Reklamy
Przedmioty użytkownika (1 548)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 10% zniżki
Super bluzeczka  w kwiaty w Rozm XL/XXL cudna pieknie sie prezetuje i wygląda ubrana w sam raz na codzien i nie tylko lekka i przewiewna ...
Super bluzeczka w kwiatki Rozm.XL/XXL
15.00 zł
XL / 42 / 14
Super sukienka elegancka z baskinka czarna dół w paseczki rozciagliwa dopasowuje sie bez wad stan idealny!!! Polecam!!!
Sukienka z baskinka Rozm S/M
30.00 zł
M / 38 / 10
Super bluzeczka Chillin w Rozm.M łądna bez wad swietnie sie prezetuje dłuzszy tył bardzo elegancka . Polecam!!!
Super bluzeczka Chillin Rozm.M
13.00 zł
M / 38 / 10
Super bluzeczka narzutka bardzo łądna lekka i przewiewna super sie prezetuje i wyglada ubrana w sam raz na codzien i nie tylko rewelacyjn...
Bluzeczka narzutka siateczka Rozm.S/M
17.00 zł
M / 38 / 10
Super bluzeczka Janina w rozm 42 lekka i przewiewna fajnie się prezetuje i wygląda ubrana ogólnien wad nie ma jedynie drobne mechatki ale...
Bluzeczka w paseczki Janina Rozm 42
13.00 zł
XL / 42 / 14
Super bluzeczka w rozm.S/M Pimkie ładna z napisem fajnie sie prezetuje na metce rozm s ale bedzie tez na M jednak ma mechatki mysle ze ma...
Bluzeczka Pimkie w kwiaty Rozm.S/M
14.00 zł
S / 36 / 8
Super bluzeczka w rozm.S/M na metce Rozm.S ale na M tez bedzie ok:) ładna bez wad slicznie sie prezetuje jedynie na dole  tyłu malutka dz...
Fajna bluzeczka RozmS/M
15.00 zł
S / 36 / 8
Przesliczna nowa opaska do maseczek Przesliczna praktyczna opaska do nakładania maseczek na twarz otrzymuje swietnie włosy podczas zabieg...
Nowa opaska do nakłądania maseczek.
15.00 zł
ciepła fajna bluza z napisem fajna jednak ma sporo mechatek do sciagniecia maszynka i napis nie jest biały jest taki bardziej niebieski r...
Ciepła bluza rozm M/L
15.00 zł
M / 38 / 10
Super nowe skarpety zakolanówki panterka ocieplane Nowe!!! Bez wad!!! Polecam!!!
Nowe skarpety zakolanówki panterka
12.00 zł
Uniwersalny
Super torebka lakierowana super torebka lakierowana sliczna noszona sporadycznie bardzo mało wad nie ma w świetnym stanie . Polecam!!!
Super torebka lakierowana
35.00 zł
Super elegancka bluzeczka w cekinki sliczna z tyłu zdobiona łancuszkiem super na impreze i nie tylko naprawe cudna nigdy nie noszona jak ...
Elegancka bluzeczka w cekinki Rozm.S/M
20.00 zł
M / 38 / 10
Bardzo ładny sweterek z koronka bardzo łądny super sie prezetuje i wygląda ubrany ma jeden minus na koronce widac na oststnim zdjeciu lek...
Sweterek z koronka rozm S/M
14.00 zł
M / 38 / 10
Super bluzeczka koszulowa ładna zadbana  swietnie sie prezetuje rozm na metce 38 na 36 tez bedzie ok :). Bez wad!!! Polecam!!!
Bluzeczka koszulowa Rozm 36/38
17.00 zł
M / 38 / 10
Super bluzeczka Disney z nadrukiem sliczna suer sie prezetuje i wyglada ubrana w sam raz na codzien i nie tylko bez wad!!! Polecam!!!
Super bluzeczka Disney rozm.XS/S
8.00 zł
S / 36 / 8
H&M
Ciepły płaszczyk H&M Bardzo łądny cieply płaszczyk sliczny super sie prezetuje i wyglada ubrany idealny na chłodne dni bez wad na metce r...
Ciepły płaszczyk H&M
35.00 zł
S / 36 / 8
Super koszulka z siateczka u góry na metce Rozm S ale zdecydowanie to L/XL fajna bez wad super sie prezetuje. Polecam!!!
Super koszulka z sateczka Rozm.L/XL
8.00 zł
L / 40 / 12
Super bluzeczka bokserka z nadrukiem sliczna bardzo łądnie sie prezetuje i wygląda ubrana nadruk jakby popekany taki przy zakupie był spe...
Super bluzeczka bokserka Rozm.XS/S
12.00 zł
S / 36 / 8
Super sukienka elegancka z baskinka biała wyszywane kwiaty przepraszam za zła jakosc zdjecia ale cos mi aparat zaczał wariowac ale dla za...
sukienka jak nowa z baskinka Rozm.S/M
30.00 zł
M / 38 / 10
Nowa torebka tygrys super Nowa torebka tygrys torebka nowa nigdy nie noszona nie mam metek bo urwałam przez przypadek ale zadnych oznak u...
Nowa torebka tygrys
25.00 zł
Kosmetyczka Bardzo fajna pomaranczwa kosmetyczka swietna super sie prezetuje i wygląda wade ma drobna na 3 zdjeciu widac przybrudzenie z ...
Kosmetyczka
8.00 zł
Sliczne stringi brazowe Sliczne stringi w kolorze brazowym ładnie sie prezetuja i wyglądaja ubrane raz przymierzone wyprane okazały sie z...
Sliczne stringi brazowe
4.00 zł
XS / 34 / 6
Spodnie jeansy tregginsy marmurki w Rozm.28 jak dla mnie to S/M ładne normalne oznaki uzytkowana ale wad nie maja jedynie w pasie gdzie g...
Spodnie jeansy tregginsy marmurki Rozm.28
20.00 zł
M / 38 / 10
Super bluzeczka koszulka w rozm Sale na M tez bedzie ok ładna jednak ma nminus ujełam na drugim zdjeciu na literce ma przebarwienie niebi...
Super b;uzeczka koszulka Rozm.S
8.00 zł
S / 36 / 8
Super elegancka bluzeczka lekka i przewiewna z nadrukiem łądna w rozm M/L swietna na codzien i nie tylko bez wad!!! Polecam!!!
Elegancka bluzeczka lekka i przewiewna Rozm M/L
13.00 zł
L / 40 / 12
Podobne rzeczy
Sprzedam body w bardzo dobrym stanie - rozmiar S/M. Polecam!
Body z dużym dekoltem
40.00 zł
M / 38 / 10
Na sprzedaż oferuje przepiękny elegancki bezrękawnik który sprawdzi się w bardzo wielu stylizacjach rozmiar M Jest nowy nienoszony
Bezrękawnik elegancki
65.00 zł
M / 38 / 10
Oferuję na sprzedaż wyjątkową halkę która przepięknie prezentuje się pod jakże modnymi teraz swetrami
Halka pod sweterek
50.00 zł
M / 38 / 10
Koszulowe elegancki body ,duzo ładniejsze w rzeczywistosci niz to widac na zdjęciach.Pieknie się prezentuje, w szpic rozchylana koszula n...
Koszulowe  body w kropki nowe bez metki 36/38 vintage styl
50.00 zł
M / 38 / 10
Stan idealny. Bez wad. Gumki na samym dole zostały doszyte. Do ceny należy doliczyć 10 zł za wysyłkę
Spodnie od munduru
60.00 zł
M / 38 / 10
Mam na sprzedaż nową jeszcze z metka jeansowa katane. NIE WYMIENIAM SIĘ. + wysyłka 10 zł/ 12 zl
NOWA jeansowa katana
110.00 zł
M / 38 / 10
#supergirl #bluzka
Bluzka nowa
10.00 zł
M / 38 / 10
Tunika oversize
Tunika oversize
50.00 zł
M / 38 / 10
Rzeczy nowe i kilka razy założone rozmiar s /m sprzedaż tylko wszystko razem kw 15zł
Mega paka modna sm
99.00 zł
M / 38 / 10
stan idealny Koszt wysyłki 10zł. Możliwość odbioru na terenie Bydgoszczy.
dżinsowa kamizelka
25.00 zł
M / 38 / 10
Witam, sprzedaje futerko naturalne z krolika w kolorach popieli. Kolor ladnie sie mieni i rzuca w oczy. Futerko uniwersalne nadaje sie na...
Futerko naturalna  z krolika S/M
75.00 zł
M / 38 / 10
Turkusowy żakiet w rozmiarze M. Stan bardzo dobry, bez wyraźnych śladów użytkowania.
Turkusowy żakiet
30.00 zł
M / 38 / 10
Bluzka mgiełka. Ma dłuższy tył. Stan idealny.
Bluzka koszulowa
30.00 zł
M / 38 / 10
Na sprzedaż marynarki oversize idealna od rozmiaru S do L. Wyglada mega do spodni jeansów i białego tshirt jak i do eleganckich rzeczy. W...
Marynarka oversize
30.00 zł
M / 38 / 10
bluzeczka we wstążeczki
bluzka
10.00 zł
M / 38 / 10
Kamizelka jeansowa rozmiar s/m, stan idealny (noszona tylko kilka razy)
Kamizelka
10.00 zł
M / 38 / 10
Sweterek świąteczny Rozmiar 36/38 Stan: idealny +koszt wysyłki 13zł
sweterek świąteczny mikołaj 36 38
35.00 zł
M / 38 / 10
W stanie idealnym
Elegancka bluzka
8.00 zł
M / 38 / 10
Bardzo ciepły sweterek ..
Sweter
20.00 zł
M / 38 / 10
Witam, mam do sprzedania koronkową bluzkę rozmiar 38/40 :D +koszt wysyłki
Koronkowa bluzka
20.00 zł
M / 38 / 10
Piabka plywacka roz. m/L
Pianka plywacka SOLA
50.00 zł
M / 38 / 10
Stan praktycznie idealny. Od pachy do pachy 45 cm Rekaw 55 cm
Eleganckie body damskie r 38
15.00 zł
M / 38 / 10
Krótkie bolerko w kratkę w bardzo dobrym stanie drogie Panie.Za bezcen odstapię gdyż już się nie dopnę;-)
Bolerko w kratkę z baskinką
10.00 zł
M / 38 / 10
Witam. Na sprzedaż mundur wojskowy (uniseks). Stan bardzo dobry,tylko jest guziczek pęknięty. Używany był w szkole o profilu wojskowym i...
Mundur wojskowy
90.00 zł
M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


Inna, Inna Inne ubrania, Inne ubrania, Fioletowy Inne ubrania, Fioletowy Inna Inne ubrania