reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

1 komentarz
(konto usunięte)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
Stan bdb Szerokosc w biuscie 41cm x2 (rozciagaja sie bo sa na gumce) Długość 62cm Wysylka +5zl Mozliwy odbior osobisty w Krakowie
Top sportowy crivit S
14.00 zł
36 / 8 / S
Stan bdb Szerokosc w biuscie 42cm x2 (rozciagaja sie bo sa na gumce) Długość 61cm Wysylka +5zl Mozliwy odbior osobisty w Krakowie
Koszulka sportowa top blekitna pastelowa S
18.00 zł
36 / 8 / S
H&M
Stan idealny Szerokosc przy gumce 33cm x2 Szerokosc w biuście 35cm x2 Dlugosc 31cm Rozmiar M Wysylka +5zl
Top sportowy h&m różowy neon M
22.00 zł
38 / 10 / M
Stan idealny Szerokosc 33cm x2 Długość od ramiaczek 30cm Elastyczny, rozciaga sie i dopasowuje do sylwetki Wysylka +5zl
Top sportowy żółty neon croptop S M
18.00 zł
38 / 10 / M
Stan bdb Szerokosc w pasie cm 35x2 (rozciagaja sie bo sa na gumce) Długość 30cm Wysylka +5zl Mozliwy odbior osobisty w Krakowie
Szorty nike sportowe do biegania shorty pudrowy róż
39.00 zł
38 / 10 / M
Stan bdb Szerokosc w pasie 37cm x2 (rozciagaja sie bo sa na gumce) Długość 35cm Wysylka +5zl Mozliwy odbior osobisty w Krakowie
Spodenki sportowe czarne luźne szorty
17.00 zł
38 / 10 / M
Nowy komplecik zamowiony na zagranicznej stronie, niestety okazal sie na mnie za maly. Rozmiar stanika to 75b chociaz myślę że bedzie te...
zmyslowy komplet bielizny push up koronka
38.00 zł
34 / 6 / XS
Butki zadbane bez wiekszych wad Z przodu starta gumka ale nie rzuca sie to w oczy jal widac na zdjęciach Sprzedaje ponieważ kupilam nowe ...
Nike free 5.0 flyknit niebiesko pomaranczowe buty do biegania fitness
120.00 zł
40
Kupione na alliecpress Niestety nie trafilam z rozmiarem, kupiłam xl z mysla ze rozmiarowka bedzie zanizona ale okazaly sie za duze. Dług...
Legginsy oliwkowe aim'n na silownie fitness sportowe
18.00 zł
42 / 14 / XL
Stan idealny, jal na zdjęciach Pojemna, miesci a4 Mozliwy odbior osobisty w krakowie Wysylka 8zl
Torba deichmann porzadna ala skórzana
19.00 zł
Posuada wady widoczne na zdjeciu: liczne obdarcia Oprocz tego brak innych wad Mozliwy odbior osobisty w krakowie Wysylka 8zl
Torebka kuferek listonoszka
10.00 zł
H&M
Torebka hm Stan db Wada przedstawiona na zdjeciu, u gory przy suwaku skora jest nadszarpana Mozliwy odbior osobisty w krakowie Wysylka 8zl
Torebka boho frędzle h&m
10.00 zł
Super torebka marki cropp stan db Posiada wady: zapiecia na dluzszy pasek sie naderwaly, jeżeli chce sie ja nosic na pasku dobrze by bylo...
Torebka kuferek czarna rozpinana trapez zamki
14.00 zł
Super praktyczna torba sportiwa i plecak 2w1 Marka: diverse Stan bdb, ma drobniutkie obdarcia czy przybrudzebia ktore nie sa widoczbe prz...
Torba sportowa plecak worek biała siateczka fit
59.00 zł
Stan bdb Rozmiar M, sa na gumce wiec na s i mniejsze L tez będą ok Szerokosc w pasie 35cm x2 Długość 40cm Wysylka +7zl Mozliwy odbior os...
Różowe spodenki sportowe koszykarskie neon paski reebok M
17.00 zł
38 / 10 / M
Spodenki jordan Rozmiar L dzieciecy Bedzie pasowal na damskie s i m W pasie gumka wiec ladnie sie dopasowuja Pas 33cm x2 Dlugosc 48cm Sta...
Spodenki koszylarskie jordan basket basketball
34.00 zł
36 / 8 / S
Sweterek stan idealny Marka cropp Rozmiar L dobry tez na M Wysyłka +7zl Mozliwy odbiór osobisty w Krakowie Zapraszam do przejrzenia reszt...
Sweterek panda miś szary dłuższy cropp M L
19.00 zł
40 / 12 / L
Śliczny stanik marki reserved Rozmiar 75B Stan bdb Wysylka 7zł Zachęcam do przejrzenia reszty moich ofert ;)
Stanik w kropeczki reserved 75b siateczka brylant marszczenia romantyczny sexy push up
19.00 zł
75B
Śliczny delikatny biustonosz marki oysho Metki wycięte Rozmiar 75b Stan idealny Wysylka 7zł Zachęcam do przejrzenia reszty moich ofert ;)
Stanik fioletowy śliwka oysho koronka romantyczny 75B
24.00 zł
75B
Stanik marki oysho Metki wyciete Rozmiar 80b Stan bdb Posiada uroczy dzwoneczek widoczny na zdj Wysylka 7zl Zachęcam do przejrzenia reszt...
Czerwony stanik oysho czarna koronka dzwoneczek 80b
14.00 zł
80B
Praktyczny stanik marki oysho Metki wyciete Rozmiar 80B Stan bdb Wysyłka 7zł Zachecam do przejrzenia innych przedmiotow ;)
Stanik oysho beżowy cielisty zapięcie z przodu  ramiączka bokserki nude 80B
10.00 zł
80B
H&M
Śliczny koronkowy stanik marki h&m Rozmiar 80c Stan idealny, kilka razy ubrany, jednak rozmiar źle dobrany, od dłuższego czasu leży w sza...
Czerwony koronkowy stanik h&m falbanki sexy 80c
19.00 zł
80C
stan bdb wysyłka-9zł możliwy odbiór osobisty w krk
sweterek w paski biały
24.00 zł
40 / 12 / L
stan bdb z metki M wysyłka-9zł możliwy odbiór osobisty w krk
luźny sweterek w paski next oversize
24.00 zł
Uniwersalny
Sukienki są nowe Mama M/L Długość 83cm Szerokość 45cm Córka 4/5lat Długość 54cm Szerokość 33cm
Sukienki mama i córka
150.00 zł
38 / 10 / M
Sukienka (dla pań powyżej 175 cm tunika, albo bardzo mini sukienka) z bardzo delikatnego przyjemnego materiału. Pod biustem odcięcie. Cen...
Sukienka floral zwiewna mgiełka tunika
40.00 zł
38 / 10 / M
Na sprzedaż czarna sukienka, welurowa, góra- koronkowa, wiązana na szyi. Stan idealny
Czarna sukienka koronka
50.00 zł
38 / 10 / M
Sukienka ze srebrną nitką. Elastyczny materiał. Rozmiar: 36 i 38. Koszt przesyłki: 9 zł polecona ekonomiczna. Serdecznie Polecam ! :)
Sukienka ze srebrną nitką.
18.00 zł
38 / 10 / M
rozmiar M, założona tylko raz
sukienka w kwiaty
40.00 zł
38 / 10 / M
Sukienka w kolorze morelowo różowym. Nie prześwituje. Dekolt na zakładkę. W pasie gumka. Spódnica plisowana.
Sukienka plisowana zakładkowa M
50.00 zł
38 / 10 / M
witam, sukienka jest w stanie idealnym, nowa z metką, bardzo ładnie dopasowuje się do ciała a dół świetnie układa ;) polecam serdecznie
rozkloszowana sukieneczka
40.00 zł
38 / 10 / M
Sukienka z długim rękawem w pięknym kolorze butelkowej zieleni. Polecam
Sukienka butelkowa zieleń z koronką
40.00 zł
38 / 10 / M
Biała zwiewna sukienka z koronka, rozmiar s/m/małe L Stan idealny Przesyłka 8zl
Sukienka zwiewna
22.49 zł
38 / 10 / M
Do sprzedania mam piękną letni neonową sukienkę. Hit tego lata. Rozmiar M, raz ubrana. #lato #lato2017 #sukienkanalato #sukienkawakacje #...
Neonowa sukienka
30.00 zł
38 / 10 / M
Sukienką rozmiar M wysyłka 10 zl
Krótka sukienką guziczki
19.00 zł
38 / 10 / M
Obcisła sukienka wycięciem na plecach
Sukienka
45.00 zł
38 / 10 / M
#sukienka #sukienkanalato #sukienkaM #kwiaty #flower #flowers #summer #summershoes #summerlove stan idealny rozmiar M ! #biel #white #luz...
sukienka na lato kwiaty biel na ramiączkach rozmiar M
25.00 zł
38 / 10 / M
Czarna nowa sukienka z wycięciami nowa z metka. Dolna część spódniczka na gumce. Z wstawkami przezroczystego materiału Wymiary: Długość c...
czarna sukienka z wycięciami rozm m l
35.00 zł
38 / 10 / M
Pachy44 Pas36 Biodra50 Długość89 Rozciąga sie ok 10cm Z tyłu na kryty zamek
Piękna malinowa sukienka
29.00 zł
38 / 10 / M
Sukienka jest nowa, z metką. Idealna zarówno do eleganckich stylizacji jak i na codzień.
Beżowa, nude sukienka szmizjerka z kołnierzykiem
60.00 zł
38 / 10 / M
Sprzedam nową nigdy nie ubraną sukienkę z paskiem, elegancka koszulowa :-) rozmiar M #sukienkawkrate #sukienkazpaskiem
Sukienka w kratę Koszulowa rozm. M
30.00 zł
38 / 10 / M
Po bokach zameczki dodające uroku. Więcej info i wymiary na priv
Biała prosta trapezowa sukienka zameczki zip
25.00 zł
38 / 10 / M
Śliczna sukienka z fioletowego "pluszowego" materiału. Zamówiłam on-line i niestety nie trafiłam z rozmiarem. Jest to M, ale na kogoś z w...
Fioletowa, aksamitna sukienka, nowa
30.00 zł
38 / 10 / M
Mega rozkloszowana sukienka z pianki, góra jest czarna, natomiast dół jest biały plisowany z ozdobną czarną koronką, z tyłu ukryty suwak,...
Biała czarna rozkoloszowana sukienka koronka hiszpanka pianka
50.00 zł
38 / 10 / M
Sukienka ubrana raz, cudownie układa się w tańcu. Od talli lejący się szyfon. Dekolt w serek, bez rękawków. Wymiary - mierzone na płask...
Błękitna sukienka szyfonowa | Wesele
290.00 zł
38 / 10 / M
Biała sukienka tunika we wzory rękawek 3/4 lekko rozszeżany, z tyłu dekolt ozdobne wiązanie idealna na lato, plaże i nie tylko. Sukienka ...
Sukienka tunika dekolt plecy lekka przewiewna
25.00 zł
38 / 10 / M
sukienka 38 idealna jak nowa
sukienka 38 idealna
35.00 zł
38 / 10 / M
Jeansowy kombinezon na zamek z tyłu
Kombinezon
20.00 zł
38 / 10 / M

Vintedzianki szukały również


Krótkie sukienki, Czarny Krótkie sukienki, Biały Krótkie sukienki

 
reklama