Reklamy
Przedmioty użytkownika (70)
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 25% zniżki
Witam. Mam do sprzedania piękne malinowe szpileczki z lekkim szpicem na obcasiku. Rozmiar to duże 36 małe 37. Miałam je na sobie kilka r...
Malinowe pantofelki szpileczki
25.00 zł
36
Sprzedam świetne szpileczki z dżetami. Stan idealny miałam je na sobie tylko kilka razy :) Obcas nie duży ok 8cm mega wygodne. Polecam se...
Szpileczki gwiazd z ćwiekami
35.00 zł
38
Sprzedam botki wyłożone kożuszkiem. Wiązane ok 11cm. Bardzo cieple, wygodne i stabilne. Platforma ok 1cm. Polecam bo warto Przesyłka 16zł...
Cieplutkie wiązane botki
16.00 zł
38
Spodnie w stanie idealnym założone 2-3 razy. Mają fajne suwaki przy kieszonkach i pod szlufkami co daje fajny efekt. Rozmiar xxs/xs. Serd...
Spodnie z przetarciami suwaki!
15.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam króciutkie jeansowe spodenki z ozdobnymi guzikami. Założone max 4 razy więc stan idealny :) Koszt wysyłki 8zł #jeansoweszorty
Krótkie spodenki z guzikami
12.00 zł
XS / 34 / 6
Super rurki jeansowe Atmosphere w kolorze miętowym. Spodnie są nowe, nigdy nie założone. wysylka tylko 9,5 :)
miętowe rurki nowe
15.00 zł
XS / 34 / 6
F&F
Super koszula z rekawem 3/4. Kupiona na dziale dziecięcym ale ja nosze xs i jest lekko luźna :) stan jest bardzo dobry a nawet idealny :)...
Koszula w kratke stan idealny!
18.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam botki czarne wiązane na obcasie z eco skórki w stanie bardzo dobrym. Obcas ok.9cm.Jedyną wadą jest lekko zdarty obcas ale nie pr...
Śliczne wiązane botki
27.00 zł
37
Sprzedaje bo na mnie za ciasne a po co mają leżeć:) są nowe tylko przymierzane. Rozmiar standardowy na wkładce ślad po naklejce. Wysyłka ...
Nowe białe balerinki
8.00 zł
37
Sprzedam letnie trampeczki w kwiatki w kolorze beżowym z białym noskiem :) stan idealny założone raz :) Wysyłka 9,5zł
Letnie trampeczki w kwiatki
18.00 zł
37
Sprzedam wysokie boskie botki mega modne z ozdobnymi klamrami w kolorze złota. Z boku zapinane na zamek. Must have! Sprzedaje z bólem ser...
Nowe wysokie botki złote klamry
45.00 zł
38
Sprzedam nowe nigdy nie założone szpileczki. Dostałam na prezent niestety nie mój styl. Obcas niski max 5cm wiec raczej wygodne :) Wysylk...
Nowe szpileczki w szpic Must have!
12.00 zł
37
Sprzedam nowe koturny w kolorze khaki. Wysokość ok 8cm. Mega sie prezentują. Bardzo wygodne. Sprzedaje bo to nie moj styl jednak :) Serde...
Koturny wiązane w kolorze khaki
33.00 zł
37
Sprzedam elegancki wiosenny płaszczyk w kolorze jasnego beżu.Płaszczyk na podszewce. Modne dwurzedowe zapiecie. Płaszcz był założony raz ...
Dwurzędowy wiosenny płaszczyk
50.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam marynarke militarna w kolorze jasnej szarości idealna do sukienki jak i jeansów. Założona 2-3razy. Bedzie dobra na xs s oraz m :...
Szara marynarka elegancko sportowa
22.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Witam, Oferuję czarne ,eleganckie , wytłaczane rurki firmy H&M. Spodnie posiadają na dole złote zamki , długość do kostki. Wysoki stan s...
Czarne, wytłaczane rurki , wysoki stan, złote zamki
30.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam nowy żakiet w kolorze miety/turkus. Żakiecik pasuje do eleganckich stylizacji jak i na codzień. Nowy nigdy nie założony. Rosmiar...
Piękny miętowy turkusowy żakiet
27.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam bluzeczke kupiona na vinted. Niestety nie czuje sie dobrze w takich bluzkach. Wykończona pięknym ażurowym wzorem z tylu gumka. P...
Piękna bluzeczka bez ramion z wykończeniem ażurowym
20.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam śliczny żakiet ze złotymi guzikami nie zapinany przez co mozna go nosić do eleganckich jak i miejskich stylizacji. Żakiet założo...
Sportowy żakiet w kolorze brzoskwini
22.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam świetną koszule ze śliskiego materiału w drobną krate. Nigdy nie założona. Polecam serdecznie. Przesyłka 9,5zł
Różowa śliska koszula w kratę
17.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam jasno rozowa bluzke bokserke stan idealny zalozona 2razy. Przesyłka 9,5zł
Jasno różowa bokserka ze złotymi dżetami
14.00 zł
S / 36 / 8
Sprzedam śliczną bokserke w kolorze jasnym niebieskim z fajnym motywem kwiatowym. Rozmiar xs/s. Założona moze max raz wiec stan idealny.C...
Niebieska bokserka z motywem kwiatow
18.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam śliczny sweterek szary w paski. Bardzo mięciutki w dotyku troszkę dłuższy. Kupiony w Niemczech założony max 2 razy. Stan idealny...
Świetny sweterk w serek
27.00 zł
XS / 34 / 6
Sprzedam bluzke w paski topik firmy atmosphere. Zalozona raz.Idealna do wielu stylizacji :) Rozmiar xs/s. Cena podana juz z wysylka ;)
Kolorowa boskerka top w paski
15.00 zł
XS / 34 / 6
Podobne rzeczy
dżinsy z dziurami, rurki, regularny stan, rozmiar 32. stan idealny
Spodnie dżinsy rurki Bershka super skinny regular waist
18.00 zł
XXS / 32 / 4
Dżinsy z Bershki W idealnym stanie bez wad Średni stan (sięga do ok. pępka) Obcisłe/ Świetnie podkreślają figurę :))
Dżinsy
38.00 zł
XXS / 32 / 4
push up
Berska spodnie jeansy push up 32 xxs
59.00 zł
XXS / 32 / 4
Jeansy białe z Bershka.
Jansy białe Bershka
25.00 zł
XXS / 32 / 4
Bershka spodnie jeans z przetarciami roz. 32 Stan: ubrane 2 razy, jak nowe Wymiary (bez rozciągania): szerokość w pasie - 30 cm długość ...
Bershka spodnie jeans z przetarciami roz. 32
30.00 zł
XXS / 32 / 4
Rozmiar 32 jednak jest pomiedzy 32/34 Idealne, dopasowane, bardzo wygodne, mają gruby materiał Cena bez wysyłki 40zł Wysyłka 10 zł ❤
Jeansy Bershka
40.00 zł
XXS / 32 / 4
stan 9/10
spodnie bershka
25.00 zł
XXS / 32 / 4
Spodnie w świetnym stanie w rozmiarze XS, zapraszam
Spodnie XS Bersha
40.00 zł
XXS / 32 / 4
Stan idealny dla szczupłej osoby wysyłka priorytet 11 ekonomia 10 polecam
Skinny grunge jeans
25.00 zł
XXS / 32 / 4
sprzedam spodnie marki bershka, rozmiar 32. okazaly sie jednak za male. cena do negocjacji
Spodnie Bershka rozmiar 32
35.00 zł
XXS / 32 / 4
Nowe spodnie bershka, w pięknym, bardzo modnym kolorze! Spodnie jeszcze z metkami!!
Nowe spodnie Bershka!
35.00 zł
XXS / 32 / 4
Beżowe jeansy bershka ubrane 3 razy. Rozciągają się, mogą być na XS. wysyłka 10 zł
Jeansy bershka
20.00 zł
XXS / 32 / 4
nowe jeansy xxs. Nie wymieniam się.
Spodnie nowe xxs
50.00 zł
XXS / 32 / 4
Wygodne jeansy w pięknym błękitnym kolorze, bez wad.
Jeansy sprane błękitne
30.00 zł
XXS / 32 / 4
Dżinsy bershka na 160 cm wzrostu +kw
Dżinsy bershka
30.00 zł
XXS / 32 / 4
W dobrym stanie, noszone kilka razy.
Spodnie jeansowe Bershka
40.00 zł
XXS / 32 / 4
JEANSY rurki firmy BERSHKA biodrówki rozmiar 32 / XXS wymiary: mierzone na płasko: -długość 91cm -dł.nogawki wew. 70,5cm -pas 33cm x2 -s...
jeansy biodrówki 32 xxs Bershka + gratis
35.00 zł
XXS / 32 / 4
Jeansy z zamkami na dole oraz dziurami rozmiar 32 Bershka
Jeansy
50.00 zł
XXS / 32 / 4
noszoe tylko kilka razy, w świetnym stanie
Jeansy białe
18.00 zł
XXS / 32 / 4
Polecam rozciągliwy materiał
Spodnie bershka
30.00 zł
XXS / 32 / 4
idealny
Dżinsy Bershka , skinny
20.00 zł
XXS / 32 / 4
Stan idealny
Czarne rurki
35.00 zł
XXS / 32 / 4
jak nowe, spodnie nie posiadają wad/uszkodzeń, założone pare razy, rozmiar 32
Spodnie, jeansy super skinny regular waist Bershka
30.00 zł
XXS / 32 / 4
Sprzedam jeansy Bershka super skinny medium rise, rozmiar 32. Spodnie mają uszkodzony zamek-widoczny na zdjęciu. Kolor spodni jest taki s...
Jeansy Bershka
12.00 zł
XXS / 32 / 4

Vintedzianki szukały również


Dżinsy skinny, Wielobarwny Bershka Dżinsy skinny, Niebieski Bershka Dżinsy skinny, Niebieski Dżinsy skinny, Bershka Dżinsy skinny, Wielobarwny Dżinsy skinny, Bershka