Reklamy
Przedmioty użytkownika (84)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
jak widac na zdjeciach opisy rozm i cena sa,nie ukrywam ze chetnie wymienie obuwie tylko na lity badz night walk
masa butów wiekszosc 36
36
ubrany na chwile dwa razy,ale ta długosc nie jest dla mnie zmarźlucha,cieplutki,z dekoltem,charakterystyczny materiał
cieplutka kurteczka xs
XS / 34 / 6
na mnie niestety za szeroka wiec napewno posluzy komus w rozm S
czarna rozkloszowana s zip
S / 36 / 8
jest sliczna i tak tez wyglada na sylwetce,no ja jestem do niej za niska i za szczupła ;)
biała rozkloszowana tłoczona zip s
S / 36 / 8
zamówiłam w sumie 4 ale jakos w tym kolorze mi sie nie pasi ;)
rozkloszowana z wyzszym stanem xs
XS / 34 / 6
ubrane i prane raz,nie odpowiada mi krój,bo maja obnizony krok,moze komus podpasuja
czarne grube dresy xs
XS / 34 / 6
jedyne w swoim rodzaju,dopasowane i wygodne,mnie sie znudziły wiec odsprzedaje ;)
neonowe dresy xs
50.00 zł
XS / 34 / 6
swego czasu był na te dresy szał,mnie sie znudził wiec lezy i zajmuje miejsce w szafie
xs panterkowy dres
70.00 zł
XS / 34 / 6
ogólnie stan bdb,na mnie niestety soro za duza i licho to wyglasa,pasuje na s standardowe
baskinka czarna s
S / 36 / 8
ubrana raz ale to jakos nie moja długosc,z boku wstawki-wyszczplajace,zapinana na zamek
ołówkowa z wyzszym stanem xxs xs
XS / 34 / 6
łososiowa dopasowana z wstawkami z nibyskórki,oraz siwa z koronkowymi rekawami<w kolorze brudnej bieli-krem>nie wiem sama jak to nazwac a...
bluzki xxs xs łosos i gołe plecy
XXS / 32 / 4
miałam je ubrane 2 razy,niestety mam za mało w pasie i suwak mi sie odpinał,a ze sa z wyzszym stanem to mi to przeszkadzało ;) pasuja na xs
asymetryczne marmurki xs
40.00 zł
XS / 34 / 6
na mnie wyglada jak rozciagniety sweter,dlatego oddam w rece kogos kto lubi luzne rzeczy
miętowy oversize kokardy
XS / 34 / 6
materiał jedyny chyba w swoim rodzaju,przewiazywany w pasie,posiada ogromny kaptur,który moze takze słuzyc jako komin,gdy go wywiniemy
carry baranek s
200.00 zł
S / 36 / 8
jedyna wada jest to ze trzeba go odswiezyc a tak to jest do noszenia,bez wad,bez plam,paske na s bardziej moim zdaniem,na mnie za duzy
top shop s m kremowy
40.00 zł
S / 36 / 8
odkpiłam od kolezanki,ale okazała sie za luzna,dlatego oddam w dobre rece ;)bez plam bez wad
xs bordowa koroneczka
XS / 34 / 6
ceny na zdjeciach,leggi pasuja na xxs xs,pierwsze w kropy z kieszonkami,fajnie sie prezentuja,ale chyba juz jestem za stara na nie :D,bor...
różne leggi na chudzinki xxs s
XS / 34 / 6
mało noszone bo sa mi za długie,miały delikatna wade fabryczną ale nłozyłam cwieka i sa ok,jak nowisie
dresy xs s dżinsowe wstawki
XS / 34 / 6
ubrane ze 2 razy ale sa mi jednak za krótkie,fajny miły materiał,polecam serdecznie
dresy xxs xs na 150 cm
15.00 zł
XXS / 32 / 4
brane raz dla testingu,jak wiekszosc okazały mi sie za lzne,dlatego odsprzedam na noge duze 36
snicksy 36 panterkowe zip
60.00 zł
36
wystarczy odswiezyc,bo troche leza,mieciutkie,wygodne-polecam,na dł wkładki ok 23-23,5 cm
trampy z cwiekami 36
50.00 zł
36
jak widac stan idealny,na małe 36,slicznie wygladaja na nodze
pikowane łososiowe 36
60.00 zł
36
ubrane raz na chwile,sa mi za luzne dlatego oddam w dobre rece
jedyne takie trampy 36
60.00 zł
36
nowe,raz mierzone,sa mi za luzne
snicksy duze 36
60.00 zł
36
sprzedam, sprzedam,badz zamienie ...stan widoczny na fotkach
ombre xs s cwieki :D
45.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Czarne elastyczne nieprześwitujące legginsy tregginsy ze złotym zipem i pasem wyszczuplającym, dobre na M i S - raz ubrane
Legginsy Tregginsy z pasem wyszczuplającym M S złoty zip
28.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam legginsy/jegginsy, raz założone wg mnie M/ małe L Obszyte nitką w kolorze pomarańczowym wymiary: (na płasko) długość zewnętrzne...
Legginsy, jegginsy M
8.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam legginsy skórzane rozm m Talia 39cm,biidra 43cm,stan 23.5,dl.calkowita 98cm,od kroku 73.5,nogawka na dole 12.5cm.
Czarne legginsy rozm m
90.00 zł
M / 38 / 10
NIE WYMIENIAM SIĘ!!! NIE WYSYŁAM ZA POBRANIEM!!! Rozmiar 38. Stan bardzo dobry. Bez wad. Imitacja skóry. Koszt przesyłki: list polecon...
Legginsy
17.00 zł
M / 38 / 10
leginsy ala skórzane, grube w misiem w środku, zimowe, długość 96,5 cm, dlugość od kroku 67 cm, szerokość tali 29 cm, szerokość w biodrac...
leginsy
19.00 zł
M / 38 / 10
Czarne leginsy wykonane z bardzo dobrego jalosciowo materiału. Polecam
Leginsy  czarne blyszczacy materiał M
49.00 zł
M / 38 / 10
Spodnie w typu legginsów wiązane po bokach :)
Spodnie z wiązaniami po bokach
20.00 zł
M / 38 / 10
Legginsy rybaczki Rozm.M Spodenki rybaczki bardzo ładne swietnie się prezetuja ładnie wyglądaja ubrane super widac oznaki uzytkowania i ...
Legginsy rybaczki
7.00 zł
M / 38 / 10
#czarny #leginsy #musthave #zamki #eleganckie
Czarne eleganckie leginsy z zamkami
15.00 zł
M / 38 / 10
ocieplane. rozmiar M/L
legginsy
15.00 zł
M / 38 / 10
Na sprzedaz polecam Nowe legginsy w pepitke. Idealnie dopasowują się do figury. Materiał przyjemny dla ciała,miły w dotyku. Pasują do ...
Nowe legginsy w pepitke M
30.00 zł
M / 38 / 10
Legginsy
Legginsy
20.00 zł
M / 38 / 10
czarne getry leginsy klasyczne w rozmiarze ok 38 brak metek długość - 87 cm pas od 33/34 cm x 2 stan bardzo dobry możliwa wysyłka ...
czarne getry leginsy roz 38
15.00 zł
M / 38 / 10
sample czarne getry leginsy wstawki z prześwitującego materiału w rozmiarze ok 36/38 brak metki z rozmiarem długość - 90 cm pas od 2...
SAMPLE czarne getry leginsy roz 36/38
25.00 zł
M / 38 / 10
Legginsy damskie panterka z efektem push up Rozmiar: M/L Kolor: szary, czarny Wymiary (mierzone na płasko, bez rozciągania): -długość cał...
Legginsy panterka push up M/L
8.99 zł
M / 38 / 10
Spodnie rozmiar : S , M, L Wysyłka 9zł
Spodnie Biel Czerń New Collection
55.00 zł
M / 38 / 10
spodnie dresowe reozm s/m
spodnie dresowe
35.00 zł
M / 38 / 10
getry w idealnym stanie roz M
czarne getry M
10.00 zł
M / 38 / 10
Legginsy idealne na zimowe dni. Przytulne, bo na misiu i wygodne, bo elastyczne. Mają z przodu kieszenie a to nie często w legginsach si...
Szaro czarne ocieplane legginsy panterka r M/L
19.90 zł
M / 38 / 10
Nowe leginsy roz.M super do biegania i ćwiczeń. Bo mam takie na fitness i są wygodne.
Leginsy Nowe M.
20.00 zł
M / 38 / 10
Z grubego materiaĺu. Rozściągliwe jak legginsy.
Spodnie materiałowe
15.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam legginsy z zameczkiem z tyłu zakupione w polskim butiku za 149.99 ubrane raz. Rozmiar M, pasuje na S
Leginsy z zameczkiem z tyłu
49.99 zł
M / 38 / 10
Wymiary: W pasie 35 cm W biodrach 39 cm Dł. wewnętrzna 63 cm Dł. całkowita 84 cm
Legginsy M/38 szare nieprześwitujące squat-proof siłownia fitness
28.00 zł
M / 38 / 10
Sportowe legginsy w idealnym stanie
Sportowe legginsy
15.00 zł
M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


Czarny Inna Legginsy, Czarny Legginsy, Legginsy, Inna, Inna Legginsy