Reklamy
Przedmioty użytkownika (57)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
Brązowo złota chusta MK
chusta apaszka Michael kors
150.00 zł
One size
3/4 bluzeczka do bioder Amisu
3/4 niebieska bluzeczka Amisu
20.00 zł
S / 36 / 8
czarny sweterek w groszki
czarny sweterek Mohito
40.00 zł
XXS / 32 / 4
H&M
czarna bluzeczka za pępek w groszki
czarna bluzeczka H$M
25.00 zł
XS / 34 / 6
sweterek w beżową panterke
Sweterek beżowy Reserved
30.00 zł
S / 36 / 8
noszony 3 razy l mięciutki a symetryczny w pięknym kolorze
różowy sweterek Mohito
40.00 zł
S / 36 / 8
#Czółenka #Dezzee #brązowe #modne #rozmiar38 zpraszam wiecej zdjęć wiecej informacji priszer pisać
Brązowe czółenka dezzee
80.00 zł
38
Sukienka raz na sobie z 2 h piękna rozkloszowana więcej zdjęć proszę pisać
Rużowa rozkloszowana sukienka z turcji
100.00 zł
S / 36 / 8
czapeczka Cropp również prawie nie noszona może 2 razy miałam na sobie polecam
czapka miś cropp
10.00 zł
One size
czapka nie była noszona prezent nie zbyt trafny po prostu nie lubię czapek . polecam bardzo fajna czapeczka
czarna czapka new yourker
15.00 zł
One size
kamizelka prawie nowiutka kupiłam ją w grudniu ale nie było nawet okazji do noszenia ponieważ było za zimno . . bardzo fajna kamizelka z...
futerko kamizelka hause
60.00 zł
S / 36 / 8
Niebieski płaszczyk z cropp'a kupiłam l ale płaszczyk był dawny do krawcowej i był zwężany na rozmiar s
niebieski płaszczyk cropp
120.00 zł
S / 36 / 8
kurteczka jest cięka taka jak na teraz :)
niebieska kurtka cropp
30.00 zł
S / 36 / 8
Sweterek wygodny stylowy luzny cudowny
Bardzo stylowy sweterek
40.00 zł
S / 36 / 8
Bluza z napisem bardzo fajna lizna i wygodna
Wygodna bluza z napisem
20.00 zł
XS / 34 / 6
Kombinezonik z kieszonkami na zamek bardzo fajny i wygodny
Bardzo fajny kombinezon
20.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo fjna przewiewna koszulka w paski super jest na goronce dni i nie tylko
Koszulka z w paski przeswitujaca
20.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo fakan dresowa sukiena bardzo ladnie sie prezetuje z białymi trampkami
Sukienka dresowa cropp
30.00 zł
XS / 34 / 6
Bardzo fajna koszulka do dresow i nie tylko polecam ;)
Koszulka szara materiał rozciagliwy
15.00 zł
XS / 34 / 6
Bardzo fajna koszlka rozmiar xs wygodna i domasowana
Cięka koszulka smerfy
15.00 zł
XS / 34 / 6
Bardzo fajna koszulaka terranova wygodna switnie sie prezetujw
Koszulka w kwiatki terranova
20.00 zł
XS / 34 / 6
Top koszulka do pempka na zamek bardzo fajnie sie prezetuje
Krutka koszulka top na zamek
20.00 zł
S / 36 / 8
Paskowana koszlka z sinsay bardzo wygodna na lato super
Koszulka luzna w paski
15.00 zł
XS / 34 / 6
Super koszulka cala z siatki na guziki rozpinane swietna na lato swietnie sie prezentuje
Stylowa koszulka bejzbolowe
20.00 zł
One size
Podobne rzeczy
Jeansowa kamizelka z croppa, nienoszona, postrzępione rękawy
Kamizelka jeansowa Cropp
30.00 zł
S / 36 / 8
Polecam jest cudowna jedyna wada to w niektorych miejscach nie ma ćwieków
Kamizelka jeasowa
10.00 zł
S / 36 / 8
Na sprzedaż: Pudrową ramoneska rozmiar 36 Stan idealny, w ogole nienoszona
Ramoneska 36
100.00 zł
S / 36 / 8
Żakiet marki cropp, rozmiar S, w bardzo dobrym stanie.
Różowy żakiet cropp
30.00 zł
S / 36 / 8
Wymiary : szerokość 41 cm, długość 72 cm, długość rękawa 62 cm.
Karmelowy płaszczyk z kapturem
40.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam czarną kurtkę firmy Cropp, rozmiar 36, założona 2 razy, jest w stanie idealnym, żadnych wad :)
Czarna kurtka ramoneska cropp
90.00 zł
S / 36 / 8
Kurtka zimowa croop rozmiar s
Kurtka
80.00 zł
S / 36 / 8
Sweter kupiony w croppie. Długi, zapinany, rękaw 3/4. Cena nie uwzględnia kosztów przesyłki. Więcej info. na priv.
Długi sweter - Cropp
15.00 zł
S / 36 / 8
Niebieska kurtka skórzana z croppa
Niebieska kurtka skórzana
50.00 zł
S / 36 / 8
stan idealny ubrana kilka razy neonowa roz/pomarancz kaptur kieszenie dl 61.5cm ramiona 36cm biust 49cm rekaw 62 tylko sprzedaz wysylka ...
neonowa wiatrówka z kapturem Cropp  S M
45.00 zł
S / 36 / 8
Kurtka moro z Croppa, stan super, zalozona moze ze dwa razy, raczej na S albo male M
Kurtka moro Cropp
20.00 zł
S / 36 / 8
Narzutka khaki,cropp, rozmiar M choć jest to XS/S, stan idealny +koszt wysyłki
Narzutka khaki
19.00 zł
S / 36 / 8
Zapinana na zamek, założona raz, stan idealny
Kanarkowa marynarka/kurtka
30.00 zł
S / 36 / 8
Mam do sprzedania ocieplana zimowa kurtkę z puchatym kapturem. #cropp #wkratę #nazime #kurtka #kurtkazimowa
Zimowa kurtka cropp
35.00 zł
S / 36 / 8
#jeansowakatanka #kurtkajeansowa #skórzanerękawy #jeans #katana
Jeansowa katana
45.00 zł
S / 36 / 8
Kurtka w rozmiarze S Więcej informacji na priv :) Wysyłka 8 zł
czarno-biała kurtka CROPP
50.00 zł
S / 36 / 8
Noszona przezemnie często: ) Jeans miejscami bardzo jasny natomiast nie z użycia tylko był taki od zakupu :) Fajnie wyglada z podwinietym...
Jeansowa kurtka z nadrukiem
23.00 zł
S / 36 / 8
Sliczna chusta na jesien
Chusta na jesien
20.00 zł
S / 36 / 8
Śliczna czarna krótka kurtka ze sklepu cropp
Kurtka cropp
25.00 zł
S / 36 / 8
Jeansowa kurtka z materiałowymi rękawami, krótka, idealna do wielu stylizacji, rozmiar S
Jeansowa kurtka
49.00 zł
S / 36 / 8
Wysyłka 11
Kurteczka jeansowa
43.00 zł
S / 36 / 8
Kurtka jeansowa Cropp w kolorze khaki
Kurtka jeansowa, Cropp, rozm. S
20.00 zł
S / 36 / 8
Witam, mam na sprzedaż wiosenna kurtke firmy cropp. rozmiar s, stan idealny
wiosenna kurtka panterka
35.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny , nie założona ani razu. Super się prezentuje, długie rękawy z możliwością podpiecia do 3/4, ściągacz w pasie , kaptur, doda...
Letnia kurteczka/parka/ przeciwdeszczowa
39.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Niebieski Cropp Inne, Inne, Cropp Inne, Cropp, Niebieski Inne