Reklamy
Przedmioty użytkownika (418)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Mam do sprzedania bardzo fajny, ciepły i miły w dotyku sweterek. Marks&Spencer z metki 44, ale dla tego rozmiaru to typowy oversize, będz...
Milutki akrylowy pastelowy sweterek
28.00 zł
4XL / 48 / 20
C&A
Fajne spodenki idealne na jesień i zimę. Szaro czarne w drobny wzorek. W pasie guma i troczek. Z kieszeniami. Założone dwa razy jak nowe....
Ciepłe materiałowe spodnie C&A
35.00 zł
4XL / 48 / 20
Mam do sprzedania fajną turkusową bluzeczkę, melanż. Fason nietoperz. For Dunnes Stores rozmiar 48/50. Materiał z dodatkiem elastanu, roz...
Świetna turkusowa bluzeczka nietoperz
29.00 zł
4XL / 48 / 20
Mam do sprzedania fajne spodnie. Gruby mięsisty materiał, lejący świetnie się układa. Grafitowy melanż,rozmiar 48/50. Fajny wyszczuplając...
Spodnie grafitowy melanż
30.00 zł
5XL / 50 / 22
Spodnie jeansowe w oryginalnym turkusowym kolorze. Papaya rozmiar 48. 98% bawełny 2%elastanu. Prosty klasyczny fason. Używane w idealnym ...
Turkusowe spodnie jeansowe
30.00 zł
4XL / 48 / 20
Mam do sprzedania świetną kurteczkę z eko skóry wysokiej jakości dla większej dziewczyny. Cudny kolor, świetny fason, można w pasie związ...
Karmelowa kurtka ze skóry Ulla Popken
49.00 zł
5XL / 50 / 22
Mam do sprzedania fajną koszulową bluzkę w kolorze kremowym. Lejący śliski materiał świetnie się układa. Firma Soon rozmiar 48. Wymiary p...
Klasyczna kremowa bluzka koszulowa
25.00 zł
4XL / 48 / 20
Mam do sprzedania fajny sweterek oversize w kolorze niebieskim. Jak nowy założony raz. Kupiony w Szachownicy. Produkt włoski. 55% akrylu....
Swietny niebieski oversize
35.00 zł
Inne
Fajne botki ze skóry naturalnej w pięknym kasztanowym kolorze. Bardzo wygodne lekko ocieplane na niskim obcasie 5 cm. Mało używane, norma...
Skórzane kasztanowe botki Maciejka
49.00 zł
40
Czarne skórzane botki Kazar. Skóra naturalna. Ozdobne srebrne łańcuchy. Rozmiar 40 wkładka 26 cm. Obcas 3 cm. Stan idealny, założone 2-3 ...
Skórzane botki Kazar
79.00 zł
40
Mam do odsprzedania fajną tunikę. Zakupiona tutaj niestety okazała się za szczupła. Kolor coś między różem a łososiem , ładny, intensywny...
Śliczna kolorowa tunika
17.00 zł
XXXL / 46 / 18
Fajny sweterek, używany ale w bardzo dobrym stanie. Błękitno-biały melanż z ozdobnym naszytym białym kwiatem. New Look rozmiar 46. Wymiar...
Cienki dzianinowy sweterek błękitny melanż
18.00 zł
XXXL / 46 / 18
Mam do sprzedania fajne wyszczuplające czarne spodnie. Mocno elastyczne bardzo fajnie się układają. W pasie szeroka guma, z przodu kiesze...
Czarne wyszczuplające elastyczne spodnie
32.00 zł
5XL / 50 / 22
Mam do sprzedania cudny sweterek. Fioletowo-łososiowy melanż. Wełna z wiskozą i kaszmirem. Miekki, cieplutki i miły w dotyku. Dekolt w se...
Prześliczny dwukolorowy sweterek
30.00 zł
XXXL / 46 / 18
Mam do sprzedania świetne, ocieplane skorzane botki rozmiar 41. Firma Josef Selmel. Jasne modne przeszycia, niewysoki szeroki obcas, wygo...
Skórzane czarne botki
59.00 zł
41
Bardzo fajna bluzka, mocno elastyczna, ciekawy mocno przedłużany tył, świetnie wysmukla sylwetkę. Z metki rozmiar 54, ale jest mniejsza, ...
Czarna elastyczna bluzka z przedłużanym tyłem
20.00 zł
5XL / 50 / 22
Nowe spodnie duńskiej marki Zizzi. W pasie zapinane na guzik, dodatkowo wiązane troczkiem, zwężane. Z tyłu 2 kieszenie. Materiał: 60% ray...
Granatowe spodnie Zizzi
45.00 zł
4XL / 48 / 20
Bardzo fajna luźna i lejąca bluzeczka, tunika z ciekawymi , wiązanymi rękawkami. Kolor kremowy, materiał jakby lekko kreszowany, dekolt V...
Kremowa luźna bluzka, tunika
25.00 zł
5XL / 50 / 22
Fajne czarne spodenki Dorothy Perkins rozmiar 46, 100% bawełny, głęboka czerń, regulowana długość, nogawkę można podwinąć. Sportowy fason...
Czarne spodenki do kolana
22.00 zł
XXXL / 46 / 18
Mam do sprzedania spodenki moro rozmiar 50 firma Inspire, 100% bawełny. Sportowy fason, kieszenie. Wymiary pas 55x2, biodra 63x2, udo 38x...
Damskie spodenki moro dla większej dziewczyny
20.00 zł
5XL / 50 / 22
Świetna musztardowa bluzeczka, dla mnie trochę za duża, zakupiona na vinted i jestem zmuszona odsprzedać. Stan idealny, jak nowa, fajny f...
Fajna bluzeczka w kolorze musztardowym
20.00 zł
5XL / 50 / 22
Cienka, lekko transparentna czarna bluzeczka można ją nosić jako hiszpanke lub mocniej ściągnąć dekolt troczkiem. Rękawki i dół wykończon...
Czarna lekka bluzeczka, hiszpanka
19.00 zł
4XL / 48 / 20
Świetna czarna bluzka kopertowa. Materiał miły i lejący, wiskoza. Barak metki z rozmiarem ale będzie ok na 46/48/50. Wymiary na płasko pa...
Fajna czarna bluzka kopertowa na zakładkę
20.00 zł
4XL / 48 / 20
Mam do sprzedania świetne chinosy marki Papaya rozmiar 46, 100% bawełny, założone kilka razy, stan idealny. Wymiary pas 54x2, biodra 62x2...
Błękitne jeansowe chinosy, spodnie damskie
30.00 zł
XXXL / 46 / 18
Nowa tuniczka New Look rozmiar 48, jeszcze z metką, ciekawy kolor musztardowy melanż, bez rękawów, trapezowy fason, tuszuje wszelkie nied...
Nowa asymetryczna tunika musztardowa
22.00 zł
4XL / 48 / 20
Podobne rzeczy
Sprzedam śliczną sukienkę bardzo dobrej Marku Green Cotton by Peter Hahn. Ostatnia kolekcja dostępna na stronie internetowej za 69 funtów...
Sukienka damska bawełna firmowa Green Cotton Peter Hahn zara rozm. 44/46
150.00 zł
XXXL / 46 / 18
Wygodna krótka sukienka.
Sukienka.
18.00 zł
XXXL / 46 / 18
czarna sukienka z papaya, rozmiar z metki 18 ale wg mnie to l/xl
Czarna sukienka polecam black idealna papaya rozmiar 18 krótka
18.00 zł
XXXL / 46 / 18
H&M
porzadna czarna sukienka, rozmiar 46 Długość całkowita 94cm Szerokość od pachy do pachy 53,5cm Biodra 58cm Wymiary mierzone na płasko ☺️
H&m porzadna czarna elegancka sukienka insta bloger rozmiar 46
20.00 zł
XXXL / 46 / 18
Sprzedam piękną sukienkę z koronką w rozmiarze 46. Założona 2-3 razy. Stan idealny.
Sukienka z koronką
110.00 zł
XXXL / 46 / 18
Piękna koronkowa sukienka nowa. Niestety błysk lampy zmienia kolor jest to granatowy, nie niebieski.
niebieska koronkowa sukienka
75.00 zł
XXXL / 46 / 18
Nowa, tylko przymierzana, niestety metka jest oderwana. Rzeczywisty kolor - srebrny/czarny. Rozmiar z metki 46, będzie dobra na osobę maj...
Sukienka wieczorowa brokatowa srebrna błyszcząca karnawał sylwester
80.00 zł
XXXL / 46 / 18
❌ Wymiary są na zdjęciu PROSZĘ SUGEROWAĆ SIĘ CENĄ Z VINTED ! Kupujesz więcej dostajesz rabaty i gratisy 💰💰💰 ✔️Zwrotów nie przyjmuje ✔...
Sukienka
60.00 zł
XXXL / 46 / 18
Piekna sukienka r 46 stan idealny zapraszam
Sukienka w ślicznym kolorze r 46
30.00 zł
XXXL / 46 / 18
Wysyłka : 💌 To ubranie - 12zł Z metki - 100% poliester Posiada szlufki na pasek. Pod spodem podszewka. Od pachy do pachy - ok 5...
Czarna sukienka z koronka
30.00 zł
XXXL / 46 / 18
Rozkloszowany krój, długi rękaw Biust 59cm x2 Dlugosc 100cm
Biala sukienka z ręcznym haftem
35.00 zł
XXXL / 46 / 18
Ołówkowa sukienka na podszewce. Materiał "grubszy", bardziej jesienny niż letni. Używana w bardzo dobrym stanie. Rozmiar z metki 46. pac...
Sukienka ołówkowa 44 46
30.00 zł
XXXL / 46 / 18
nowa z metka nie ma paska nie wiem czy był czy nie ale są szlufki na pasek Biust 106, talia 94, biodra 106 bez rozciągania długość 91
Sukienka wycięcie asymetryczna falbana falbany falbanki falbanka w paski paseczki boohoo
49.00 zł
XXXL / 46 / 18
Śliczna, kobieca, fioletowa sukienka. Pięknie odszyta z fioletowej tafty, na podszewce, z tyłu mały rozporek. Elegancka, ładnie podkreśla...
Fioletowa sukienka z tafty duży rozmiar
55.00 zł
XXXL / 46 / 18
sukienka nowa nie noszona.
hiszpanka sukienka
65.00 zł
XXXL / 46 / 18
#zolta#sukienka#letnia#koronkowa#z#metka. Sprzedam nowa sukienkę letnia, żółta z metkami z Atmosphere. Rozmiar z metkami 46. Wysyłka 10z...
Żółta sukienka zwiewna koronkowa
35.00 zł
XXXL / 46 / 18
F&F
Optycznie wyszczupla sylwetkę, jest przewiewna, idealna na ciepłe temperatury. Wymiary na płasko: Biust: 55cm. Długość: 90cm. Talia: 50c...
Luźna sukienka w kwiatki
35.00 zł
XXXL / 46 / 18
Wymiary Pachy 59 cm Dlugosc 90
Tunika Wallis
20.00 zł
XXXL / 46 / 18
Stan bardzo dobry ze względy na to, że na brzegach rękawów gdzie nie gdzie widoczne są niteczki, jest to pokazane w zblizeniu na zdjeciu....
Koralowa sukienka z falbankami przy dekolcie i rękawach
19.00 zł
XXXL / 46 / 18
Sprzedam piękną,koronkową w rozmiarze 46. Ubrana 3 razy. Kolor pudrowy róż. #sukienka #koronka #sukienkakoronkowa #plussize
Sprzedam piękną koronkową sukienkę!
110.00 zł
XXXL / 46 / 18
sukienka kupiona na grupie na mnie okazała sie za mała
sukienka
50.00 zł
XXXL / 46 / 18
Trapezowa sukienka, kolor neonowy róz, rozmiar 46. Miala kieszenie ale zostały wyprute. przesyłka : 5 zł zwykły, 11 polecony wymiary: dłu...
różowa sukienka 46
10.00 zł
XXXL / 46 / 18
Założona raz
Sukienka plus size
50.00 zł
XXXL / 46 / 18
Wysyłka : 💌 To ubranie - 13zł Z metki - podszewka - 100% poliester , koronka - 100% bawelna. Kolor - wg mnie to czerwona ale moze ...
Czerwona / malinowa sukienka z haftem i koronka
38.00 zł
XXXL / 46 / 18

Vintedzianki szukały również


Cherokee, Czarny Krótkie sukienki, Czarny Cherokee Krótkie sukienki, Krótkie sukienki, Cherokee Krótkie sukienki