Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która zwiększy Twój komfort korzystania z Vinted.
2 komentarze
karolinaa154
karolinaa154
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 50% zniżki
stanik sportowy do ćwiczeń z firmy my wear, rozmiar s/m , bardzo fajnie wykonany , na ramionach dodatkowy materiał , co zapewnia komfort .
stanik sportowy s/m top
19.90 zł
inne
kurtka w stanie niemalże idealnym , mało noszona , rozmiar M , bedzie idealna na wiosnę, jesień .
bershka kurtka rozmiar M
50.00 zł
38 / 10 / M
Płaszcz pasuje według mnie na osoby noszące rozmiar M , ale na większe S i mniejsze L tez powinen byc dobry :) stan bardzo dobry, mało no...
płaszcz czarny, pikowane rękawy , waterfall
50.00 zł
38 / 10 / M
Czapka jest ze sklepu reserved w stanie idealnym , założona pare razy
Czapka zimowa , pompony , reserved
19.99 zł
Zużycie widoczne na zdjęciu , piękny , kwiatowy zapach , długo sie utrzymuje :)
Perfumy zara fruity , 100 ml
20.00 zł
Nowy depilator satinelle philips , wyjęty tylko do zdjęcia i w celu sprawdzenia zawartosci .
Philips satinelle depilator nowy !
60.00 zł
Szorty sa w stanie idealnym ! Przepiękne , rozmiar S
Szorty pull&bear rozmiar 36
35.00 zł
36 / 8 / S
Stan idealny ! Jest to koszulka z męskiego działu topshop'u ale swietnie sie prezentuje na dziewczynie :)
Topshop t-shirt topman S/M
19.99 zł
36 / 8 / S
H&M
Bluza w stanie bardzo dobrym , kolor to taki szary marmurek , rozmiar z metki L , ale dla mniejszych osob moze posłużyć jako bluza oversize
Marmurkowa bluza h&m rozmiar L lub oversize
20.00 zł
40 / 12 / L
Szara kurtka waterfall z new looka rozmiar 38
New look szara kurtka waterfall skorka rozm M
99.99 zł
38 / 10 / M
Przepiękne szorty z pull&bear rozmiar 36 ja nosze S/M i tez pasowały . Stan idealny :)
Spodenki szorty pull&bear rozmiar 36 ćwieki dziury
35.00 zł
36 / 8 / S
Przepiękna bluzka zasuwaną z tylu na suwak , neonowe kolory , stan idealny , pochodzi ze sklepu reserved - rozmiar L , lecz ja nosze S/M ...
Piękna bluzka reserved #neonowa #pasy #ombre
40.00 zł
38 / 10 / M
Oprawki sa w dobrym stanie , sprzedaje , ponieważ kupiłam nowe :)
Oprawki korekcyjne jak ray ban wayfarer
50.00 zł
Zamszowe szpilki ze skórzanymi wstawkami , rozmiar 37
Szpilki czarne PROMOD rozmiar 37
30.00 zł
37
Sandałki w świetnym stanie , co widać na zdjęciach :) rozmiar 37 , przepięknie sie prezentują na stopie , na mnie niestety za duze .
Sandałki na obcasie,  Marco Tozzi rozm.37 , skorka
40.00 zł
37
H&M
Założone dwa razy okazały sie za duze . Rozmiar 37
Sandałki h&m z prawdziwej skory rozmiar 37
110.00 zł
37
Spodnie sa nowe , maja wstawki z gumy po bokach oraz srebrne suwaki . Rozmiar S
Nowe czarne spodnie , z suwakami i wstawkami rozm. S
30.00 zł
36 / 8 / S
Sweterek jest nowy , bardzo milutki materiał
Sweterek new yorker nowy !
35.00 zł
38 / 10 / M
Sweterek nietoperz , jest to oversize , faktura swetra to paski na przemian wypukłe i normalne , co jest pokazane na zdjęciu :)
Kimono , nietoperz sweterek czarny oversize
35.00 zł
Uniwersalny
Kurtka rozmiar S w stanie idealnym , założona pare razy , proszę pytać o wymiary :)
Czarna kurtka rozmiar S
90.00 zł
36 / 8 / S
Żakiet w stanie idealnym , metka z rozmiarem wycięta , ale bedzie pasować na L , chyba , ze ktos woli oversize to moze pasować tez na mni...
Żakiet new look , rozm. L , waterfall czarny
20.00 zł
40 / 12 / L
Piękny naszyjnik , nowy , ale bez metek :)
Naszyjnik , kryształki , sznurek , nowy !
15.00 zł
H&M
Kolia z h&m , nigdy nie używana , pięknie sie prezentuje :)
Złota kolia h&m , nowa
19.99 zł
H&M
Naszyjnik z h&m kolia , raz założony , w stanie idealnym :)
Naszyjnik h&m , blaszka , srebrny
19.99 zł
#granatowe
Granatowa marynarka
35.00 zł
38 / 10 / M
Kurtka jest krótsza, nie dosięga do bioder
Skórzana kurtka
32.00 zł
38 / 10 / M
kurtka skórzana (skóropodobna), r. M, stan idealny #kurtka #skóra
brązowa skóra z kapturem
40.00 zł
38 / 10 / M
Rozmiar: L Katana praktycznie nienoszona. Zamki oraz ćwieki dodają sprawiają, że można ją nosić na codzień.
Krótka kurteczka/katana ((Cropp))
30.00 zł
38 / 10 / M
marynarka marki Cropp , miałam ją założoną tylko raz , rozmiar M ,marynarka posiada dwie kieszonki , do ceny należy doliczyć koszt wysyłki
niebieska marynarka cropp
20.00 zł
38 / 10 / M
idealna na wiosnę lub jesień, na chłodniejsze wieczory, lekkie zabrudzenia przy ściągaczu na rękawie. W cenie jest juz zawarty KW
kurtka CROPP
37.00 zł
38 / 10 / M
!Do ceny należy również doliczyć koszt wysyłki:)! Na sprzedaż posiadam czarną kurtkę skórzaną w rozmiarze M. Kurtka była używana i posia...
Czarna kurtka skórzana ramonseka
14.00 zł
38 / 10 / M
Płaszcz w kolorach beżowych/nude, długość do połowy uda. Wzór w delikatne kwiaty. Marka croop rozmiar z metki L ale rozmiarówka jest mocn...
lekki beżowy płaszcz croop nude kwiaty
35.00 zł
38 / 10 / M
Więcej informacji priv :)
Czarna ramoneska rozmiar M
50.00 zł
38 / 10 / M
#cropp #croppchillinpp #skóra #skóranaturalna #kurtkaczarnawiosenna Logo z przodu kurtki, zapinana na zamek , używana sporadycznie i wygl...
Skóra naturalna skórka kurtka cropp
38.00 zł
38 / 10 / M
#hitsezonu #festiwalowylook #lato2017
Kurtka
67.00 zł
38 / 10 / M
Kurtka jest wykonana ze skóry sztucznej, kupiona w sklepie Cropp. Przesyłka 15zł. #cropp #kurtkaskurzana
Skórzana kurtka
14.00 zł
38 / 10 / M
Kurtka w stanie idealnym, noszona tylko kilka razy. Koszt wysyłki ok. 12 zł.
Kurtka w kratke
40.00 zł
38 / 10 / M
Zimowa kurtka firmy Cropp.
Kurtka Cropp
30.00 zł
38 / 10 / M
polecam!
kurtka wiosenna/jesienna szaro- niebieska, lekko taliowana, kaptur
105.00 zł
38 / 10 / M
Czarna kurtka jesień/wiosna
Czarna kurtka cropp
40.00 zł
38 / 10 / M
Cienka kurtka idealna na ciepłe dni od środka ma siateczke
Kurtka wiatrówka
20.00 zł
38 / 10 / M
stan : bdb. rozmiar : M. o wiecej informacji lub zdjec prosze pisac. + przesylka.
płaszczyk jesienno-wiosenny Cropp
45.00 zł
38 / 10 / M
Damska bejsbolówka. Rozmiar M Ale pasuje na S
Kurtka
30.00 zł
38 / 10 / M
Witam sprzedam kurtkę zimową marki croop, noszona jeden sezon, w super stanie, zadbana. W rzeczywistości jest ciemniejsza.
Kurtka croop khaki skórzane rękawy długa zimowa
100.00 zł
38 / 10 / M
Witam mam do sprzedania brązowa kurtkę skórzana, rozmiar M Długość od pachy w dół: 33cm Szerokość pod pachami: 41cm Długość rękawa od pac...
Kurtka skórzana
25.00 zł
38 / 10 / M
Fajna, jesienna basebollowa kurteczka, typowo szkolna😜 Koszt przesyłki wynosi 15zł. Kurtka noszona przez jakieś dwa miesiące, ma brudne ś...
Kurtka Cropp
70.00 zł
38 / 10 / M
Ubrana kilka razy, kurtka jest dopadowana i sięga lekko przed pas. Rękawy są se skóry ekologicznej. Kurtka ma rozmiar M i nie posiada wad :)
Jeansowa kurtka Cropp
12.00 zł
38 / 10 / M
Hej! Sprzedam płaszczyk imitujący ramoneskę :) Jest ciepły, z dodatkiem wełny, dobrze wykonany. Jego stan określam na bardzo dobry, rozmi...
Szary płaszcz w typie ramoneski
50.00 zł
38 / 10 / M

Vintedzianki szukały również


Fioletowy Inne, Cropp Inne, Fioletowy Cropp Inne, Biały Cropp Inne, Inne, Biały Inne, Cropp