reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 5% zniżki
czarne w idealnym stanie wysylka 11zl. rozm xxl 44
reebok spodnie dresowe oddychające xxl  44 42 czarne
35.00 zł
44 / 16 / XXL
H&M
stan idealny zalizone 2 razy.z metki rozm 30dl 34 jasne z dzirami przetarciami.11zl wysylka. kontakt tylko osoby ZDECYDOWANE
boyfriendy H&M l xl jasne dlugie nogawki dziury przetarcia jasne jeans
40.00 zł
42 / 14 / XL
H&M
w idealnym stanie z metki 38 ale bedzie dobre od xs s m . nie wymieniam sie.nie robie zdj na osobie nie przyjmuje zwrotow. 11zl wysylka k...
bezowe futerko H&M xs s m kurtka z kapturem
55.00 zł
38 / 10 / M
w bdb stanie. kontakt tylko osoby zdecydowane. 11zl wysylka
calvin Klein cudna szara melanzowa sukienka dzianina s m l uni
50.00 zł
Uniwersalny
w stanie bdb jedyna wada pokazana na zdj skaza na materiale .wysylja 11zl.kobtakt tylko osoby zdecydowane
granatowy trench jesionka l klasyczny m
50.00 zł
40 / 12 / L
do sprzedania czerwona bluza z flagą xl xxl kangurka. nie wymieniam się nie robię zdj na osobie. 11zl wysyłką grubsgrubsza nie tandeta. ...
czerwona bluza z flagą
30.00 zł
44 / 16 / XXL
Lee
w db stanie troche juz sprane ala marmurek . nie ribie zdj na osobie .vintage nie naciagaja sie. nie wymieniam pas 41x2cm tylek51x2cm d...
czarne jeansy z wysokim stanem vintage marmurek  mums jeans Lee oversize s m l
40.00 zł
Uniwersalny
tom taylor naciągaja sie. rurki biodrowki z metki 44/32 11zl wysyłka kolor ciemny braz wpadajacy w czarny k9ntakt tylko osoby zdecydowane
jeansowe rurki na puszysta 44 46.biodrowki
25.00 zł
44 / 16 / XXL
w db stanie na rozm l xl xxl
sukienka  boho powiewajka  l xl xxl brazowa
15.00 zł
42 / 14 / XL
w idealnym stanie. nie wymieniam sie cieply mozna prac w pralce. z metki l ale wypada na s m
cudny bezrekawnik cross zielony futerko s m pikowany
50.00 zł
38 / 10 / M
w bdb stanie nie wymieniam sie wysyłka 11zl to nie bluza tylko bluzka naciaga sie dopasowana do ciala
różowa bluzka Adidas s m l oddychająca
30.00 zł
38 / 10 / M
ze skory naturalnej kolor biały ze zlotym cudne rozm 39 .dostalam z usa oryginał. sygniwabe jessica spimson.nikt takich nie ma... Nie wy...
cudne biale koturny trampki na koturnie snackersy 39 by jessuca simpson sygnowane ze skory
150.00 zł
39
szare ruyrki na puszysta biodrowki. nie wymieniam sie.spodnie naciagaja się. kontajt tylko osoby zainteresiwane.wysylka 11zl
szare rurki xxxxl 44 46 kieszenie dzety biodrowki na puszysta
25.00 zł
46 / 18 / XXXL
prosze czytac opis . kontakt tylko osoby zdecydowane -bajkopisarkom dziekuję...wymiary na zdj i w opisie.prosze domierzac do swoich spod...
sprzedam biale spodenki  levis 501 s m mums jeasn boyfriend vintage
30.00 zł
38 / 10 / M
w idealnym stanie .nie wymieniam sie .przerobione z dlugich. naciagaja sie ok 3cm wymiary calkowite dl od pasa 40cm.dl od kroku 16cm dł ...
spodenki wrangler M z wysokim stanem mums jeans L granatowe
25.00 zł
38 / 10 / M
w idealnym stanie.przerobione z dlugich.nie wymieniam się. nie przyjmuje zwrotow. podszyte overlickiem dl od pasa /kroku 47/21cm szer...
spodenki  szorty  granarowe levis xl 512 diy mums jeans
30.00 zł
42 / 14 / XL
stan db widac ze używane ale jeszcze m9zna pochodzić .kosztowały 260zl
sprzedam buty sportowe treningowe 40 26.5cm charged core
40.00 zł
41
w dbd stanie nie wymieniam sie wymiary na priv typowy bawelniany tshirt nie szmatka grubszy w dotyku
levis czarny t shirt bawelna tumb vintage xs s m l uni
10.00 zł
Uniwersalny
przerobione z dlugich nie chodzone nowe r.z metki 30 biodrowki super naszyte kieszenie kolor ombre niebieski dl od pasa37cm szer do...
cronx cross spodenki ombre L xl cudo biodrowki diy
30.00 zł
40 / 12 / L
H&M
spidnica caciaga sie stan idealny Mz metki naciaga sue befzie dobra na l . super na plaze i na codzień dl calkowita 42cm nie wymieniam ...
spódnica  w idealnym stanie jeansowa krotka ale nie za tylek M L
29.00 zł
38 / 10 / M
H&M
cudna taliowana z netki xs i na taki pasuje polecam.kontakt tylko osoby zdecydowane wymuary na priv. nie wymieniam sie nie przyjmuje zwrotow
szara taliowana koszula HM xs elegancka bawelna
15.00 zł
34 / 6 / XS
cudna mala czarna styl vintage boho zdbiony dekold. rozm uni tuba luzna pasuje tez m l material lejacy ciagliwy kontakt tylko osoby zdec...
czarna zwiewna sukienka tuba boho szyfon zdobiona M L
20.00 zł
38 / 10 / M
w idealnym stanie rybaczki ze sciagaczami bawelna piękne .fitness bieganie rower. nie wymieniam sie.nie robie zdj na osobie sa za kolano...
cudne dresy spodnie dresowe rybaczki Puma bawelna s m
20.00 zł
36 / 8 / S
cudna sukieneczka letnia zwiewna moze byc na kostium z metki m/l.m9ze byc na ciaze material lekki przewiewny metaliczny pomarancz nie wym...
cudna tunika sukienka m/l motyl cwieki zip
25.00 zł
Uniwersalny
Marynarka rozmiar 44 46 bawełna, kolor biało różowo szary #marynarka #rozmiar44pasujena46
Marynarka rozmiar 44 46 bawełna W paski różowe
55.00 zł
44 / 16 / XXL
Do sprzedania damska kurtka wiatrówka ortalionowa. Kurtka jest koloru kawy z mlekiem. Zapinana na zamek, dodatkowo na zatrzaski. Bez kapt...
Kurtka wiatrówka damska rozmiar 44
20.00 zł
44 / 16 / XXL
Bezrękawnik jeansowy rozm. 44
Bezrękawnik jeansowy rozm. 44
30.00 zł
44 / 16 / XXL
Sprzedam kurteczkę wiosenna / jesienna - taka przejściówka. Marka GETEX. Materiał zewnętrzny jakby impregnowany - nie wchłania wilgoci. O...
Kurtka wiosenna GETEX okazja jak nowa
40.00 zł
44 / 16 / XXL
Dłuższa marynarka/krótki płaszczyk w kolorze fuksji. Na żywo kolor ładniejszy :) Stan na prawdę dobry :) Rozmiar między 42 a 46. Materiał...
Dłuższa marynarka/krótki płaszczyk w kolorze fuksji
8.00 zł
44 / 16 / XXL
Koszula khaki, która może służyć jako parka.
koszula/parka
30.00 zł
44 / 16 / XXL
Kurtka ma stan idealny, noszona kilka razy, materiał grubsza eco skóra, bardzo przyjazny, w środku u góry podszewka w panterkę. Jeżeli ...
Grubsza eco skóra - kurtka skórzana miodowa brązowa
40.00 zł
44 / 16 / XXL
#ekoskóra #rozmiar44 #rozmiar42 #czarnakurtka #skóra Sprzedam czarną kurtkę z eko skóry, została kupiona pół roku temu. Rozmiar 44, ale d...
Czarna skóra
105.00 zł
44 / 16 / XXL
Modna kurtka jeansowa, rozmiar na metce XXL, wymiary podane na zdjęciu
Kurtka jeansowa
33.00 zł
44 / 16 / XXL
SUPER CZARNA LEKKA ELEGANCKA KURTKA firmy EN VOGUE DE VILLE XL/XXL kupiona w Belgii, cieńsza z podszewką, na suwak, jedna wewnętrzna k...
super czarna lekka elegancka kurtka XL/XXL
40.00 zł
44 / 16 / XXL
Mam na sprzedaż zimową kurtke , ciepła , ładna i w dobrej cenie , szczegóły na priv,zapraszam :)
Zimowa kurtka
40.00 zł
44 / 16 / XXL
Sprzedam płaszczyk stan bardzo dobry. #wiosna #plaszcz #trench #nude #plussize
Wiosenny płaszczyk beżowy nude
32.81 zł
44 / 16 / XXL
Sprzedam długi szary płaszcz, idealny na wiosnę. Stan idealny Szerokość od pachy do pachy 60 cm Długość: 129 cm Rękaw: 72 cm
Długi szary płaszcz romziar 44
30.00 zł
44 / 16 / XXL
Kurtka wiosenna K-Mail Order GmbH&Co.KG .Rozmiar 44.Odbiór przesyłka pocztowa-12zł
Kurtka wiosenna
40.00 zł
44 / 16 / XXL
#trench bezowy na guziki Rozmiar z metki XXL Na podszewce
Wiosenny płaszczyk trench z paskiem beż
20.00 zł
44 / 16 / XXL
Pikowana bordowa ramoneska eko skóra roz 44 ( dobra na 42 44 46) Kurtka w stanie dobrym, ma uszkodzoną skórę przy kołnierzu i przy rękawi...
Ramoneska pikowana burgund ekoskóra 44
22.50 zł
44 / 16 / XXL
Pikowana dłuższa kurtka na podszewce mało używana xxl plys 12 zł kw
Pikowana kurtka OKAZJA
20.00 zł
44 / 16 / XXL
Mam do sprzedania płaszcz Nowy bez metek, z odpinanym kapturem, klasyczny, pasuje do wielu stylizacji. dl od ramienia ok. 94 cm, szeroko...
Płaszcz wielosezonowy w pepitkę z odpinanym kapturem 42/44
100.00 zł
44 / 16 / XXL
Kurtka pikowana w rozmiarze 44 typu chanel. Nie posiada śladów noszenia i wad, była tylko zmierzona. Wymiary: biust ok. 57cm, biodra ok. ...
Pikowana wiosenna różowa rozmiar 44
120.00 zł
44 / 16 / XXL
WYMIANA TYLKO NA UBRANIA PASUJĄCE NA ROZMIAR M/L/małe XL, BUTY ROZMIAR 39/40 (WKŁADKA 25,5CM) LUB CIEKAWE DODATKI. Zdjęcia na manekinie w...
Płaszczyk wiosenny kość słoniowa, miękka ekoskóra 42/44
45.00 zł
44 / 16 / XXL
stan idealny, cena 35zł, rozmiar xxl/xxxl, w razie pytan prosze pisac +kw 13zł
płaszcz wiosenny
35.00 zł
44 / 16 / XXL
Kombinezon w stanie idealnym ocieplany
Kombinezon narciarski
14.35 zł
44 / 16 / XXL
Sprzedam kurtkę zimowa moro jest naprawdę ciepła i mega wygląda na osobie :) cena do negocjacji dla osób które chcą na 100% kupić
Kurtka moro
179.00 zł
44 / 16 / XXL
Wymiary mierzone na płasko: - szerokość pod pachami - ok. 52 cm - długość - ok. 92 cm. 96% bawełna, 4% elastan. 100% bawełniana podszewk...
Jaqueline Riu Płaszcz
40.50 zł
44 / 16 / XXL

Vintedzianki szukały również


Czarny Inna Inne, Inne, Inna Inne, Czarny Inne, Inna

 
reklama