Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (36)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 50% zniżki
Założone raz, stan idealny, swietnie prezentuja sie na nodze, wiązane na kostce, sznurowadla zakonczone frędzlami.
Beżowe koturny
50.00 zł
39
Założone raz, posiadają malutka wadą pokazana na zdjeciu, jednak podczas chodzenia nie rzuca sie w oczy
Kremowe szpilki
45.00 zł
39
Nowe szpilki w kolorze karmelowym z metka
Karmelowe szpilki
50.00 zł
40
Sukienka zalozona raz, stan idealny, posiada delikatnie blyszczace nitki w materiale.
Granatowa sukienka
60.00 zł
S / 36 / 8
Założone raz, stan idealny
Czarne sandałki na słupku
40.00 zł
39
zalożona raz, stan idealny, rozmiar z metki M, ja nosilam tez na S;)
Szara spódnica
40.00 zł
M / 38 / 10
noszone zaledwie 2-razy, stan idealny, sprzedaje ze względu na ciążę
Czarne ogrodniczki
60.00 zł
S / 36 / 8
Spodnie zalozone ok 3 razy, nie ma śladów użytkowania.
Granatowe spodnie
40.00 zł
S / 36 / 8
Koszula w stanie idealnym, noszona kilka razy.
Koszula w kratkę
70.00 zł
S
Koszula założona kilka razy, rozmiar slim fit M, niestety na męża już za mała.
Koszula w kratę męska
50.00 zł
M
Założona raz, stan idealny, żadnych śladów użytkowania. Idealna na święta lub sylwestra;) Marka: MILU by Milena Płatek
Czarna, frędzelkowa spódniczka
50.00 zł
XS / 34 / 6
Sukienka założona ok. 3 razy, stan idealny. Mozna ja nosic zarówno z paskiem jak i bez, bardzo fajny material, grubszy lejący się, pasuj...
Grafitowa sukienka
50.00 zł
S / 36 / 8
Noszone kilka razy, stan idealny, modny kolor w tym sezonie;)
Bordowe/ śliwkowe spodnie
50.00 zł
S / 36 / 8
Nowa z metką, idealna zarówno na codzień jak i na impreze, np sylwestra;) Cena z metki to 49 zl, ja sprzedaje za 40.
Błyszcząca bluzka
40.00 zł
S / 36 / 8
Zalożone kilka razy, stan idealny
Bluza - koszula
40.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Stan idealny, zdążyłam założyć ja moze ze 3 razy, super do spodni lub spodnicy z wysokim stanem, przyjemny material
Bluzka w kwiaty
30.00 zł
S / 36 / 8
Założona kilka razy, nie ma śladów użytkowania, materiał ala dresowy, nie mechaci się i ladnie układa. Super wygląda do długich kozaków z...
Czarna sukienka
50.00 zł
S / 36 / 8
Zalożona zaledwie kilka razy
Czarna, ciepła sukienka, z metki rozmiar S ale wedlug mnie to uniwersalny
45.00 zł
M / 38 / 10
Noszona 2-3 razy, nie posiada sladów użytkowania, stan idealny
Grafitowa bluzka
45.00 zł
S / 36 / 8
Założona zaledwie kilka razy, nie ma śladów użytkowania, rozmiar z metki M, ale jest bardziej oversize, pasuje także na S i L
Szara, welurowa bluza
35.00 zł
M / 38 / 10
Noszony kilka razy, stan idealny
Długi top w paski z dłuższym tyłem
20.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Założona raz na wesele, stan idealny, bardzo ladnie sie prezentuje na osobie
Sukienka H&M
60.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka założona 2 razy, material jakby dresowy, nie mechaci sie. Na mnie niestety juz nie wejdzie
Czarna sukienka
45.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Założona raz, stan idealny, niestety jest juz za mała;(
Bluzka w kwiaty
30.00 zł
S / 36 / 8
założona 2 razy, stan idealny, rozmiar z metki to 36 ale jest luźna i bedzie dobra również na 38. Pasek przechodzi wewnatrz sukienki i mo...
Różowa sukienka
50.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Beżowa spódnica dłuższa z tylu rozmiar XS
Beżowa spódnica
15.00 zł
XS / 34 / 6
sportowe, rozmiar XS, nogawka 3/4
H&M leginsy
10.00 zł
XS / 34 / 6
Idealny
Spódniczka xs,s 10+10kw
10.00 zł
XS / 34 / 6
Stan idealny , nie noszona bez wad
Spódniczka
20.00 zł
XS / 34 / 6
Do sprzedania bardzo ładna spódniczka z krótkim.Przesyłka 10 zł.
Czarno-biała spódniczka z kwiatem
13.00 zł
XS / 34 / 6
używana
krótka letnia spódniczka
15.00 zł
XS / 34 / 6
Zachecam do zakupu ;)
Sprzedam XS/S
45.00 zł
XS / 34 / 6
Spodnica byla zwezana u krawcowej jest na rozmiar 34 nic w niej nie uwiera 😊
Spodnica z miekkiego jeansu
10.00 zł
XS / 34 / 6
Charakterystyczny neonowy róż. Rozmiar to XS ale dobra będzie również na S. Przesyłka 10zł
Spódniczka
30.00 zł
XS / 34 / 6
Szara rozkloszowana spódnica MIDI z wyższym stanem, "a la" oficerka". Układa się identycznie na ciele kobiety jak przedstawia to drugie z...
Spódnica Midi
30.00 zł
XS / 34 / 6
Spodniczka rozkloszowana skorzano-materiałowa z zamkiem z tylu roz xs/s
Spodniczka
10.00 zł
XS / 34 / 6
Dziewczęca spódniczka
Spódniczka
25.00 zł
XS / 34 / 6
Śliczna skórkowa spódniczka
Śliczna skórkowa spódniczka
25.00 zł
XS / 34 / 6
Mam do sprzedania czarna obcisła spódniczkę. Więcej informacji na priv:)
Czarna spódniczka
20.00 zł
XS / 34 / 6
Czarna, materiałowa spódniczka. Rozmiar XS, S. Spódniczka była szyta na mnie.
Materiałowa spódniczka
20.00 zł
XS / 34 / 6
Nowa z metka, modne przetarcia, 98% bawełna, z tylu kieszenie z metki XS ale według mnie jest to większy rozmiar - zainteresowanym podeśl...
Jeansowa spódniczka z przetarciami
25.00 zł
XS / 34 / 6
Na sprzedaż spodnico - spodenki.
Spodnico-spodenki
10.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam spodniczke rozmiar to xs ale na s tez bedzie dobra
Spodnicznka
20.00 zł
XS / 34 / 6
Witam, mam do sprzedania spódnicę którą miałam na sobie max 3 razy, stan idealny
Śliczna spódniczka XS  z kokardką
25.00 zł
XS / 34 / 6
Witam, mam do sprzedania spódnicę mini jeans rozm XS/S
spódnica mini jeans
20.00 zł
XS / 34 / 6
witam, mam do sprzedania spódnice w stanie idealnym
spódnica mini XS jeans
20.00 zł
XS / 34 / 6
spódnica plisowana, rozmiar 34, załozona kilka razy, możliwośc wysyłki, stan idealny
spódnica plisowana
10.00 zł
XS / 34 / 6
dopasowana spódnica w palmy w stanie idealnym rozmiar XS Po wymiary lub więcej zdjęć zapraszam na priv. Chętnie odpowiem na wszystkie pyt...
spódnica w palmy
19.00 zł
XS / 34 / 6
modna spódniczka w azteckie wzory
spódniczka h&m
20.00 zł
XS / 34 / 6

Vintedzianki szukały również


Inne, Czarny Inne