Reklamy
1 komentarz
Przedmioty użytkownika (114)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 30% zniżki
Stan idealny na mnie troche zaobcisla #kobalotwa #straadivarius
Kobaltowa bluzeczka stradivarius
8.00 zł
S / 36 / 8
tunika w kwiaty S pepco #pepco #tunika #bluzka #granatowa #wkwiaty #kwiaty
tunika w kwiaty S pepco
9.00 zł
S / 36 / 8
założona tylko jeden raz, jest na mnie troszke przy mała #adidas #neon #morelowa #tshirt #34 #fitness #silownia #bieganie
śliczna bluzeczka sportowa
12.00 zł
XS / 34 / 6
F&F
termoaktywna bokserka sportowa f&f 34.36 ani razu nie założona, to typowe 34 #bokserska #termoaktywna #fitness #dopasowana #czarna #blu...
termoaktywna bokserka sportowa f&f 34.36
12.00 zł
XS / 34 / 6
spodnie nie noszone, mam z wymiany są na mnie za małe #marmurkowe #spodnie #jeansy #nacodzien #szare #rurki
marmurkowe spodnie 36
10.00 zł
S / 36 / 8
Noszona kilka razy stan idealny #kwiaty #biała #bluzka #tshirt #34 #pepco #szkola #wkwiaty
biala bluzeczka kwiatki pepco
5.00 zł
S / 36 / 8
fajne spodnie, mam je z jednej z wymian, niestety to nie mój rozmiar :( #spodnie #marmurkowe #szare #dzinsowe #szkola #nacodzień #rurki ...
spodnie marmurkowe 36
8.00 zł
S / 36 / 8
bardzo ładna sukieneczka w kwiaty z wiązaniem na szyji, wymieniam/sprzedaje bo jest dla mnie za mała troszkę #sukienka #sukienkawkwiaty ...
sukienka w kwiatki z wiazaniem
10.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo fajna bluzeczka niestety nie mój krój :( #beżowa #kremowa #zkołnierzykiem #newlook #36
Fajna bluzeczka bezowa
10.00 zł
S / 36 / 8
H&M
bardzo fajna bluzeczka, nowa, tylko kupiłam zły rozmiar jest troche dla mnie przy duża, jak dla mnie to typowe 38 dł całkowita 52, dł pod...
beżowa bluzeczka hm 38-40
5.00 zł
L / 40 / 12
H&M
Bardzo fajna spódniczka na codzień, rozmiar to typowe 34 dł cał: 55cm, dł w talii: 33, dł nad kieszeniami 40 #dzisowa #spodniczka #34 #3...
dzinsowa spódniczka hm 34
15.00 zł
XS / 34 / 6
Bardzo fajna dzinsowa spódniczka, niestety jest na mnie za mała, ponieważ to typowe 34 :) wymiary: dł cał: 77, dł w talii: 33, dł nad kie...
34 spódniczka dzinsowa
20.00 zł
XS / 34 / 6
Bardzo fajna marynarka, zapinana na guziki. Mam ją z wymianek ale niestety! jest na mnie za mała :( #czarna #marynarka #bawelniana #maryn...
czarna marynarka 34
10.00 zł
XS / 34 / 6
Sukienka założona ledwie kilka razy, wymieniam, ponieważ jest dla mnie zbyt krótka. Pasuje na rozmiar XS/S, do 170 jak dla mnie to bedzie...
szara uniwersalna sukieneczka pepco
15.00 zł
S / 36 / 8
F&F
Fajna czarna bluzeczka, sprzedaje/wymieniam się ponieważ mi sie znudziła #termoaktywna #czarna #bluzka #fitness #silownia #fit #zrekawem...
termoaktywna czarna bluzka fitness
9.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo fajna torba, jest niezwykle pojemna, idealna na siłownie, na codzień #torba #khaki #ciemnozielona# #silownia #fit #zakupy #szkola
pojemna torba khaki
9.00 zł
#katanka # 36 #zielona #khaki #butelkowazieleń #lato Bardzo fajna katanka z jednej z wymian, ale niestety jest na mnie za mała :( Rozm...
zielona katanka na guziki wraz z suwakiem
10.00 zł
S / 36 / 8
piękne pierścionki srebro kryształki w razie pytań prosze o wiadomość :)) #pierscionek #krysztalki #srebro #zesraw #impreza #kolorowe #sr...
piękne pierścionki srebro kryształki
Fajne złote pierścionki :)) #pierscionki #komplet #zestaw #bizuteria #zlota #zlote
Fajne złote pierścionki
Bransoletka NEVER GIVE UP mega motywacja :))) #nevergiveup #sportowa #fitness #bieganie
Bransoletka neverrr give up
3.00 zł
One size
Fajny pierścionek posiada piękne mieniące sie kryształki :)) #krysztalki #srebny #pierscionek #srebno #tally_weijl #impreza
piękne mieniące sie kryształki
6.00 zł
Bardzo fajna nowa bransoletka biała :) #koraliki #perly #biala #srebna #bransoletka
biała bransoletka łańcuszek koraliki
5.00 zł
Srebne wiosiorki kryształki #srebne #srebny #wisiorek #krysztalki #naszyjnik
Srebne wiosiorki kryształki
Bransoleki stan idealny :)) #bransoletka #zielona #zlota #pudrowy
bransoletki zielona i roz
5.00 zł
Bardzo fajny naszyjnik z new looka :) #newlook #naszyjnik #jesien #zloty #slonik #brazowy
Nazszyjnik słonik new look
5.00 zł
Podobne rzeczy
• założona kilka razy • świetny stan
sukienka w kwiaty
30.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka założona raz, bardzo wygodna i stylowa, nadaje się na różne okazje, w gratisie sweterek widoczny na załączonych zdjęciach :) Ro...
Elegancka koronkowa sukienka
60.00 zł
S / 36 / 8
Klasyczna czarna sukienka z baskinką założona tylko raz na komers. Sprzedaję z bólem serca bo po paru latach jest już za duża :( Zero ozn...
Koronkowa sukienka z baskinką Stradivarius
45.00 zł
S / 36 / 8
Witam mam do sprzedania mała czarna z frędzlami. Na piersi jak i z tylu obszyta siateczka. Złożona 2 razy
Mała czarna z frędzlami
20.00 zł
S / 36 / 8
Czarna elegancka sukienka rozmiar S, stan idealny #małaczarna #sukienka #elegancka
Czarna elegancka sukienka ze zdobieniami S
35.00 zł
S / 36 / 8
Założona tylko raz, w idealnym stanie. +koszty przesyłki
Czarna sukienka z frędzlami Stradivarius
40.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka z baskinką, pudrowo różowa. Ubrana raz na wesele. Jeśli ktoś byłby zainteresowany buty też mogę sprzedać, rozmiar 38. Więcej inf...
Sukienka z baskinką
40.00 zł
S / 36 / 8
#midi #sukienkakoktajlowa #czarna Czarna sukienka marki stradivarius. Koktajlowa, idealna na rodzinne przyjęcia. Dzięki sylikonowymi wst...
Tiulowa sukienka stradivarius czarna MIDI
99.00 zł
S / 36 / 8
Nałożona kilka razy, stan idealny *** na metce rozmiar L, ale zwężałam u krawcowej do S, podaje dokladne wymiary: dlugisc 78cm biust 45...
Kobaltowa sukienka stradivarius
17.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam czarną sukienkę z pięknym wzorem i zapięciem. Rozmiar 36, S. Nowa bez metek. Gorąco polecam!
Orsay Czarna Sukienka ze wzorem roz. 36, S z zapięciem /nie Bershka H&M Stradivarius
30.00 zł
S / 36 / 8
Prawie klasyczna mała czarna, na metce rozmiar S ale w praktyce rozmiar M tez wchodzi (ja mam M i na zdjęciu widać jak leży). W idealnym ...
Mała czarna sukienka siateczka S/M
30.00 zł
S / 36 / 8
Czerwona sukienka | S | Stradivarius | do ceny należy doliczyć koszty przesyłki +/- 10zł #czerwonasukienka #sukienka #sukeinkawieczorowa
Czerwona sukienka Stradivarius
25.00 zł
S / 36 / 8
W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać priv ;) Do ceny należy doliczyć przesyłkę. Rozmiar z metki to s, będzie pasowała tez na większe...
Modna sukienka z chookerem
36.00 zł
S / 36 / 8
Mam na sprzedasz śliczna sukienkę ze stradivarius'a ! Z kolekcji sylwestrowej, przeceniona z 200zł na 100zł. Wyszłam w niej tylko raz ;) ...
Śliczna sukienka!!
60.00 zł
S / 36 / 8
Na sprzedaż nowa sukienka ze stradka, kupiona w Niemczech za 40 euro, niestety nigdy nie miałam okazji, zeby ja założyć i tak sobie wisia...
Nowa sukienka stradivarius S
49.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny, założona jeden raz.
Czarna sukienka z wycięciami rozmiar s
40.00 zł
S / 36 / 8
Śliczna, granatowa sukienka. Wieczorowa, idealna na różnego rodzaju eventy! #granat #cold_shoulders #cute #musthave #cudo #idealnykrój #r...
Granatowa sukienka, Stradivarius 🌸
70.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka z dekoltem V. Z tyłu rownież dekolt. Odcinana w talii. Tył sukienki dłuższy niż przód. Wysyłka listem poleconym 5 zł. #sukienk...
Czarna sukienka z wydłużonym tyłem Stradivarius
30.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam, sukienkę. Kolory: czerwona. Stan: Nowa. Rozmiar z metki: S. Więcej wymiarów dla zainteresowanych. Proszę pisać. ;) Na moich ...
Seksowna i uwodzicielska sukienka czerwona Lady in Red Stradivarius rozmiar S / 36
85.00 zł
S / 36 / 8
Mam na sprzedaż czerwoną sukienke ze Stradivariusa w rozmiarze S. Jest w stanie idealnym, miałam ją na sobie jedynie przez parę godzin. ...
Czerwona sukienka Stradivarius
59.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam sukienkę obcisła Idealna na sylwestra z złotymi drobinkami firmy Stradivarius Idealna na rozmiar XS/S Wymiary na płasko: Dłu...
 czarna obcisła Stradivarius
60.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka zakupiona była na jedną okazję. Przepiękna koronkowa w kolorze kremowym. Pięknie będzie współgrać z kolorowymi dodatkami jak i t...
Kremowa, koronkowa sukienka Stradivarius
50.00 zł
S / 36 / 8
Mała czarna elastyczna z fredzelkami sukienka stradivariusa ślicznie układa się do ciała.
Stradivarius
70.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Stradivarius Sukienki wieczorowe, Niebieski Stradivarius Sukienki wieczorowe, Niebieski Sukienki wieczorowe, Stradivarius, Sukienki wieczorowe