Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (39)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
noszony kilka razy płaszczyk Zara, stan idealny, wełna
płaszcz ZARA XS 34
140.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
sukienka w bardzo dobrym stanie, nie moge od niej znaleźć paska:), nie jest to bardzo sztywny jeans, uciągliwa, fajnie sie prezentuje, na...
Sukienka jeansowa H&M  rozmiar s/m
40.00 zł
S / 36 / 8
Sweterek w bardzo dobrym stanie , super kolor najmodniejszy w tym sezonie musztardowy żółty
Sweterek Vero moda duże oczka ażurowy L
30.00 zł
L / 40 / 12
H&M
Używany płaszczyk trencz H&M, na wiosnę jedynie na podszewce, stan bardzo dobry
wiosenny płaszczyk h&m trencz 36/38 M
35.00 zł
M / 38 / 10
Biała marynarka kupiona na vinted ktos zle mi podał wymiary, rozmiar typowe xs, nie wejdzie absolutnie na s- nie dopnie sie. tylko dla b...
biaa marynarka xs 34
45.00 zł
XS / 34 / 6
Marynarka żakiet czarna rozmiar 36 fima SABRA, swietnie uszyta, bardzo dobra jakość
Marynarka żakiet czarna 36 SABRA
90.00 zł
S / 36 / 8
Zakiet , marynarka firmy SABRA rozmiar 36 , załozona moze 1 raz , stan idelany, pięknie uszyta, jakość sama w sobie koszt marynarki ponad...
Marynarka żakiet oliwka 36 SABRA
80.00 zł
S / 36 / 8
Buty Quachua noszone jeden sezon , stan dobry plus rozmiar 36
Buty Quechua 36
40.00 zł
36
Buty traperki noszone 1 sezon stan dobry plus
Buty Quechua 38
40.00 zł
38
nowy zegarek swatch unisex w ozdobnym pudełku
zegarek swatch unisex
140.00 zł
Kozaki włoskie z korzuszkiem, ciemny brąz, podeszwa skóra, dość wysokie do kolana, z boku sznurówki, stan jak na zdjeciach, korzuszek bia...
Kozaki włoskie retro skóra z korzuszkiem
40.00 zł
38
fajne botki zamszowe troche uzywane ale stan bardzo dobry z minusem, deko poscierane obcaski zapinene na rzep, fajnie wyglądają do rurek...
botki zamszowe 39 na rzepy
45.00 zł
39
Botki brązowe, rozmiar z metki błędny kupiłam jako 38 natomiast zdecydowanie jest to 39- 39,5- na metce 8,5 kolor brąz, stan idealny, prz...
botki zamszowe brązowe
50.00 zł
39
nowe majtki wyszczuplające rozmiar M w pudełeczku
majtki wyszczuplające M
30.00 zł
M / 38 / 10
o sprzedania mam piękne botki marki ATMOSPHERE open toe Rozmiar 39, wkł. wewn. ok 25,5 cm. STAN: NOWE, NIEUŻYWANE, BEZ PAPIEROWEJ METK...
botki ATmosphere open toe
45.00 zł
39
Bardzo fajna kurtka z prawidziwego zamszu , rękawy swetrowe, rozmiar M świetnie sie prezentuje mało chodzona
zamszowa kurtka ze swetrowymi rekawami
80.00 zł
M / 38 / 10
fajna brązowa z " żabotem" bluzeczka Miss Berge stan idealny rozmiar uniwersalny wypada na M
brązowa z długim rękawem miss berge
14.00 zł
M / 38 / 10
fajna zółta (delikatna) koszulka z ozdobnymi guziczkami, krótki rękawek stan bardzo dobry rozm M
żołta koszulka rozm M
14.00 zł
M / 38 / 10
fajna koszulka, moze byc tez jako plazówka dość długa
fajna koszulka diverse
17.00 zł
M / 38 / 10
Fajna tunika sukienka z lejącego materiału fajna na plażę stan idealny
tunika sukienka roz M
20.00 zł
M / 38 / 10
F&F
Fajne majtki kąpielowe floral rozmiar 40 bez metek ale nieużywane
f&f majtki kąpielowe
12.00 zł
L / 40 / 12
fajny w paseczki stan bardzo doby minus miseczka b
bikini kostium kąpielowy 36./38
18.00 zł
M / 38 / 10
czółenka new look, stan dealny
czółenka new look 38/39
20.00 zł
38
Góry od kostiumu, nie korzystam juz moze przydadza sie innym:) miseczka B/C
Góry od kostiumu B/C
19.00 zł
M / 38 / 10
sukienka w idealnym stanie, pięknie sie prezentuje rozmiar xs
elegancka sukienka xs
30.00 zł
XS / 34 / 6
Podobne rzeczy
Sprzedam kurtkę firmy Only. Stan dobry.Więcej inf na priv.
Kurtka Only
10.00 zł
M / 38 / 10
hej. mam na sprzedaż asymetryczne żakiet firmy Only. rozmiar z metki L ale wydaje mi się że jest to większe M. super wygląda zarówno do ...
żakiet  Only
40.00 zł
M / 38 / 10
Kurteczka jeansowa, kilka razy noszona, stan idealny, sprzedaje bo za mała.
Jeansowa kurtka bez rękawów
30.00 zł
M / 38 / 10
wysylka 10zl
Only nowy pudrowy płaszcz rose
159.00 zł
M / 38 / 10
Płaszczyk wiosenny firmy Only, kolor granatowy zdjęcia trochę przeswietlone kolor najbardziej oddaje pierwsze zdjęcie Pięknie układa się...
Płaszczyk płaszcz
30.00 zł
M / 38 / 10
Tylko sprzedaż🌸 Kolor przedmiotu może nieco różnić się od koloru na zdjęciu❗️ Nie dorabiam zdjęć, nie robię zdjęć na osobie jeśli nie są ...
Dżinsowa katana only
45.00 zł
M / 38 / 10
Rozmiar m
Kurteczka only szarości
15.00 zł
M / 38 / 10
Jak w opisie - letnia biała długa kurteczka na guziki w stylu parki. Rozmiar z metki M, ale to raczej małe M lub S.
Letnia biała kurtka/płaszczyk ONLY
65.00 zł
M / 38 / 10
Kurtka marki ONLY rozm. M. Stan bardzo dobry, kolor: ciemny granat, na niektórych zdjęciach wyszła nieco jaśniej niż wypada w rzeczywist...
Zimowa kurtka ONLY rozm.M
35.00 zł
M / 38 / 10
Brak wad. +kw
Kurtka ONLY
25.00 zł
M / 38 / 10
Nowy bez metek, pasuje na 36/38
Bomber w panterkę only nowy 38
45.00 zł
M / 38 / 10
A la jeans
Płaszcz
55.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam kurtke ONLY Damska Granatowa Rozmiar M Przy wewnętrznej metce z nazwa i rozmairem widoczne przetarcia.
Kurtka Only granatowa
44.00 zł
M / 38 / 10
Granatowa kurteczka marki Only mily w dotyku material, kaptur. Kurteczka uzywana ale w swietnym stanie.
Cienka kurteczka materialowa granatowa Only
55.00 zł
M / 38 / 10
Stan kurtki byłby idealny, gdyby nie brak ostatniego guzika :( Sądzę jednak, że nie jest to trudna do naprawienia wada. Rozmiar 38/M. Wym...
Krótka kurtka jeansowa ONLY
25.00 zł
M / 38 / 10
Ramosenka kurteczka jasny jeans w rozm M Firma Only Stan idealny - uzywana Jasno jeansowa z zamkami. Realne kieszenie. Swietnie wywinie...
Ramoneska kurtka jeams jeansowa Zip zamki zipy S M
40.00 zł
M / 38 / 10
Idealna na lato. Jasny jeans
Jeansowa kurtka bez rękawów
20.00 zł
M / 38 / 10
Ramoneska w stanie idealnym z eko skorki. Rozm M ale dobra tez na S. Świetna na wiosnę. Kolor kremowy z szarymi przetarciami.
ramoneska kremowo-szara
60.00 zł
M / 38 / 10
Nowa kurteczka crop top, krótki rękaw. Przesyłka 9 zł.
Krótka kurteczka crop top
40.00 zł
M / 38 / 10
Nowy plaszczyk- nigdy nie byl noszony- bardzo ladnie sie prezentuje- niestety nie posiadam juz do niego papierowych metek.
Klasyczny czarny płaszczyk Only
56.70 zł
M / 38 / 10
Kurteczka na lato firmy Only w stylu vintage. Bardzo miło się ją nosi. Używana bez wad. #kurtka #vintagestyle #vintage #khaki #nalato #mi...
Kurtka w stylu vintage
10.00 zł
M / 38 / 10
Do sprzedania kurtka ze skorki z firmy only rozmiar 38
Kurtka ze skorki z firmy  only rozmiar 38
43.00 zł
M / 38 / 10
Wycięte metki, rozmiar małe M, duże S. Osobiście nosiłam ją w ciąży, teraz już za duża :)
Kurtka only oversize
40.00 zł
M / 38 / 10
Nowa nieużywana Rozm M Skóra naturalna (posiada różne drobne plamki i przebarwienia typowe dla jasnej skóry, widać na zdjęciu przybliżeni...
Only skóra naturalna ramoneska pudrowa M
99.00 zł
M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


ONLY Inne, ONLY, Beżowy Inne, Beżowy ONLY Inne, Inne