Reklamy
Przedmioty użytkownika (29)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Fajna sukienka wiązana na szyje świetna na wesele lub inna impreze okolicznosciową. Z tyłu na plecach posiada ściągacz który świetnie dop...
Fioletowa sukienka
20.00 zł
XS / 34 / 6
Fajna bluzeczka zdobiona cekinkami pod biustem rozszerzana Rozm XS/S + koszt wysyłki
bluzeczka na ramiączkach
10.00 zł
S / 36 / 8
Fajna asymetryczna na ramiączkach ze wzorkiem + koszt wysyłki
Zielona na ramiączkach
5.00 zł
S / 36 / 8
Fajna do dzinsów świetnie eksponuje biust.
Różowa bluzeczka
7.00 zł
S / 36 / 8
Lekka zwiewna na ramiączkach + koszt wysyłki
niebieska na ramiączkach
5.00 zł
S / 36 / 8
Fajna zwiewna na ramiączkach + koszt wysyłki
Beżowa na ramiączkach
5.00 zł
S / 36 / 8
Fajna lekka zwiewna idealna na upalne dni + koszt wysyłki
Fioletowa zwiewna na ramiączkach
5.00 zł
S / 36 / 8
Piekna asymetryczna bluzeczka na ramiączkach ślicznie układa sie. + koszt wysyłki
Zielona bluzeczka
9.00 zł
S / 36 / 8
Fajny czarny żakiet w idealnym stanie.Rozmiar 36 S. + koszt wysyłki
Czarny żakiet
30.00 zł
S / 36 / 8
Fox
Fajna katana cieniowana z akcentujacymi ją fredzelkami . Rozmiar S + koszt wysyłki
Katana
20.00 zł
S / 36 / 8
Fajna kurteczka na letnie wieczory świetnie pasuje do spodni oraz fajnie dopasowuje sie do talii + koszt wysyłki
Granatowa dżinsowa kurteczka
10.00 zł
M / 38 / 10
Fajna kurtka dla uprawiającej sport i nie tylko posiada dwie wady, rozdartą kieszeń w środku i urwana zawleczka zamka ale sie zasuwa i be...
Kurtka
40.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Fajna bluzeczka świetnie podkresla talie posiada jaśniejsze paseczki co widac na zdjciu kieszonki. Rozmiar36 + koszt wysyłki
Czarna bluzeczka H&M
20.00 zł
S / 36 / 8
Fajne przylegające spodnie świetnie układają sie na pupie co daje jej zaskakujący wygląd. + koszt wysyłki
jasne dżinsy
10.00 zł
S / 36 / 8
Elegancka bluzeczka posiadająca gumke na znacznej jej czesci co świetnie maskuje brzuszek i podkresla talie. + koszt wysyłki
Szara elegancka bluzeczka
10.00 zł
S / 36 / 8
Fajna zwiewna sukienka posiadająca wkładki na biust wiązana na szyji. Rozm. L + koszt wysyłki
Różowa zwiewna sukienka
20.00 zł
L / 40 / 12
Świetna na wieczory kiedy nie smaży słońce. Pieknie pokazuje biust. + koszt wysyłki
Różowa w paski
10.00 zł
S / 36 / 8
Fajne krótkie spodenki świetnie leża na pupie.Zapinane na dwa guziki co dodaje uroku. + koszt wysyłki
Krótkie wojskowe spodenki
10.00 zł
S / 36 / 8
Swietna na chłodniejsze dni. Cieniowana na plecach dobrze sie dopasowuje do talii. + koszt przesyłki
Pikowana katana
15.00 zł
S / 36 / 8
Fajne jasne rurki posiadające specjalne wgniecenia na kieszeniach, kolanach i na samym dole. fanie wycieniowane.Polecam + koszt wysyłki
Jasne biodrówki rurki
35.00 zł
S / 36 / 8
Czarny sweterek świetnie komponujący sie z dżinsami z klamerką podkreślającą talie.Rozm. 36 + koszt wysyłki
Czarny sweterek
7.80 zł
S / 36 / 8
lekki czarny ażurowy sweterek dla odważnych mozna nosic bez niczego pod spodem ja jednak zawsze zakładałam jakąs bluzeczke na ramiączkach...
Czarny ażurowy sweterek
23.00 zł
M / 38 / 10
Spodnie noszone tylko dwa razy śwetnie układają sie na pupie dodając jej świetnego wyglądu zdobione szlufki diamencikami na kułeczku. Roz...
czarne eleganckie spodnie
30.00 zł
M / 38 / 10
Fajna zwiewna bluzeczka na ramiączkach na gorące dni. W pasie posiada gumeczke,górą jest troszke szersza przez co można ukryc co nie co. ...
Czarna bluzeczka na ramiączkach
9.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Sprzedam ciepły kożuszek w stanie idealnym. Nie nosi żadnych śladów użytkowania. Rozmiar z metki 2XL, jednak zdecydowanie wypada na L. Do...
Krótki kożuszek futerko
55.00 zł
L / 40 / 12
Kurtka z kapturem , raczej nie zimowa bardziej na lekko plusowe temperatury ;)
Kurtka
25.00 zł
L / 40 / 12
Sprzedam futerko białe -ecri roz.38-40 stan bd cena 50zł kozuszek białay -ecri roz.38-40 stan dobry cena 40zł kozuszek czarny roz.38-40 s...
futerko,korzuszek
50.00 zł
L / 40 / 12
Sprzedam futerko białe -ecri roz.38-40 stan bd cena 50zł kozuszek białay -ecri roz.38-40 stan dobry cena 40zł kozuszek czarny roz.38-40 s...
Futerka ,korzuszek
50.00 zł
L / 40 / 12
Fajny,długi, kremowy kozuszek. Ciepły, lekki, zapinany na zamek. Na stójce . komin w komplecie.
Kremowy kożuszek
45.00 zł
L / 40 / 12
Sprzedam przepiękne palto zdobione kwiatami.
Palto
50.00 zł
L / 40 / 12
czarny płaszczyk dłuższy za tyłek z tyłu rozcięcie stylowy modny fason bardzo wygodny nowy zero zniszczeń lekki puch w środku
Piękny płaszczyk
40.00 zł
L / 40 / 12
Kurtka w stanie idealnym w rozm L bardzo fajna do ceny należy doliczyć koszty wysyłki 15 zł
Kurtka młodzieżowa
50.00 zł
L / 40 / 12
Sprzedaje lateksowa kurtke firmy Miss Jacket. Kurtka jest nowa ale okazała się za duża... kurtka posiada dwa futerka do kaptura, białe i ...
Kurtka Miss Jacket
300.00 zł
L / 40 / 12
Baranek na jesień/ wiosnę stan: idealny, Rozmiar 38/40 +koszt wysyłki 14zł
baranek futerko płaszcz one size 38 40
55.00 zł
L / 40 / 12
Kamizelka damska Rozmiar L
Ocieplana Kamizelka
15.00 zł
L / 40 / 12
Stan bardzo dobry
Szara marynarka
15.00 zł
L / 40 / 12
Czarna Kamizelka - sztuczne futerko z kieszeniami Rozmiar myślę że pasuje na M/)L
Czarna Kamizelka / bezrękawnik futerko
59.00 zł
L / 40 / 12
Kurtka zimowa w kolorze siwym z futerkiem, w rozmiarze 40-42
Kurtka zimowa
85.00 zł
L / 40 / 12
Marynarka z baskinką z metki XL aczkolwiek chyba bardziej pasowałaby na L
Marynarka z baskinką L/XL
30.00 zł
L / 40 / 12
Noszony rozmiar M/L
Czerwony płaszcz
60.00 zł
L / 40 / 12
TYLKO sprzedaż NIE proponuj mi wymiany NIE oznaczyłam jej cena wysyłki NIE JEST WLICZONA w rzecz --> pytaj na wiadomości prywatnej o w...
Marynarka rozmiar 40 42
14.00 zł
L / 40 / 12
Płaszcz zimowy, stan idealny, kaptur odpinany, w środku ocieplany. Rozmiar 38/40
Płaszcz zimowy
20.00 zł
L / 40 / 12
Sprzedam super kamizelka
Super kamizelka
90.00 zł
L / 40 / 12
Witam Sprzedam wiosenną kurteczkę r L szer 51-53cm x2 dł 54cm Stan bdb bez wad
Kurtka krótka r L
20.00 zł
L / 40 / 12
NIE WYSYŁAM Do sprzedania super nowa kamizelka z metkami Szaro czarne futro (oczywiście sztuczne) Rozmiar uniwersalny. Długość całkowita ...
Kamizelka szara czarna xl 40 42 nowa z metkami sztuczne futro
60.00 zł
L / 40 / 12
Jest w stanie idealnym
Kurtka jesienna
20.00 zł
L / 40 / 12
Plaszcz mam ok 2 lata przez jego elegancki fason zakładany byl tylko na Święta i Sylwestra. Jest bardzo ciepły i zdecydowanie przykuwa uw...
Rozkloszowany płaszcz
70.00 zł
L / 40 / 12
Mam do sprzedania bluzo-kurtkę typu bejsbolówka. Jest w rozmiarze L ale nie jest duże. Jest ciepła idealna na wiosnę bądź jesień. Jeżeli ...
Bluzo-kurtka
25.00 zł
L / 40 / 12

Vintedzianki szukały również


Czarny Inne, Inne