Reklamy
Przedmioty użytkownika (172)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
zakupilam na vinted , w zestawie , jednak zapach mi sie nie podoba , jesli ktos zna ten zapach chce to dobra cena, ja tego nie uzywalam t...
celine dion zestaw
9.99 zł
koszulka w paski, material elegancki sweterkowy , naciaga sie , kobiece wstawki typu koroneczki , guziczki , falbaneczki, zestawienei kol...
koszulka bluzeczka elegancka w paski
9.99 zł
M / 38 / 10
koszulki over , dosc luzne , super modne zarowno do szortow , spodni z wysokim stanek czy na fitness posiadam 3 koszulki w bardzo podobny...
koszulka bluzeczka over fitness
9.99 zł
M / 38 / 10
koszulki over , dosc luzne , super modne zarowno do szortow , spodni z wysokim stanek czy na fitness posiadam 3 koszulki w bardzo podobny...
kozulka bluzeczka over fitness
9.99 zł
M / 38 / 10
koszulka w kolorze kobiecego delikatnego różu , materiał delikatnie sie naciaga, koronki niezwykle kobiece , stan bardzo dobry , nadaje s...
koszulka bluzka hafty koronki elegancka
9.99 zł
M / 38 / 10
model w kolorze ciemnego granatu połączony z cekinowym ciemnym przodem daje dośc elegancki model, material dobrej jakosci , mocno naciaga...
koszulka podkoszulek cekiny sylwestrowy
9.99 zł
L / 40 / 12
koszulka , kolor jak na zdjeciu , nasycony odcien meliskowy, material mocno naciaga sie , material dobrej jakosci bawełny , ciało oddycha...
koszulka bluzeczka reserved
9.99 zł
L / 40 / 12
koszulka , kolor jak na zdjeciu , nasycony odcien, material mocno naciaga sie , material dobrej jakosci bawełny , ciało oddycha nawet pod...
koszulka bluzka Reserved t-shirt
9.99 zł
XL / 42 / 14
koszulka , kolor jak na zdjeciu , nasycony odcien, material mocno naciaga sie , material dobrej jakosci bawełny , ciało oddycha nawet pod...
koszulka bluzka Reserved
9.99 zł
L / 40 / 12
koszulka w kolorze pieknej ciepej zieleni ( kolor stonowany ), material rozciagajacy sie , stan oceniam na idealny , nawet nie wiem czy j...
bluzka koszulka krótki rekaw
9.99 zł
L / 40 / 12
bluzeczka bardzo kobieca, mimo dosc prostej formy ma akcenty podkreslajace kobiecosc , różyczka malutka , koronki przy dekolcie oraz prze...
koszulka bluzeczka Reserved
9.99 zł
L / 40 / 12
koszula elegancka, materiał nie przeswituje, krój bardzo kobiecy, przepieknie podkresla talie poprzez zaszewki czyli taliowany model, ma...
koszula hafty koronki
19.90 zł
M / 38 / 10
sukienka w kwiaty , wiązana w pasie z możliwością regulacji według uznania i potrzeby, material lekki i zwiewny , nadajacy sie na upalne ...
sukienka zwiewna na lato w kwiaty
9.99 zł
M / 38 / 10
STAN BARDZO DOBRY zakupiona w 2014 , bardzo ciepła kurtka na zime , kolor CZARNY ( mam tez szary :) -kurtka posiada zamek , dodatkowo z...
kurtka zimowa z kapturem new yorker fishbone
49.00 zł
L / 40 / 12
STAN IDEALNY , bardzo ciepła kurtka na zime , kolor delikatny popiel -kurtka posiada zamek , dodatkowo zatrzaski, sznurek do sciągnięcia,...
kurtka zimowa z kapturem new yorker fishbone
49.00 zł
L / 40 / 12
Sukienka prześliczna, elegancko układa sie na ciele , zwiewna i lekka, kolor ciepły odcień brazu, dodatkowo szelka zdobiona cekinami, suk...
sukienka wieczorowa cekiny długa
45.99 zł
XL / 42 / 14
torebka bardzo ładna, wykonana z ekoskóry, zgrabna wielkość a zarazem pakowna, trzykolorowa czarno , niebiesko pomarańczowa UWAGA stan po...
torebka kolorowa ekoskóra
29.00 zł
torebka wykonana z bardzo miekkiej czarnej ekoskóry, model przypominajacy worek, bardzo pakowna, posiada pasek ZAPROPONUJ CENĘ:)
torebka czarna ekoskóra
39.99 zł
mała , kolor złoty mocno błyszczący , na łańcuszku, jak i poje włożeniu do środka torebki ładnie prezentuje sie jako mała kopertówka-puzd...
mała złota torebka
39.90 zł
torebka wykonana z ekoskóry jednak jej sama jakośc jest idealnie przypominajaca skórę, bardzo mała , zgrabna, można założyć do wieczorowe...
małą czarna torebka
35.00 zł
H&M
torebka wykonana z beżowej miekkiej ekoskóry, posiada pasek z możliwościa regulacji długości , ciekawym akcentem są małe falbaneczki akce...
torebka beżowa falbanki
29.99 zł
torebka wykonana z miekkniej ekoskóry, kolor beżowy ciepły odcień , zasuwana na zamek , posiada pasek z możliwościa odpięcia dlatego możn...
torebka kopertówka beżowa  house
29.99 zł
NOWA, lekka , przewiewna z możliwością regulacji długości dzieki sznureczka, idealna sama lub pod sweterek czy marynarkę , łądnie wypełni...
koszula elegancka lekka
39.00 zł
XL / 42 / 14
NOWA, lekka , przewiewna z możliwością regulacji długości dzieki sznureczka, idealna sama lub pod sweterek czy marynarkę , łądnie wypełni...
koszula przewiewna lekka
39.00 zł
XL / 42 / 14
NOWA, lekka , przewiewna z możliwością regulacji długości dzieki sznureczka, idealna sama lub pod sweterek czy marynarkę , łądnie wypełni...
koszula elegancka lekka
39.00 zł
XL / 42 / 14
Podobne rzeczy
Długość spódnicy z przodu- 42 cm, długość z tylu- 94cm, szerokość 46cm
Asymetryczna spódnica
18.00 zł
M / 38 / 10
Nowa spódniczka z metką o nierównym kroju, z jednego boku dłuższa, w kolorze zgniłej zieleni. Rozmiar 36, bedzie pasowal bez problemu na ...
Nowa spódniczka układająca się pod skosem
15.00 zł
M / 38 / 10
CENY NISKIE, ponieważ w myśl maksymalnego minimalizmu WYPRZEDAJĘ praktycznie CAŁĄ swoją szafę :) Zależy mi, aby pozbyć się wszystkiego j...
Spódnica New Yorker frędzle boho rozmiar M
20.00 zł
M / 38 / 10
długość za kolana, azteckie wzory
Spódnica midi New Yorker 38
15.00 zł
M / 38 / 10
Spódniczka ogrodniczka. Jeśli chcesz więcej zdjęć pisz priv.
Spódniczka ogrodniczka
50.00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny, pare razy założona. Wyższy stan
Spódniczka marynarska
30.00 zł
M / 38 / 10
Spódnica z krótkim przodem i długim tyłem ( w stylu ogona). Nie użuwana. Na gumce. Tył przeźroczysty. Ładnie się prezentuje.
Spódnica czarna
35.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam spodniczke firmy new yorker zwrotów nie przyjmuje
Spódniczka new yorker
20.00 zł
M / 38 / 10
Fajna spódniczka rozmiar M noszona w stanie idealnym materiał rozciagliwy
Spódniczka mini
5.00 zł
M / 38 / 10
Skórzana spódnica
Spódnica
20.00 zł
M / 38 / 10
Piękna, czarna spódniczka. Idealna do stroju bardziej eleganckiego jak i do zwykłego ponoszenia ;) Niestety dla mnie jest już za krótka....
Czarna spódniczka - New Yorker
15.00 zł
M / 38 / 10
Spódniczka z materiału imitujacego skórę
Eco skóra
29.00 zł
M / 38 / 10
Nowa spódnica New Yorker, rozciąga się, pasuje też na L. Cena z metki 44.95, sprzedam za 44 już z wysyłką 😊
Nowa spódnica przed kolano
44.00 zł
M / 38 / 10
Założona kilka razy, dobra też na małe L
Biała spódniczka
20.00 zł
M / 38 / 10
Czarna spódnica z frędzlami Rozmiar:M
Spódnica z frędzlami
8.00 zł
M / 38 / 10
Bawełniana spódnica na gumce.
Spódnica
15.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam nowa spodniczke rozm m kupiona w new yorkerze.
Spodniczka azteckie wzory
20.00 zł
M / 38 / 10
Przylegająca spódnica w kolorowe wzory. Długość przed kolana. Rozmiar 38/M
Spódnica New Yorker
10.00 zł
M / 38 / 10
NOWA spódniczka New Yorker rozmiar m
Spódniczka new yorker NOWA rozmiar m
25.00 zł
M / 38 / 10
Noszona kilka razy, super podkreśla sylwetke! Dlugosc - 42cm Biodra- 42cm
Bandażowa spódniczka!
20.00 zł
M / 38 / 10
Super spódniczka bandażowa. Material grubszy, ciekawy print, idealna na lato! Noszona kilka razy. Dlugosc - 41cm Biodra- 43cm
Ekstra spódnica w kwiaty!
25.00 zł
M / 38 / 10
Miętowa spódniczka z dłuższym tyłem
Spódniczka z dłuższym tyłem
60.00 zł
M / 38 / 10
Sztywny material. Pas 78, długość całkowita 42. Wysyłka 9 zł poleconym. 97 % bawelna.
Spódnica rozkloszowana koralowa Nowa zip
15.00 zł
M / 38 / 10
Do ceny należy doliczyć również cenę wysyłki ;) stan idealny
obcisła spódnica w gwiazdki New Yorker
15.00 zł
M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


Niebieski Inne, New Yorker Inne, Niebieski New Yorker Inne, New Yorker, Inne