Reklamy
Przedmioty użytkownika (156)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 15% zniżki
nigdy nie ubrany NIE WYMIENIAM SIĘ ODBIOR WROCŁAW LUB WYSYŁKA 8ZŁ
wianek na głowę włosy różowy róże na gumce
12.00 zł
szer pod pachami 40cm dlugosc 89cm z boku kryty zamek NIE ROBIĘ ZDJĘĆ NA OSOBIE NIE WYMIENIAM SIE WYSYLKA 11ZL
sukienka biała koronkowa opuszczone ramiona
40.00 zł
S / 36 / 8
oba rozm uniwersalny aczkolwiek to typowe S sprzedam tylko w komplecie szydełkowany ma podszyte miseczki dzieki czemu nie prześwituje (zd...
2x bralet biały top crop szydełkowy wiązania
40.00 zł
S / 36 / 8
pod pachami ok 30cm ale rozciaga sie mocno dzieki gumce ,jak mam w biuscie 90cm i jest dobra dlugosc calkowita przodu 70cm dlugosc calkow...
sukienka khaki koronkowa dłuższy tył asymetryczna
10.00 zł
S / 36 / 8
różowa opaska jako gratis ze względu na to ze była kilka razy ubrana biały nowy TYLKO SPRZEDAŻ CENA ZA CAŁOŚC
wianek na głowę włosy kwiaty opaska róże biały kremowy  różowy
25.00 zł
cena za wszystko ze zdjęć przesylka polecona 8,5zł
zestaw kolczyki pierścionek opaska na włosy bransoletka ćwieki
20.00 zł
nowy bez metki koszt wysyłki wg cennika poczty
duży pierścionek oczko pudrowy róż srebrny
10.00 zł
H&M
wysylka polecona ekonomiczna 8,5 wymiana mozliwa TYLKO na rzeczy wypisane w moim opisie,prosze tylko o KONKRETNE oferty wymian,inne ignruje
koszula w kratkę pudrowa różowa h&m
20.00 zł
M / 38 / 10
2 pierścionki (duży z różą + z różowym oczkiem) jedna spinka-czerwony kwiatek bransoletka zielona z rybą reszta to kolczyki(sprzedaje bez...
kolczyki pierścionek spinka
10.00 zł
nowy ale bez metek TYLKO SPRZEDAŻ -cena ostateczna nie robie zdjęć na osobie !!!!! kw 10zł
nowy sweter pudrowy róż ramiona wycięte wycięcia
90.00 zł
One size
kurtka z kolekcji 2015 wg metki to xs ale jest dobra też na S pod pachami 45cm dlugość 53cm Wysyłka 12 zl
kurtka jeansowa wiosenna katana
35.00 zł
XS / 34 / 6
nigdy nie ubrane przesylka polecona 9 zl
łańcuszek srebrny kolia wisiorek
10.00 zł
nowy nigdy nie założony przesylka polecona 9 zl
rockowy gotycki łańcuszek wisiorek kolia czarny
10.00 zł
przesylka polecona 8,5 wymiana tylko na rzeczy wypisane na moim profilu,tylko konkretne propozycje
pudrowa mgiełka z kołnierzykiem pensjonarka
25.00 zł
S / 36 / 8
jak nowy ! dobry na S/M przesylka polecona 10 zl NIE WYMIENIAM SIĘ
bralet bra  w kwiaty róże floral S top crop krótka bluzka
30.00 zł
S / 36 / 8
przesylka polecona 9zł wymiana tylko na rzeczy podane na moim profilu,rozwarze tylko konkretne propozycje
bluzka z baskinką biała
15.00 zł
M / 38 / 10
przesylka polecona 9zł wymiana tylko na rzeczy podane na moim profilu,rozwarze tylko konkretne propozycje
bluzka biała  / beżowa koronkowa  next z kołnierzykiem
20.00 zł
M / 38 / 10
wg metki na wiek 14-15lat '; 164cm-170 cm Ale to typowe s wykonana z porządnego jeansu przesylka polecona 12 zl
kamizelka jeanowa jasny jeans rock punk
15.00 zł
S / 36 / 8
42cm pod pachami dobra na xs/s
czarna mgiełka koronka
15.00 zł
S / 36 / 8
dobry na S pod pachami 42cm przesylka polecona 9zł
sweterek morelowy cienki s
10.00 zł
S / 36 / 8
nowe bez metek , szerokosc pod pachami na pierwszej hafce 40cm na ostatniej 42cm rozciąga się i dopasowuje ! najbardziej odpowiada ro...
gorset stanik bralet  koronkowy
21.00 zł
75B
szerokosc pod pachami ok44cm dlugosc calkowita 82cm sklad : 58%Wool ,19polyester,8nylon,8acrylic,6 angora,1viscose NIE ROBIĘ ZDJĘĆ NA OS...
zimowy pudrowy różowy płaszcz Oasis
58.00 zł
XS / 34 / 6
przesylka polecona 8zł WYMIANA TYLKO NA RZECZY PODANE NA MOIM PROFILU,PROSZE O KONKRETNE PROPOZYCJE,INNE IGNORUJE
beżow wełniany komin ciepły guby
12.00 zł
to typowy rozm S ,na żywo wydaje sie malutka ale jest z bardzo dopasowującego sie materiału bluzka leży w szafie ,miałam ją na sobie ok ...
czerwony top bluzka make love
25.00 zł
S / 36 / 8
W PASIE NA SAMEJ GÓRZE NA PŁASKO 34CM ALE MA GUMKE KTÓRA SIE BAARDZO ROZCIĄGA DLUGOŚĆ 43CM nigdy nie ubrana,jedynie leży w szafie prz...
spódniczka marynarska w paski guziki granatowa biała
10.00 zł
XL / 42 / 14
Podobne rzeczy
Super sukienka jeansowa w rozm z metki 34/36 Denim ładna super sie prezetuje i wygląda ubrana swietnie podkresla figurke fajna na cielejs...
Sukienka Jeansowa 34/36
15.00 zł
XS / 34 / 6
#dekolt #pomaranczowasukienka #mini #dekoltnapleach #denimco
Sukienka mini pomarańczowa dekolt
8.00 zł
XS / 34 / 6
Stan idealny Material jest elastyczny Buty tez mam na sprzedaz
Pomarańczowa sukienka xs/s
15.00 zł
XS / 34 / 6
Oryginalnie jest to bluzka rozmiar 12, ale ja kupiłam ją, żeby nosić jak sukienkę. Mam rozmiar s. Była założona raz, jest w stanie idealn...
Bluzka/sukienka w paski
20.00 zł
XS / 34 / 6
jeansowa sukienka
sukienka
45.00 zł
XS / 34 / 6
+koszt wysyłki 11zł
Sukienka ogrodniczki sztruksowa czarna denim co 34
39.00 zł
XS / 34 / 6
Sukienka w stanie idealnym. Piękny wzór. Zapinana z boku na zamek. Materiał to cienki jeans. Rozmiar z metki XS, ale może pasować też na ...
Dopasowana jeansowa sukienka kwiaty róże XS/S
30.00 zł
XS / 34 / 6
Jeansowa sukienka ogrodniczka rozmiar 34 Koszt wysyłki 8 zł
Sukienka ogrodniczka roz.34
30.00 zł
XS / 34 / 6
Śliczna sukienka w liski z uroczym koronkowym kołnierzykiem. Stan idealny. Rozmiar xs/s. Wymiary wyśle w wiadomości prywatnej. Koszt wysy...
Sukienka w lisy
15.00 zł
XS / 34 / 6
Nowe spodenki, nigdy nie ubierane:) koszt wysyłki ok. 12 zł
Różowe Spodenki
10.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam
Sukienka z koronką
15.00 zł
XS / 34 / 6
Sukienka założona kilka razy, badzo ładnie podkreśla figurę. Szczególnie "niechamsko" uwydatnia biust poprzez swój gorsetowy acz stosunko...
Krótka letnia pudrowa sukienka
25.00 zł
XS / 34 / 6
Mam na sprzedaż spodenki. Ubrane może dwa razy. Stan idealny 😊 zapraszam do przeglądania reszty moich ubrań-możliwe rabaty 🙂
#spodenki #fioletowe #modne #lato 2018 #wysoki stan
19.99 zł
XS / 34 / 6
- rozmiar xs - bez wad - nie jest to gruby jeans - z tyłu zapiana na suwak WYMIARY: dł całkowita 80 cm szerokosc pod pachami 37 cm szero...
sukienka jeansowa naszywki mini xs s
10.00 zł
XS / 34 / 6
Cudowne kolory, dobry jakosciowo material
Sukienka
10.00 zł
XS / 34 / 6
Wymiary: szerokość pod pachami - ok. 40- 48 cm x 2 (głęboki dekolt z tyłu i z przodu) szerokość w talii - ok. 33 - 41 cm x 2 szerokość w...
Denim CO XS S sukienka letnia obcisła basic dres
5.00 zł
XS / 34 / 6
#dzinsowasukienka #dzinsowa #obcislasukienka
dzinsowa obcisla seksowna sukienka
24.00 zł
XS / 34 / 6
Wymiary (z metki XS): długość od ramienia 74 cm (z przodu), 79 cm (z tyłu), biust 40 cm (do 46), biodra 40 cm x 2 (po rozciągnięciu 55). ...
Asymetryczna bokserka floral XS z falbanką DenimCo.
12.00 zł
XS / 34 / 6
Jasny fajny jeans. Sukienka idealna na lato :) Wada ukazana na zdjęciu-różowe kropeczki przy kieszonce nie pamietam od czego :( na mnie n...
Piękna jeansowa sukienka na szelkach rozm.34
45.00 zł
XS / 34 / 6
Denim collection, strasznie mi sie podoba niestety jest troszke za mala :( Bardzo polecam!
Sukienka jeansowa
28.00 zł
XS / 34 / 6
Stan idealny, rozkloszowana, czarny materiał to siateczka delikatnie prześwitująca. Rozmiar z metki 34/36
Rozkloszowana jeansowa sukienka
50.00 zł
XS / 34 / 6
Jak widac z metki jest dziecięca, ale jest na xs/s
Sukienka spódniczka z szelkami dżinsowa xs
29.00 zł
XS / 34 / 6
Mam na sprzedaż sukienkę jeansową z tyłu na suwak.Góra z czarnego prześwitującego materiału rozmiar S dobra też na XS.Założona raz.
Sukienka jeansowa
25.00 zł
XS / 34 / 6
Stan bardzo dobry
Sukienka Jeansowa 34 xs
25.00 zł
XS / 34 / 6

Vintedzianki szukały również


Denim CO Krótkie sukienki, Beżowy Krótkie sukienki, Beżowy Denim CO Krótkie sukienki, Różowy Denim CO Krótkie sukienki, Różowy Krótkie sukienki, Krótkie sukienki, Denim CO