Przedmioty użytkownika (27)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
H&M
sprzedam sukienke dostalam ją od cioci, prezent nietrafiony , zerwalam metke bo myslalam ze bede nosila
różowa sukienka z koronką
39.00 zł
S / 36 / 8
buty nalozone 3 razy jednak okazaly sie za duze +koszt wysylki
buty adidas original
80.00 zł
37
buty jak widac uzywane ale mam juz nowe a buty moga sluzyc komus innemu +koszt wysylki cena do negocjacji
białe buty asics do siatkówki
49.99 zł
Inne
spodnie niekorzystnie na mnie wyglądają wiec sprzedaje #wysokistan gryby jeans #oldschool
jasne jeansy oldschool wysoki stan
60.00 zł
S / 36 / 8
spodnie mi sie po prostu znudzily żadnych wad +koszt wysylki
jeansy biodrówki przetarte
30.00 zł
S / 36 / 8
bluza idealna do treningow w plenerze, #training #sport +koszt wysylki
czarna bluza bez rękawów
20.00 zł
S / 36 / 8
bluza niestety jest juz na mnie za mala do ceny nalezy wliczyc przesylke
jeansowa koszula bez rękawów
35.00 zł
XS / 34 / 6
sprzedaje bo już mi nie potrzebna + koszt wysyłki sukienka w stanie idealnym
zielona sukienka z zamkiem
35.00 zł
S / 36 / 8
sprzedaje bo juz przestal mi sie podobac gorąco polecam płaszczyk bez wad
zimowy płaszczyk różowy
60.00 zł
S/M / 38 / 10
kurtka w sam raz na jesień lub wiosne sprzedaje bo mam za duzo ubrań
kurtka czarna skórzana
20.00 zł
S / 36 / 8
#ekoskóra polecam sprzedaje bo potrzebuje $$ +koszt wysyłki zaznaczylam kolor czarny jednak jest to bardziej granatowy
kurtka z eko skóry
20.00 zł
S / 36 / 8
kupiłam na vinted ale niestety okazało sie za małe +koszt wysyłki
kamizelka /bezrękawnik futerko
35.00 zł
S / 36 / 8
H&M
bluza dresowa w sam raz na wiosne +koszt wyslylki
bluza dresowa h&m
25.00 zł
S/M / 38 / 10
sprzedaje bo juz mi sie znudzila bardzo wygodna
bluza dresowa granatowa
12.00 zł
M / 40 / 12
bluza okazala sie byc na mnie za duza
bluza dresowa beżowa
10.00 zł
M / 40 / 12
jeansowa kamizelka kupilam na szmatach jednak nie założyłam ani razu +koszt wysylłki
jeansowa kamizelka krótka
7.00 zł
M / 40 / 12
kurtka jeansowa w sam raz na wiosne, oldschoolowa +koszt wyslylki
jeansowa kurtka oldschool
20.00 zł
S / 36 / 8
25 zl + koszt wysylki gwiazdki sa troche powycierane ale minimalnie, #hype #original
czarna bluza hype
20.00 zł
S / 36 / 8
kurtka w romby z new yorkera śliska bluza
śliska basebolówka new yorker
30.00 zł
S/M / 38 / 10
sprzedaje bo juz jej nie nosze #oldschool
oldschoolowa bluzka z numerkiem
20.00 zł
Uniwersalny
jeansowke sprzedaje poniewaz juz mi sie znudzila, super wyglada naprawde polecam
jeansówka super na wiosne !!
20.00 zł
L / 42 / 14
Bluza jest swietna do biegania romziar S new yorker nie ma sladow uzytkowania
Niebieska bluza new yorker
90.00 zł
S / 36 / 8
#fame #oldschool #baseballówka #misiek mam na sprzedaż bejzbolówke "misiową" od wewnątrz jest sliska
Czarno-biala basebollówka oldschool
40.00 zł
S/M / 38 / 10
do sprzedania mam kurtke jeansową sprzedaje z braku pieniędzy nosze rozmiar S/M I jest na mnie dobra
jeansówka rozmiar S
20.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
bluza jest w bardzo dobrym stanie, rozmiar L-Xl, na dole ma maly ściągacz. cena do uzgodnienia😋
bluza, sinsay
15.00 zł
L / 42 / 14
Mam na sprzedaż bluzę/ sweter wraz z wszyta koszula. Cena+ koszt przesyłki
Bluza z wszytą koszula
20.00 zł
L / 42 / 14
Sprzedam kremową bluzę w czarne kropki, fajna, przewiewna. Ubrana zaledwie kilka razy. :) Rozmiar XL, ale wypada nieco mniejsza.
Kremowa bluza w kropki
20.00 zł
L / 42 / 14
Bluza w dobrym stanie , posiada minimalne ślady użytkowania .
Sprzedam Sweter SinSay
20.00 zł
L / 42 / 14
Bluza sinsay nowa
Bluza sinsay
50.00 zł
L / 42 / 14
Bluza mało noszona w rozmiarze XL. Przyjemny materiał. Na rękawach ozdobne koronki ;)
Szara bluza Sinsay
30.00 zł
L / 42 / 14
Szara bluza sinsay w rozmiarze 42 z ozdobną aplikację
Bluza sinsay
18.00 zł
L / 42 / 14
Witam, Bialo czarny bomber sinsay XL z lekkim połyskiem. Będzie dobry na 36 s i 38 m. Cena do negocjacji:) Masz pytania pisz:)
Bomber sinsay XL pikowana
35.00 zł
L / 42 / 14
Polecam!!! Posiada fajną aplikację, dzięki czemu jest oryginalna ;)sins
Granatowa bluza sinsay
15.00 zł
L / 42 / 14
Najzywklejsza szara bluza z czarnym materiałem na ramionach
Szara bluza
13.00 zł
L / 42 / 14
Rozmiar z metki xl , na l też będzie dobrze wyglądać Długość 65cm Rękaw 3/4 Od pachy do pachy 55cm na płasko, rozciagliwy materiał +kw 10zl
Bluza czerwona sinsay
25.00 zł
L / 42 / 14
Zielona bluza sinsay z rękawem 3/4, ściągacze przy rękawach i na wykończeniu, obwód od pachy do pachy 118 cm, długość całkowita 59 cm
Zielona bluza sinsay
15.00 zł
L / 42 / 14
Modna bluza z sinsay, ze świetnym napisem wymiary na priv, na trzecim zdjęciu - wada malutka dziurka od metki mi się zrobiła, jednak nie...
czarna bluza sinsay modna napis L XL 40 42
L / 42 / 14
Do sprzedania mam bluzę z rekawem 3/4. Pasuje jako over size
Bluza sinsay
15.00 zł
L / 42 / 14
Bluza W stanie idealnym w drobne paski
Bluza sinsay  42
14.40 zł
L / 42 / 14
Granatowa bluza z nadrukiem. Bardzo przyjemnie się nosi. Nadruk z naszytych cekinow. Obwód biustu 108 cm.
Granatowa bluza sinsay
22.00 zł
L / 42 / 14
Noszona kilka razy, z fajnym prześwitującym materiałem w kropki
Czarna "bluza" sinsay
30.00 zł
L / 42 / 14
Biało-szara bluza z czarnym napisem.
Bluza z sinsay
15.00 zł
L / 42 / 14
Bluza z literami. Ciepła.
Bluza
15.00 zł
L / 42 / 14
Bluza nowa z metką w idealnym stanie. Posiada napis Boston oraz białe paski na rękawach.
Czarna bluza z białymi dodatkami SinSay
49.99 zł
L / 42 / 14
Witam, mam do sprzedania szara bluzę z Sinsay rozmiar bluzy XL bluza ubrana była raz nie ma żadnych uszkodzeń
Bluza szara z Sinsay
15.00 zł
L / 42 / 14
Noszona kilka razy, stan idealny + 10 zł przesyłka
Bluza
30.00 zł
L / 42 / 14
Czarna bluza stan idealny rozmiar Xl zapraszam
Bluza
19.00 zł
L / 42 / 14
Jest to rozmiar XL ale według mnie jest to L. Plecy i rękawy są prześwitujące ale nie za bardzo :) była założona max 3/4 razy, sprzedaje ...
Bluza w kwiatki
13.00 zł
L / 42 / 14

Vintedzianki szukały również


Niebieski SinSay Swetry i bluzy z kapturem, Niebieski Swetry i bluzy z kapturem, Żółty SinSay Swetry i bluzy z kapturem, Żółty Swetry i bluzy z kapturem, Swetry i bluzy z kapturem, SinSay, SinSay Swetry i bluzy z kapturem