Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 10% zniżki
H&M
Fajna kurtka ramoneska czarna stan jak nowa rozmiar S . Tylko sprzedaż ;) wysyłka 11 zł .Polecam i zapraszam :)
Kurtka ramoneska H&M czarna jak nowa
69.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam fajną kurtkę dżinsowe damską rozmiar S , kupiona w CROPP , stan OK bez wadliwa ! Wysyłka 11 zł . Polecam :)
Kurtka damska bluza dżinsowa cropp S
45.00 zł
36 / 8 / S
Fajny płaszczyk damski czarny z guzikami złotymi, rozmiar S , normalne Ślady użytkowania , stan idealny , dwie kieszonki po bokach , Pol...
Płaszcz damski czarny złote guziki S
47.00 zł
36 / 8 / S
Fajna kurteczka brązowa kożuszek, Rozmiar M/L
Kurtka damska skóra kożuch jesien/zima
50.00 zł
40 / 12 / L
Rozmiar dobry na S , M
Bluzka damska biała serce
10.00 zł
38 / 10 / M
Sprzedam fajny płaszcz damski vero moda, kolor czarny na guziczki , rozmiar L . Nie ma wad , uzywany , stan idealny . Wysyłka 12 zł. Po...
Płaszcz damski czarny jesień/zima Vero Moda
70.00 zł
40 / 12 / L
Rozmiar dobry na S,M Materiał elastyczny , plecy w koronce, Normalne ślady użytkowania
Tunika koronka plecy
10.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam balerinki po 10 zł sztuka , rozmiar pierwszych 39. Drugich 38
Balerinki czarne ćwieki
20.00 zł
38
Sprzedam fajną sukienkę w panterkę astymetryczną rozmiar XS
Sukienka asymetryczna panterna
60.00 zł
34 / 6 / XS
Dobra na rozmiar S/M , stan bardzo dobry, normalne ślady użytkowania .
Bejbolówka h&m damska
23.00 zł
38 / 10 / M
Sprzedam fajną nową bluzkę damską rozmiar S/M kolor czerwony , rękawy to sama koronka . Polecam :) wysyłka 10 zł
Bluzka czerwona koronkowa nowa s/m
20.00 zł
36 / 8 / S
Rozmiar z metki S, ale na moje to Rozmiar M .
Spodenki szorty damskie
10.00 zł
38 / 10 / M
Sprzedam nową sukienkę białą, prostą, na ramiączka , z zamkiem złotym na dekoldzie, rozmiar S :)
Biała sukienka prosta zamek dekold nowa
20.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam śliczną sukienkę w panterke, tył asymetryczny , taka jak na zdjęciach ,nie ma wad , stan jest idealny , rozmiar XS , serdecznie ...
Sukienka panterka asymetryczna śliczna xs
50.00 zł
34 / 6 / XS
Sprzedam fajną modną spódniczkę biodrówke moro z kieszonkami dwiema po bokach , w stanie idealnym
Spódniczka moro S/M
25.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam fajną spódniczkę na lato , rozmiar S/M , stan idealny . Polecam :)
Spódniczka firmowa  grochy lato
25.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam fajna sukienkę na lato rozmiar dobry na S/M , cienki materiał, luźna, przewiewna , stan bardzo dobry , nie ma żadnych wad . Pole...
Sukienka letnia kwiatki
15.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam śliczną sukienkę w kwiatki na lato , rozmiar S/M , zwiewna ,stan bardzo dobry nie ma wad , normalne ślady użytkowania , polecam .
Sukienka lato kwiaty zamek
30.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam fajne spodenki dżinsowe rozmiar XS , stan idealny jak NOWE . Wysyłka 11 zł . Zapraszam :)
Spodenki szorty dżinsowe damskie xs
15.00 zł
34 / 6 / XS
Mam na sprzedaż torebkę Małą granatowy kolor, na zatrzask, stan bardzo dobry , nie ma wad , normalne ślady użytkowania. Taka jak widać...
Torebka queen
19.00 zł
Fajne czarne rurki rozmiar XS/S Z metki rozmiar XS ale dobre tez na małe S
Spodnie rurki czarne XS
27.00 zł
34 / 6 / XS
Fajne firmowe spodenki męskie rozmiar M , stan idealny . Polecam ! :)
Spodenki męskie firmowe Reebok M
23.00 zł
48-50 / M
Fajne męskie spodenki rozmiar L , stan idealny
Spodenki męskie L
22.00 zł
52-54 / L
Sprzedam fajne męskie spodenki rozmiar XL stan idealny , w razie pytan pisac :)
Spodenki Lato  męskie XL
23.00 zł
56-58 / XL
Spodnie jeansowe, jakby marmurkowe z niskim stanem. Rozmiar . Założone 3 razy. Bez metki, ale ich rozmiar to s.
Spodnie jeansowe s
10.00 zł
36 / 8 / S
Nie noszone w ogóle, są mi za duże, dostałam je w prezencie.
Jeansy
39.00 zł
36 / 8 / S
założone tylko raz
spodnie jeansowe
25.00 zł
36 / 8 / S
Bardzo wygodne skinny
Spodnie jeansowe
30.00 zł
36 / 8 / S
Spodnki uzywane, w dobrym stanie . Wada: brak jednego guzika.
Jeansowe krotkie spodenki
5.00 zł
36 / 8 / S
Bardzo wygodne spodnie w idealnym stanie
Spodnie
40.00 zł
36 / 8 / S
Rozmiar S. Jak nowe :)
Spodnie jeansy.
20.00 zł
36 / 8 / S
Krótkie jeansowe spodenki, rozmiar S. Fajnie podkreślają kształty. Stan idealny.
Krótkie spodenki
20.00 zł
36 / 8 / S
Polecam są świetne
Wyszczuplające rurki
35.00 zł
36 / 8 / S
Spodnie są w świetnym stanie, założone były kilka razy, rozmiar na metce to 38, ale w rzeczywistości 36. Wysyłka ok 10 zł. #spodnie #je...
Granatowe spodnie
16.00 zł
36 / 8 / S
Stan bardzo dobry, lekkie ślady użytkowania
Spodnie jasne jeansowe 36
10.00 zł
36 / 8 / S
Jeansy damskie - 20 zł Spodnie dresowe- 10 zł Możliwość wymiany i wysyłki
Spodnie damskie
20.00 zł
36 / 8 / S
Spodnie jeansowe na gumce, bardzo wygodne i rozciągliwe. Cena podana z przesyłką :)
Jeansy na gumce
15.00 zł
36 / 8 / S
noszone kilka razy
Spodnie
35.00 zł
36 / 8 / S
Jasne jeansy w rozmiarze S. W stanie bardzo dobrym, założone kilka razy. W razie pytań proszę pisać ;)
Jasne jeansy
15.00 zł
36 / 8 / S
Fajnie jeansowe spodenki, must have #lato #spodenki #jeansowe #
Jeansowe spodenki lato
35.00 zł
36 / 8 / S
Spodnie w stanie idealnym bez żadnych wad :)
Spodnie
20.00 zł
36 / 8 / S
Witam mam do sprzedania spodnie ceny na zdjęciach.
Spodnie
10.00 zł
36 / 8 / S
#wygodne
Dżinsowe ogrodniczki
50.00 zł
36 / 8 / S
spodnie na gumce marki FUN GUARD
spodnie
30.00 zł
36 / 8 / S
Witam sprzedam spodnie dwa razy założone rozmiar xs s polecam
Spodnie s
20.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam spodnie jeansowe, ubrane tylko raz, stan idealny, rozmiar S. Cena + koszt przesyłki
spodnie jeans S
35.00 zł
36 / 8 / S
Jeansy
Niebieskie jeansy
30.00 zł
36 / 8 / S
Spodnie w rozmiarze 36
Spodnie
15.00 zł
36 / 8 / S

Vintedzianki szukały również


Inne, Niebieski Inne

 
reklama