Reklamy
Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (53)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 20% zniżki
Wymiary na priv ;) Nie wymieniam sie +koszt przesyłki Zapraszam do zakupu
Szara spódnica rozkloszowana
34.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Nie wymieniam sie +koszty przesyłki
Czarna bluzka z h&m
35.00 zł
S / 36 / 8
Zapraszam do kupna tuniki ja ja nosiłam jako sukienkę nie ma żadnych uszkodzeń Nie wymieniam sie +koszty przesyłki
Czarna tunika z połyskiem
34.00 zł
S / 36 / 8
Szpilka ma 14 cm , buty tylko raz ubrane na studniówke , nie maja żadnych uszkodzeń bardzo wygodne bawiłam sie w nich cała noc, Nie wymi...
Bardzo wygodne i śliczne szpilki z zary
69.00 zł
40
Nowe buty nie chodzone rozmiar na bucie 36 ale numeracja jest zaniżona Nie wymieniam sie +koszty przesyłki
Śliczne buty na wysoki obcasie
64.00 zł
37
Nie wymieniam sie +koszty przesyłki
Bluza z diversa
39.00 zł
S / 36 / 8
Spódnica w kwieciste wzory i dodatkiem koronki Nie wymieniam sie + koszty przesyłki
Kolorowa Spódnica z bershki
37.00 zł
S / 36 / 8
Bluza z ciekawym wzorkiem i kolorami nie ma żadnych uszkodzeń Nie wymieniam sie +koszty przesyłki
Bluza z Zary  ,
45.00 zł
S / 36 / 8
Kremowy sweterek z reserved rozmiar na metce XS ale S bardziej pasuje nawet M Nie wymieniam sie + koszty przesyłki
Sweterek z reserved
37.00 zł
XS / 34 / 6
Spódnica nie była ani razu ubrana wiec nie ma żadnych uszkodzeń Nie wymieniam sie + koszty przesyłki
Biała baskinka z reserved
39.00 zł
S / 36 / 8
Bluza z zamkiem z tylu Nie wymieniam sie + koszt przesyłki
Pomarańczowa bluza z bershki
39.00 zł
S / 36 / 8
Balerinki maja troszkę uszkodzone czuby ale widać to tylko z bliska zdj wysyłam na priv Nie wymieniam sie + koszty przesyłki :)
Czarne balerinki z reserved
39.00 zł
37
Brak uszkodzeń Nie wymieniam sie. +koszty przesyłki
Dżinsowa kurtka z bershki
49.00 zł
S / 36 / 8
Z metki rozmiar L ale według mnie bardziej bedzie pasowała na S/M
Niebieska bejbolówka Forever 21
22.00 zł
M / 38 / 10
Żółta torebka marki Roxy, o średniej wielkości z regulowanym paskiem, torebka prawie w ogole nie używana :)
Żółta torebka Roxy
30.00 zł
Duża, pojemna, Beżowa torebka,stan idealny, użyta raz, regulowany pasek:)
Beżowa torebka David Jones
70.00 zł
Biało kremowe trampki z koronka, ubrane 2-3 razy, bez wad:)
Trampki z koronką slip on
60.00 zł
40
Brązowa skóra z kapturem, zakupiona w USA, z metki rozmiar L, wymiary na priv :)
Brązowa kurtka skórzana rozmiar L
65.00 zł
XS / 34 / 6
Spodnie z Forever21 z elastycznego materiału, bardzo wygodne:)
Szare spodnie Forever21
40.00 zł
S / 36 / 8
Zapraszam do kupna sukienki z brokatowym dołem. Ubrałam ja tylko raz. Brak uszkodzeń. Wiecej info na priv. Nie wymieniam się. + koszty pr...
Sukienka brokatowa !! Raz ubrana !!
89.00 zł
XS / 34 / 6
Sukienka w idealnym stanie, raz ubrana z przodu krótsza z tyłu dłuższa. Dokładne wymiary na priv. Zapraszam do kupna :D Ps. Nie wymieniam...
Sukienka jak Nowa !!
99.00 zł
XS / 34 / 6
Zapraszam do kupna narzuty w kwiecie wzory. Idealna na lato,zwiewna NOWA Nie wymieniam się +koszt przesyłki :)
Nowa Kolorowa narzuta z pull&bear
49.00 zł
S / 36 / 8
Nowa bluza w kratke przez głowę NIE WYMIENIAM SIĘ +koszt przesyłki Zapraszam do kupna :)
Bluza z pull and bear
49.00 zł
M / 38 / 10
Nowe bez metki Rozmiar na metce 32 lecz 34/36 bardziej pasuje Spodnie czerwone w kratkę z zamkami na nogawkach Nie wymieniam się +kosz...
Spodnie w kratke z pull&bear
35.00 zł
XXS / 32 / 4
Podobne rzeczy
Śliczna sukieneczka w azteckie wzory, z rękawkiem 3/4, dopasowana do sylwetki. Bardzo wygodna, gdyż materiał jest rozciągliwy i elastyczn...
Aztecka sukienka rękaw 3/4 sexowna dopasowana modna hit aztec
39.00 zł
S / 36 / 8
Mała, czarna sukienka firmy Reserved, warstwowa. Rozmiar XS/S. Koronki na warstwach, nie ma wad, nienoszona. Więcej zdjęć czy informacj...
Mała czarna sukienka Reserved r.XS/S
15.00 zł
S / 36 / 8
+ koszt wysyłki, Stan idealny
Różowa sukienka z Reserved
10.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam nową, z metkami sukienkę marki RESERVED, rozmiar S. Z przodu posiada wzór kwiatowy, z tylu jest gładka. Polecam na małe S, XS. C...
Sukienka pudrowa Reserved S
40.00 zł
S / 36 / 8
Witam, Mam do sprzedania białą sukienkę marki Reserved. Bardzo mało noszona, brak śladów użytkowania. Materiał fajnie się dopasowuje do ...
Sukienka biała Reserved roz. S
40.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka Reserved rozm. S, UBRANA RAZ..
Sukienka Reserved. Błękitna
89.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka Reserved
Sukienka
45.00 zł
S / 36 / 8
Kremowa sukienka koronkowa z podszewka
Kremowa sukienka
30.00 zł
S / 36 / 8
Szara sukienka z zamkami. Nowa, nienoszona, lekko zaciągnięta w jednym miejscu. Koszt wysyłki 11 zł
Szara sukienka Reserved
40.00 zł
S / 36 / 8
Sportowa sukienka, idealnie pasuje z adidasami i czapką z daszkiem ;) Bez wad. Wymiary mierzone na płasko: Długość 80 cm Pas 43 cm Szero...
Sportowa sukienka
25.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka we wzorki
Sukienka
20.00 zł
S / 36 / 8
Mam do sprzedania koronkowa sukienkę reserved z delikatnym wycięciem na plecach i dzetami przy dekolcie. Stan idealny, założona raz. #suk...
Sprzedam koronkowa sukienkę reserved
25.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka ma zakładkę w okolicy uda, bardzo dobrze się układa. Jest cienka, lekko prześwituje. Wysyłka + ok. 8 zł.
Srebrna sukienka z golfem
20.00 zł
S / 36 / 8
cena + koszt wysyłki Pytania priv #tumblr #vintage #romwe #hm #sheinside #sinsay #reserved #pale #grunge #yeahbunny #zara #deezee #pul...
Sukienka z koronki bordowa burgundowa pale grunge tumblr reserved
45.00 zł
S / 36 / 8
Śliczna sukienka żółta/bananowa, kolor intensywniejszy niz na zdjeciu. Pieknie konponuje sie z opalona skora <3 podkresla tez biust. mial...
Żółta bananowa sukienka Reserved rozkloszowana haft wzór
20.00 zł
S / 36 / 8
Prosta prazkowana tunika z pol golfem. Polecam.
Sukienka Reserved
30.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam sukienkę z obcisłym dołem i luźniejsza góra. Materiał na górze zwiewny i lekki.
Sukienka z bandażowych dołem
35.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny rozmiar S. Nie ma plam ani zaciagniec założona raz. #rozmiar #rozmiar36 #dress #reserved #36 #sukienka36 #czerwonasukienka #...
Sukienka Reserved S
40.00 zł
S / 36 / 8
Stan idealny raz założona :)
Sukienka rozkloszowana
39.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka noszona raz, stan idealny.
Sukienka czarna ozdobny tył Reserved 36
22.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka Reserved r. 36 w kolorze granatowym, lekka, z tiulowymi rękawami, dekolt pod szyją można zmniejszyć przez zapięcie guziczka przy...
Lekka sukienka Reserved
35.00 zł
S / 36 / 8
Sukienka koronkowa z odobnym czarnym kołnierzykiem. Zapianana z tyłu na zamek błyskawiczny. Posiada podszewkę więc nic nie prześwituje. W...
Kremowa/Jasno różowa koronkowa sukienka Reserved
30.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam śliczną sukienkę marki Reserved. Stan idealny, żadnych wad ukrytych ani widocznych. Rozmiar S. Z tyłu złoty zameczek. Jest napra...
Miętowa sukienka Reserved
30.00 zł
S / 36 / 8
Reserved. Rozmiar S, pasuje na S. Stan idealny, brak wad. Material zakardowy, grubszy, porzadny, mily w dotyku. Biala podszewka. Zapina...
Reserved rozkloszowana błękitna baby blue sukienka floral kwiaty S żakardowa tłoczona
60.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Biały Reserved Krótkie sukienki, Krótkie sukienki, Biały Krótkie sukienki, Reserved Krótkie sukienki, Reserved