Reklamy
Przedmioty użytkownika (128)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Torebka jest jak nowa nie posiada zadnych uszkodzen. jest bardzo wytrzymała. raczki nie są starte ani zniszczone w srodku kieszonka na te...
Jak nowa torebka duża pojemna czarna złote dodatki
25.00 zł
tunike mozna nosic na kilka sposobow- jako sukienka ( dla nizszej dziewczyny) tunika, lub po prostu jako sweterek. zdj moze nie oddaje ...
sweterek, tunika Atmosphere
25.00 zł
S / 36 / 8
Koszula w idealnym stanie. Żałozona 2 razy. Kupiona pod wpływem emocji gdyż bardzo mi sie spodobała potem okazała sie na mnie niestety z...
Koszula sinsay pudrowy róż złote gwiazdki
45.00 zł
L / 40 / 12
długosc całkowita- 77 cm długosc rękawa -58 cm szerokosc od pachy do pachy -43 cm sweterek z dosyć rozciagliwego materiału :)
Sweterek z kotem :)
19.00 zł
One size
31.50 zł
XXL / 44 / 16
35.00 zł
S / 36 / 8
Buciki sprzedaje poniewaz okazaly sie za ciasne. Posiadam paragon z gwarancja.
Sliczne brzoskwiniowe koturny nowe
80.00 zł
36
Rozmiar z metki 40 ale wedlug mnie na 38 tez by pasowala :)
Sukienka bialo czarne pasy Atmosphere
35.00 zł
L / 40 / 12
Sweterek jest z bardzo przyjemnego mieciutkiego materialu. Rozmiar z metki 12 (40) ale na mniejsze rozmiary rownierz bylby ok
Sweterek szary kokardki
20.00 zł
M / 38 / 10
Buty okazaly sie przyduze. Bardzo ladnie wygladaja na stopir
Różowe szpilki Centro
45.00 zł
37
Sukienka ma malenkie, w sumie prawie niewidoczne zaciagniecie z tylu, dlatego cena tak niska.
BooHoo sukienka pudrowa
30.00 zł
S / 36 / 8
Sweterek w stanie idealnym, posiada 2 kieszonki.
Sweterek ze złota nitka i cekinami
29.00 zł
M / 38 / 10
Sweterek w stanie idealnym. Jest on dluzszy, ( zakrywajacy tylek ;) )
Atmosphere sweterek ze zlota nitka
20.00 zł
L / 40 / 12
Nowe, z metkami. Kupilam bez mierzenia, niestety oddac nie moglam bo przesialam gdzies paragon ;) Zapraszam!
Nowe Metaliczne Rurki - Wysoki Stan
29.00 zł
XS / 34 / 6
Nie wymieniam się. Wysyłka 7 zl ;)
Hit ! Spodenki jeansowe ze złotymi czaszkami
30.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Oryginalne spodenki. Piękne kolory. Wygodne. Nie wymieniam się. Wysyłka 7 zl
Świetne spodenki H&M
35.00 zł
S / 36 / 8
Cena za dwie pary :) Nie wymieniam się. Wysyłka 9 zl
2 Pary spodenek branżowych Tally Weijl
45.00 zł
XS / 34 / 6
Bluzka na zloty zamek zasuwana z tyłu. Nie wymieniam sie. Wysyłka 7 zl
Piękna bluzka MissGuided
45.00 zł
M / 38 / 10
CCC
Buty kilka razy zalozone. Stan jak na zdjęciach. Nie wymieniam się !!!! Wysyłka 8 zl
Sliczne neonowe sandały
25.00 zł
41
#bluzka #baskinka #kwiaty Materiał lekko piankowy, dzięki czemu ładnie się układa
Bluzka w kwiaty z baskinka
45.00 zł
S / 36 / 8
Czółenka w stanie idealnym. Nie wymieniam się.
Czółenka czarne z paskiem wokół kostki
35.00 zł
41
Bluzka z materiału lekko piankowego przez co baskinka ładnie się układa. Nie wymieniam sie
Piękna bluzka w kwiaty
40.00 zł
One size
Sukienka jest Nowa niestety bez metki. Nie wymieniam sie
Sukienka plisowane ! Hit!
45.00 zł
M / 38 / 10
Marynarka posiada zlote zamki. Nie wymieniam sie
Marynarka z baskinką Mohito
59.00 zł
M / 38 / 10
Podobne rzeczy
noszona kilka razy
jasnoróżowa sukienka w kwiaty
25.00 zł
M / 38 / 10
Sukienka z motywem kwiatowym. Wiązana na ramionach. Posiada długi rękaw oraz gumkę w pasie. Rozmiar M.
Delikatna sukienka w kwiaty
100.00 zł
M / 38 / 10
Polecam
Sukienka
7.00 zł
M / 38 / 10
Polecam
Sukienka
7.00 zł
M / 38 / 10
Polecam
Sukienka
7.00 zł
M / 38 / 10
Raz założona sukienka w stanie idealnym. Rozmiar m/l
Sukienka
130.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam granatowa sukienke z czarna koronka. Serdecznie polecam rozmiar 38 nowa jednak metka zostala oderwana :(
Granatowa sukienka koronka
70.00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny bez wad
W róże
25.00 zł
M / 38 / 10
Polecam
Sukienka
7.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam sliczna granatowa blyszczaca sukienke idealna na sylwester !! zapinana z tylu na zamek od gory I od dolu jak widac na zdjeciu. R...
Granarowa sukienka blyszczaca
70.00 zł
M / 38 / 10
sukienka czerwona r M mozliwa wysylka tanio
sukienka czerwona M
5.00 zł
M / 38 / 10
założona kilka razy, poszewka pod spodem oprócz pleców, super się prezentuje,
Koronkowa sukienka
30.00 zł
M / 38 / 10
nowa mam nawet paragon 😊
Sylwestrowa sukienka
39.00 zł
M / 38 / 10
Polecam
Sukienka
7.00 zł
M / 38 / 10
Zalozona 2 razy czerwona rozkloszowana sukienka w rozmiarze M. Cudownie sie uklada. Cena do negocjacji. Po więcej informacji zapraszam na...
Czerwona sukienka
110.00 zł
M / 38 / 10
Polecam
Sukienka
7.00 zł
M / 38 / 10
Sukienka rozm38 stan idealny
Sukienka
100.00 zł
M / 38 / 10
Cudna sukienka cala w cekiny plus kamienie po bokach.Odkryte plecy plus wiązanie z tylu. Stan używany idealny, rozmiar S/M Do każdego zak...
Sukienka z cekinami
45.00 zł
M / 38 / 10
Błęktina sukienka w kwiatki, rozmiar M, posiada szlufki, mozna wlozyc cienki pasek Stan bardzo dobry
Błękitna sukienka w kwiatki M
65.00 zł
M / 38 / 10
Sprzedam sukienkę z zeszłorocznej sylwestrowej kolekcji H&M z odkrytymi plecami w rozmiarze M. Ubrałam ją raz, jest w stanie idealnym. Pr...
Błyszcząca sukienka H&M
40.00 zł
M / 38 / 10
Czarna rozkloszowana sukienka rozumiał m, l
Czarna rozkloszowana sukienka
40.00 zł
M / 38 / 10
Założona kilka razy.
Czarna sukienka
35.00 zł
M / 38 / 10
Założona dosłownie raz , stan igła, z metki rozmiar S ale zdecydowanie to M nawet mniejsze L 🥰
Kremowa sukienka z falbanką
39.00 zł
M / 38 / 10
Założona raz. Tył jest dłuższy
Czerwona sukienka
100.00 zł
M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


Krótkie sukienki, Turkus Krótkie sukienki