Reklamy
Przedmioty użytkownika (1 516)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 10% zniżki
Super sukienka elegancka w  kolorze rózu w rozm.na moje oko to S/M rozciagliwa ładna super sie prezetuje i wygląda ubrana dopasowuje sie ...
super sukienka elegancka Rozm.S/M
18.00 zł
M / 38 / 10
Super spodnie granatowe legginsy Rewelacyjne spodnie granatowe jak legginsy lecz grubsze bardziej zimowe  ładne swietnie sie prezetuja i...
Granatowe spodnie rurki jak legginsy ze skórka rozm.S/M
20.00 zł
M / 38 / 10
H&M
Rewelacyjne spodnie woskowane H&M Rewelacyjne spodnie woskowane w Rozm S/M ładne bez wad metka z rozmiarek ucieta bo gryzła. Polecam!!!
Spodnie rurki zamek z tyłu Rozm.S/M
25.00 zł
M / 38 / 10
Super nowy piekny biustonosz w rozm 75B sliczny niegdy nie noszony super sie prezetuje. Nowy!!! Polecam!!!
Super nowy biustonsz 75B
15.00 zł
75B
Torebka super torebka bardzo ładna swietnie sie prezetuje i wyglada ubrana w sam raz na codzien zapinana na zameczek wad nie ma . Polec...
Super ładna torebeczka
15.00 zł
Mam do zaoferowania super buciki zakupione i nie chodze wn nich bo za wysokie żałuje bo są piekne!!!!a noga wygląda w nich ogromnie kusza...
Nowe cudne buciki Rozm.40
40.00 zł
40
Super sukienka w kratke sliczna super sie prezetuje i wygląda ubrana bez wad przed kolanko spromna i elegancka nie posiadam do niej szele...
Super sukienka w krateczke rozm XS/S
20.00 zł
XS / 34 / 6
Super bluzeczka top firmy adidas dealna na fitness ale równiez na codzien sliczna super sie prezetuje i wyglada ubrana ma podszewke jakby...
Suer bluzeczka fop adidas
35.00 zł
L / 40 / 12
Super spódniczka mini jest nowa lecz metke oderwałam nie noszona ani razu rozciągliwa ładnie podkresla :) Polecam!!!
Spódniczka mini nowa Rozm.S
20.00 zł
S / 36 / 8
Legginsy bawełniane rozm.40 Rewelacyjne legginsy bawełniane 3/4 w Rozm 40 swietne fajnie sie prezetuja i wyglądaja ubrane w sam raz na ...
Legginsy bawełniane Rozm.40
8.00 zł
L / 40 / 12
Super body w paseczki w rozm.M sliczne super sie prezetuja i wyglądaja ubrane zapinane na zatrzaski łądne. Bez wad!!! Polecam!!!
Body w paseczki rozm.M
20.00 zł
M / 38 / 10
Przesliczny pasek do tuniczki Przesliczny jak nowy pasek do tuniczki bardzo łądny wad nie ma . Polecam!!!
Przesliczny pasek do tuniczki
10.00 zł
Super sukienka elegancka Top shop w rozm 36/38 koronkowa bez wad swietnie sie prezetuje i wygląda ubrana!!! Polecam!!!
Top shop neonowa sukienka Rozm 36/38
25.00 zł
M / 38 / 10
Super bluzeczka koszula w Rozm z metki XL ,mysle ze na M/L bedzie ok łądna podwijane rekawki sliczna!!! Bez wad!!! Polecam!!!
super bluzeczka koszula
12.00 zł
XL / 42 / 14
Super nowy piekny biustonosz w rozm 34/75 sliczny niegdy nie noszony super sie prezetuje. Nowy!!! Polecam!!!
Nowy piekny biustonosz 34/75
15.00 zł
75B
ciepła fajna bluza Ombre w rozm L sliczna super sie prezetuje i wygląda ubrana wad nie ma jedynie kilka cekinków odpadło na przodzie nie ...
Ciepła bluza Ombre rozm.L
14.00 zł
L / 40 / 12
Super bluzeczkatubiczka z super zameczkiem na przodzie mozna odpinac i zapinac piekna bez wad zakupiona ani razu nie ubrana. Bez wad!!! ...
Super tunbiczka z zameczkiem Rozm XS/S
18.00 zł
S / 36 / 8
Super bluzeczka rózowa koroneczka bardzo ładna fajnie sie prezetuje i wyglada ubrana w sam raz na codzien i nie tylko ma normalne oznaki ...
Rózowa koroneczka rozm.S/M
8.00 zł
M / 38 / 10
Super eleganckie żółte bolerko w rozm z metki M ale na s tez bedzie ok:) Bardzo ładne eleganckie bez wad!!! Polecam!!!
Super żółte bolerko Rozm.M
14.00 zł
M / 38 / 10
Super biała elegancka bluzeczka napisy ładna wygodna swietnie wygląda ubrana. Polecam!!!
super bluzeczka napisy rozm.S/M
9.00 zł
M / 38 / 10
Fajna bluza kurtka ładna w rozm L fajna na chłodne dni uzywana ale wad nie ma bardzo łądna. Polecam!!!
Fajna bluzo kurtka rozm.L
25.00 zł
L / 40 / 12
Orsay ciepły płaszczyk  rozm.S/M Bardzo łądny cieply płaszczyk Orsay w sam raz na zime ładny wad nie ma ale jeden ninus prak 2 guziczków...
Orsay ciepły płaszczyk Rozm.S/M
25.00 zł
M / 38 / 10
Torebka czarna ładna. super torebka czarna bardzo łądna swietnie wygląda ubrana regulowana sliczna jednak ma drobny minus pokazany na os...
toreczka czarna ładna
12.00 zł
Rewelacyjne spodnie Skinny Rozm 34/36 Rewelacyjne spodnie skinny w rozm 34/36 sliczne super sie prezetuja i wyglądaja ubrane w sam raz n...
Spodnie skinnhy rozm 34/36
20.00 zł
S / 36 / 8
Super lekka i przewiewna kamizelka wiatrówka łądna swietnie się prezetuje i wygląda ubrana nigdy nie noszona jeszcze z metka:) Polecam!!!
Lekka kamizelka wiatrówka rozm.M
20.00 zł
M / 38 / 10
Podobne rzeczy
nowe leginsy. #leginsy #doklubu dobra będzie na S i M
seksowne leginsy
65.00 zł
S / 36 / 8
Witam Do zaoferowania legginsy we wzorek KLasyczne pasują na co dzień jak i na siłownię itp. Przesyłka 10 zł Polecam
Legginsy we wzorek XS/S czarno białe monochrome fitness
20.00 zł
S / 36 / 8
Założone dwa razy, bez wad. Rozmiar xs/s
Jeansowe legginsy
20.00 zł
S / 36 / 8
Wysyłka +10zl
Czarne legginsy wiązane S
25.00 zł
S / 36 / 8
Leginsy w kościotrupy, rozmiar z metki M, ale zdecydowanie polecam na S.
Leginsy emo. rock, goth, metal
25.00 zł
S / 36 / 8
Leginsy rozmiar z metki M ale polecam na S. Praktycznie nienoszone.
Leginsy emo, goth, metal, rock, punk
25.00 zł
S / 36 / 8
Leginsy rozmiar z metki M ale zdecydowanie polecam na S ja noszę XS i leżą jak widać, stan bdb ubrałam kilka razy jednak dla mnie za kolo...
Leginsy sowy, pastel goth, goth, emo, metal, rock
25.00 zł
S / 36 / 8
Lateksowe matowe spodnie legginsy z dziurami S/M Rozciągliwe, stan idealny Wysyłka 8 zł
Lateksowe matowe spodnie legginsy z dziurami S/M
18.00 zł
S / 36 / 8
Elastyczne, Rewelacyjne Gatunkowo Leginsy z Napisem. Nowe. Rozmiar S.
Legginsy Nowe
30.00 zł
S / 36 / 8
Czarne getry ocieplane
Ciepłe getry
15.00 zł
S / 36 / 8
Składam zamówienie na te legginsy z kieszeniami push UP :) legginsy bardzo ładnie poddają się pod ciało. Rozmiar S/M Polecam :)
Legginsy push up
25.00 zł
S / 36 / 8
Granatowe elektryczne leginsy z delikatnymi złotymi nitkami , leginsy dostałam w prezencie ,były noszone tylko raz
Leginsy Armani
55.00 zł
S / 36 / 8
Leginsy idealne na siłownię, firmy trec
Leginsy
50.00 zł
S / 36 / 8
Elastyczne ciemne spodnie z kieszeniami z tylu
Elastyczne spodnie
18.00 zł
S / 36 / 8
Marka: inna Kolor: złoty, czarny Rozmiar:36 Wymiary mierzone na płasko: Długość po zewnętrznej stronie uda 90,5 cm, Długość po wewnętr...
Złote legginsy w panterkę leginsy
18.00 zł
S / 36 / 8
#legginsy #nowe #
Legginsy
15.00 zł
S / 36 / 8
Nie przreświtują, stannie idealny
Wzorzyste legginsy
13.50 zł
S / 36 / 8
W doskonałym stanie
Czarno-białe wzorzyste legginsy
17.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam spodnie w pepitke rozmiar S
Spodnie w pepitke S
35.00 zł
S / 36 / 8
Rozciągliwy materiał, bez zamka
Beżowe legginsy
30.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam całkowicie nowy komplet na siłownie i treningi Zapakowany Nowy Nie prześwitujący materiał Elastyczny Przepuszcza powietrze ...
Legginsy top Gym hero under Nike puma adidas komplet guess new balance
149.00 zł
S / 36 / 8
Leginsy czarne ala' skóra
Czarne leginsy
15.00 zł
S / 36 / 8
#legginsy #siatka #wysokistan
Leggisy siatka białe
50.00 zł
S / 36 / 8
Cena z wysyłką: 35 zł
Nowe legginsy martes
25.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Szary Inna Legginsy, Szary Legginsy, Legginsy, Inna, Inna Legginsy