Reklamy
Przedmioty użytkownika (89)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Na sprzedaż paka dla chłopaka, pajace i 2x ogrodniczki, rozmiary od 62-68 od 0-9 miesięcy
pajace śpiochy pidżamki niemowlęce ogrodniczki paka od 0 do 9 miesięcy 62-68
50.00 zł
56-62 cm / 0-3 miesiące
Na sprzedaż ciuszki letnie i kilka sztuk na chłopdniejsze dni. Rozmiary od 6 do 12 miesięcy ( jeden rampers 9-12 m) od rozm 62-74. W zest...
paka dla chłopaka ciuszki letnie pidżamka czapki od 6 do 12 miesięcy
50.00 zł
62-68 cm / 3-6 miesięcy
bluza rozmiar m zakupiona nienoszona myszka mickey
bluza m myszka mickey
36.00 zł
M / 38 / 10
rozmiar 38 ale na 36 ok pasiak z motywem truskaweczki
truskawka, sweterkowa koszulka 38
40.00 zł
M / 38 / 10
swietna mgielka na dlugi rekaw z motywem pieskow, rozm z metki to 12, 40 ale ja nosze 34 i jest ok
czarna mgiełka w pieski
40.00 zł
L / 40 / 12
H&M
rozmiar 34, xs, 6, kolor kremowy koronka z tyłu zip świetnie wyglada
koronkowa sukieneczka zip
44.00 zł
XS / 34 / 6
rozm s wiazany na wstazke włochacz bardzo mięciutki
włochacz wiązany s
45.00 zł
S / 36 / 8
rozm xs, s siega ponad pępek sexowny
krótki top sexi s xs
30.00 zł
S / 36 / 8
bardzo elastyczne blyszczace rureczki jak legginsy, rozmiar z metki to 34, kupione, zalozone 2 ray do przymiarki, slicznie sie prezentuja...
woskowane błyszczące xs, różyczki 34 rurki, obcisłe, elastyczne!!
44.00 zł
XS / 34 / 6
tuniczka w marynarskie paski, rozmiar z metki 36, na mnie wisi;) list pol ekonom
sliczna paski marynarska tunika r,s 8, 36 bardzo elastyczna
35.00 zł
S / 36 / 8
piekna morelowa dluzsza bluzka tunika w kolorze morelowym rozmiar to xs/s/ małe m, material sie naciaga, posiada malusieńką plamkę z przo...
piękna morelowa bluzka tunika rozkloszowana xs/s małe m
45.00 zł
S / 36 / 8
sprzedam mega modne botki, sztyblety ze złotymi ćwiekami, całe buty nimi obite z wzorem azurkowym co dodaje im uroku,, rozmiar to 36 ale ...
Botki, sztyblety ćwieki, ażurek wygodne bloggg 36 dobre też na 37
54.00 zł
36
sprzedam trampki converse z kostke z edycji limitowanej, z metki to 39 , dlugosc wkladki 24,7 do 25 a wiec tak jakby 39 rozmiar, super si...
trampki converse czarne, pikowane 38
125.00 zł
38
C&A
na sprzedaz super dresowy dresik zipem nenowym i koloru szarego, swetnie wyglada, naprawde jest uroczt list pol ekonom
kombinezon xs/s swietny nowy
77.00 zł
XS / 34 / 6
neon xs/s/m, atmosphere oversize jak na zdjeciu, super sie prezentuje, mega efekt neon xs/s/m, atmosphere oversize
neon xs/s/m, atmosphere oversize
35.00 zł
S / 36 / 8
tunika - uniersalny rozm, piekna, przesliczne kolorki list pol ekon
tunika - uniersalny rozm, piekna
50.00 zł
S / 36 / 8
sprzedam kozaczki firmy big star- rozm to 40 , skóra naturalna mega wygodne list pol ekon
workery, kozaki big star - 40
59.99 zł
40
jak na zdjeciu overknee z zipami, 37 list pol ekon
meg overknee, czarne 37 super wyglad, zipy
65.00 zł
37
na sprzedaz buciki ciepluutkie z futerkiem ala emu 37 :) wygodne list pol ekon
jak emu z futerkiem - 37
36.00 zł
37
tak jak w opisie, nie dodalam ze sa mega wygodne list ekon polec
ala martensy, super, nude, za kostkę 38
79.50 zł
38
na sprzedaz ciepla sukienka tunika etc z wstawkami ze skórki, dopasowuje sie fajnie do ciałą list ekon polecony
sukienka tunika ciepła skórka 36
64.00 zł
S / 36 / 8
modna bluzka w kolorze khaki, z metki to m ale ja nosze s i jest ok. list ekon polecony
bluzka dłuższa s/m
40.50 zł
S / 36 / 8
rozmiar pasuje na xs/ s/ m . nie byla przeze mnie noszona a zajmowala miejsce;) list ekon polecony
świetna  koszula tunika s/m only
34.00 zł
S / 36 / 8
nowa nieuzywana mgielka firmy big star, obcielam metke bo drapala list ekon polecony
mgiełka bluzka big star xs/s/ małe m
49.00 zł
S / 36 / 8
świetna mega blogerska modna koszula tunika w kratę s list ekon polecony
tunika koszula krata s
45.00 zł
S / 36 / 8
Podobne rzeczy
Witam, mam do sprzedania elegancką sukienkę marszczoną, koloru koral, łosoś, delikatny róż. Dekolt w kopertę. Gładka z tyłu. Rozmiar S. B...
Koralowa prosta sukienka
60.00 zł
S / 36 / 8
Witam serdecznie 😊 Posiadam na sprzedaż piękną sukieneczkę. Więcej info na priv. Zapraszam do zakupu 😊
Sukienka
35.00 zł
S / 36 / 8
Śliczna sukienka 😊 założona tylko 2 razy okazyjnie 😁 pasuje na S i M 😁😁 opłaca się była naprawdę droga 😁 w razie pytań pytać!!! Mogę wysł...
Sukienka
45.00 zł
S / 36 / 8
Szaro srebrna koronkowa sukienka. Na podszewce. Przesyłka PE 11 zł, PP 13 zł
Szara koronkowa sukienka
35.00 zł
S / 36 / 8
Kolor perłowy
Sukienkeczka z falbanka
15.00 zł
S / 36 / 8
sukienka wogóle nie ubrana rozmiar s z metki na xs tez bedzie ok sukienka ma swietny materiał tkanina lejaca sie tył dłuższy. Materiał ...
sukienka neon róz wesele ;) xs/s
110.00 zł
S / 36 / 8
Obcisła, czerwona sukienka z baskinką :) wysyłka 12 zł .
Czerwona sukienka
40.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka boho, blogerska. Prezentuje sie swietnie! Pasuje na 34,36.
Sukienka boho
55.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny raz założona dol rozkloszowany materiał piankowy
Sukienka
30.00 zł
S / 36 / 8
urocza sukienka mgiełka z podszewką w szminki rozmiar z metki: S szerokość od pach do pachy: 43 długość: 85
sukienka w szminki z kołnierzykiem
29.00 zł
S / 36 / 8
Dostałam ja na prezent. nieuzywana. pasuje na rozm S i M
sukienka w panterke
5.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka obcisła na tyłku, luźna na górze, bez pleców. Rozmiar s, na m też będzie ok.
Sukienka
35.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka ubrana 2 razy, stan idealny. Wykonana z eleganckiego materiału lekko usztywnianego. Rozmiar 36
Sukienka w kwiatki
50.00 zł
S / 36 / 8
Czarno biała sukienka z miękkiego materiału. Idealna na co dzien, na lato. Usztywniany biustonosz. Rozmiar z metki to M, moim zdaniem jes...
Czarno biała sukienka / S-M
25.00 zł
S / 36 / 8
Elegancka, klasyczna, wygodna sukienka. Miękki materiał u góry, na dole czarno białe pasy. Zapinana na zamek z tylu. Rozmiar standardowy ...
Czarno biała sukienka / rozmiar S
40.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam albo się wymienię. Stan idealny, ubrana zaledwie 2 razy. Ładnie przylega do ciała, zainteresowana wymiarami? Pisz :)
Czerwona rozkloszowana piankowa sukienka XS /S wycięcia w talii
70.00 zł
S / 36 / 8
Witam mam na sprzedaży piekna sukienke o kolorze ciemno niebieskim. Sukienka jest ja jedno ramie i widac na zdjęciu, super się prezentuje...
Ciemno niebieska sukienka
25.00 zł
S / 36 / 8
Biała sukienka wykonana z materiału, który się nie mnie. Bardzo dziewczęca. Uroku dodaje jej koronka która jest na dekolcie oraz na pleca...
Biała sukienka z koronką
69.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka w stylu marynarskim.Sprzedaje ponieważ na mnie już jest za mała wysluzyla swoje :D jest w stanie idealnym prócz małego klebka kt...
Sukienka/Tunika
35.00 zł
S / 36 / 8
Nowa, bez metek, rozmiar uniwersalny, pasuje na 34, 36 lub małe 38
Biała koronkowa sukienka
30.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka z podszewka nie noszona ...niestety za mala 😢
Sukienka
45.00 zł
S / 36 / 8
czarna sukienka z rękawem 3/4, skórzanymi wstawkami na ramionach.
czarna sukienka
25.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam sukienkę,złożona tylko raz
Sukienka letnia
15.00 zł
S / 36 / 8
Piękna, pastelowa, letnia sukienka w kwiaty. Wygodna, zwiewna, idealna na upalne dni, w bardzo dobrym stanie. Z tyłu posiada sznurki. Wys...
Lekka, letnia sukienka
10.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Krótkie sukienki, Pomarańczowy Krótkie sukienki