Przedmioty użytkownika (27)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
nowe z metakmi, Polecam na osobę noszącą roz XXS/S zachęcam do kupna ;)
spodenki dżinsowe Big Star xxs/xs
26.00 zł
XXS / 32 / 4
lekka fajna bluzka, założona tylko raz. mogę śmiało powiedzieć że jest nowa.
błękitna- lekka cienka bluzka S
38.00 zł
S / 36 / 8
bluzka zara rekaw 3/4 przód krótszy,tył dłuższy Polecam
Bluzka Zaraz roz XS
16.00 zł
XS / 34 / 6
swietna bluzka roz xs. Polecam
bluzka w paski koronka
14.00 zł
XS / 34 / 6
rozmiar S fajna koszulka. wiecej info priv
lekka koszulka S
9.00 zł
S / 36 / 8
H&M
polecam świetny sweterek z krótkim rękawem. Stan idealny ;)
brązowy sweterek z dużymi oczkami HM
21.00 zł
XS / 34 / 6
szara bluzka reserved. przód krótszy, tył dłuższy mgiełka. Rozmiar XS polecam
szara bluzka reserved xs
19.00 zł
XS / 34 / 6
luźny sweterek z 3/4 rękawem. Polecam
kremowy sweter hosue xs/s
17.00 zł
XS / 34 / 6
fajna bluzka,bardzo fajny materiał więcej info priv. Polecam
bluzka next roz 36
12.00 zł
S / 36 / 8
ami
seksi mini spódniczka,bardzo fajnie się ją nosi :)rozciaga się przy każdym ruchu :)
mini z eco skóry roz. XS
18.00 zł
XS / 34 / 6
kremowa mgiełka atmosphere z skórzaną lamówką przy kieszonce. polecam również na roz M
mgiełka atmosphere roz 36
12.00 zł
S / 36 / 8
swietnie gatunkowo bawełna. polecam idealna na osobę nosząca xs lub s normalne ślady użytkowania
świetna szara koszulka, świetny materiał
8.00 zł
XS / 34 / 6
lekka fajna w idealnym stanie koszula hosue
koszula hosue xs
23.00 zł
XS / 34 / 6
Bardzo fany złoty zegarek. nowy więcej info na priv ;) Polecam
Złoty Zegarek blogerski!!
24.00 zł
hej hej, wymienie się na takie same bądź inne fajne dżinsy, tyle że w rozmiarze 34. wymiary spodni: Szer w pasie 37,5 cm Długość całkow...
mamrmurki zara 36
45.00 zł
S / 36 / 8
najfajniesza bluza w twoim stylu ":)
beżowa bluzka river island
9.00 zł
XS / 34 / 6
fajne spodnie z działu dziecięcego na rozm 152
grube legginsy ZARA
29.00 zł
XS / 34 / 6
lekki top z rękawem 3/4. Serdecznie Polecam ;)
Lekki zwiewny Top
10.00 zł
S / 36 / 8
fajna luźna koszulka firmy AMISU w kolorze khaki, swietnie pasuje do białych spodenek,spodni,
super koszulka koloru khaki AMISU
20.00 zł
S / 36 / 8
fajna bluzka adidasa,dużym atutem bluzki jest to że jak się nachyla to nie widać piersi,fajnie to zakrywa ;) na zdj nie wyszła ona najlep...
koszulka adidas roz. S
8.00 zł
S / 36 / 8
bardzo lekka zwiewna sukienka,super materiał delikatny, na gorące dni.
kwiatowa granatowo-kolorowo sukienka
19.00 zł
S / 36 / 8
fajna bluzka w paski z koronką na ramionach, i suwaczkiem z tyłu.
bluzka w paski blogerska z koronką i zip'em
25.00 zł
XS / 34 / 6
PIĘKNA BLUZKA AMISU ZAŁOŻONA 3 RAZY,BARDZO LEKKA IDEALNIE NADAJE SIE NA GORĄCE DNI ;)
top,koszulka AMISU roz 34
13.00 zł
XS / 34 / 6
lekka sukienka w kwiatki. nadaje sie dla osoby noszącej rozm S, na lub wysoką xs
kwiatowa sukienka bershka S
27.00 zł
S / 36 / 8
Bluzka sportowa,na końcu bluzki są gumki i w rękawkach też...
Bluzka reserved rozm S
27.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Ciemnozielony płaszcz marki Ichi, w rzeczywistości jest trochę bardziej zielony (dla zainteresowanych mogę postarać się zrobić inne zdjęc...
Ciemnozielony płaszcz Ichi
30.00 zł
XS / 34 / 6
Szerokość 84 Dl 70
Marynarka neon
65.00 zł
XS / 34 / 6
Płaszczyk z skórzanymi rękawami i kapturem w zieloną kratę. Ubrany kilka razy.Pasuje również na 36. + koszty wysyłki
Płaszcz w krate z skórzanymi rękawami
20.00 zł
XS / 34 / 6
Stan bardzo dobry, lekko sprana
Kurteczka czerwona na jesień
15.00 zł
XS / 34 / 6
Rozmiar XS/S Posiada dwie koeszenie Wymienie na inny plaszczyk ;) ale przejrze takze kazda inna oferte wymiany :) ⬆️
Szary lekki płaszczyk
19.00 zł
XS / 34 / 6
żakiet z kwiecistą podszewską, ciężki do wyprasowania
żakiet
10.00 zł
XS / 34 / 6
lniana kurteczka, rękaw 3/4
lniana kurtka
10.00 zł
XS / 34 / 6
Polecam :)
Katana
15.00 zł
XS / 34 / 6
Marynarka marki niedostępnej już w Polsce. Super efektowna i świetnie wyglada zarówno z sukienka jak i spodniami. #hm #mango #zara #newlo...
Marynarka river island
30.00 zł
XS / 34 / 6
Firmy Miss H. Biały żakiet z ślicznymi złotymi guzikami bez wad!
Biały żakiet
35.00 zł
XS / 34 / 6
Bezrękawnik w idealnym stanie, nie noszony. Do ceny proszę doliczyć koszt wysyłki. więcej informacji priv.
Różowy bezrękawnik
40.00 zł
XS / 34 / 6
Modny dresowy żakiecik w kolorze różowym w rozmiarze XS. pasuje do różnego rodzaju stylizacji.
Różowy żakiet XS Sinsay
25.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam śliczna narzutke / kurteczke firmy atmopshere w kolorze czarnym, 3/4 rękaw materiał ''gąbka'' polecam ! Rozmiarowo dobre na 34/36
Kurteczka narzutka 3/4 rękaw
25.00 zł
XS / 34 / 6
Kamizelka marki Vero Moda, w rozmiarze XS. Świetna na koszulkę, sweter albo skórzana kurtke.
Kamizelka Vero Moda
70.00 zł
XS / 34 / 6
Mam do sprzedania nowy żakiet cena przesyłki 8zl
Nowy żakiet mohito
50.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Kupiony tu na vinted, rozmiar z metki 32, ale spokojnie na 34 i 36 bedzie:) stan idealny
Zakiet h&m
59.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Stan idealny, zero śladów użytkowania, +kw
Kurtka z ala zamszu r.34
60.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Mam do sprzedania czerwony płaszcz H&M, na podszewce. 60% wełna i 40% wiskoza. Na metce rozm 34, ale spokojnie będzie dobry na 36. Do cen...
Czerwony płaszcz H&M
80.00 zł
XS / 34 / 6
Kurtka MORO CAMO KHAKI, w typie wojskowym, noszona tylko pare razy wiec w idealnym stanie
Kurtka Moro Camo
30.00 zł
XS / 34 / 6
Czarna narzutka koronkową. Idealna na lato na kostium na plażę na sukienke
Narzutka kimono boho na plażę
24.00 zł
XS / 34 / 6
Rozmiar 34 ale raczej powiedziałabym, że uniwersalny pasujący również na S/M
Futrzana kamizelka
50.00 zł
XS / 34 / 6
Marynarka,używana ale w dobrym stanie. W kolorze,żółtym(neonowym). Na żywo jest bardziej jaskrawa.
Neonowa marynarka reserved
40.00 zł
XS / 34 / 6
Kurteczka w bardzo dobrym stanie rozm xs.
Kurteczka xs z haftem
10.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Nowa lekka kurtka marki H&M z limitowanej kolekcji forever victory w rozmiarze XS. Nigdzie już niedostępna.
H&M sport kurtka czarna limitowana kolekcja XS
199.00 zł
XS / 34 / 6

Vintedzianki szukały również


Khaki Inne, Inne, Zielony Inne