Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (82)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
spzredam cena juz z wyslką zachceam do zkaupu
Włoska Pikowana Rozkloszowana Siwiec Skóra
35.00 zł
Uniwersalny
CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;))) nowa nie noszona rozmiar xs/s wymiana na coś fajnego głownie interesuje mnie sprzedaż wymienię się tylk...
zielona spodniczk z Trolla
25.00 zł
S / 36 / 8
CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;))) nowa nie noszona wymiana na coś fajnego głownie interesuje mnie sprzedaż wymienię się tylko na modne u...
spodniczka koronkowa nowa
30.00 zł
S / 36 / 8
stan jest bardzo dobry wad nie ma granatowa wymiana najlepiej na inna narzutke cena CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;))) z wysłką CENA JUZ Z W...
narzutka z koronką
25.00 zł
S / 36 / 8
dobra od xs do m bo ma elastyczny materiał zachceam do wymiany jak i do zakupu cena z wyslką
czarna bluzeczka z koralkami
30.00 zł
S / 36 / 8
rozmiar uniwersalny zaparszam do zkaupu jak i wymiany CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;)))
białą baskina z ciekwym tyłem
30.00 zł
Uniwersalny
H&M
nowa rzomiar xs zapraszam posiada z tylu zloty suwak cena do uzgodnienia CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;)))
spódniczka H&M
40.00 zł
XS / 34 / 6
cena z metki 199 zł sprzedam o wiele taniej lub wymienie na cos fajengo przy wymianie cena zrasta CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;)))
żakardowa spódniczka zara
49.99 zł
S / 36 / 8
cena do uzgodnienia rozmira xs/s CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;)))
sukienka hm
40.00 zł
S / 36 / 8
jest na mnie za duza wiec wymieni na cos fajnego w mniejszym rozmiarze badz sprzedam cena do uzgodnienia CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;)))
nowa koszula pullbear
40.00 zł
M / 40 / 12
sprzedaż xs CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;)))
mięta
34.99 zł
XS / 34 / 6
sprzedaż
fuksja
30.00 zł
Uniwersalny
tylko sprzedaż CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;)))
z serduskziem
40.00 zł
S/M / 38 / 10
tylko sprzedąż cena jest już z wysłką 60 zl mnożna negocjowac na llegro osztuje 200 cos zlty wiec to duza okazja zapraszam
nowa sukienka koronkowo pikowana
60.00 zł
S/M / 38 / 10
35.00 zł
XS / 34 / 6
mam ją od innej dziewczyny jednak mam podobną
bakinka z neonem
34.99 zł
S / 36 / 8
kupiłam ja ale za mała na mnie ostanie zdjecie jest pozyczone od dziewczynyod której ja kupiłąm poniewaz na mnie nie wejdzie dł całkowita...
Kontrafałda rozkloszowana mięta pistacja XS spódniczka
34.99 zł
XS / 34 / 6
rozmiar m/s, cena 1 zł oznacza ze mozna negocjowac jezli chodiz o zakup nie ma konkretnej ceny CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;)))
koronkowa z sercem
40.00 zł
S/M / 38 / 10
rozmar m/sWymiary (mierzone na płasko): długość całkowita 85 cm szerokość pod pachami 43 cm szerokość talii 36 cm szerokość dołu ok. 60 c...
nowa sukienka
60.00 zł
S/M / 38 / 10
Wymiary (mierzone na płasko): długość całkowita 85 cm szerokość pod pachami 43 cm szerokość talii 36 cm szerokość dołu ok. 60 cm długość ...
nowa sukienka
60.00 zł
S/M / 38 / 10
mam ją od innej vitendzianki lecz niestety okazłą sie troche za luzna w biusciie nad czym strasznie ubolewałm bo jest przepiękna z żalem ...
sukienka z sercem
55.00 zł
S/M / 38 / 10
CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;)))
spodniczka troll
24.99 zł
S / 36 / 8
cene wylącznie taka bo zaley mi na syzbkiej sprzedazy przy wymianie cena wzrata CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;)))
fuksja
29.99 zł
Uniwersalny
tylko na inna spodnickze CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;)))
spodniczka fukssja
30.00 zł
Uniwersalny
wymiana najlepiej na inna sukienke rozmiar z metkli m ale ja nosze xs s i tez jest dobra CENA JUZ Z WYSŁKĄ ZACHECAM ;)))
barokowa sukienka
30.00 zł
S/M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Fajna koszula rękawy mogą być długie jak i 3/4 😊 pasuje na S i M
Koszula
15.00 zł
S / 36 / 8
Koszula w stanie idealnym, rozpinana na całej długości. Rękawy można podwinąć i podpiąć. Rozmiar S
Koralowa koszula S
25.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam koszulę ze wstawką koronkową, bardzo ładnie się prezentuje 😊 stan idealny, rozmiar S
Koszula mgiełka z koronką tiulowa
29.00 zł
S / 36 / 8
Koszula w kratę zapinana na czarne guziczki, rozmiar będzie odpowiedni na osoby noszące XS oraz S :)
Koszula
15.00 zł
S / 36 / 8
Koszula kopertowa w paski. Rozmiar 36. Długość 67 cm, szerokość pod pachami 50 cm, szerokość w ramionach 32 cm
Koszula kopertowa w paski
25.00 zł
S / 36 / 8
Koszula jest zupełnie nowa założona raz na krótką chwilę. Jest w stylu tych długich koszul za pośladki. Posiada naszywki. Fajnie się uk...
Kraciasta koszula r. 36 nowa
30.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam koszulę rozmiar S
Koszula
30.00 zł
S / 36 / 8
Koszula ubrana tylko raz. Dobry stan, jedynie wymaga wyprasowania :-)
Koszula błękitna z bufkami i wiązaniem
15.00 zł
S / 36 / 8
Koszula o prostym kroju z lekkimi marszczeniami przy ramionach i na plecach. Lekko wcięta w talii, typowo damska. Możliwość podpięcia ręk...
Czarna koszula zapinana na guziki
19.00 zł
S / 36 / 8
Miętowa koszula Wiązane boki srebrne guziczki dłuższy przód i tył Rozmiar 36 ale ponieważ jest wiązana można spokojnie regulować boczkam...
Miętowa koszula wiązane boki 36
25.00 zł
S / 36 / 8
Czarna luźna satynowa bluzka rękaw 3/4. Tył zapinany na kobaltowy zamek. Stan dobry, lekko naciągnięta jak widać na zdjęciu, poza tym ide...
Czarna satynowa bluzka kobaltowy zamek
5.00 zł
S / 36 / 8
Koszula na ramiączkach z koronką. Rozm. S.
Koszula na ramiączkach z koronką
30.00 zł
S / 36 / 8
Koszula w granatowo różową kratkę. Zapinana na guziki Wszystkie rzeczy używane druga (tańsza) za pół ceny, lub trzecia (najtańsza) gratis...
Koszula w kratkę
13.00 zł
S / 36 / 8
3 rzecz 1 zł. Koszula była noszona kilak razy. Jest w bardzo dobrym stanie.
3 rzecz 1 zł, Jeansowa koszula, modna
20.00 zł
S / 36 / 8
Koszula przewiewna,wzor boho
Koszula tunika wzór boho s
10.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam białą koszulę w granatowe wzory. Ani razu nie założona, nie pamiętam gdzie ją kupiłam, a nie ma też metki, więc nie wiem, jaka t...
Biała koszula we wzory
50.00 zł
S / 36 / 8
Mam na sprzedaż białą koszulę z koronką z tyłu, była używana, ale jest w dobrym stanie oprócz guzików, które są pokazane na zdjęciu, więc...
Biała koszula
24.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam, rozmiar S
Niebieska bluzeczka odkryta na ramionach z falbankami
40.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam za grosze fajne rzeczy
Fajne rzeczy
20.00 zł
S / 36 / 8
Czarna koszula w małe, drobne wzorki. Śliski materiał, są wszystkie guziki. Brak wad, nieużywana. Rozmiar S/małe M. +kw Więcej na priv....
Czarna koszula we wzorki S/M
25.00 zł
S / 36 / 8
Koszula kubistyczna, w geometryczne wzory. Krótki rękaw. Unisex. Rozmiar w okolicy 36-38.
Koszula kubistyczna, w geometryczne wzory
3.00 zł
S / 36 / 8
#koszulawkrate #krata #niebieskakrata #koszula36
Koszula w krate S
50.00 zł
S / 36 / 8
Kolor zdjęcie poziome. Posiada drobne wady takie jakby paski na poziomym zdjęciu ujęte. Są one tylko u góry i są ledwie widoczne i z tyłu...
Koszula karmelowa
17.00 zł
S / 36 / 8
Na sprzedaż mam czarną koszulę z koronką. Rozmiar S.
Czarna koszula z koronką.
20.00 zł
S / 36 / 8

Vintedzianki szukały również


Srebrny Koszule, Koszule