Reklamy
Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (124)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Witam. Sprzedaje bardzo fajna sukienkę zakupioną w butiku internetowym. Kosztowała mnie ok. 180zł. Założona kilka razy, bez wad. Kupiłam ...
Szara ciepła sukienka
45.00 zł
M / 38 / 10
Witam. Sprzedaje bardzo fajna bluzę marki Cropp w rozmiarze XS.
Bluza looney tunes cropp XS
59.00 zł
XS / 34 / 6
Witam. Sprzedaje bardzo fajna bluzę marki Adidas w rozmiarze S. szerokość pod pachami 53 dłuość całkowita 71/72cm
Bluza z kapturem adidas S
130.00 zł
S / 36 / 8
Długi łańcuch. Nie mieści A4. Wysokość 19 cm Długość 30 cm Szerokość 10 cm Zapięcie na magnes Posiada przegródki i kieszeń na telef...
Czarna torebka listonoszka Aldo Greenwald
170.00 zł
Witam. Sprzedaje bardzo fajny stanik marki Nike w rozmiarze XS.
Czarny sportowy biustonosz Nike XS
45.00 zł
Inne
Witam. Sprzedaje bardzo fajny biustonosz sportowy marki Bershka w rozmiarze M.
Biustonosz sportowy bershka M
40.00 zł
Inne
Witam! Sprzedaję nową sukienkę zakupioną w Mango w rozmiarze M. Okrągły dekolt Długi rękaw Kontrastowe wstawki boczne Zapięcie z tyłu...
Sukienka Mango dwukolorowa M
40.00 zł
M / 38 / 10
Witam. Sprzedaje bardzo fajna bluzę marki Zara w rozmiarze XL.
Bluza czarna Zara XL
69.00 zł
XL
Witam. Sprzedaje bardzo fajną koszule marki Mango w rozmiarze M.
Koszula jeansowa jeans marmur mango M
45.00 zł
M / 38 / 10
Witam. Sprzedaje bardzo fajna kurtkę marki Zara w rozmiarze S. Nowa z metkami. Bez wad. obwód klatki ok. 44, długość ok. 49 długość ręk...
czarna kurtka ramoneska zamszowa biker zara S 36
250.00 zł
S / 36 / 8
Witam. Sprzedaje bardzo fajna kurtkę marki pull&bear w rozmiarze S. Mogę się zamienić na rozmiar XS.
Kurtka zamszowa biker pull&bear 36 S
89.00 zł
S / 36 / 8
Witam. Sprzedaje bardzo fajną, zimową kurtkę marki Mohito w rozmiarze XS. Stan idealny, bez wad. Taką samą nosiła Małgorzata Rozenek. Kur...
Kurtka zimowa puchowa Mohito 34 XS
150.00 zł
XS / 34 / 6
Witam. Sprzedaje bardzo fajna spódnicę marki Reserved w rozmiarze S.
Czarna elegancka spódnica przed kolano reserved S
40.00 zł
S / 36 / 8
Witam. Sprzedaje piękną, pudrowo różową koszule marki Mango w rozmiarze M. Bez wad. Założona dosłownie jeden raz. 100% wiskoza
Różowa pudrowa koszula mango M koszula boho vintage koronka koronkowa
45.00 zł
M / 38 / 10
CCC
Witam, sprzedaje bardzo fajne szpilki zakupione w CCC w rozmiarze 37. Długość wkladki 24.
Piękne kobaltowe czółenka szpilki 37
45.00 zł
37
CCC
Witam. Sprzedaje bardzo fajne szpilki w rozmiarze 38. Wkładka 24.5.
Buty szpilki czółenka 38
45.00 zł
38
Witam. Sprzedaje bardzo fajny sweter Szerokość pod pachami 51 Długość całkowita 70 Długość rękawa 64 Szerokość w ramionach 43
Sweter w paski xl
45.00 zł
XL
Witam. Sprzedaje bardzo fajna bluzkę zakupioną w Bon Prix. Brak wad. Elastyczny materiał. Szerokość pod pachami 43/44 Długość całkowita 6...
Czerwona bluzka rękaw 3/4 elegancka
40.00 zł
XXL / 44 / 16
Witam. Sprzedaje bardzo fajna białą bluzkę. Rozmiar z metki XL. Zapinana na guziczek z tyłu. Szerokość pod pachami 46 szerokość w ramion...
Biała koronkowa bluzka XL
45.00 zł
XXL / 44 / 16
Witam. Sprzedaje bardzo fajna bluzke. Rozmiar M.
Szara bluzka z siateczka  i wycięciem na plecach
40.00 zł
M / 38 / 10
Witam. Sprzedaje bardzo fajna bluzkę marki Reserved w rozmiarze L 40. Nie posiada wad. Pudełkowy krój. Szerokość pod pachami 54 Długość ...
Biała elegancka bluzka reserved 40
50.00 zł
L / 40 / 12
Witam. Sprzedaje bardzo fajna, idealna na lato bluzeczkę. Nie posiada wad. Szerokość pod pachami 50 Szerokość w ramionach 30-47 Długość ...
Bluzka Hiszpanka w kwiaty
45.00 zł
One size
Witam. Sprzedaje bardzo fajna, letnią sukienkę w pięknym żółtym kolorze. Zapinana na zamek z tyłu. Jak nowa, bez wad. Krój literki A. Ma...
Żółta sukienka
60.00 zł
XXL / 44 / 16
Witam. Sprzedaje bardzo fajny, ciepły, szary sweter. Bez wad. 100% kaszmir. Szerokość pod pachami 52/53 Długość całkowita 64 długość rę...
Szary kaszmirowy sweter L
79.00 zł
XL / 42 / 14
Witam. Sprzedaje czarną bluzę z kapturem.
Bluza narzutka kardigan czarna uniwersalna
40.00 zł
One size
Podobne rzeczy
Modna spódniczka w ciekawym kolorze. W pasie rozciągliwa guma. Przód krótszy, tył dłuższy. Idealna na lato.
Asymetryczna spódnica różowa malinowa na gumce S M L
20.00 zł
One size
Zwiewna spódnica na lato. Z przodu krótsza, z tyłu długa.
Granatowa zwiewna spódnica New Look
25.00 zł
One size
Zwiewna, miękka spódnica maxi. Wykonana z delikatnej, przewiewnej tkaniny, idealna na upalne lato. Modny fason na gumkę w pasie w kolorze...
Spódnica
15.00 zł
One size
Spódnica maxi, bardzo przewiewna i idealna na lato, rozmiar uniwersalny. Możliwa wysyłka.
Spódnica uniwersalny
15.00 zł
One size
spódniczka w kratkę z guzikami
spódniczka w kratkę
15.00 zł
One size
Posiada krótką podszewkę WYMIARY Długość calkowita: 97 Długość podszewki: 47 Szerokość gumki: 35-53 #maxi #spódnica #nagumce #boho #lat...
Długa spódnica
60.00 zł
One size
Spódniczka dresowa zapinana na zamek. Rozmiar M Wysyłka Poczta Polską
Spódniczka dresowa
24.00 zł
One size
Nowa przedluzana spodniczka rozmiar uniwersalny w 2 kolorach czerwony i niebieski
Spodniczka
38.00 zł
One size
Biała spódniczka na gumce, obszyta czarna koronka
Piękna spódniczka
60.00 zł
One size
Na sprzedaż mam spódnicę rozkloszowaną koloru różowego. Spódnica byla uzywana doslownie kilka razy wiec jej stan jest idealny. Rozmiar ...
spódnica rozkloszowana różowa
19.00 zł
One size
Hej :) Sprzedam niebieską spódnicę w stylu retro . Sięga do okolic kolan :) Masz jakieś pytania? Chętnie na nie odpowiem ;) Kw ok.10zł
Niebieska plisowana spódnica retro
20.00 zł
One size
spódnica rozmiar 38/40, założona kilka razy, przesyłka 12 zł
szara rozkloszowana spódnica
30.00 zł
One size
Nie ubrane ani razu, nawet nie pamiętam skąd się wzięła w szafie. Czarna trójwarstwowa spódniczka: 1 warstwa - czarny materiał obszyty u...
Fikuśna spódniczka
10.00 zł
One size
noszona, ale brak widocznych skaz
mini w kratę czerwono-czarną a la mundurek
20.00 zł
One size
Rozkloszowane :) Za jedna 20 zł:) Razem bądź w komplecie ;)
Spódnica różowa i miętowa
20.00 zł
One size
H&M
Piękny komplet koloru soczystej czerwieni, sweterek krótki z obniżonym rekawem, bufiaste, spódniczka jak jedwab, w modne plisy koszt z wy...
Sweterek H&M spódnica maxi
68.00 zł
One size
Mam do sprzedania taka słodka spódniczke. Można ją zrobić sobie z wyższym stanem (ja tak zawsze nosiłam) albo normalnie na biodra . Jest...
Spódniczka jeansowa w kropeczki- Słodziutka
15.00 zł
One size
Mało używana . Żadnych śladów użytkowania . Kolor neonowy
Dluga spódnica
18.00 zł
One size
H&M
Cienki jeans. Pasuje też na M. Z metki 40
Czarna spódnica z zamkami z tylu
11.00 zł
One size
Aksamitna. 36/38
Blogerska długa spódnica aksamit hit sezonu
14.00 zł
One size
36/38
Czarna elegancka spódnica z kokardą
14.00 zł
One size
Elastyczna. 36-40. Z zamkiem z tylu
Czarna obcisła spodnica
11.00 zł
One size
14.00 zł
One size
Rozmiar uniwersalny S/M, elastyczna Wymiary: Długość całkowita: 38 cm Szerokość: 60 cm (gumka) Ubrania mierzone na płasko!
Spódnica beige
95.00 zł
One size

Vintedzianki szukały również


Zielony zalando Inne, Zielony Inne, Inne, Khaki Inne, zalando, Khaki zalando Inne, zalando Inne