Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która zwiększy Twój komfort korzystania z Vinted.
Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
Nowa granatowo-czarno spódnica. Fason wysmuklający sylwetke. Po bokach ozdobne zipy. Rozmiar L. Wysylka 9.80 poleconym
Nowa ołówkowa spódnica L
15.00 zł
40 / 12 / L
Nowa letnia, "wezowa" spodniczka w rozmiarzeL. Mam tez taka w rozmiarze M. Wysylka 9.8 listem poleconym.
Nowa spodniczka L
10.00 zł
40 / 12 / L
Letnia "wezowa" spodniczka. Rozmiar M. Mam tez taka sama w rozmiarze L. Wysylka 9.80
Nowa spodniczka M
10.00 zł
38 / 10 / M
Fajna spodniczka w ciekawym kolorze. Z tylu ozdobny zip. Nowa z metka. Wysylka 9.80 listem poleconym NIE WYMIENIAM SIE!!!
Nowa spódnica z ozdobnym zipem z tylu XL
19.00 zł
42 / 14 / XL
Nowa, sportowa bokserka. Rozmiar XL. Cena zakupu 49 zl. Sprzedaje za 15 zl + 9,80 wysylka listem poleconym. POLECAM!
Sportowa bokserka XL
15.00 zł
42 / 14 / XL
Czarna nowa sukienka. Mini, na niej jest wartswa "tiulu". Wygląda to zjawiskowo. Rozmiar XL. Bedzie pasowała tez na L. Wysylka 9.80 pole...
Czarna nowa sukienka XL
39.00 zł
42 / 14 / XL
Nowa niebieska sukienka z baskinka i ozdobnym zipem z tylu. Rozmiar XL. Wysylka 10 zl poleconym. NIE WYMIENIAM SIE!!!
Sukienka z baskinka XL
39.00 zł
42 / 14 / XL
Nowa sukienka The Trend House. W rozmiarze XL. (Mam tez taka sama w rozmiarze M). Z tylu efektowne guziczki. Dól sklada sie z podszewki i...
Nowa sukienka Trend House XL
20.00 zł
42 / 14 / XL
Krotkie jeansowe spodenka z a'la koronkowa aplikacja. Rozmiar 42. Drobne zmechacenia w kroku ale spokojnie golarka dodo ubran sobie z tym...
Krótkie jeansowe spodenki z aplikacją 42
20.00 zł
42 / 14 / XL
Krótkie spodenki w kratkę 42. Wada: brak guzika Pas- 44 cm x 2 Biodra- 54 cm x 2 Długość 37 cm Spodenki mają podwyższony lekko stan Wy...
Krótkie spodenki Atmosphere 42
5.00 zł
42 / 14 / XL
Długa spódnica w paski Atmosphere. Rozmiar 46, pasuje pewnie tez na 48. Nowa z metkami. Wysyłka 9 zl poleconym. NIE WYMIENIAM SIE, NA PY...
Długa spódnica w paski Atmosphere 46
20.00 zł
46 / 18 / XXXL
Czarna długa szyfonowa sukienka. W biuscie gumki dzięki czemu dopasuje się do każdej figury. Wada: pęknięte kolko przy ramiaczku. Wysył...
Czarna długa szyfonowa sukienka 46/48
5.00 zł
46 / 18 / XXXL
Świetna tunika, dla wysokiej osoby może być jako dłuższa bluzka. Wysyłka 9 zl polecony. NIE WYMIENIAM SIE, NA PYTANI O WYMIANĘ NIE ODPOW...
Dłuższa bluzka, tunika 40/42
5.00 zł
40 / 12 / L
Sweterek nietoperz.super wyglada z biala gladka bluzka pod spodem. wysylka 9 zl poleconym NIE WYMIENIAM SIE, NA PYTANI O WYMIANĘ NIE ODPO...
Sweterek nietoperz
5.00 zł
Uniwersalny
Czarny golfik na krotki rekaw. Pasuje dona kazdej stylizacji. Ma drobne zmechacenia, golarka o ubran da sobie z tym rade. Wysylka polecon...
Czarny golfik L
5.00 zł
40 / 12 / L
Swietna kolorowa sukienka. Rozmiar od 42-46. Wysylka 10 zl poleconym. NIE WYMIENIAM SIE!! NA PYTANIA O WYMIANE NIE ODPOWIADAM. Biust 61 ...
Kolorowa sukienka XXL 42/44/46
11.00 zł
44 / 16 / XXL
Czerwona dopasowana spódniczka, w pasie ma gumke. Kolor nie jest az tak 'soczysty' jak na zdjeciu. Najbardziej zblizony do koloru na drug...
Czerwona dopasowana spodnica L 40
10.00 zł
40 / 12 / L
Opaska to satynowana, elastyczna gumka z ozdobnym kwiatem Dobrze trzyma się na główce Dziecka i nie uciska jej. Opaska fajnie się sprawd...
Opaska kwiatek
8.00 zł
Opaski do włosów dla dziewczynki. Cena za sztukę 8 zl + 6 zl wysyłka. * biala - sprzedana
Opaska ozdoba na wlosy kwiat
8.00 zł
0 - 3 miesiące
Na sprzedaż spodnie dresowe Adidas w idealnym stanie. Rozmiar 40-42. Wymiary: Pas 42-53 cm x2, dl nogawki 105 cm, biodra 52 cm x 2. Rozci...
Spodnie dresowe Adidas
39.00 zł
42 / 14 / XL
Bransoletka. Nie jest to srebro. NIE WYMIENIAM SIE!!! Wysylka 6,50
Bransoletka
6.00 zł
Sprzedam komplet bizuterii. Kolczyki i pierscionek. Pierscionek srednica okco 18-19 mm. Polecam serdecznie. NIE WYMIENIAM SIE!!!! Wysylka...
Komplet bizuterii
39.00 zł
Srebrna damska bransoletka z kamykami. Wymaga wyczyszczenia. Ale sol, folia aluminiowa i goraca woda i bedzie jak nowa 😀 NIE WYMIENIAM SI...
Srebrna bransoletka z kamykami
29.00 zł
->->->->->->Nie wymieniam się!!!!!!!!!!! <-<-<-<-<-<-< Sweterek w granatowo białe paski z turkusowymi wstawkami. Pasuje zarówno do elegan...
Sweterek w granatowo białe paski rozmiar 40 L
15.00 zł
40 / 12 / L
Stan idealny, z tyłu zapinana na zamek. Wymiary podam osobom zainteresowanym w wiadomości prywatnej. Proszę o przemyślane zakupy - zwro...
Spódniczka azteckie wzory
20.00 zł
42 / 14 / XL
Spódniczka 65% poliester , 35% wiskoza z zamkiem
Spódniczka na szelkach w kratę
15.00 zł
42 / 14 / XL
Rozmiar L/XL ,kolor czarny
New look długa spódnica sukienka z paskiem
30.00 zł
42 / 14 / XL
Ołówkowa spódnica midi w pepitkę z delikatnie rozkloszowanym dołem, rozmiar 42. Pas 44 cm x 2 biodra 52 cm x 2 długość 64 cm 100% pol...
Spódnica ołówkowa midi w pepitkę 42 New Look
20.00 zł
42 / 14 / XL
kw 15 zł
spódnica w prążki do połowy łydki wysoki stan
40.00 zł
42 / 14 / XL
Czarna spódnica, prawie nowa. Noszona kilka razy. Rozmiar XL, ale powinien spokojnie pasować na M/L szerokość w pasie 41 cm dł. całkowita...
Czarna spódnica, New Look
30.00 zł
42 / 14 / XL
Do ceny nalezy doliczyc koszt wysylki 10zl
nowa spodnica maxi new look
20.00 zł
42 / 14 / XL
Lniana spódnica kolor jeans w pasie sznurek zapinana na zamek.Wymiary : pas-82,biodra-102, długość 65.
Spódnica lniana  rozmiar 42
10.00 zł
42 / 14 / XL
#lato #lato2017 #retro #vintage #pinup #groszki #mini Zwiewna, leciutka biała mini spódniczka w groszki pin up, polecam :)
Biała spódniczka w groszki retro vintage pin up
25.00 zł
42 / 14 / XL
cienka, lejąca, nie prześwituje, długość 104,5cm., szerokość w pasie bez rozciągania 39,5cm. ( w pasie wszyta guma), szerokość na dole 99...
Ciemny róż spódnica maxi 42 New Look
40.00 zł
42 / 14 / XL
Stan idealny Brak wad
Spódniczka biała XL new look
42 / 14 / XL
Spódnica o wyższym stanie na gumce w pasie, czarno-biala mozika .
Spódnica wyższy stan New Look
10.00 zł
42 / 14 / XL
Elegancka krotka Mini spódniczka zapinana na srebrny zamek:)
Spódniczka mini czarna
22.00 zł
42 / 14 / XL
Gladki materiał, na gumke, typowa mini
Czarna mini spodniczka
19.00 zł
42 / 14 / XL
Bordowa spódnica z New Looka w drobny wzór (pokazany na zdjęciu). Posiada szlufki na pasek. Wymiary: - szerokość 40 cm, - długość 42 cm....
Bordowa rozkloszowana spódnica
10.00 zł
42 / 14 / XL
Czerwona rozkloszowana spódniczka Stan bardzo dobry. Rozmiar : xl mała dziurka pod paskiem Wymiary na płasko : talia: 39 długość:42 Sze...
Czerwona rozkloszowana spódniczka
8.00 zł
42 / 14 / XL
Założona raz, brak wad, spódnica opadająca, lekko rozkloszowana Więcej info oraz zdjęć priv, jestem otwarta na negocjacje.
Czarna spódniczka New look
15.00 zł
42 / 14 / XL
Spódnica letnia,czarna,unikat
Spódnica zwiewna, dłuższy tył
25.00 zł
42 / 14 / XL
Spódniczka z materiału imitującego jeans rozmiar : XL / 42 Stan : bardzo dobry + Wymiary priv. Wysyłka 8zł #jeans #marmurkowa #acid #ko...
spódniczka jeansowa marmurkowa xl
25.00 zł
42 / 14 / XL
rozmiar z metki 14 na 12 tez bedzie dobra +kw 10zł
spodniczka czarna new look
15.00 zł
42 / 14 / XL
Fajna spódniczka z materiału przypominającego jeans,w pasie gumka 37-49cm,długość 45
Spódniczka a la jeansowa
10.00 zł
42 / 14 / XL
Spódnica z new looka. Rozmiar XL ale wg mnie bardziej L
Spódnica czarna rozkloszowana elegancka
30.00 zł
42 / 14 / XL
Nowa spódniczka. Polecam!:)
Spódniczka w kwiaty New Look
19.00 zł
42 / 14 / XL
sprzedam lub wymienie, możliwy odbiór osobisty w Sosnowcu lub Katowicach :) przy wymianie nie sugeruj sie cena!
spódniczka rozkloszowana blogerska tumbrl minimalizm must have
15.00 zł
42 / 14 / XL

Vintedzianki szukały również


New Look Inne, New Look, Czarny Inne, Inne, Czarny New Look Inne