reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 30% zniżki
Bluza pudrowy róż , posiada troche zmechacen(tzw kuleczek ) można je po po prostu ogolic chwilowo nie mam czasu dlatego wystawiam taka, d...
bluza pudrowy róż rozm L
20.00 zł
40 / 12 / L
Bluza marki Puma, granatowa , materiał jest przyjemny w dotyku , nie jest rozciągnięta, ma ściągacze na rękawach , dł 71 cm , szer od pac...
bluzka Puma granatowa
30.00 zł
Uniwersalny
H&M
fajny sweterek lekki H&M, stan idealny, kolor intensywny, dł 80 cm , szer od pachy do pachy 51 cm x 2. z metki rozmiar XS ale spokojnie n...
czarny sweterek H&M
25.00 zł
Uniwersalny
Bokserka różowa , materiał rozciągliwy pasuje na M/L
Bokserka różowa rozm M/L
18.00 zł
Uniwersalny
Szara bluzka z długim rękawem z printem, ma jakies białe plamki i widac małe zaciagniecia na materiale z przodu, dł od ramienia 65 cm , s...
szara bluzka z długim rękawem
12.00 zł
40 / 12 / L
miętowa bluzka z krótkim rękawem z zamkiem z tyłu, dość elegancka. dł od ramienia 62 cm, szer od pachy do pachy 47 cm x 2.
Miętowa bluzka z zamkiem
25.00 zł
38 / 10 / M
koszulka fajna, materiał rozciągliwy, posieda jednak mikroskopijna plamke, którą zauwazylam dopiero przy robieniu zdjęć(pokazana na zdjeciu)
koszulka błękitna atmosphere
15.00 zł
42 / 14 / XL
Idealny gdy kawe chcesz wziac na uczelnie czy do samochodu
Kubek termiczny czarno pomaranczowy
8.00 zł
fajne butki lecz stwierdzilam ze nie wiem do czego je załozyc i sprzedaje;) ubrałam zaledwie 2 razy :)
lordsy panterka 39
30.00 zł
39
fajne krotkie spodenki, maja fajne zapinanie, sa bardzo wygodne lecz niestety na mnie za małe. wymiary : pas 44cm x2, dl nogawki zew 30 c...
krotkie spodenki dzinsowe
25.00 zł
38 / 10 / M
spodenki dzinsowe z przetarciami, sa wygodne;) wymiary : w pasie 45 cm x2 , dl nogawki zew 42cm , szer nogawki 29cm x2
spodenki , przetarcia jeans
20.00 zł
40 / 12 / L
spodenki z wysokim stanem stan idealny , fajnie sie nosza:) wymiary : stan 30 cm, szer w pasie 43cm x2 , dl zew 42 cm, szer nogawki 31cm x2
spodenki z wysokim stanem
20.00 zł
42 / 14 / XL
fajny kombinezon na lato , kolor czarny nie jest sprany , z tylu na plecach jest bumka wiec dopasowuje sie w biuscie, wymiary :od pachy ...
kombinezon czarny z zamkiem
35.00 zł
38 / 10 / M
spodnie marmurki stan idealny, materiał jest elastyczny . wymiary pas 42cm x2 , dl nogawki zew 109 cm
spodnie jeans marmurki
25.00 zł
40 / 12 / L
fajna mgielka z wiazaniem na dole, idealna na lato ma fajna ażurową góre. wymiary : od pachy do pachy 63 cm x2 ,dł od ramienia 62 cm
koszula mgielka malinowa ażurowa
25.00 zł
Uniwersalny
spodnie satynowe idealne do spania, wymiary pas 32cm x 2 bez naciagania , 52cm x 2 max naciagniecie. dl nogawki zew 96 cm
spodnie satynowe do spania
15.00 zł
Uniwersalny
spodnie rurki, maja fajne przetacia, były zwężane nogawki zeby były bardziej przyległe, wymiary : pas 37,5 cm x 2, dł nogawki zew 93,5cm ...
spodnie rurki niebieskie rozm s/m
20.00 zł
38 / 10 / M
spodnie dzinsowe rurki , stan bardzo dobry, ma jasniejszy materiał w kroku lecz nie ma dziur i jeszcze spokonie mozna w nich chodzic bo t...
spodnie rurki niebieskie
10.00 zł
38 / 10 / M
krótkie spodenki, stan idealny bardzo wygodne, wymiary w pasie 44 cm x 2, szer nogawki 27cm x2, dl zew, 29cm
krotkie spodenki niebieskie
15.00 zł
40 / 12 / L
fajny stanik sportowy okazal sie byc za mały z metki xl/xxl ale to jest m/l, jest usztywniany na biuscie. wymiary od biustem 33 cmx2 bez ...
stanik sportowy
15.00 zł
Inne
fajny stanik sportowy okazal sie byc za mały z metki xl/xxl ale to jest m/l, jest usztywniany na biuscie. wymiary od biustem 33 cmx2 bez ...
stanik sportowy szaro niebieski
15.00 zł
Inne
bluzka w kwiatki nosilam jako oversize z metki XXL, wiązana na dole, idealna na lato jest cienka i przewiewna
bluzka oversize w kwiatki
15.00 zł
Uniwersalny
Prostownica ma wymienne plytki. Ta z serduszkiem jeat fajna do zrobieniA dziewcYnce wzorku np na zabawe choinkowa lub szkolne imprezy
Prostownica z wzorkiem
20.00 zł
Mam na sprzedarz lub wymianw lakier semilac dirty red lakier nowy waznosc do 2019 r
Lakier semilac 069
swietna ocieplana ramoneska (futerkiem) w kolorze braz/karmel, kroj ramoneska, kurteczka w idealnym stanie, zalozylam ja tylko kilka razy...
Ocieplana kurtka ramoneksa
19.00 zł
36 / 8 / S
Bardzo ładny klasyczny jasnoróżowy wiosenny płaszczyk rozm. S. Zapinany na guziki. Z kołnierzykiem. Miękki i wygodny. Skład: 97% bawełna,...
Różowy płaszczyk S
35.00 zł
36 / 8 / S
Idealny stan
Parka khaki next hit blogerek
45.00 zł
36 / 8 / S
Kurtka jeansowa. Na metce niby na 15-16 lat ale jest duża. Jak dla mnie to taka S luźna
Kurtka NEXT r. 36
39.00 zł
36 / 8 / S
Modna kurtka/ narzutka z Next.
Kurka Next
18.00 zł
36 / 8 / S
Granatowa kurtka wiosenna
Marynarka kurtka next S granatowa
10.00 zł
36 / 8 / S
Kurteczka w kolorze białym firmy Next. Rozmiar to S/M #jeansowa #kurtka #katana #katana_jeansowa #kurtkajeansowa #next
Biała jeansowa kurtka katana
50.00 zł
36 / 8 / S
#kurtka #kropki #groszki długość 52cm odległość między pachami 46cm + koszt wysyłki
kurtka w kropki
25.00 zł
36 / 8 / S
Płaszcz ma różową podszewkę. Jedyną wadą jest dziura wewnątrz prawej kieszeni. Stan oceniam na bardzo dobry. Rozmiar z metki 10/M, jednak...
Czarny płaszczyk next
45.00 zł
36 / 8 / S
Stan idealny, założone może z raz, rozmiar tak S/M. Polecam! :)
Różowe futerko Next
40.00 zł
36 / 8 / S
kurtka wiosna-jesień NEXT rozm. na metce to xs ale ja nosiłam ją przy S/M :) i była ok. stan dobry ma niewielkie przetarcie na rękawie al...
kurtka
35.00 zł
36 / 8 / S
Bordowy płaszczy idealny na wiosnę, idealny na osobę w rozmiarze S. Z czarnymi guziczkami, kieszeniami. Rękawy długie, fajnie wyglądają p...
Bordowy płaszczyk wiosenny
45.00 zł
36 / 8 / S
Płaszcz rozm S. Next. Polecam super fason. Dobrze leży polecam
Przejściowy płaszcz w kratę
58.00 zł
36 / 8 / S
Mięciutki podbity w całości futerkiem kożuszek o strukturze mięciutkiego zamszu, biały. pięknie się prezentuje, biust ok 85cm - rozm 34/36
Eko Skóra Zamsz Futerko Next Rozm 34 36 NOWE
290.00 zł
36 / 8 / S
Będzie pasować na osobę o wymiarach z ostatniego zdjęcia. Stan BD, brak uszkodzeń
Turkusowy wełniany płaszcz NEXT rozm 36 38
59.00 zł
36 / 8 / S
Wysyłka 10 zł, idealny stan. Do wszystkiego pasuje
Kurtka katana jeansowa blogerska boyfriend wiosna
40.00 zł
36 / 8 / S
Piękny niespotykany płaszcz.
Płaszcz NEXT
19.00 zł
36 / 8 / S
Kurteczka ma kolor podchodzący pod ciemną zieleń. Podszewka w paseczki. Rozmiar z metki niestety starł się, ale pasuje na S/M.
kurtka skórzana
17.00 zł
36 / 8 / S
kurtka płaszczyk grochy kropki rozkloszowany S/M
kurtka płaszczyk grochy kropki rozkloszowany
36 / 8 / S
Kremowy kożuszek , kurtka na wczesna wiosnę , w świetnym stanie .
Biały kożuszek
60.00 zł
36 / 8 / S
Ciepłe, miłe w dotyku futerko. Futerko okazało się za małe :( Rozmiar S
Ciepłe futerko
55.00 zł
36 / 8 / S
Parka kupiona w UK, rozmiar S, M , kupiona na dziecięcym dziale na rozmiar 164 cm, wygodna ! Założona kilka razy, świetnie sprawdza sie w...
Parka NEXT panterka
32.00 zł
36 / 8 / S
Kurtka z grubego, solidnego dżinsu typu retro/ lata 80. Stylizowana na rockową, znoszona kurtkę (przetarcia, pomarańczowa nitka) Krótka ...
dżinsowa kurtka typu retro Next
50.00 zł
36 / 8 / S
Posiada zwyczajne slady uzytkowania, wszystkie zatrzaski sprawne, mocny materiał.
Kurtka khaki next
20.00 zł
36 / 8 / S

Vintedzianki szukały również


Czarny Next Inne, Inne, Next, Czarny Inne, Next Inne

 
reklama