Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (348)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
SPRZEDAM lub wymienie biale spodnie typu culotte marki Oh My Love (z Asosa). Maja wyzszy stan. Wymieniam sie raczej na kosmetyki. Wishlis...
Białe luzne spodnie culotte Oh My Love ASOS wysoki stan 36 S
50.00 zł
S / 36 / 8
SPRZEDAM lub wymienie bezowe spodnie Wrangler. Model to Shennan Chino. Rozmiar z metki 28/34. Beda ok na osobe nosząca S i male M. Wymien...
Beżowe spodnie Wrangler Shennan Chino chinosy cienki sztruks 28 34 S
100.00 zł
S/M / 38 / 10
SPRZEDAM lub wymienię różowy biustonosz z koronką i kryształkami marki Victoria's Secret. Rozmiar z metki to 75 DD. Wymieniam sie raczej ...
Różowy biustonosz stanik dziewczęcy koronka 75DD 34DD Victoria's Secret krysztalki
50.00 zł
Inne
SPRZEDAM lub wymienię dżinsy typu MOM marki Topshop. Z metki to rozmiar 30/30. Beda ok na M i L. Wymieniam sie raczej na kosmetyki. Wishl...
Dżinsy Topshop Mom jeans 38 M 40 L boyfriend
80.00 zł
M / 40 / 12
SPRZEDAM lub wymienie - najchetniej na kosmetyki. - biała/smietankowa sukienke marki Aqaq. Miała drobne zszycie z tylu na szwie. Wishlist...
Biała obcisla sukienka bodycon gumki wycięcia midi golf cut out Aqaq Asos 36 S
80.00 zł
S / 36 / 8
SPRZEDAM lub wymienię cienką długą narzutke w kwiaty ala płaszczyk marki Atmosphere. Z metki to S, ale na M tez bedzie ok. Wymieniam sie ...
Atmosphere płaszcz kwiaty narzutka kimono floral oversize długa
30.00 zł
Uniwersalny
SPRZEDAM lub wymienie elegancka kobaltowa sukienkę marki Zara. Wymieniam sie raczej na kosmetyki. Wishlista w profilu.
Zara niebieska kobaltowa elegancka sukienka Rozenek rozporek kopertowa 38 M
70.00 zł
M / 40 / 12
SPRZEDAM lub wymienie krotki kombinezon marki Missguided. Bedzie ok na 34 i 36. Wymieniam sie raczej na kosmetyki. Wishlista w profilu.
Kombinezon Missguided paski bralet krótki Xs 34 S 36
30.00 zł
XS / 34 / 6
SPRZEDAM lub wymienie biale chinosy marki Ralph Lauren Sport. Z metki to rozmiar 2, beda ok na S. Wishlista w profilu. Stan oceniam na id...
Białe spodnie Ralph Lauren Chino cygaretki mankiety 36 S
100.00 zł
S / 36 / 8
SPRZEDAM lub wymienię skórzaną sukienkę ogrodniczke marki Missguided. Raczej wymieniam sie na kosmetyki. Jej kolor to khaki - oliwkowy. W...
Skórzana militarna sukienka ogrodniczka szelki khaki Missguided 36 S
70.00 zł
S / 36 / 8
SPRZEDAM lub wymienie czerwony kombinezon z wycietym sercem z tylu marki Boohoo. Ma kilka mikrozaciagniec - jednak to z winy materialu. W...
Czerwony kombinezon Boohoo serce krótki 36 S
40.00 zł
S / 36 / 8
SPRZEDAM lub wymienie najchetniej na cos kosmetycznego elegancka sukienkę Simple z neonowym kolnierzykiem. Z metki to 38, ale na 36 tez p...
Elegancka ołówkowa sukienka Simple prazek paski baskinka falbanka kołnierzyk neon 36 S 38 M
120.00 zł
S/M / 38 / 10
SPRZEDAM lub wymienię wąskie dzinsy z brokatem marki Topshop - model Baxter. Brokat fabryczny, nie osypuje sie. Z metki to 28/32. Wishlis...
Spodnie rurki Topshop Baxter brokatowe brokat blyszczace metaliczne waskie skinny 36 S
50.00 zł
S / 36 / 8
SPRZEDAM lub wymienie na cos kosmetycznego szare cygaretki w kratkę marki Benetton. Są długości przed kostkę. Wishlista w profilu.
Spodnie cygaretki krata kratka Benetton waskie 36 S szare
60.00 zł
S / 36 / 8
SPRZEDAM lub wymienie - najchetniej na kosmetyki - dluga koszule w kwiaty z Bershki. Wishlista w profilu.
Bershka długa koszula sukienka boho floral kwiaty 36 S
40.00 zł
S / 36 / 8
SPRZEDAM lub wymienie fioletowa koszulę z odczepianym lancuszkiem marki Mango. Tył dluzszy niz przod. Kolor nieco ciemniejszy i glebszy. ...
Fioletowa koszula Mango lancuszek kołnierzyk 36 S bluzka
45.00 zł
S / 36 / 8
SPRZEDAM lub wymienie piekna biała sukienke marki Topshop. Raczej nie szukam ubran. Wishlista w profilu.
Biała dziewczęca letnia sukienka Topshop guziki rozkloszowana wzorek 34 XS
40.00 zł
XS / 34 / 6
SPRZEDAM lub wymienie tunike boho z fredzlami marki Zara. Z metki to S, na M tez ok. Wishlista w profilu.
Tunika Zara boho fredzle oversize 36 S 38 M
40.00 zł
S / 36 / 8
SPRZEDAM lub wymienie nowa z metka plisowana spodnice marki Topshop. Dlugosc midi, po jednym boku rozporek. Z metki to 38, na 36 tez bedz...
Nowa plisowana spodnica midi Topshop tuba obcisla czarna 36 S 38 M rozporek
40.00 zł
S/M / 38 / 10
SPRZEDAM lub wymienie nowa sukienkę z baskinka marki Boohoo. Bedzie ok na 44 i 46. Na zyczenie wymiary. Wishlista w profilu, ale jak juz ...
Nowa sukienka Boohoo lila fiolet baskinka duży rozmiar XXL 44 46
50.00 zł
XXL / 46 / 18
SPRZEDAM lub wymienie krotka dzinsowa kamizelke Topshop. Z metki 36, na 34 tez bedzie ok. Wishlista w profilu, ale raczej wymieniam sie n...
Krótka dżinsowa kamizelka jeans jasna Topshop Moto 34 XS 36 S
40.00 zł
S / 36 / 8
SPRZEDAM lub wymienie elegancki beżowy plaszcz typu trencz marki Zara. Nie jest materialowy - ma grubszy, śliski materiał. Super sie ukla...
Beżowy klasyczny elegancki płaszcz Zara trencz dwurzedowy XS S
150.00 zł
XS / 34 / 6
SPRZEDAM lub wymienie krótki prazkowany sweterek Zara z wycieciem na brzuch. Z metki M na S tez będzie ok. Wishlista w profilu.
Sweter krótki sweterek Zara prazek paski crop top wyciety wycięcie prazkowany S 36 M 38
40.00 zł
S/M / 38 / 10
SPRZEDAM lub wymienie czarna elegancka kopertowa sukienke marki Missguided. Sliski material ala satyna. Niestety nie mam do niej paska. W...
Czarna kopertowa dekolt rozkloszowana elegancka sukienka Missguided 34 XS
45.00 zł
XS / 34 / 6
SPRZEDAM lub wymienie czarna bluze Ellesse z szarym logo. Drugie zdjecie jest z lampa. Kolor bluzy to intensywny czarny i ma szare jakby ...
Czarna bluza Ellesse logo 36 S 38 M
100.00 zł
S/M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Sukienka posiada transparentne rękawy. Długość: 82, pas:39, biust:44. #sukienka #sukienkanalato #riverisland #tumblrfashion
Sukienka koronkowa, dziewczęca,river island
20.00 zł
M / 40 / 12
sukienka z wyciętymi delikatnie plecakami optycznie wyszczupla sylwetkę przyjemny, rozciągliwy materiał dl. calkowita 78cm dodatkowo ...
sukienka azteckie wzory S/M/L
40.00 zł
M / 40 / 12
Swietna mała kolorowa sukienka stan idealny
mała kolorowa sukienka
50.00 zł
M / 40 / 12
sukienka River Island rozmiar 12- na przodzie delikatnie zaciagnięty materiał, co nie rzuca się w oczy przy noszeniu- stan dobry. Do pon...
Sukienka river island z dekoltem w serce i zdobieniem
20.00 zł
M / 40 / 12
Sukienka rozklosxowana ,fajnie madkuje wiekszy brzyszek elastyczna bardzo ladnie sie uklada
Sukienka miętowa River Island L
40.00 zł
M / 40 / 12
sukienka marki RIVER ISLAND Wysoka jakość produktu!! Skład materiału: 100% wiskoza Rozmiar z metki: XL, proponowany to L stan NOW...
RIVER Island nietuzinkowa sukienka broszka rozm L
49.99 zł
M / 40 / 12
Sukienka z rozciągliwego materiału, ze wstawkami skórzanymi, z kieszeniami i klapami jak w ramonesce, zapinana na zamek. Długość 86 cm, s...
Sukienka motocyklowa
60.00 zł
M / 40 / 12
Stan idealny Cena: 35 zł + 10 kw
River Island marynarska roz L
35.00 zł
M / 40 / 12
Idealna na lato
Sukienka River Island
25.00 zł
M / 40 / 12
Witam :) Na sprzedaż sukienka (przy wzroscie ok.160cm, dla wyższych osób jako tunika) River Island, rozm z metki 40 (L). Śliski, niemnąc...
Krótka sukienka River Island 40 L  geometryczny wzór
15.00 zł
M / 40 / 12
Ładna o prostym kroju sukienka firmy River Island rozm 12, dołem eleganckie rozcięcie
oliwkowa sukienka rozm 12
30.00 zł
M / 40 / 12
Sprzedam sukienka idealna na egzamin w idealnym stanie. Ubrana dokładnie 3razy
Sukienka koszula river island
20.00 zł
M / 40 / 12
Sukienka River Island. Dobra na M i L. Na żywo prezentuje się dużo lepiej. Zachęcam do odwiedzenia i zakupu innych moich rzeczy. Przy za...
Sukienka tunika w róże River Island
39.00 zł
M / 40 / 12
Sukienka z river island
Letnia sukienka river island
30.00 zł
M / 40 / 12
rewelacyjna sukienka. Kupiona w River Island w rozmiarze 40. Góra posiada marszczenia, dół lekko rozkloszowany. Kolor nude, cielista. Uży...
River Island sukienka nude pudrowa gumka R.40
20.00 zł
M / 40 / 12
Sprzedam nową z metką sukienkę szarą z ozdobieniami na ramieniu , dopasowuję się do ciała , rozmiar z metki L, ale będzie dobra też na M....
Nowa sukienka river island
55.00 zł
M / 40 / 12
Sukienka w kszatłcie bombki, pięknie podkreśla talię. Rozmiar 40. Do ceny proszę doliczyć opłatę za przesyłkę.
Sukienka bombka
25.00 zł
M / 40 / 12
Tunika marki River Island rozmiar z metki L biust 59cm długość przód 85cm, tył 90cm stan idealny, bez wad przesyłka 10zł idealna na plaże...
river island 40 42 38 sukienka siatka tunika bluzka
20.00 zł
M / 40 / 12
Raz założona, w stanie idealnym sukienka firmy river island- rozmiarowo pasuje na osoby o rozmiarze M/L
Sukienka river island
60.00 zł
M / 40 / 12
* plus koszt wysyłki poleconej * w zestawie sprzedaję taniej, pytaj o rabat, dogadamy się;) * Nie wymieniam się Piękna sukienka ze wzore...
Sukienka lato wakacyjna krotka ladny wzor river island l xl
18.00 zł
M / 40 / 12
Śliczna sukienka nowa, dopasowana ;) r.38-40 zdjęcie słabej jakości w rzeczywistości jest naprawdę sliczna, dla zainteresowanych więcej z...
SukienkA👗
30.00 zł
M / 40 / 12
Sukienka jest w mozaikę materiał rozciągliwy wyszczuplająca modelująca sylwetkę Sukienka jest rewelacyjna. Luksusowy trend nadchodząceg...
river island sukienka mozaika modelująca roz.40
49.90 zł
M / 40 / 12

Vintedzianki szukały również


River Island Krótkie sukienki, Różowy River Island Krótkie sukienki, Różowy Krótkie sukienki, Krótkie sukienki, River Island