reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

1 komentarz
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Na sprzedaż nowa z metkami jeszcze torebka. Stan idealny. Torebka może być do ręki, ale również ma pasek i może być przez ramię. Do ceny ...
Nowa błękitna torebka !!
40.00 zł
Witam mam na sprzedaż lub wymianę super spodnie w kwiaty firmy Vila w rozmiarze S. Spodnie były bardzo mało noszone przez co ich stan oce...
Spodnie w kwiaty VILA
45.00 zł
36 / 8 / S
Fajny ciepły granatowy sweter z obszernym ale luźnym golfem. Materiał nie "gryzie". Rozmiar S/M. Jak widać na zdjęciu, na tylnym lewym rę...
Obszerny fajny sweter z dużym golfem
30.00 zł
36 / 8 / S
Super bluza w kolorze różowym, z kapturem i dekoltem V. Rozmiar XS, ale na S też jest dobre bo sama nosze. Wymienie się na coś co wpadni...
Różowa bluza z kapturem
30.00 zł
36 / 8 / S
Fajna szara koszulka z białymi wzorkami. Rozmiar S. Wymienie się na coś co wpadnie mi w oko :)
Szara koszulka Carry
15.00 zł
36 / 8 / S
Rozmiar XS/S. Wymienie się na coś co wpadnie mi w oko :)
Bluzka biała Tally Weijl
15.00 zł
34 / 6 / XS
Fajna koszula ecru z brązowymi czy też złotymi kwiatami. Rozmiar XS. Wymienie się na coś co wpadnie mi w oko :)
Koszula ecru Top Secret
25.00 zł
34 / 6 / XS
Fajna biała koszulka z tygrysem, kupiona na miejscowym bazarku. Rozmiar S. Wymienie się na coś co wpadnie mi w oko :)
Koszulka z tygrysem
10.00 zł
36 / 8 / S
Fajna koszulka w paski, a'la mgiełka bo trochę prześwituje ale na lato zdaje się w 100% :) Fajnie się nosi, na dole jest wiązana. Rozmiar...
Fajna koszulka w paski
20.00 zł
36 / 8 / S
Fajna jasno różowa koszula mgiełka w białe grochy, z falbanką z przodu. Bluzka jest z wymiany, fajnie się nosi. Rozmiar S/M. Wymienie si...
Koszula mgiełka w groszki
20.00 zł
36 / 8 / S
Fajna koszula na grubych naramkach w paski. Rozmiar z metki 40 ale ja noszę S i jest dobra :) Wymienie się na coś co wpadnie mi w oko :)
Koszula w paski
20.00 zł
36 / 8 / S
Fajna, modna bluzka floral. Rozmiar S, ale bardzie będzie pasować na XS. Kolor ecru. Wymienie się na coś co wpadnie mi w oko :)
Kremowa bluzka floral
18.00 zł
34 / 6 / XS
Śliczna baskinka w kolorze pudrowym, z koronką. Rozmiar XS/S. Wymienie się na coś co wpadnie mi w oko :)
Śliczna baskinka pudrowa z koronką
25.00 zł
36 / 8 / S
Fajny sweterek w kolorze różowym, kolor bardziej oddany na drugim zdjęciu gdzie widać metke. Rozmiar 34. Wymienie się na coś co wpadnie m...
Różowy sweter Top Secret
25.00 zł
34 / 6 / XS
Fajna oliwkowa sukienka. W rozmiarze s. Na xs tez powinno pasowac. Nie jest zniszczona. Założona zaledwie dwa razy. Chętnie się na coś wy...
Super sukienka oliwkowa
50.00 zł
36 / 8 / S
Fajna bluzka z długim rękawem w paski i serduszka. Kupiona na miejscowym bazarku. Bluzke oceniam na stan idealny bo miałam ją założoną ty...
Bluzka w paski i serduszka
20.00 zł
34 / 6 / XS
Fajne szare botki, na dość wysokim korku. Są prawie jak nowe bo zakładane rzadko. Korki, ani czubki butów nie zniszczone jak widac na zdj...
Szare botki
30.00 zł
38
Śliczna pudrowa sukienka z zamkiem z przodu i rękawami 3/4. Przepraszam, że jest wygnieciona ;) rozmiar S.
Pudrowa sukienka z zamkiem z przodu
20.00 zł
36 / 8 / S
4.50 zł
4.50 zł
1.80 zł
7.00 zł
4.50 zł
5.00 zł
Koszula jest w idealnym stanie, zakonczona ściągaczem. Wszystkie detale pokazane na zdjęciu. Szczegółowe informacje i wymiary podaję na p...
Biała bluzka z długim rękawem Pimkie
15.00 zł
36 / 8 / S
Mam na sprzedaż koszulę biała w czarne kotwice bez wad lekka szerokość od pachy do pachy 43cm tył koszulki lekko dłuższy wysyłka 8,50zł
klasyczna biała koszula kotwice S Pimke dłuższy tył
25.00 zł
36 / 8 / S
Stan idealny
Koszula mgiełka brudny róż palmy
33.00 zł
36 / 8 / S
Koszula nie posiada żadnych wad, jest w stanie idealnym. Rozmiar S. #pimkie #koszula
Kwiecista koszulka pimkie S z kieszonką
8.00 zł
36 / 8 / S
stan idealny
Burgundowa koszula Pimkie S 36 groszki
49.00 zł
36 / 8 / S
sprzedam nową cytrynową koszule marki Pimkie, rozmiar S, nigdy nie ubrana, bez metek. materiał prześwitując możliwość wysyłki
Cytrynowa koszula Pimkie
50.00 zł
36 / 8 / S
Koszula w biało-czarne paski. Świetny materiał.
Koszula Pimkie
30.00 zł
36 / 8 / S
koszula w kratkę z krótkim rękawem, pastelowe kolory
koszula w kratkę
25.00 zł
36 / 8 / S
Jasna jeansowa koszula z koralikami na kołnierzyku i kieszeniach. Możliwy odbiór osobisty na terenie Warszawy.
Jeansowa koszula pimkie.
15.00 zł
36 / 8 / S
stan : idealny. rozmiar : S. o wiecej informacji lub zdjec prosze pisac. + przesylka.
koszula w kratkę Pimkie
38.00 zł
36 / 8 / S
Koszula jeansowa marki pimkie rozmiar s
Koszula jasno jeansowa Pimkie
45.00 zł
36 / 8 / S
Idealny stan, sorki za pognieciona na zdjeciach
Koszula jeans 36
19.00 zł
36 / 8 / S
Koszula boho, kolor biały jest wiązana pod biustem :)
Biała koszula boho
12.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam koszule w rozmiarze 36 firmy Pimkie. Koszula cienka, przewiewna, w kolorze jasnego jeansu. Więcej informacji priv. #koszula #shi...
Koszula jeansowa rozmiar 36 Pimkie
15.00 zł
36 / 8 / S
Elegancka, biała roz S zapraszam! 💞
Koszula Pimkie
20.00 zł
36 / 8 / S
prześwitująca koszula noszona dosłownie dwa razy
czarna koszula Pimke
15.00 zł
36 / 8 / S
Zapraszam, prZesylka 10zl
Koszula w paski Pimkie rozmiar 36
25.00 zł
36 / 8 / S
Różowa bluzeczk, ktora przy dekolcie ma haft w kwiaty, ponizej sklada sie z dwoch warstw materialu, ukladajacego sie w fale. Idealna zaro...
Różowa mgielkowa bluzeczka z koronką Pimkie S
25.00 zł
36 / 8 / S
Noszona kilka razy, stan idealny.
Pudrowo-różowa koszula z krótkim rękawem
20.00 zł
36 / 8 / S
SPRZEDAM koszule w idealnym stanie rozm 36 / S
bluzka koszulowa,PIMKIE koszula rozm S 36
14.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam/wymienię koszule w kratkę, różowa. Jest dosyć długa, mozna ją wiązać. Rękawki podwijane na guziczki.
różowa koszula pimkie
15.00 zł
36 / 8 / S
stan idealny. Założona raz, Rozmiar S
satynowa koszula
15.00 zł
36 / 8 / S
Nowa koszula w krate marki pimkie rozmiar S Mozliwa wysyłka
Nowa koszula w krate
25.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam Jeansowa koszula Rozmiar S Polecam!❤️
Jeansowa koszula S
20.00 zł
36 / 8 / S

Vintedzianki szukały również


Pimkie Koszule, Złoty Pimkie Koszule, Beżowy Pimkie Koszule, Pimkie, Złoty Koszule, Koszule, Beżowy Koszule

 
reklama