Przedmioty użytkownika (1 319)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 10% zniżki
Kurteczka ramoneska Zara men w rozm nie widze na metce na moje oko to L/XL super bez wad swietna ładnie wygląda ubrana naprawde Polecam!!...
Kurteczka ramoneska Zara Men
20.00 zł
L
Sukienka tuniczka skórka w rozm L ale mysle ze na S/M bedzie ok na L tez wejdzie bo roaciągliwa ładnie sie prezetuje na przodzie skórka s...
Sukienka tuniczka skórka Rozm.S/M
17.00 zł
L / 40 / 12
Rewelacyjna tuniczka w paski z wycięciem na rekawach w Rozm S/M cudna swietnie się prezetuje i wygląda ubrana wyszczupla moze byc noszona...
Tuniczka w paski wycięcie na rekawach Rozm S/M
15.00 zł
M / 38 / 10
Rewelacyjna bluzeczka z bolerkiem w Rozm s sliczna super sie prezetuje i wygląda ubrana ładna na codzien i nie tylko.polecam!!! Wysyłka 6...
Bluzeczka z bolerkiem Rozm S
13.00 zł
S / 36 / 8
Superowe koturny rozm.39 Nowe jeszcze w pudełeczku koturny w rozm.39 śliczne zakupione pod wpływem impulsu ale za wysokie:( pieknie wygl...
Korurny słomkowe Rozm39
35.00 zł
39
Nowe panterkowe cudo Rozm.39 Piekne nowe  buciki panterkowe na koturnie nowe nigdy nie noszone zakupione okazały sie chyba mniejszy rozm...
Panterkowe cudo rozm.39
30.00 zł
39
Czerwone oprawki kujonki bez szkiełek swietne super sie prezetuja i wyglądaja ubrane dla młodych dziewczyn rewelacyjne!!! Polecam!!! wysy...
Czerwone oprawki kujonki
13.00 zł
Rewelacyjny nowy zegarek na sznureczku super sie prezetuje i wyglada ubrany w sam raz na codzien i nie tylko nigdy nie uzywany :) wysyłk...
Rewelacyjny nowy zegarek na sznureczku:)
23.00 zł
Sweterek narzutka paski w rozm XS/S nawet na małe M bedzie ok:) Ladnie wygląda ubrany w sam raz n a chłodne dni swietny ma jednak drobne ...
Sweterek narzutka paski rozm XS/S
14.00 zł
S / 36 / 8
Super szare legginsy getry w rozm S z metki ładne na dole guziczki dodaja im uroku jednak maja malutka dziurke widoczna na fotce z tyłu j...
Szare lekkinsy getry Rozm.S
8.00 zł
S / 36 / 8
Rewelacyjna bluzeczka Atmosphere z wasami łądna lekka i przewiewna na metce 38/40 wygodna troche obrazek sprany i delikatne mechatki ale ...
Atmosphere bluzeczka wazy Rozm 38/40
13.00 zł
M / 38 / 10
Rewelacyjna bluzeczka top w kwiaty w rozm 10 tył łuszczy z tyło zameczek slicznie sie prezetuje wad nie ma swietna!!! Polecam!!! Wysyłka ...
Bluzeczka tuniczka w kwiaty Rozm.10
15.00 zł
M / 38 / 10
Rewelacyjne brazowe legginsy guziki marszcenia w rozm M/L/XL baradzo sie rozciągaja sa mega wygodne normalne oznaki uzytkowania ale wad n...
Brązowe legginsy guziki marszczenia rozmM/L/XL
13.00 zł
One size
Bluza biała Bershka w Rozm 40 z metki ale spokojnie nawet na XL/XXL bedzie pasowała rewelacyjna bez wad cudna!!! Zakupiłam pod wpływem im...
Bershka bluza piankowa Rozm.40
30.00 zł
L / 40 / 12
Rewelacyjna sukienka asymetryczna przód krótrzy tył dłuzszy sliczna bez wad góra wygląda jak naszucony top koronkowy kolor cos biel/ecru ...
Sukienka asymetryczna koronka Rozm.S/M
25.00 zł
M / 38 / 10
Rewelacyne spodnie kokardki cyrkonie w rozm 42 swietne ładnie sie prezetuja i wyglądaja ubrana na dole kokrdki co dodaja u uroku z zamecz...
Spodnie rurki kokardki na dole zamki cyrkonie rozm.42
20.00 zł
XL / 42 / 14
Rewelacyjna tuniczka sukienka w Rozm S miły materiał na koncu falbanka oraz sznureczek do regulacji z boku cekinki i obrazek z tym ze obr...
Tuniczka sukienka Rozm.M
14.00 zł
M / 38 / 10
Szara bluzeczka Pimkie ładna z nadrukiem noszona troszke obrazek sprany i drobne mechatki ale mysle ze posłuzy jeszcze długo Rozm nie ma ...
Pimkie szara bluzeczka
14.00 zł
L / 40 / 12
Fajna koszula konie w Rozm M z podwijanymi rekawkami sliczna lekka i przewiewna ale niestety posiada drobne mechatki i rozdarcie widoczne...
Koszula konie rozm.M
13.00 zł
M / 38 / 10
Fajna bluzeczka cekiny nietoperz łądna nie ma metki z rozmiarem na moje oko nawet uniwersalna na S/M L mawet małe XL ładna normalne oznak...
Bluzeczka cekiny nietoperz
14.00 zł
One size
H&M
Sportowy staniczek top w Rozm XS/S ładny bez wad uzsywniany w biuscie swietny na codzien i nie tylko:) Polecam!!! Wyysłka 6zł. Chetnie s...
H&M Sportowy staniczek Top XS/S
15.00 zł
S / 36 / 8
Rewelacyjna torebka listonoszka swietna czarna zdobiona bardzo ąłdnie się prezetuje i wygląda ubrana normalne oznaki uzytkowania ale ma w...
Torebka listonoszka swietna
17.00 zł
Wianek komunijny jak nowy Rewelacyjny wianek komunijny jak nowy ładny cudnie sie prezetuje i wygląda ubrany raz tylko na komunie wiec je...
Wianek kmunijny jak nowy
20.00 zł
134-140 cm / 10 lat
Super tuniczka bokserka w cekinki sliczna zakpiona tylko raz przymierzona ładna bez wad :) Polecam!!! Wysyłka 6zł. Chetnie sie wymieniam :)
Tuniczka bokserka cekinki rozm XS/S
17.00 zł
XS / 34 / 6
Mam do zaoferowania super buciki zakupione i nie chodze w  nich bo za wysokie raz ubrane żałuje bo są piekne!!!!a noga wygląda w nich ogr...
Nowe czerwone rozm.40
25.00 zł
40
Podobne rzeczy
rozmiar dobry na S/M ja noszę XS wtedy robią się fałdki na materiale ale też nie wygląda to źle leginsy z wysokim stanem NIE WYMIENIAM...
👑💕 spodnie neonowe modne must have insta bloger niebieskie różowe różne nogawki
24.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam zestaw 1. Spodnie kolarowe rozmiar s/m 2. Spodnie / Legginsy bershka rozmiar s/m male l w pasie posiadaja gumkę 3. legginsy T...
Spodnie, legginsy zestaw . Cena juz z wysylka
45.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny, na gumce, dopasowują sie. Pasują na s/male m. Sprzedaje tanio, ponieważ chce pozbyć się za dużej ilości rzeczy ;)
Jegginsy/treginsy
6.99 zł
S / 36 / 8
Witam. Przedmiotem sprzedaży są nowe szare leginsy. Rozmiar to 36. Wysyłka: List ekonomiczny: 8 zl List priorytetowy 10 zł
Szare leginsy
10.00 zł
S / 36 / 8
CK SPRZEDAZNE zostało NIKE Mam legginsy logowanie z calvin klein rozmiar S i z nike rozmiar S i M Z Nike wyglądają tak samo jak te z ck...
Legginsy ck nike s m
25.00 zł
S / 36 / 8
Nowość! Legginsy z odsuwanymi zamkami na kolanach. Must have nadchodzącej wiosny. Nowe, nienoszone, bez wad. Wykonane z bardzo przyjemneg...
Legginsy uniwersalne z zamkami na kolanach! Must have!
20.00 zł
S / 36 / 8
nowe rozmiary S L
leginsy
25.00 zł
S / 36 / 8
Legginsy z nadrukiem w "ciapki". Rozmiar 34/36 stan idealny. Koszt wysyłki zależy od preferowanej formy wysyłki.
Legginsy z nadrukiem roz 34/36
6.00 zł
S / 36 / 8
Nowe legginsy Adidas.
Legginsy Adidas
60.00 zł
S / 36 / 8
legginsy marki EDITIONS Wysoka jakość produktu!! Skład materiału: 100% bawełna Rozmiar z metki: S stan IDEALNY
*Editions* białe legginsy TANIO rozm S
14.99 zł
S / 36 / 8
sprzedam leginsy z dziurami podszytymi czarna koronka . Rozmiar s - xs #treginsy #leginsykoronka #leginsydziury #leginsyplamy #leginsys
Leginsy dziury, koronka ,plamy xs,s
40.00 zł
S / 36 / 8
Do ceny należy doliczyć koszt wysyłki 10 zł. Zapraszam do obejrzenia pozostałych moich przedmiotów, posiadam dużo nowych rzeczy. Przy wię...
Modne getry galaxy poszukiwane
26.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam legginsy Ala jeans rozmiaru s spodnie są 3/4 , wymiary lub dodatkowe zdj na priv , do ceny proszę doliczyć koszt wysyłki :)
Legginsy Ala jeans rozmiar s
8.00 zł
S / 36 / 8
spodnie mają dziurkę malenka ukazana na jednym ze zdjęć ...mało widoczna nie przyjmuje zwrotu proszę O przemyślany zakup jeśli chodzi o w...
spodnie dresowe sznurowane
30.00 zł
S / 36 / 8
nie przyjmuję zwrotów proszę o przemyślane zakupy dobry na s M jeśli chodzi o wymianę nie wysyłam pierwsza
spodnie wiązania
60.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam getry Musztardowe Rozmiar S szew wzdłuż nogawki stan b.dobry
Getry musztardowe
20.00 zł
S / 36 / 8
Szare legginsy z kieszeniami z tylu. Mega elastyczne i wygodne
Szare spodnie wygodne tregginsy
20.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo fajne, wygodne legginsy w kosmiczne wzory. Material dosc sliski , ladnie sie ukladaja i dopasowuja do ciala.
Kosmiczne legginsy
20.00 zł
S / 36 / 8
Do sprzedania jegginsy w rozmiarze S marmurki Koszt wysyłki 11 zł
Jegginsy marmurki S
25.00 zł
S / 36 / 8
Raz przymierzone. Niestety za małe: (
Legginsy getry push up NOWE s/m
25.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo łądne panterkowe latexowe legginsy Rozciągliwe w Rozm na moje oko to S/M nie ma metki łądnie wyglądaja tylko panterka jest taka do...
Panterkowe latexowe legginsy
15.00 zł
S / 36 / 8
Czarne, marmurkowe leginsy z zamkami. Nowe. Elastyczne i bardzo wygodne. Polecam!
Leginsy marmurkowe
30.00 zł
S / 36 / 8
Najmodniejsze w tym sezonie legginsy bojówki z kieszeniami. Idealnie sie prezentują! Rozm S/M sa rozciągliwe
Legginsy z kieszeniami bojówki rozm M
25.00 zł
S / 36 / 8
Legginsy noszone parę razy, dobrze się prezentują :)
Legginsy
15.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Inna Legginsy, Inna, Szary Legginsy, Szary Inna Legginsy, Legginsy