reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
nie używane wogóle jasne pola na skórze to fabryczne przetarcia
Etui case iphone 5
12.00 zł
Nowe szpilki rozmiar buta 40 ale pasują na 39 pięta mi wystaje wymienie tylko na 41 średni obcas mierzony w najdluzszym miejscu 9cm
Szpilki ćwieki sandały nity 39/40
93.00 zł
39
na osobie rozkłada się w ładny klosz kolor mięta
Tiulowa spódnica mięta S
30.00 zł
36 / 8 / S
Rozmiarówka mniejsza, ale na xs wchodzą ( jesli ktos nosi jeansy czasami s to beda małe) mają długie nogawki nawet dla osób 175cm ja mam ...
Bordo ZARA rurki XS
45.00 zł
34 / 6 / XS
stan idealny zamek tylko z tyłu fajnie wyglądają rozmiarówka standardowa
Marmurki rurki zamek XS
24.00 zł
34 / 6 / XS
Rozmiar xs
Golf asymetria bordo sweterek XS
25.00 zł
34 / 6 / XS
nowa bluzka delikatny material koszulowy na xs luźna, na s jedynie w piersiach bedzie dopasowana
Bordowa bluzka wiązanie XS S
25.00 zł
34 / 6 / XS
Nowa sukienka pachy od 40cm dlugosc od ramienia do krotszego konca 90cm rozciaga sie Dopasowana na S wiec tak wystawiam
Sukienka paski asymetryczna XS S
34.99 zł
36 / 8 / S
nowy stroj nie mialam kiedy go ubrac a mam sporo stroi i ciagle zmieniam Góra B/C dół S/M
orange strój kąpielowy M House
35.00 zł
38 / 10 / M
Raz ubrany. Jednak lepiej bedzie pasowal na wiekszy rozmiar
Strój kąpielowy Siwiec neon M straps
39.00 zł
38 / 10 / M
zamki sie zapinaja. wady na zdjeciu, zatarcia od spodni zapewne w srodku na samym dnie dwie plamki od czerwonego lakieru no ale kto tam b...
Panterka House torba długa
30.00 zł
stan jak na zdjeciu żadnych widocznych dziur mało używana brelok sie odpina
carmel House torba lisek
35.00 zł
Piekna sukienka koralowo złota. tiul ma bardziej odcien ciemniejszy Świetna na wesele, studniówke 6 warstw cienkiego tiulu Nie posiada po...
Tiul LOU koronka GingerFiz XS/S
84.99 zł
36 / 8 / S
Stan idealny Na większe xs i s bedzie dopasowany Ja niestety aż tyle z tyłu nie mam żeby mi opinał
Kombinezon Reserved falbana kieszenie XS/S
37.00 zł
34 / 6 / XS
Nowa bez metki, od nowości Asymetryczna
Bluzka oversize żółta asymetryczna
15.00 zł
Uniwersalny
Nowy z metka i naklejką na majteczkach Z metki L ale majteczki są wiązane wiec na s i m są ok (jak na mnie) Góra mieści miseczke B, A też...
Boho aztec NOWY strój A/B M
30.00 zł
36 / 8 / S
Pasuje na xs lekko luźna, na s bardziej bedzie dopasowana żadnych wad kolor nie jest neonowy
Mgiełka koszula Fun&Flirt xs s
25.00 zł
34 / 6 / XS
nowy nienoszony z metki xs ale jest baardzo duzy, może xl albo xxl wiekszy
golf 3/4 oversize pudrowy
23.00 zł
Inne
nowa z metką z metki XS na ten rozmiar bedzie luźna kolor nie jest krwisto czerwony, zmieszany z koralowym
luźna bluzka N.Yorker XS
29.00 zł
34 / 6 / XS
nowiutka z metki xs na typ oversize na M juz bedzie normalna
limonka dres bluzka UNiwersalna
29.00 zł
Uniwersalny
ubrana raz na imprezę, pora na kolejną :) material w miare elastyczny z metki 32 34 ale ta marka ma dziwna rozmiarowke
czerwona mini lustrzanki M BPC
43.00 zł
38 / 10 / M
nowa, nie założona ani razu
unikatowa NLY ONE brokat XS S pudrowa
42.00 zł
36 / 8 / S
stan idealny pas na zakrytej gumie, bez zamków materiał elastyczny lekko świecący, nie błyszczy
ołówkowa klasyczna XS S House
29.00 zł
34 / 6 / XS
stan idealny żadnych wad dlugosc do kolana
midi spódnica XS S
25.00 zł
34 / 6 / XS
Hej, Mam do sprzedania spódniczke o ciekawym wzorze widocznym na zdjęciu. Krój spódniczki to typowa bombka. :)
Spódnica bombka S
35.00 zł
36 / 8 / S
Mam na sprzedaż piękną letnią spódniczkę w etniczny, orientalny wzór. Spódniczka ma w pasie gumkę i zapięcie na zatrzask. Jest to rozmiar...
Letnia spódniczka w orientalny wzór .
17.00 zł
36 / 8 / S
Witam Mam do sprzedania spódnicę Per Una 8 Wymiary Pas: 35 cm Długosć :80 cm Biodra:46 cm Wymiary podane bez naciągania materiału
Spódnica Per Una
15.00 zł
36 / 8 / S
Noszone kilka razy w idealnym stanie odbiór na terenie Łańcuta w razie pytań proszę pisać
Biała spódnica
8.00 zł
36 / 8 / S
Pastelowa seledynowa Na szelkach Nie nosilam jej Rozmiar uniwersalny Nadaje sie na S M Trochę przeswituje Bez wad Do ceny dolicz 10 za p...
Pastelowa spódniczka na szelkach
30.00 zł
36 / 8 / S
Spódnica ecru Długi tył Na gumce Wysyłka 8 zł
Spódnica ecru
30.00 zł
36 / 8 / S
Nie używana przesyłka 5 zł
Spódniczka w panterkę
10.00 zł
36 / 8 / S
Stan idealny. Założona kilka razy. Świetnie podkreśla kobiece walory, nadaje się zarówno na co dzień, jak i na uroczystości. Materiał ro...
Czarna dopasowana spódnica ze srebrnym zamkiem
7.00 zł
36 / 8 / S
Spódnica z lampasem
spódniaca z lampasem
20.00 zł
36 / 8 / S
czarna spódnica maxi, posiada podszewkę więc nadaje się na lato jak i na jesienne chłodniejsze wieczory
czarna spódnica maxi
20.00 zł
36 / 8 / S
Czarna tunika roz 36
Tunika czarna
15.00 zł
36 / 8 / S
Szara dresowa spódnica, z kokardą i kieszeniami.
Szara dresowa spódnica z kokardą, rozmiar S
15.00 zł
36 / 8 / S
Używana kilka razy ,spódnica z eko skóry.Pasuje na wszystkie okazje .Rozmiar S/M
Spódnica.
17.00 zł
36 / 8 / S
Kurteczka złote zdobienia i spódniczka - Eko skóra rozmiar S
Komplet z Eko-skóry.
69.00 zł
36 / 8 / S
Nowe z metka ,
Spodnie Nowe cena do negocjacji.
70.00 zł
36 / 8 / S
Stan idealny. Rozmiar S
Spódniczka w kwiaty
35.00 zł
36 / 8 / S
Wiecej zdjec i wymiary na priv
Letnia zwiewna spodniczka na lato jaskolki kieszenie lososiowa pudrowy roz
15.00 zł
36 / 8 / S
Noszona kilka razy, brak widocznych śladów użytkowania, będzie dobra zarówno na rozmiar S jaki i M
Oryginalna, wielowarstwowa spódnica z tiulu
99.00 zł
36 / 8 / S
10 zł za jedną
Przylegające spodniczki
10.00 zł
36 / 8 / S
Spodniczka z zameczkami materiał taki jakby pikowany szara z gumką
Spódniczka
10.00 zł
36 / 8 / S
Krótki przód długo tył
Spódnica
20.00 zł
36 / 8 / S
Krótki przód długo tył
Spódnica
20.00 zł
36 / 8 / S
Heej 💙 Sprzedaję czarną spódniczkę. Była założona parę razy ale nie ma żadnych wad. Posiada ściągacz w pasie i ślicznie prezentuje się n...
Czarna spódniczka
10.00 zł
36 / 8 / S
Śliczna dżinsowa spódniczka bombka Ze srebrnym suwakiem z przodu na całej długości Z kieszeniami po bokach Rozmiar S ale pasuje również...
Dżinsowa spódniczka bombka
25.00 zł
36 / 8 / S

Vintedzianki szukały również


Inne, Wielobarwny Inne

 
reklama