Reklamy
Przedmioty użytkownika (0)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Mini sukienka z koronkowa baskinka.rekawki koronkowe 3\4 Zalozona tylko raz stan b dobry. Wymiary pas 36 cm dl.calkowita 68 cm 10 zl a ...
Sukieneczka z koronkowa baskinka
15.00 zł
L / 40 / 12
Cudna spodniczka ombre nie posiada zadnych wad zakupilam ja na Vinted niestety okazala sie za duza:(Z metki to rozm XXL
Spodniczka ombre
20.00 zł
XXL / 44 / 16
Super buciki w bardzo dobrym stanie bez zadnych uszkodzen ubrane 2 razy przezemnie.Niestety sa za waskie w palcach dlatgo je wystawiam Ro...
Niebieskie sandaly
40.00 zł
39
Swietny sweterek zakupiony na vinted zalozony 2 razy przezemnie jednak nie do konca sie dobrze w nim czuje.Nie posiada zadn ych uszkodzen:)
sweter oversize bershka
30.00 zł
One size
Cudny kardigan nie posiada zadnych uszkodzen ani wad.wiecej informacji na priv:)
Cieply kardigan zima
30.00 zł
One size
Piekna czarna spodniczka stan idealny niestety dziewczyna oklamala mnie z rozmiarem miala to byc L a jest XL i jest za duza na mnie i tyl...
czarna rozkloszowana spodniczka
40.00 zł
XL / 42 / 14
Cieply sweter z metki rozm XL ja nosze L i tez fajnie wyglada nie posiada wiekszych wad jedynie gdzie niegdzie jest zmechacony ale latwe ...
Cieply sweter Next
25.00 zł
One size
Pochodzi z wymiany niestety jest za krotka na mnie jak widac.Bez zadnych uszkodzen pod talia posiada kokardke niestety zdiecie jest dosc ...
Czarna mini sukienka Top shop
30.00 zł
L / 40 / 12
Dla mnie okazala sie troszke za luzna dlatego ja wystawiam nie noszona wogole niestety oderwalam metki.Rozm cos pomiedzy L a XL wym na pr...
Nowa sukienka shenside
40.00 zł
L / 40 / 12
Swietny sweterek zakupiony na shenside niestety na mnie okazal sie troszke za krotki jest to rozm uniwersalny ale idealnie bedzie lezal n...
Nowy sweter Shenside
45.00 zł
One size
Nie posiada uszkoszen rozm uni ja nosze L i jest ok:)
koronkowa bluzka ecru
25.00 zł
One size
Zalozone kilka razy nie posiadaja uszkodzen kolor nadal "swiezy" sa rozciagliwe z metki to rozm XL ale bardziej beda pasowac M mniejsze L...
czarne rurki przetarcia
40.00 zł
M / 38 / 10
Szpilko w idealnym stanie nie noszone wogole przezemnie.Sa z zamszu.rozm 39 kolor intesywnieszy niz na zdieciach
Malinowe szpilko platforma
20.00 zł
Inne
Zalozone doslownie 2 razy botki bez zadnych uszkodzen z tylu posiadaja Zip rozm 39
czarne botki zip 39
20.00 zł
39
Swietne marmurki zakupione na vinted niestety okazaly sie za duze brak jakichkolwiek uszkodzen wiecej zdiec na priv.
jasne marmurki zip
35.00 zł
L / 40 / 12
Rurki w stanie idealnym niestety na mnie sa za duze bez wad ani uszkodzen sa to typowe biodrowki.Rozmiar z metki to 30 Wymiary na priv Z...
Rurki przetarcia inna
20.00 zł
One size
Swietne spodnie z wysokim stanem pochodza z wymiany niestety okazale sie za male inaczej bym ich sie nie pozbywala.Dodatkowe info na pri...
Dzinsy przecierane wysoki stan
30.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Swietna spodniczka w idealnym stanie zalozona raz .Niestety schudlam i jest za luzna dla mnie.Nie posiada zadnych wad.
czarna pikowana spodniczka H&M
40.00 zł
L / 40 / 12
Spodniczka w idealnym stanie na mnie juz za luzna:)Niestety zdiecia nie oddaja w pelni jej uroku wyszly troszke za ciemne.
czarna  spodniczka zip
25.00 zł
L / 40 / 12
H&M
Spodniczka praktycznie nowa zalozona raz nie posiada zadnych uszkodzen.Dla mnie niestety troszke za krotka :(i za luzna w pasie dlatego s...
czarna pikowana spodniczka
45.00 zł
L / 40 / 12
Sukienka z shenside niestety na mnie troszke za krotka mialam ja doslownie raz na sobie.Kolor jest granatowy co niestety na zdieciu nie w...
granatowa sukienka shenside
30.00 zł
One size
Bluza nie posiada zadnych wad z metki to rozm L ale lepiej bedzie pasowac na S i M :)Jezeli uwazasz ze cena jest za wysoka mozemy negocjo...
Bluza Floral :)
45.00 zł
One size
Sukienka z dluzszym tylem lekka zwiewna.Jedyna wada jaka posiada to male zaciagniecie nitki z przodu co staralam sie uchwycic na zdieciu....
Sukienka dluzszy tyl ecrue
30.00 zł
L / 40 / 12
Nowe sandalki niestety za male na mnie rozm to 39 a rozm wkladki 24.5 cm.Wytarcia jakie widac sa fabryczne:)Nie noszone przezemnie wogole:)
sandalki brazowe z biala podeszwa
25.00 zł
39
Podobne rzeczy
Sprzedam futerko Rozmiar z metki: L ale na XL też będzie ok Stan: z wyglądu jak nowe mięciutkie ale ma wadę brak guzika do zapięcia ale...
mięciutkie sztuczne futerko L/XL
10.00 zł
L / 40 / 12
Hej sprzedam cZarny płaszcz.zimowy z metki L choć ja myślę że to s/m
CZarny płaszczyk
45.00 zł
L / 40 / 12
kurtka skórzana
Kurtka skórzana
100.00 zł
L / 40 / 12
płaszczyk niestety na zdjęciu nie oddaje swojego prawdziwego wyglądu, jego kolor to intensywny piękny granat. złote guziki, kieszenie. je...
Płaszczyk misio
50.00 zł
L / 40 / 12
stan dobry ta biel nie jest idealnie biała bardziej taki popielaty kolor
króciutki korzuszek rozmiar L
20.00 zł
L / 40 / 12
Nowy ocieplany płaszcz rozmiar L
Musztardowy ocieplany płaszcz rozmiar L
169.00 zł
L / 40 / 12
Używany
Kożuszek ze skóry ekologicznej
50.00 zł
L / 40 / 12
Czarny asymetryczny płaszcz z kapturem. Bardzo przyjemny i ciepły. Płaszcz zapinany na zamek.
Płaszcz
45.00 zł
L / 40 / 12
Żakiet rozmiar L
ŻAKIET
15.00 zł
L / 40 / 12
kolor czerwony ze zdjęcia jest bardziej bordowy niż czerwony a szary to odblask
ortalion
20.00 zł
L / 40 / 12
fajne
Ortalion
25.00 zł
L / 40 / 12
Bluzka H&M rozmiar na metce L pasuje na M
Bluzka H&M
20.00 zł
L / 40 / 12
Kurtka L
Niebieska kurtka L
30.00 zł
L / 40 / 12
jasnobrązowy, standardowo rozmiar L, ewentualnie M na wysokiej dziewczynie
Długi płaszcz
120.00 zł
L / 40 / 12
Nowa ale bez metki.bardzo ładna.
KURTKA skóropodobne medicine
300.00 zł
L / 40 / 12
Kurtka jesienna-wiosenna r.L
Kurtka jesienna-wiosenna r.L
10.00 zł
L / 40 / 12
Kupiona i nie ubrana ani razu. Cena do negocjacji. Kurta kupiona za 230.
Nowa kurtka rozmiar L
90.00 zł
L / 40 / 12
KURTKA nowa ale bez metki.bardzo ładna stan idealny.
KURTKA skoropodobna
300.00 zł
L / 40 / 12
Niestetety na mnie za maly juz, jestem pierwszym wlascielem. Kolor brązowy, materiał ma ciekawą fakturę w pionowe prążki. Jest Bardzo c...
Dlugi cieply plaszcz 80% welna L dyplomatka
220.00 zł
L / 40 / 12
Mam do sprzedania plaszcz damski czarny bardzo elegancki, dosyc dlugi bardzo dopasowany, rozmiar 40-42. Kolnierz szalowy z futerka, z tyl...
Plaszcz damski
38.00 zł
L / 40 / 12
Plaszcz raz zalozony
Plaszcz
50.00 zł
L / 40 / 12
Krótki płaszczyk, używany kilka razy. Rozmiar L.
Krótki płaszczyk pudrowy róż.
40.00 zł
L / 40 / 12
kurtka vintage
Kurtka vintage
30.00 zł
L / 40 / 12
sprzedam płaszcz odpinanym dołem wymiary w wiadomości prywatnej :)
Płaszcz z odpinanym dołem
50.00 zł
L / 40 / 12

Vintedzianki szukały również


Brązowy Inne, Inne