Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 5% zniżki
Jest żywo czerwona fajnie się układa lekkie zmechacenie od naszyjnika nie będzie widać jak będzie naszyjnik wysyłka 10zl
Sukienka atmosphere M
50.00 zł
38 / 10 / M
Są bardzo fajne lekko wycierane rozmiar 26 wysyłka 10zl
Rurki rozmiar 26
35.00 zł
38 / 10 / M
Jest jak nowa raz miałam na sobie tylko blaszka trochę się zrysala w praniu ale nie widać podczas noszenia wysyłka 10zl
Sukienka vubu M 165
50.00 zł
38 / 10 / M
Z czarnym kołnierzykiem fajna L większe m
Sukienka tunika M L
20.00 zł
40 / 12 / L
Jest bardzo fajna miałam ja raz na sobie fajny materiał z koronka z tylu małe wycięcie rozmiar L małe xl
Sukienka koronka New look L xl
40.00 zł
40 / 12 / L
Bardzo fajna i wygodna stan bardzo dobry miałam raz na sobie polecam wysyłka 10zl
Sukienka atmosphere L 40
40.00 zł
40 / 12 / L
Fajna stan jak nowy zapraszam wysyłka 10zl
Sukienka 38 roco tłoczone róże
40.00 zł
38 / 10 / M
Na l lub xl stan bardzo dobry wysyłka 10zl
Sukienka atmosphere L Xl
20.00 zł
40 / 12 / L
Rozmiar 36 ale wypada wiekszy m nawet l wysyłka 10zl
Sukienka mohito 36
60.00 zł
36 / 8 / S
Stan jak nowa mie mialam jej nawet raz ma sobie polecam wysylka 10zl
Marynarka czerwona M osley
50.00 zł
38 / 10 / M
Hej sprzedam biała sukienkę w rozmiarze s małe M na mnie już mała miałam raz na sobie wysyłka 10zl stan bardzo dobry
Sukienka S małe M
10.00 zł
36 / 8 / S
Rozmiar L z metki zapraszam stan idealny wysyłka 10zl
Bezrękawnik triangle L
35.00 zł
40 / 12 / L
Jest jak nowa raz wlozona wysyłka 10zl
Sukienka sisi M
90.00 zł
38 / 10 / M
Jest bardzo fajna i wygodna neonowa dozmiar s ale bedzie tez na m fajny rozciagluwy materiał. Wysyłka 10zl
Sukienka river Island neon pomarancz S
40.00 zł
36 / 8 / S
To sukienka piankowa jest bardzo wygodna i elegancka miałam ja raz na weselu ma lekkie zmechacenie od naszyjnika nie jest to bardzo widoc...
Sukienka biała Rover Island M
45.00 zł
38 / 10 / M
na jedno ramię z tiulem jest świetna polecam serdecznie stan bardzo dobry wysyłka 10 zl
sukienka Dorothy perkins M
30.00 zł
38 / 10 / M
stan bardzo dobry rozmiar S wysyłka 10zl
spodenki S
10.00 zł
36 / 8 / S
spodenki są bardzo fajne i maja ozdoby stan idealny jak nowe.wysylka 10zl polecam
spodenki S
20.00 zł
36 / 8 / S
stan idealny na mnie jest za mała po ciąży. Wysylka 10zl stan idealny
bluzka M ramiona cekiny
15.00 zł
38 / 10 / M
jest super jednak na mnie już za ciasna stan idealny wysyłka 10zl
sukienka terranowa S
20.00 zł
36 / 8 / S
bardzo fajna rozmiar S i M ja nosze m i jest ok wysyłka 10zl polecam
bluzka koszula tally weijl M
20.00 zł
38 / 10 / M
Rozmiar L ale będzie też ok na m ja nosze m i jest taka jak widać wysyłka 10zl stan idealny
bluzka george 40 L
15.00 zł
40 / 12 / L
Rozmiar S tally weijl sukienka jest asymetryczna i bardzo fajna stan bardzo dobry wysyłka 10 zl polecam
sukienka asymetryczna neon tally weijl S
15.00 zł
36 / 8 / S
H&M
Rozmiar S stan bardzo dobry wysyłka 10 zl polecam serdecznie
spodenki H&m 36
20.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Wysyłka 10zl nowa z metkami rozmiar s pasuje na xs-m długość ok 83cm c&a
Sukienka nowa zara c&a xs s m oversize falbanki czarna
40.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Nowa z metką, jest bardzo ładna, ale mam za duży tyłek do niej XD Długość : 87cm Szerokość w pasie :33 cm i delikatnie sie rozciąga Ma ś...
Sukienka w kwiaty hippie
30.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Stan idealny, założona kilka razy. Rozmiar z metki s a tak leży na osobie z rozmiarem xs
Szara sukienka imprezowa wzór moro
15.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Stan idealny Gorąco polecam! ;)
jeansowa sukienka
35.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Sukieneczka jest w bardzo dobrym stanie jak widać na zdjęciach, nie ma tylko metek. Rozmiar S/XS Zapraszam :) #niebieski #haber #koronka...
Granatowa, niebieska ala haber sukienka na lato,wizytowa koronkowa, falbaniasta, modna
20.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Stan idealny C&A Rozmiar S Długość 85 cm Szerokość pod pachami 2x47 cm Szerokość w pasie 2x40 cm + przesyłka
Sukienka szmizjerka khaki C&A
35.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Stan idealny Gorąco polecam! ;)
jeansowa sukienka
39.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Prosta obcisła ołówkowa sukienka z C&A. Stan oceniam na bardzo dobry. O więcej zdj proszę pytać.
delikatna sukienka biała nowa C&A
19.90 zł
36 / 8 / S
C&A
Nowa sukieneczka idealna na lato
Letnia sukienka w kwiaty
30.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Mam na sprzedaż letnią czarną sukienkę marki C&A Rozmiar z metki to S Polecam ! +Koszt wysyłki
Letnia sukienka C&A
22.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Noszona jedynie kilka razy, stan idealny. Czarny dół z delikatnej 'tiulowej' tkaniny, od spodem podszewka. Cena 15 zł + koszt przesyłki. ...
Biało-czarna sukienka C&A
15.00 zł
36 / 8 / S
C&A
+10 zł dostawa
Czarna sukienka
20.00 zł
36 / 8 / S
C&A
+5 zł dostawa
Sukienka w kwiaty
35.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Fajna zwiewna sukienka C&A, założona może ze 2 razy. Rozmiar S
Biała lekka zwiewna sukienka C&A 36
40.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Sukienka marki C&A rozmiar s stnadardowy (90klatka piersiowa) z metki na wzrost 164 ja natomiast mam 167 i siega mi nieco nad kolano .now...
Sukienka c&a plisy koronka zolta do kolana
20.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Luźna o zwiewna sukienka, kolor bardziej ciemny jak na zdjeciu. Szerokość pod pachami 45 cm, długość 88 cm, długość rękawa 60 cm. Wysyłka...
Sukienka bordowa C&A 36
50.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Nowa sukienka, nigdy nienoszona, ramiączka, mini, pięknie podkreśla figurę, wyszczupla, plecy koronkowe, przód również, ale dekolt jest n...
Koronkowa sukienka mała czarna
49.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Sukienka idealna na co dzien. Przy rekawach modne falbanki. Sukienka z kieszeniami. Rozmiar z metki S. Bedzie pasowala tez na M. Firma C&...
Z falbanami C&A S M
5.00 zł
36 / 8 / S
C&A
sukienka jest nienoszona, bez metek. na dole obszyta jest uroczą czarną koronką pod biustem ma wiązanie na kokardkę wycięcie na plecach ...
sukienka koronka wiązana na kokardkę
32.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Koronkowa sukienka marki C&A w rozmiarze S. Ubrana tylko na jedną imprezę rodzinną - stan bardzo dobry, bez śladów użytkowania. Przyjemn...
Koronkowa sukienka ecru S M
30.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Sprzedam kombinezon zakupiony w C&A, świetny na lato. Posiada kieszenie i regulowane ramiączka, rozmiar z metki to 36. Kombinezon jest no...
Kombinezon C&A rozmiar 36
80.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Witam. Na stanie posiadam nową elegancką, sukienkę w motyle i kwiatki w rozmiarze 36. Nieużywana z metką. Posiada ukrytą listwę guzikową...
Nowa sukienka w motyle i kwiatki Rozmiar 36 C&A 2017
48.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Burgundowa sukienka/ tunika
Burgundowa sukienka/ tunia idealna na lato
30.00 zł
36 / 8 / S
C&A
Piękna, letnia sukienka firmy C&A z kolekcji Yessica, wykonana z bardzo przyjemnej bawełny, tył dłuższy niż przód, ładnie odcinana w tali...
Beżowa sukienka Yessica C&A S/M
29.90 zł
36 / 8 / S

Vintedzianki szukały również


C&A Krótkie sukienki, C&A, Krótkie sukienki, Niebieski Krótkie sukienki, Niebieski C&A Krótkie sukienki

 
reklama