Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (38)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Woda toaletowa firmy Avon- Rare Gold, 50 ml. Otwierana tylko do zdjęć, nieużywana.
Woda perfumowana Rare Gold Avon
29.00 zł
Śliczne szpilki firmy ZARA, w ładnym kolorze (nie jest on oddany na zdjęciach). Mała wada- obtarcie na jednym obcasie, jednak nie jest to...
Szpilki Zara złoty obcas rozm 38
35.00 zł
38
Super buty firmy Nike za kostkę. Nieznaczne obtarcia na czubach. Długość wkładki to 13 cm.
Białe Nike za kostkę rozm 23,5
30.00 zł
23
Śliczna bluzeczka z rękawem 3/4.
Koronkowa bluzka oversize rozm L
10.00 zł
L / 40 / 12
H&M
Śliczny sweterek znanej firmy H&M rozmiar z metki S, ale jak dla mnie bardziej rozm M.
Sweterek H&M rozm S
13.50 zł
S / 36 / 8
Śliczna bluzeczka, super wygląda. Stan bardzo dobry, założona jedynie raz. Modne koronkowe rękawy.
Biała bluzeczka koronkowe rękawy zip rozm S
10.00 zł
S / 36 / 8
Mini zestaw z Color Trend z Avonu : Błyszczyk do ust (kolor Sunset Coral) oraz róż do policzków oraz ust.
Zestaw Color Trend Avon
9.00 zł
Kolejny pędzelek znanej firmy Estee Lauder.
Pędzelek do makijażu Estee Lauder 2
13.00 zł
Nowy pędzelek znanej i cenionej firmy Estee Lauder.
Pędzelek do makijażu Estee Lauder
13.00 zł
Śliczne body koronkowe w kolorze czarnym. Rękaw 3/4. Wymiary: Szerokość pod pachami- 35 cm. Długość rękawa od ramienia- 52 cm.
Czarne body koronkowe XS/S
9.00 zł
XS / 34 / 6
Fajne butki dla chłopca. Nadają się na jesień.
Nike na jesień rozm 26
30.00 zł
26
Świetne spodnie znanej firmy Stradivarius, rozmiar S/36, z błyszczącą nitką. Fajnie się noszą. Wymiary: Szerokość pas: 38 cm Długość zewn...
Spodnie rybaczki Stradivarius rozm S
7.20 zł
S / 36 / 8
Fajne elastyczne body, w poziome paseczki. Wymiary: Szerokość pachy: 39 cm
Body Pimke czarno niebieskie rozm L
10.00 zł
L / 40 / 12
Śliczna bluzeczka, mega kobieca, tył dłuższy. Wymiary: Szerokość pachy: 37 cm
Asymetryczna bluzeczka floral romantyczna rozm S
10.80 zł
S / 36 / 8
Śliczna kamizelka jeansowa w cieniutkie paseczki. Wymiary: Szerokość pachy - 39 cm
Kamizelka dżinsowa jeansowa rozm M
6.00 zł
M / 38 / 10
Bardzo ładnie się układają. Wymiary: Pas - 34 cm Długość zewnętrzna nogawki - 103 cm Długość wewnętrzna nogawki - 81 cm Stan - 18 cm
Spodnie rurki rozm XS
10.80 zł
XS / 34 / 6
Śliczna sweterek firmy Atmosphere. Na ramionach posiada guziczki. Wymiary: Szerokość pachy - 38 cm Długość całkowita - 62 cm Długość zewn...
Granatowy sweterek Atmosphere rozm S
10.00 zł
S / 36 / 8
Super spodenki, stan idealny. Szerokość w pasie to 37 cm, długość zewnętrzna nogawki 45 cm, a stan 19 cm.
Dłuższe spodenki czarne S/M
7.20 zł
S / 36 / 8
Śliczna spódnica z cudowną kokardką. Góra jest rozciągliwa, więc będzie też pasować na osoby noszące rozmiar L. Długość 43 cm.
Spódnica bombka czarna z kokardą
10.80 zł
M / 38 / 10
NOWA sukienka kupiona w Anglii, niestety bez przymierzenia (wada zakupów przez internet). Pięknie eksponuje ciało, niestety nie mieści mi...
Czarna sukienka śliczna! rozmiar M
40.00 zł
M / 38 / 10
Super spodnie z przetarciami, bardzo elastyczne. Wymiary: Pas - 36 cm Nogawka zew. - 107 cm Nogawka wew. - 87 cm Stan - 18,5 cm Wysyłka...
Spodnie przetarcia Moodo rozm S
15.00 zł
S / 36 / 8
Fajne spodeneczki z ciut dłuższą nogawką. Wymiary: Pas - 36 cm Stan - 20 cm Długość całkowita - 36 cm Wysyłka listem poleconym lub pacz...
Spodenki dżinsowe rozm M
4.05 zł
M / 38 / 10
Idealne spodenki z wyższym stanem. Must have! Wymiary: Szerokość pas - 33 cm Stan - 34 cm Długość całkowita - 40 cm Wysyłka listem polec...
Czarne spodenki wyższy stan Atmosphere rozm M
10.00 zł
M / 38 / 10
Oryginalna mgiełka z ozdobnymi koralikami na ramionach. Wymiary: Szerokość pachy - 45 cm Długość całkowita - 58 cm Wysyłka listem polec...
Mgiełka pagony z koralików M/L
10.00 zł
M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Bluzka Reserved rozmiar XS, spódniczka Fishbone.
Bluzka + jeansowa spódniczka Fisbhone Reserved XS
35.00 zł
XS / 34 / 6
Kolorowa narzutka, firmy fishbone, rozmiar xs ale mysle ze na większe tez moze byc ok. Bardzo fajne dopełnienie stroju :) polecam serdecznie
Koronkowa narzutka xs
5.00 zł
XS / 34 / 6
marka Fishbone rozmiar z metki XS,wg mnie na S tez ok stan idealny krotki kombinezon na lato +10zł wysyłka #kombinezon #wzory #coachella
Fishbone kombinezon czerwony etno wzory hippie new yorker
25.00 zł
XS / 34 / 6
marka Fishbone,kupiony w new yorker rozmiar 34,wg mnie na 36 tez ok dlugosc od pachy do dolu ok.49cm 100% wiskoza nowy z metka brak kilk...
Fishbone new yorker kombinezon etno boho wzory
15.00 zł
XS / 34 / 6
Polecam spodenki ogrodniczki. Bez wymiany. Koszt wysyłki 10 zł #
Spodenki # ogrodniczki #
25.00 zł
XS / 34 / 6
Mam do sprzedania koszule firmy Fishbone Rozmiar z metki xs/ 34 ale będzie dobra i na s Stan idealny Tylko sprzedaż!!! Wysyłka 10 zł pol...
Koszula fishbone xs 34
15.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam oryginalny bardzo wygodny kombinezon marki fishbone z metki xs Ale będzie też dobry na S. S boku kieszenie w pasie sznurek .polecam
Kombinezon we wzory fishbone
29.00 zł
XS / 34 / 6
szary kombinezon Fishbone xs, wiązany na ramionach, idealny na lato.rozmiar xs ale luzny fason wiec bedzie tez dobry na s. sprzedaje bo t...
kombinezon szary, fishbone, XS, falbanki, wiązany
10.00 zł
XS / 34 / 6
Bejsbolówka w stanie idealnym z tyłu ma nadruk który jest "starty" fabrycznie , bardzo wygodna i bardzo fajna ;] Zachęcam do Kupienia :) ...
Szara  Bejsbolówka  z białymi rękawami
15.00 zł
XS / 34 / 6
Mam na sprzedaż jeansową kamizelkę. Zapinana na trzy guziczki. Została założona kilka razy, więc stan idealny. Szerokość pod pachami: 3...
Jeans kamizelka Fishbone rozmiar XS
5.10 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam śliczna koszule w pomarańczowo-brązową kratkę z żabotem. Rozmiar XS. Polecam
Koszula
10.00 zł
XS / 34 / 6
Mam do zaoferowania kolorową tunikę w paski, idealną na zbliżające się lato :) Rozmiar XS-S. Stan idealny. Polecam
Kolorowa Tunika
10.00 zł
XS / 34 / 6
Super kombinezon kupiony w New Yorkerze niestety już mi się znudził. Rozmiar z metki to XS ale ja noszę S i był idealny. Polecam gor...
Kombinezon szaro-czarny XS S
55.00 zł
XS / 34 / 6

Vintedzianki szukały również


Niebieski Fishbone Inne ubrania, Wielobarwny Inne ubrania, Fishbone, Inne ubrania, Wielobarwny Fishbone Inne ubrania, Fishbone Inne ubrania, Niebieski Inne ubrania