Przedmioty użytkownika (23)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 30% zniżki
Piękna miętowa sukienka kupiona i założona tylko na jedno wesele Sukienka koleżanki więc wymiana nie wchodzi w grę cenna to negocjacji #s...
Miętowa rozkloszowana sukienka
60.00 zł
S / 36 / 8
Mam do sprzedania sukienke od kuzynki ktora na mnie prubowala cos uszyc i fajnie jej to wyszlo :) Jednak to nie moj styl :/ Chetnie sie ...
Piekna Koralowo-jensowa sukienka
30.00 zł
S / 36 / 8
Hej mam do sprzedania lub na wymiane krotka bialo-czarna sukienke. Jest to dopasowana sukienka swietnie podkreslajaca figure. Jesli ktos ...
Sukienka bialo-czarna z kokardkami
20.00 zł
S / 36 / 8
hej :) mam do sprzedania czarna bluze z kapurem ktory od wewnetrznej strony jest bialy i nadrukiem przedstaeiajacym dziewczyne z rozwian...
Bluza z nadrukiem z kapturem
18.00 zł
S/M / 38 / 10
Sweterek zapinany na guziki W paski ciemno zilone( na zdjeciu niebieskie slaba jakosc zdjec) bardzo wygodny w swietnym stanie Prosze o w...
Sweterek w paski
25.00 zł
S/M / 38 / 10
Cześć! Mam do sprzedania nową czerwoną sukienkę. Kuzynka dała mi ją jako prezent ale nie mój rozmiar. dekolt na litere V Wiązana na szyję...
Fajna czerwona sukienka
45.00 zł
S / 36 / 8
Czerwona bluzka z z ozdobnym paskiem brylancikow na przodzie Wiecej informacji na priv Cenna podlega negocjacji Chetnie sie wymieniam
Czerwona bluzka z ozdobnymi brylancikami
20.00 zł
M / 40 / 12
Sukienka kuzynki ktora zalozyla ja tylko na polmetek(nie jej styl) Mozliwa wymiana Wiecej info na priv #sukienkanaimpreze #sukienkanawese...
Sliczna biala sukienka tiulowa
100.00 zł
S / 36 / 8
Sliczna sukienka w kwiaty mam taka sama poniewaz jedna kupilam na vinted a druga dostalam od siostry niestety pomylily jej sie rozmiary i...
Sukienka z atmosphere floral
30.00 zł
S / 36 / 8
Sliczna sukienka w kwiaty mam taka sama poniewaz jedna kupilam na vinted a druga dostalam od siostry niestety pomylily jej sie rozmiary i...
Sukienka z atmosphere floral
30.00 zł
S / 36 / 8
Mam do sprzedania lub na wymiane spodniczke amisu kupilam ja i bylam w niej tylko raz na zdjeciach Na metce widnieje rozmiar xs ale osoby...
Mini spdniczka z AMISU
18.00 zł
XS / 34 / 6
Mam do sprzedania lub na wymiane spodniczke amisu kupilam ja i bylam w niej tylko raz na zdjeciach Na metce widnieje rozmiar xs ale osoby...
Mini spodniczka amisu
18.00 zł
XS / 34 / 6
Kombinezon w kwiatki z kieszeniami Bez wad w rzeczywistosci kolory sa zywsze Cenna podlega negocjacji Chetnie sie wymieniam
Kombinezon w kwiatki
20.25 zł
S/M / 38 / 10
Sweterek w kwiatki zalorzony moze 3 razchetnie sie wymieniam
Sweterek w kwiatki
18.00 zł
S / 36 / 8
Mam do sprzedania granatowa marynarke Zapinana na 3 guziki Rozmiar z metki to 40 ale moim zdaniem osoby noszace 38 tez bedzie dobre Cenna...
Granatowa marynarka
28.00 zł
M / 40 / 12
Mam do sprzedania bezrekawnik z adidasa (mam do tego bluzkę z pumy z długim rękawem której jeszcze nie wystawiłam jeśli ktoś będzie zain...
Bluzka z adidasa
19.00 zł
S/M / 38 / 10
Mam do sprzedania szare rurki Maja lekkie przetarcie na prawej nogawce,z tylu na kieszeni ktorego w ogole nie widac podczas noszenia Cenn...
Szare rurki
28.00 zł
S / 36 / 8
Krotki sweterek dopasowany swietnie podkresla figure Dlugi rekaw dekold na liter V Jest to jasny zolty kolor Cenna podlega negocjacji Ch...
Krotki sweterek
22.50 zł
S / 36 / 8
Biala bluzka bez rekawow z lekkim golfem ma dwa ozdobne pasy Informacje prosze kierowac na priv Cenna podlega negocjacji chetnie sie wymi...
Bluzka z gatta
22.50 zł
XS / 34 / 6
Mam do sprzedania kurtke W cimno zielonym kolorze Jedyna wada to mala dziurka z tylu kurtki ktorej nie widac podczas noszenia(zdjecie 4)...
Kurtka na jesien/wiosne
25.00 zł
M / 40 / 12
Hej dodaam ten swetrek przy zakupie innej mojej rzeczy. Nowy bez metki. Bardzo ladny kolorowy dopasowuje sie do ciala. Mozliwosc zapiecia...
Kolorowy sweterek w paski
S / 36 / 8
Witam mam do sprzedania śliczną sukienke z bershki założona tylko na jeden wieczór(kupiona za 220zl) sukienka jest na jedno ramię,lekko ...
Sukienka z bershki
63.00 zł
S/M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Witam mam na sprzedaż koronkowe legginsy wzorzyste róże. Efektowna złota nitka. Rozm 36 Dł całkowita zewnętrzna ok 96cm Pas gumka wysy...
Czarne wzorzyste koronkowe legginsy róże złota nitka 36
20.00 zł
S / 36 / 8
Nowe sa
Leginsy czarne
10.00 zł
S / 36 / 8
Czarne legginsy ze skórzanymi wstawkami Jedyny minus lekkie obtarcie na kolanie jest nie widoczne
Legginsy ze skórzanymi wstawkami
15.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam getry w przepiękny i modny kwiatowy deseń. Idealne na lato. Marka Atmosphere, rozmiar 36 dobre będą również na 34. Stan idealny...
Cudne getry legginsy w kwiaty Atmosphere
20.00 zł
S / 36 / 8
Kwiatowe getry
Getry z cieniutkiej siateczki
9.00 zł
S / 36 / 8
Nie używane 🔥 💛 Mięciutkie 💛
Legginsy z cudownym szyciem
3.00 zł
S / 36 / 8
Rozmiar S. Stan idealny. Wysyłka 10.50 zł.
Dresy leginsy atmosphere s
15.00 zł
S / 36 / 8
Rozm S/M
Getry że złotymi kółkami
10.00 zł
S / 36 / 8
Legginsy o rozmiarze S, są nowe z metkami. Wyglądają naprawdę pięknie i wyszczuplają nogi, ale sprzedaję, bo to nie mój styl. Polecam :) ...
Legginsy obcisłe wyszczuplające atmosphere primark nowe S srebrno-czarne
33.00 zł
S / 36 / 8
sprzedam czarne legginsy rozmiar 36 atmosphere
atmosphere legginsy 36
20.00 zł
S / 36 / 8
Nie ubrane ani razu bo okazaly sie za ciasne rozmiar jak na metce 36 sa metaliczne
srebrne legginsy
20.00 zł
S / 36 / 8
Leginsy błyszczące firmowe ! Rozmiar s . Nie jest to typowy lateks ! Świetnie się prezentują ! Mega wygodne ! Kolor czarny . Przesyłka 8...
Leginsy błyszczące Atmosphere
17.00 zł
S / 36 / 8
Biało-czarne legginsy w paski, marka Atmosphere, z czarną, elastyczną, dobrze podtrzymującą gumą w pasie! Założone raz!
biało-czarne, pasiaste legginsy Atmosphere
40.00 zł
S / 36 / 8
Getry w stanie dobrym , ciekawy wzór rozmiar 36.
Getry Atmosphere
10.00 zł
S / 36 / 8
Mam na sprzedaż nowe grube leginsy i rajstopy rozmiar 36-38 Nowe bez metek, ale ani razu nie były założone Leginsy 20zł Rajstopy 10zł +1...
4xLeginsy, Rajstopy czarne rozmiary 36-38
10.00 zł
S / 36 / 8
Czadowe legginsy Atmosphere. Idealne na siłownię. Ubrane zaledwie kilka razy - stan idealny. Wymienię tylko na równie fajne legginsy!! Ro...
Legginsy flaga CZAD Atmosphere siłownia fitness
40.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam mało używane legginsy w kwiaty Koszt wysyłki 5zl
Legginsy w kwiaty
15.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam nowe z metkami legginsy Atmosphere :) są z wysokim stanem, pięknie podkreślają sylwetkę, idealnie opinają ciało, ciekawy, nietuz...
nowe legginsy Atmosphere
25.00 zł
S / 36 / 8
doliczamy koszt wysyłki 7 zł
zielone leginy wysoki stan
13.00 zł
S / 36 / 8
szare legginsy z suwakami na kieszeniach w stanie idealnym , niestety słaba jakość zdjęcia te białe plamki są z powodu brudnego lustra
szare legginsy
35.00 zł
S / 36 / 8
Przesyłka:10zl
Legginsy welurowe
10.00 zł
S / 36 / 8
Super wygodne kryjace leginsy :)
Leginsy granatowe
15.00 zł
S / 36 / 8
Zapraszam do kupna lub wymiany
tregginsy legginy melanż
18.00 zł
S / 36 / 8
Wygodne elastyczne leginsy s/m
Leginsy
31.50 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Czarny Atmosphere Legginsy, Wielobarwny Legginsy, Atmosphere, Czarny Legginsy, Wielobarwny Atmosphere Legginsy, Atmosphere Legginsy, Legginsy