Reklamy
Przedmioty użytkownika (90)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 5% zniżki
Białe futerko #futerko #futro #białefuterko #zima #sylwester #andrzejki
Futerko białe
49.00 zł
One size
H&M
Czarna obcisla spodniczka h&m w złote dżety, stan ideal. Wymiary dl. 38cm, pas 33cm. Rozciaga sie. #sylwester #dżety #złote dżety #spòdni...
Spòdniczka h&m złote dżety czarne xs
24.00 zł
XS / 34 / 6
Krotkie grubsze spodenki idealne np. do grubych rajstop, przewlekane złota nicia dzieki czemu blyszcza sie, z tylu posiadaja ozdobne kies...
Spodenki grube błyszczące S XS
24.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka glamour a la patchwork z bardzo modnymi teraz rekawami. Wzor z tylu jest inny niz z przodu, przec co sukienka jest jeszcze bardz...
Sukienka glamour patchwork modne ramiona
49.00 zł
S / 36 / 8
Przepiekna blyszczaca mala torebeczka/kopertowka z srebrne cekiny z kokarda, zatrzask ozdobiony diamencikiem. Posiada krotki lancuszek za...
Kopertowka torebeczka cekiny
24.00 zł
F&F
Lekka bluzeczka we wzor ktory jest hitem sezonu-panterka. Delikatna, posiada paseczek do przewiazania, guziczki pod dekoltem i przy rekaw...
Bluzka panterka S M
24.00 zł
M / 38 / 10
Buty/szpilki/czòłenka czarne zamszowe 38 nabite mieniacymi sie na rozne kolory cyrkoniami i zlotymi dżetami z czerwona podeszwa. Wysokosc...
Szpilki czòłenka zamsz cyrkonie ćwieki czerwona podeszwa platformy 38
24.00 zł
38
Sztuczne paznokcie/tipsy bardzo modne w tym zesonie hit kamelowe matowe. Do zestawu dolaczony jest klej, zapakowane w pudeleczko. #tipsy ...
Tipsy paznokcie brąz mat
25.00 zł
Sztuczne paznokcie/tipsy bardzo modne w tym zesonie hit butelkowa zieleń, mieniace sie(bardziej subtelnie niz na filmiku i zdjeciu ). Do ...
Tipsy sztuczne paznokcie zieleń butelkowa
25.00 zł
Rozmiar unowesralny.#wężowasukienka #sukienka #musthave #jesien2018 #hit sezonu
Wężowa sukienka
120.00 zł
One size
Płaszczyk trencz xs panterka #płaszcz #płaszczwpantere #plaszczwpanterke #trencz #trenczxs #musthave #hitsezonu #jesien2018 #plaszczykxs
Płaszczyk trencz panterka xs
49.00 zł
XS / 34 / 6
Oryginalna bluzka Adidas z ligiem firmiwym w kolorze fluo rozu i szarosci. Nowa. Szybka wysylka poleconym priorytetem 8zl. Do kazdych zak...
Adidas top koszulka bokserka S ròż
39.00 zł
S / 36 / 8
Luźna bluzeczka z panterkowym motywem jak na zdjeciu. M. Spòdniczka dostępna na innej aukcji.#panterka #bluzkawpanterke #motywpanterki #j...
Bluzka panterka M
39.00 zł
M / 38 / 10
Mam do sprzedania czòłenka z lakierowanej skòry 37. Wysokosc obcasa ok 7cm. Bylam w nich raz na weselu wiec maja ciut zurzute fleki,poza ...
Czòłenka skòra lakierowana 37
80.00 zł
37
Czerwona spòdniczka marki Apart z paskiem, posiada podszewke i malutkie rozciecie z boku. Dł. calkowita ok. 41cm. #spòdnica #spòdniczka #...
Spòdniczka czerwona Apart S
22.00 zł
S / 36 / 8
#czòłenka #srebrneczòłenka #szpilki #srebrneszpilki #sylwester #butynasylwestra #andrzejki #swiecacebuty #buty38 #glamour #butyglamour38
Czòłenka srebrne sylwester 38 glamour
42.00 zł
38
Piękna mięsista kamizelka kubraczek futerko S panterka ideał #hitsezonu #musthave #futerko #panterka #pantera #krotkakamiezelka
Kamizelka futerko S panterka
44.00 zł
S / 36 / 8
Mam do sprzedania w stanie idealnym Polskie magazyny Vogue 2018 od numeru 2 do 9(na listopad). Sprzedaje caly komplet. Cena jednego czaso...
Magazyny Vogue
10.00 zł
Mini spòdniczka dł. ok 40cm. Top Shop w szara kratkę. Fajna propozycja do bialej koszuli badz czarnych rajstop. #spódnica #spòdniczka #mi...
Spòdniczka krata Top Shop
24.00 zł
M / 38 / 10
Spòdniczka biało-czarna we wzory geometryczne. Stan ideał! Długość ok. 47cm. Idealna do białej koszuli czy stylizacji z czarnymi rajstopa...
Spòdnica S czarno-biała wzory geometryczne
24.00 zł
S / 36 / 8
Błyszcząca sukienka XS-S. Gora w cekiny, posiada pod spodem silikonowy paseczek dzieki czemu lepiej sie trzyma na biuscie. Dol z czarno s...
Sukienka andrzejki sylwester cekiny
54.00 zł
S / 36 / 8
Buty/czòłenka/szpilki marki ASOS w rozmiarze 38. Przod wykonany jest z przezroczystego plastiku na ktorym znajduje sie siateczka a la "ka...
Butu czòłenka szpilki Asos 38
49.00 zł
38
Czarna obcisła sukienka S wiązana z siatką. Stan ideał. Dł. całkowita ok 80cm. #sukienkanaimpeze #wiązania #siatka #sukienkas #małaczarna...
Sukienka siatka wiązania S
39.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Cudowna sukienka w kolorze jasnego beżu ze złotymi elementami. Rozmiar 38. Posiada pod spodem silikonowy paseczek dzieki czemu lepiej trz...
Sukienka beż złoto sylwester 38
89.00 zł
M / 38 / 10
Bluzka Top Shop z falbanami w hitowy wzor, material jest sliski polyskujacy i lekko marszczony. Rozmiar na metce 38. (Zdjecia nie oddaja ...
Bluzka Top Shop S hit sezonu
39.00 zł
M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Cena do negocjacji idealna sukienka na #bal #studniówka #party #wloska #elegancka #sukienka #okazja #tumblr #trend #rozkloszowanasukienka...
Sukienka balowa studniowka wesele
60.00 zł
S / 36 / 8
sukienka ładnie podrkeśla talię oraz biust, regulowana dzięki wiązaniu z tyłu sukienki. rozmiar s. sukienka nowa, bez wad. koszt wysyłki...
czarna sukienka na przeźroczystych ramiączkach NOWA
29.00 zł
S / 36 / 8
Czarna elegancka sukienka rozkloszowana z kołnierzykiem z tyłu zapinana na guziczek w rozmiarze XS/S
Czarna elegancka sukienka
50.00 zł
S / 36 / 8
zmysłowa sukienka z przezroczysta gora, dolem lekko rozkloszowana. kolor wyraznej czerni. idealna na wiele okazji. rozmiar s/m. koszt wy...
zmysłowa czarna sukienka rozkloszowana przeźroczysta góra
39.00 zł
S / 36 / 8
elegancka sukienka w stanie idealnym. Kolor granatowy, stan idealny, raz założona. Idealna na studniówkę. W komplecie efektowne, długie k...
Elegancka sukienka komplet
300.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka na sylwestra studniówkę bal s/m Na wzrost +-165 + obcas
Welurowa sukienka z rozcięciem
45.00 zł
S / 36 / 8
sprzedam nowa sukienke , rozmiar S , koronkowe rekawy
Czarna sukienka
49.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka w czerwonym kolorze rozmiar S założona tylko na jedną okazję
Sukienka
120.00 zł
S / 36 / 8
sprzedam lejącą się sukienke.Rozmiar S/M.Kolor ciemno popielaty.Nienoszona.Dlugość przed kolano
Sukienka
40.00 zł
S / 36 / 8
Czarna sukienka H&M rozmiar 36. Stan bardzo dobry. Polecam
Czarna sukienka H&M 36
20.00 zł
S / 36 / 8
Nowa, tylko przymierzona sukienka LaMania. Granatowa z wszytym gorsetem. Idealna na mały biust. Dla mnie po operacji niestety za mała. Ok...
LaMania granatowa sukienka rozm s
500.00 zł
S / 36 / 8
Przepiękna sukienka dwuczęściowa. Włoska produkcja, mega jakość. Rozmiar uniwersalny S/M/L. Nie wymieniam się. :)
Nowa sukienka z koronką S/M/L
99.00 zł
S / 36 / 8
Idealna, nie trafiona rozmiarem Cena do negocjacji
Nowa sukienka
150.00 zł
S / 36 / 8
Idealna sukienka na ważne wyjscie Czarna koronkowa góra z pięknie wyeksponowanym dekoltem z intensywnie czerwonym dołem.
Elegancka sukienka święta sylwester studniówka
59.00 zł
S / 36 / 8
Granatowa, ołówkowa sukienka z kokardą i regulowanymi ramiączkami. Idealna na każdą okazję. Stan idealny
granatowa sukienka okolicznościowa
45.00 zł
S / 36 / 8
Skórzana sukienka z tiulowym dołem
Sukienka r.36
40.00 zł
S / 36 / 8
🔸 biała/kremowa sukienka 🔸 góra bardzo dopasowana, dół rozkloszowany 🔸 dół sukienki wykonany z „siateczkowego” materiału, jednak nie jes...
Biała kremowa sukienka
70.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka nigdy nie zalożona. Posiada gorset ozdobiony cekinami i podszewkę. Bedzie pasowac na rozmiar S i Xs
Sylwestrowa sukienka z cekinami
30.00 zł
S / 36 / 8
Bordowa sukienka z pianki, rozmiar s/m, idealna na studniówkę,wesele
Sukienka z pianki s/m
70.00 zł
S / 36 / 8
sukienka zalozona raz na studiówkę. Stan idealny .
Złota suknia
65.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka w rozmiarze S z usztywnieniem na biuście,więc nie potrzeba zakładać do niej biustonosza. Dopasowana, maskuje ewentualne mankamen...
Elegancka beżowa sukienka na jedno ramię rozmiar s
15.00 zł
S / 36 / 8
Posiadam na sprzedaż raz założoną, piękna i wygodna sukienke, dzięki cekinom pięknie się mieni i dodaje uroku. Serdecznie polecam.
Zjawiskowa cekinowa sukienka
40.00 zł
S / 36 / 8
***Nie wymieniam się i nie dorabiam zdjęć na osobie jeśli nie ma ich w ogłoszeniu*** ***Przy zakupie zestawu ubrań rabaty*** Sprzedam ś...
czarna rozkloszowana sukienka dekolt serce hit S
39.00 zł
S / 36 / 8
sukienka ubrana kilka razy stan bdb, posiada kieszenie, rozkloszowana
Śliczna sukienka
100.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Niebieski Sukienki wieczorowe, Czarny Sukienki wieczorowe, Sukienki wieczorowe