸Rozmiar M 🌸Brak jakichkolwiek wad 🌸Świetny jakościowo ❣️NIE WYMIENIAM SIE❣️ 💰 + koszt wysyłki #zara #mas...
Kaszmirowy Sweterek Massimo Dutti
50.00 zł
M / 38 / 10
🌸Sweterek z Zary Knitwearnit (metki wycięte bo strasznie uwierały) 🌸Nie ma zadnych wad, założony moze 2 razy 🌸Rozmiar z metki z tego co ...
Sweterek z Zary
30.00 zł
S / 36 / 8
Na sprzedaż posiadam jeansy od Gina Tricot. Sa w bardzo dobry stanie, poza tym ze pozbyłam sie z większości dziur nitek ;) #ginatricot #...
Jeansy Gina Tricot
45.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam bluzkę ze zdjecia. Nie wiem jaka to firma ponieważ wycięłam metkę. Prawdopodobnie jest z Zary, więcej zdjeć wyślę zainteresowany...
Bluzka z baskinką
35.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam sukienkę ze zdjecia od Giną Tricot. Więcej zdjeć wyślę dla zainteresowanych. Bedzie dobra dla dziewczyn które noszą XS/S NIE WY...
Giną Tricot sukienka
50.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Na sprzedaż mam krotki top z h&m. Założony może raz, nie ma żadnych wad. Top jest przed pępek :) NIE WYMIENIAM SIE!!! #hm #michaelael...
Krotki top z h&m
15.00 zł
M / 38 / 10
Hej! :) Do sprzedania mam krotki top od Ralpha Laurena. Nie ma żadnych wad, założony tylko raz. Nadaje sie idealnie na upalne dni. NIE ...
Krotki top Ralph Lauren
30.00 zł
S / 36 / 8
Na sprzedaż mam bluzkę z Bershki. Jest w świetnym stanie, nie ma żadnych wad. Po boku są frędzle które fajnie się układają. NIE WYMIENI...
Bluzka z Bershka
30.00 zł
S / 36 / 8
Na sprzedaż mam bluzkę z frędzlami, kupiona w butiku instagramowym. Założona tylko raz. Nie ma żadnych wad. NIE WYMIENIAM SIE!!!! +5zl w...
Bluzka z frędzlami
30.00 zł
One size
Na sprzedaż mam bluzkę z Zary. Stan oceniam na idealny. Nie posiada żadnych wad. NIE WYMIENIAM SIE!!! +5zl wysyłka #zara #zarawoman #za...
Bluzka z Zary .
35.00 zł
XS / 34 / 6
Na sprzedaż posiadam oryginalna koszulkę Polskiej marki Peanut Butter Jeely Time. Założona kilka razy, jednak się w świetnym stanie. NI...
Peanut, Butter, Jeely Time
30.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
H&M
bialy sweterek przeplatany kolora nitka, dekolt w serek wysylka zwykla 7zl, rejestrowana 10zl #sweter #biel #hm
kolorowy sweterek
30.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Jasny sweterek HM
Jasny sweterek H&M
5.00 zł
M / 38 / 10
H&M
sweterek z dekoltem v #kolory #sweterek #hm #dekoltv
kolorowy sweterek
30.00 zł
M / 38 / 10
H&M
szary sweter roz 38 40 z miekkiej włoczki szerszy na roz 38 ja mam 40 i jest dobry stan idealny pachy 50 dł 60
szary sweter H$M 38 40
23.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Ciemny, granatowy, basicowy sweter z H&M na chłodniejsze dni. Nie posiada żadnych wad :) #basic #hm #sweaterweather
Granatowy sweter H&M
25.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Cieniutki sweterek z dekoltem idelany na chłodne wieczory letnie w stanie idealnym
Cieniutki sweterek z dekoltem
40.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Biały sweterek firmy H&M z motywem warkocza. Dekolt w kształcie litery V. Rozmiar M, delikatnie zaciągnięty na prawym rękawie c9 widać na...
Biały sweterek warkocz
25.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Cudowny butelkowy sweterek, dobry tez na L
Sweter H&M
39.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Sprzedam czarny sweterek z dekoltem w serek i luźnymi rękawami z gumką na końcu. Stan idealny, rozmiar z metki M. Najchętniej odbiór osob...
Czarny sweterek z H&M z dekoltem w serek
15.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Elegancki, pasuje do wszystkiego
Sweterek z dekoltem w serek
10.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Różowy sweterek marki H&M w rozmiarze M i stanie idealnym.
Różowy sweterek H&M M
27.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Bez wad, w idealnym stanie. Ma małe rozcięcia po bokach. 🔸100% akryl Wymiary: 🔸długość od ramienia ok. 63 cm 🔸długość od pachy ok. 36 ...
pleciony beżowy sweter w serek H&M
50.00 zł
M / 38 / 10
H&M
sweter z firmy h&m ażurowy z wstawką koronkową rękaw krótki,fason luźny oversize ,stan idealny rozmiar 38
h&m-ażurowy sweter z koronką w roz.38
28.00 zł
M / 38 / 10
H&M
+ 10 zł wysyłka Nie wymieniam się :)
Sweter basic, oversize, h&m, tumblr
30.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Sweterek w serek. Trochę prześwituje, rozmiar M Kupujący pokrywa koszt wysyłki
Lekki sweterek H&M
10.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Czarny, prążkowany sweterek H&M :) #czarmy #sweterek #prażkowany #sznurowany #wiązany
Sweterek H&M
25.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Sprzedaje cienki sweterek z H&M w rozmiarze M , jednak sama nosze rzeczy w rozmiarze xs i tak jak na zdjęciach sweter sie prezentuje na m...
Sweterek
40.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Sweter w kolorze zgniłej zieleni, dość krótki więc raczej do rzeczy z wysokim stanem h&m divided rozmiar M
wełniany sweter h&m
15.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Sweter założony kilka razy. W idealnym stanie.
Biały sweter h&m
25.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Sprzedam sweterek
Sweterek
15.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Sexi cienki sweter - tunika, idealny na chłodniejsze letnie wieczory. Szary ze złocistą nitką, bardzo głęboki dekolt V. Rękawy długie, na...
Długi sweter H&M ze złotą nitką głęboki dekolt
17.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Sweterek marki atmosphere z wiązaniem, stan idealny, rozmiar s/m. Do ceny należy doliczyć koszt wysyłki :)
Sweterek sweter z wiązaniem wiązanie primarki armosphere niebieski granatowy
30.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Sprzedam sweterek H&M. Lekko rozciągnięty. Dł. całkowita to 55cm
Biały sweterek
14.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Sweter granatowy bardzo ciepły. Stan bardzo dobry . Rozmar S na metce ale jest to raczej rozmiar M
Sweter
30.00 zł
M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


Beżowy Swetry z dekoltem V, Beżowy H&M Swetry z dekoltem V, H&M Swetry z dekoltem V, H&M, Swetry z dekoltem V