reklama
Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!
Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 10% zniżki
F&F
Sprzedam świetny zestaw, razem lub każda rzecz osobno :) Spodenki-xs- f&f- 25 zł Bluzeczka- Uni- 10 zł
Bluzeczka i spodenki
25.00 zł
34 / 6 / XS
Sprzedam zestaw ze zdjęcia! Wszystko razem lub każda rzecz osobno. Spodenki-bershka-34 rozm. - 10 zł Top-new yorker-38 rozm- 10 zł But...
Spodenki, top i buty
10.00 zł
34 / 6 / XS
Sprzedam śliczny kombinezon dla raczej niskiej osoby- ok 150 wzrostu lub po prostu dla dziewczynki o takim wzroście! Pięknie sie prezentu...
Kombinezon!
20.00 zł
32 / 4 / XXS
Hej!! Mam do sprzedania piekna sukienkę dla 14 latki. Sukienka jest nowa, z metkami. Pięknie prezentuje sie na osobie, polecam!!
Piekna sukienka kwiatowa dla 14 latki
45.00 zł
14 lat
Cześć! Mam do sprzedania piekna sukienkę, jest ona obcisła i pięknie wyglada na osobie! Polecam! :)
Piekna kwiatowa sukienka dla 14 latki!
45.00 zł
14 lat
Cześć! Mam do sprzedania nowe buciki, zarówno dla chłopczyka jak i dla dziewczynki. Buciki sa nowe, w pudełku. Niestety okazały sie za ma...
Nowe pumy dla dziecka 32
80.00 zł
32
Cześć! Mam do sprzedania cudowna sukienkę rozkloszowana. Pięknie sie prezentuje! Jest ona kupiona z edycji limitowanej. Brak śladów użytk...
Śliczna sukienka atmosphere
65.00 zł
36 / 8 / S
Cześć!! Mam na sprzedaż piękna sukienkę, ubrana była tylko raz na studniówkę, wiec nie posiada żadnych znaków użytkowania! Sukienka posia...
Śliczna czarna sukienka
180.00 zł
36 / 8 / S
Pięknie wyglada, idealnie komponuje sie zarówno do spódnicy jak i spodni :)
Miętowa bluzeczka na ramiączkach
36 / 8 / S
Cześć! Mam na sprzedaż świetny crop top z new yorkera! Ślicznie sie prezentuje, polecam!
Piękny crop top
10.00 zł
38 / 10 / M
Cześć! Na sprzedaż piękne szpileczki, stan wręcz jak nowe! Polecam!
Sprzedam piękne kobaltowe szpileczki
10.00 zł
36
CCC
Sprzedam piękne sandałki, kupione w ccc, mało chodzone :) polecam :)
Śliczne sandałki 36
10.00 zł
36
Cześć ! Mam do sprzedania świetne koturny, kolorowe, w Polsce nie spotykane! Polecam :)
Piękne kolorowe koturny
30.00 zł
36
Piękne, zgrabne i uwodzicielskie, a przy okazji bardzo bardzo wygodne!! ;)
Czarne szpilki z czerwonymi podeszwami
35.00 zł
36
Piękne buciki, prezentują sie zabójczo! Polecam!! ;)
Czarne buty na słupku
40.00 zł
36
Cześć! Mam do sprzedania koturny a'la zamsz. Buty w dobrym stanie. Polecam!!
Piękne koturny 36
30.00 zł
36
Mam do sprzedania śliczna sukienkę na ramiączkach, seksowna i uwodzicielska. Swietnie sie prezentuje i przylega do ciała. Wykończenie gór...
Sukienka z ćwiekami s
30.00 zł
36 / 8 / S
Buty pięknie sie prezentują i olśnią na pewno nie jedna osobę, dodają dużo elegancji i pięknie wyszczuplają nogę. Polecam! Obcas 13 cm, ...
Sprzedam śliczne brokatowe szpilki
39.00 zł
36
Cześć! Sprzedam świetna sukienkę, rozmiar s, polecam!
Letnia sukienka s
10.00 zł
36 / 8 / S
Cześć! Mam do sprzedania świetna sukienkę, jeszcze z metka. Polecam!
Biała śliczna sukienka s
20.00 zł
36 / 8 / S
Mam do sprzedania dopasowana sukienkę s, z boku śliczne wykończenie. Pięknie sie prezentuje. Polecam!!
Sukienka czarna s
25.00 zł
36 / 8 / S
Cześć! Mam do sprzedania świetna sukienkę. Z tylu na wysokość stanika koronka. Z przodu rękawki pięknie wykończone koronka, oraz piękne k...
Sukienka z kwiatami s
20.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam, rozmiar s, stan idealny. Polecam!!
Seksowna czarna sukienka s
30.00 zł
36 / 8 / S
H&M
Cześć! Mam do sprzedania czerwona sukienkę hm. Rozmiar xs. Ale bedzie dobra rownież na s/m ponieważ sukienka sie rozciąga. Seksowna i ele...
Czerwona sukienka h&m
25.00 zł
36 / 8 / S
Szara bluza Rozmiar S/M Wymiary: Długość całkowita-52cm Długość rękawa od ramienia-62cm
Krótka bluza długi rękaw szara rozmiar S/M
13.00 zł
36 / 8 / S
Sweterek ze ze złotą nitką nie zaciaga się, miły w dotyku materiał wycięcie na plecach
Sweterek ze złotą nitką łezka na plecach
25.00 zł
36 / 8 / S
Noszony kilka razy, rozpinany na guziczki, lekki i fajnie się noszący #sweterek #guziczki #lekki #spotkanie
szary rozpinany sweterek
18.00 zł
36 / 8 / S
Ubranie nowe. Wymiary są podane na zdjeciu - w razie niejasności prosze o wiadomość podam wymiary raz jeszcze :) Wysylka 11zl.
Sweterek pasiak
11.00 zł
36 / 8 / S
Rozmiar S/M. Do ceny trzeba doliczyć 6 zł za przesyłkę. Brak wad. W razie pytań prosze pisać.
Szara bluzeczka
8.00 zł
36 / 8 / S
Klasyczny czarny sweterek z białymi guziczkami, rozm.S
klasyczny czarny sweterek
13.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam sweterek h&m. Tylko odbiór osobisty na terenie Lublina
Bordowy sweterek H&M
39.00 zł
36 / 8 / S
Sweter vintage w bardzo dobrym stanie, rozmiar s .
Sweter vintage rozmiar s
25.00 zł
36 / 8 / S
Idealna granatowa bluza👘
Granatowa bluza👘
20.00 zł
36 / 8 / S
Mam na sprzedaż bluze z kapturem w czarno białe paski. Cena do negocjacji :) Jeśli masz jakies pytania pisz śmiało. Zainteresowanym moge ...
Bluza w paski
11.00 zł
36 / 8 / S
Bluza na guziki. Bardzo wygodna, z odpinanym kapturem :)
Bluza czarna
15.00 zł
36 / 8 / S
Sweterek w bardzo dobrym stanie, z różnymi wzorkami
Sweterek
10.00 zł
36 / 8 / S
👽👽👽👽 Szara bluza, lekko zmechacona ( ciągle leży w szafie )ale po golarce wszystko schodzi. Rozmiar S.
Bluza.
37.00 zł
36 / 8 / S
Kremowa bluza rozmiar S. Jest trochę obrana. Na życzenie podam wymiary. :)
Kremowa bluza.
37.00 zł
36 / 8 / S
Niespotykana bluza z kapturem, zapinana na suwak. Kolor czarny i złoty. Bardzo dobry stan. S/m
Czarnozłota bluza z kapturem na suwak
15.00 zł
36 / 8 / S
Biała bluza Reebok. Mało widoczna plama koło zamka.
Bluza reebok.
20.00 zł
36 / 8 / S
Cienka rozpinana bluza z kapturem
Granatowa rozpinana bluza
12.00 zł
36 / 8 / S
Stan bardzo dobry, rozmiar S! #bluza#kaptur#ilovelondon
Bluza I Love London !
15.00 zł
36 / 8 / S
Ażurowe sweterek
Sweterek
8.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam szary sweter ,rozmiar S lecz nie jest bardzo dopasowany będzie pasował też na rozmiar M. Nowy bez metek.
Sweterek szary
45.00 zł
36 / 8 / S
Witam! Sprzedam białą bluzę z czarnymi napisami. Bluza posiada kaptur. Rozmiar S. Możliwość przymiarki we Wrocławiu. Zachęcam do zakupu :)
Biała bluza z napisami
8.00 zł
36 / 8 / S
#kangurka_z_kapturem #khaki #rozmiar_36 #ozdoby #koraliki
Kangurka z kapturem khaki S/M
10.00 zł
36 / 8 / S
Do ceny należy doliczyć koszt wysyłki - 10 zł
szara bluza
15.00 zł
36 / 8 / S
+ koszty wysyłki
Beżowa bejsbolówka
7.00 zł
36 / 8 / S

Vintedzianki szukały również


Czarny Swetry i bluzy z kapturem, Swetry i bluzy z kapturem, Szary Swetry i bluzy z kapturem

 
reklama