Przedmioty użytkownika (163)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
H&M
Sprzedam nowe spodnie zakupiłam je w sklepie niedawno moze miesiac temu metek juz nie mam bo zerwałam bo myslalam ze bede chodzic ale nie...
Spodnie skórkowe nowe
65.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam fajny cieply sweter rozpinany ze wstawkami ze skórki swietnie sie nosi nie posiada zadnych wad wiadomo sa slady uzytkowania gdyz...
Sweter rozpinany ze skórzanymi wstawkami
50.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam śliczna sexi koronkowa haleczke przezroczysta , super na wieczor romantyczny z chłopakiem miałam ja raz tylko na sobie polecam ...
Śliczna koronkowa haleczka
40.00 zł
S / 36 / 8
fajnie spodnie do kolan kolor granatowy dwie kieszonki polecam list polecony 9zł
Sportowe spodnie obcisłe
29.90 zł
S / 36 / 8
fajne spodenie kolor szary, dlugosc 3/4, szerokie alladynki maja dwie kieszonki polecam list polecony 9zł
Spodnie alladynki 3/4
20.00 zł
S / 36 / 8
fajne spodnie ciepłe alldaynki , doł zwerzany guziczkami, szerokie w kroku super wygodne polecam list polecony 9zł
Spodnie czarne alldayny
40.00 zł
S / 36 / 8
H&M
fajna sportowa podkoszulka bokserka kuiona w H&M na dziale sportowym super do ćwiczeń polecam list polecony 9zł
t-shirt, bokserka sportowa
30.00 zł
S / 36 / 8
Fajny ciepły golf kolor siwy na rekawkach ma ozdobne guziki sprzedaje z wisiorkiem list polecony 9zł
Siwy ciepły golfik
30.00 zł
S / 36 / 8
H&M
super fajny golfik materiał przyjemny i cienki sprzedaje z naszyjnikiem polecam list polecony 9zł
Fioletowy cienki golfik
30.00 zł
S / 36 / 8
H&M
fajny cienki golfik kolor brazowy sprzedaje z łancuszkiem polecam list polecony 9zł
Brązowy cienki golfik
30.00 zł
S / 36 / 8
H&M
fajny cienki golfik kolor czarny polecam list polecony 9zł
Czarny cienki golf
30.00 zł
S / 36 / 8
H&M
fajny golfik materiał przyjemny i cienki polecam list polecony 9zł
Żółty golf cienki
30.00 zł
S / 36 / 8
H&M
sprzedam super cienki golfik , fajny materiał golfik sprzedaje z kwiatem ;-) list polecony
Golf biały cienki
35.00 zł
S / 36 / 8
H&M
super fajna bluzeczka rekaw 3/4 ma dwie kieszonki fajnie lezy list polecony 9zł
Bluzka z kieszeniami
30.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Sprzedam śliczna bluzeczke tunike kolor niebieski super rowniez nadaje sie jako sukienka list polecony 9zł
Bluzeczka tunika niebieska
48.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam śliczna ćekinowa marynarke granatową, kupiłam od jednej dziewczyny niestety nie miałam okazji jej założyć dkatego sprzedaje moze...
Marynarka Granatowa świecąca
50.00 zł
S / 36 / 8
Fajna luzna koszula , kolor granatowy przy kołnierzyki i kieszonce ozdobne ćwieki polecam list polecony 9zł
Koszula ze zdobieniami
40.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Mam do sprzedania fajny długi sweter wełniany, ciepły, super wyglada do leginsow , rekawek 3/4, kupiłam go na dziale dzieciecym na 170cm ...
Długi szary sweter
40.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam fajna bluzke, tunike z długim rekawem, zakuiona przez internet niestety nie spasowala mi dlatego ja sprzedaje ale jest bardzo fa...
Super bluzka luźna
43.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam śliczna bluzeczke tunike super do leginsow jak i mozna ja nosic jako sukienka ;-) stan idealny miałam dwa razy chyba na sobie po...
Tunika sukienka z koronką
43.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam śliczna bluzeczke koloru chabrowego w kolorowe kwiaty kupilam od jednej dziewczyny ale juz mi sie znudzila dlatego sprzedaje li...
Kolorowa bluzeczka w kwiaty
30.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Sprzedam super fajna bluzke kolor szary , srebrny blyszczaca , luzna tył dluzszy rekawek 3/4 raz mialam ja na sobie stan idealny list po...
Śliczna bluzeczka srebrna
48.00 zł
S / 36 / 8
F&F
sprzedam śliczna bluzeczke koronkowa kupilam od jednej dziewczyny ale jednak nie dla mnie jest dlatego ja sprzedaje polecam list polecon...
Śliczna koronkowa bluzeczka
40.00 zł
S / 36 / 8
sprzedam fajna , elegancka bluzeczke , lekko przezroczysta , kupiłam od jednej dziewczyny ale niestety nie jest dla mnie ta bluzeczka pol...
Elegancka bluzeczka guziki
30.00 zł
S / 36 / 8
sprzedam super fajna bluzke dluga, tunika do leginsow albo jako sukienka spotrowa , rekawek siatka biała polecam list polecony 9zł
Bluzka tunika szara
40.00 zł
S/M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Niebieska sukienka, idealna na co dzień i na większe wyjścia. Świetnie podkreśla kształty :)
Niebieska sukienka
30.00 zł
S/M / 38 / 10
Ubrana tylko raz na sylwestrową imprezę.
Czarno-złota sukienka.
35.00 zł
S/M / 38 / 10
Ciemnoszara sukienka bez rękawów. Zapinana z tyłu, z ćwiekami na dekolcie. Stan idealny. Rozmiar 38. Koszt sukienki wynosi 50zł+ przesyłk...
Ciemny szary kolor sukienka Reserved rozmiar 38
50.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam nową sukienkę reserved rozmiar 38
Sukienka tunika reserved
49.00 zł
S/M / 38 / 10
#bordowa #sukienka #wesele #skóra
Bordowa sukienka
70.00 zł
S/M / 38 / 10
Granatowa sukienka z suwakiem z tyłu na 158 cm Reserved Założona tylko 2 razy. Stan idealny - jak nowa Długość: 80 cm Szerokość: 40 cm
Granatowa sukienka 158 cm #Reserved
40.00 zł
S/M / 38 / 10
Różowa sukienka z odpinanymi szelkami w rozmiarze M . Stan idealny, wiecej zdj priv +kw
Różowa sukienka
25.00 zł
S/M / 38 / 10
do sprzedania brązowa tunika, jasny brąz, może służyć za sukienkę mini, mało używana firmy reserved wyzyłka 10 zł rozmiar 38-40 roziąga s...
karmelowa tunika Reserved 38-40
28.00 zł
S/M / 38 / 10
Dobra na s/m Stan taki jak na zdjęciach Nie jest zniszczona Założona kilka razy Tylko sprzedaż Bity także na sprzedaż Zapraszam do z...
Śliczna sukienka !
80.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam sukienkę w idealnym stanie, włożoną kilka razy (sprzedaje, bo obecnie nosze inny rozmiar odzieży). Zdjęcia dość dobrze oddają k...
Grafitowa sukienka Reserved roz. 38
30.00 zł
S/M / 38 / 10
sukienka reserved swiecaca rozmiar m okazyjna elegancka
sukienka reserved na wesele
30.00 zł
S/M / 38 / 10
Sukienka r m/s
Sukienka
30.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam baskinke czarna z koronka rozm M od Reserved +12 zł przesyłka.
Baskinka reserved czarna z koronke
35.00 zł
S/M / 38 / 10
Świetnie pasuje do każdego rodzaju figury
czarna sukienka, skórzana góra, dwuczęściowa
45.00 zł
S/M / 38 / 10
Czarna sukienka z połyskującą nitką i dekoltem na plecach, rozmiar M, raz założona, brak śladów użytkowania, nie posiada metki
Czarna sukienka z połyskująca nitką i głębokim dekoltem na plecach, reserved
15.00 zł
S/M / 38 / 10
Śliczna, letnia, koronkowa sukienka, w modnym kolorze, pięknie podkreśla opaleniznę w lato.
Miętowa letnia sukienka
30.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam rozmiar M
Sukienka Reserved
22.00 zł
S/M / 38 / 10
Mam na sprzedaż krótka sukienkę.
Marmurowa sukienka
40.00 zł
S/M / 38 / 10
Idealna na lato sukienka z oryginalnym zdobieniem przy dekolcie w postaci przyszywanych dżetów. W talii posiada wbudowaną gumkę, która po...
Elegancka sukienka_nude_dżety
30.00 zł
S/M / 38 / 10
zapraszam na zakupy, przy większych ilościach znizki
sukienka reserved M
25.00 zł
S/M / 38 / 10
super sukienka elegancka pod pachami90cm
chabrowa niebieska kobaltowa sukienka siateczka koronka koronkowa 38 porcelanowa
55.00 zł
S/M / 38 / 10
Wysyłka 7zł
Czarna sukienka w paski
33.00 zł
S/M / 38 / 10
Khaki. Nowa. S/M
Sukienka Reserved
49.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam sukienke w kolorze pudrowego rozu zapinana na zamek z tylu w rozmiarze 38/40 taka typowa m mialam ja raz na weselu i lezy moze z...
Sukienka r38 pudrowy roz
70.00 zł
S/M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


Brązowy Reserved Krótkie sukienki, Krótkie sukienki, Brązowy Krótkie sukienki, Reserved Krótkie sukienki, Reserved