Przedmioty użytkownika (53)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Super zwiewna spódnica maxi w kolorze ecri z gumą elastyczną koszt przesyłki
Spódnica Maxi Nowa
Uniwersalny
fajna gruba bluza z kapturem z motywem cętki
bluzo-kurtka
40.00 zł
S/M / 38 / 10
rybaczki troche za kolano zapinane przy kolanach na zatrzaski
rybaczki
20.00 zł
S / 36 / 8
rybaczki z motywami moro
rybaczki
25.00 zł
S / 36 / 8
spodenki krótkie chabrowe dobre tez na XS/S
spodenki
45.00 zł
S / 36 / 8
fajna sukienka na lato lekka i zwiewna z falbanka na biuście
sukienka
35.00 zł
S / 36 / 8
spódniczka z jeansu
mini jeans
15.00 zł
S/M / 38 / 10
fajna mini z grubszego materiału
biała mini
17.00 zł
S / 36 / 8
szara bluza bez kaptura
bluza
25.00 zł
S / 36 / 8
Fajna bluzeczka w paseczki z efektownym dekoltem z tyłu firmy Atmosphere z rękawkiem 3/4
Bluzka Atmosphere
25.00 zł
Uniwersalny
kurtka jesienno-zimowa gruby materiał w kratkę
kurtka butik
50.00 zł
S / 36 / 8
fajny luźny sweterek
sweterek oversize
30.00 zł
Uniwersalny
fajne spodnie legginsy w kwiatki mega dopasowane
spodnie kwiatki
40.00 zł
S / 36 / 8
tunika z usztywnionym biustem i wiązaniem z tyłu
tunika
15.50 zł
S / 36 / 8
fajne białe szorty na gumce w pasie więc pasują na każdą figure od s do L
szorty białe
S/M / 38 / 10
fajne szorty w formie bombki
szorty
S/M / 38 / 10
tunika w kolorze fuksji z ozdobnymi kamyczkami przy dekolcie
tunika z cekinami
30.00 zł
S / 36 / 8
fajna bluzeczka ze ściągaczem po bokach
bluzka pasiak
19.00 zł
S / 36 / 8
fajny wygodny sweterek ze sciagaczem w postaci sznureczka pod biustem podkresla go :)
szary sweterek
25.00 zł
S/M / 38 / 10
Wygodne buty sznurowane ocieplone w środku na szerokim obcasie
Botki
36
sweter pasiak z łatami na łokciach
sweter
20.00 zł
S / 36 / 8
fajne jeansy rurki cieniowane z kieszeniami na tyłku fajnie dopasowują sie do sylwetki
jeansy rurki
S / 36 / 8
Buty założone kilka razy z klamrą na przodzie
szpilki
25.00 zł
38
fajne baleriny w kwiaty z odkrytym palcem. Nowe kupilam bez mierzenia i okazały sie za małe
baleriny
30.00 zł
36
Fajne lekkie sandały zakupione w daichmann plus koszt wysyłki
sandały na koturnie
20.00 zł
36
Podobne rzeczy
Granatowa sukienka, założona raz na wesele, w idealnym stanie, rozmiar S/M ale ja noszę XS i również na mnie pasowała co w sumie widać na...
Granatowa Sukienka S/M
60.00 zł
S / 36 / 8
#złotasukineka #H&M #conscious Piękna złoto beżowa sukienka marki H&M. Raz założona, jest w stanie idealnym. Długość calkowita 84 cm...
Złota sukienka H&M Conscious rozmiar S
85.00 zł
S / 36 / 8
Sukieneczka na różne okazje. Na metce rozmiar 38 jednak jest to typowe 36. Wymiary: Biust :42 Talia:34 Długość: 83
Elegancka sukienka czarno-kremowa
40.00 zł
S / 36 / 8
Nowa elegancka czarna sukienka rozmiar xs,s z wycięciem przy dekolcie oraz trzema kokardkami.
Czarna sukienka,kokardki
35.00 zł
S / 36 / 8
sprzedam sukienkę pudrowy róż z kołnierzykiem polecam ! :)
sukienka kolia kołnierz pudrowy róż
27.00 zł
S / 36 / 8
Przepiękna sukienka ubrana tylko raz na studniówkę, bez żadnych uszkodzeń czy jakichkolwiek śladów użytkowania, wygląda jak nowa. Pol...
Sukienka z tiulem
80.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo ładna sukienka na jedno ramię z falbanką, podkreśla talie. Założona dwa razy na wesele. Rozmiar S.
Morelowa sukienka mohito!
25.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam piękna rozowa sukienkę rozkloszowaną na dole. Rozmiar 36. Hitowy kolor polecam. Nowa z metkami
Rozowa sukienka 36
145.00 zł
S / 36 / 8
sukienka założona raz na przyjęcie .Polecam
czarno - kremowa sukienka
50.00 zł
S / 36 / 8
Rewelacyjna dopasowana sukienka. Kolor malinowy, na zdjęciach raczej różowy. Z tyłu zapinana na suwak, który jest również ozdobą sukienki...
Prześliczna malinowa sukienka
45.00 zł
S / 36 / 8
Oferuję oryginalną sukienkę!! NOWA Z METKĄ! Hit 2016 roku Taliowana, rozkloszowana, bez ramiączek, podkreślająca kobiece kształty. Bardzo...
Różowa brokatowa sukienka bez ramiączek - naszyjnik gratis
149.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam bardzo elegancką sukienkę, w pasie wstawka z koronki. Tył sukienki skrojony w literę V. Nowa, ale bez metek.
Sukienka pastelowy róż r.S 36
35.00 zł
S / 36 / 8
#piękna #turkusowa #niebieska #zielona #sukienka #wesele #studniówka #impreza #rozmiar36 Sprzedam piękną sukienke idalną na wesele, stu...
Piękna mieniąca się sukienka turkus/niebieski/ zieleń
45.00 zł
S / 36 / 8
tunika, sukienka, rozmiar 36 , fajny wzor
tunika, sukienka 36
35.00 zł
S / 36 / 8
Beżowa sukienka przylegająca do ciała w bardzo dobrym stanie, ubrana tylko jeden raz. Cene można jeszcze ustalić. Odbiór osobisty.
Sukienka przylegająca
20.00 zł
S / 36 / 8
Elegancka baskinka. Zapinana na suwak z tyłu.
Sukienka baskinka
29.99 zł
S / 36 / 8
#nieuzywana #nowa #kwiatowy_wzór #wcieciewtalii #zwiewnasukienka
Rozkloszowana sukienka w kwiaty
20.00 zł
S / 36 / 8
Rozmiar S stan idealny cena przesyłki 8 zł polecam
Sukienka
30.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka szyta na miare S dobra rowniez na XS Polecam :)
Sukienka w kropeczki S XS
40.00 zł
S / 36 / 8
kremowa, przylegająca, bardzo wygodna sukienka,ubrana 2 razy
kremowa sukienka
25.00 zł
S / 36 / 8
piękna sukienka/ tunika! polecam ! mozliwa wymiana
czarna sukienka tunika
13.00 zł
S / 36 / 8
czarna suienka z kreszowanego materiału, w dekolcie wykonczenie ze skorki, rekaw 3/4, z tyłu zapinana na suwak. rozmiar s załozona tylko ...
śliczna czarna sukienka
52.20 zł
S / 36 / 8
Do sprzedania śliczna dziewczęca sukienka,biało łososiowa z koronkowymi dodatkami. Idealna na wesele,rozm to 36 ale będzie też na 38 ;) 2...
Biało - łososiowa sukienka
22.50 zł
S / 36 / 8
Sukienka posiada sylikonowe paski na gorze wiec sukienka nie ma prawa spaść ;)
Czarna sukienka bez ramiaczek
40.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Krótkie sukienki, Fioletowy Krótkie sukienki