Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (87)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
Świetna elegancka kurtka materiałowa tally weijl
Elegancka kurtka tally weijl
55.00 zł
S/M / 38 / 10
Świetna spódnica w kropki z bershki w stanie idealnym nienoszona
Spódnica w kropki bershka
30.00 zł
S/M / 38 / 10
Świetna daily bluzka w modna pepitke
Śliczna bluzka w pepitke terranova
30.00 zł
S/M / 38 / 10
Piękna ramoneska mohito kolor baby blue + ćwieki bardzo dobrze sie nosi
Ramoneska z ćwiekami mohito 34 xd baby blue
65.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Śliczny pudrowe różowy sweter z H&M z grubym splotem idealny na jesień zimę i wczesna wiosnę. Nowy nienoszony
Pudrowo różowy sweter H&M XS
50.00 zł
XS / 34 / 6
H&M
Świetna spódniczka nowa z metka H&M idealnie sie układa pasuje do wielu stylizacji. Świetnie sie sprawdzi na rożne okazje. Cena oryginaln...
Spódnica z falbanka H&M nowa z metka
50.00 zł
S/M / 38 / 10
H&M
świetne futerko idealne na sezon jesien zima. Stan idealny, nie było używane
futerko H&M rozmiar S
50.00 zł
S / 36 / 8
świetna narzutka idealnie dopełnia stylizacje
elegancka narzutka waterfall skórzane rękawy
30.00 zł
S / 36 / 8
śliczna bluzeczka
elegancka bluzka z falbanką S
30.00 zł
S / 36 / 8
śliczne różowe conversy rozmiar 36
różowe converse 36
50.00 zł
36
świetna bluzka wiązana na dekoldzie
biała bluzka wiązana na dekoldzie mohito
30.00 zł
S / 36 / 8
H&M
świetna bluzka idealnie nadaje się do letnich stylizacji, nie była używana
bluzka h&m paski S
20.00 zł
S / 36 / 8
Super bluzka idealna na jesien polecam. Nowa nie była używana
Bluza new yorker 36
40.00 zł
S / 36 / 8
Świetna narzutka idealnie sprawdzi sie na jesień bo jest ciepła a nie jest gruba idealna do jesiennych stylizacji. Nowa nie była używana
Narzutka z motywem wężowej skóry
36.00 zł
S / 36 / 8
Śliczne spodnie z wysokim stanem bardzo ładnie podkreślają sylwetkę rozmiar xxs ale dopasowują sie do sylwetki wiec bedą dobre rownież na...
Spodnie z wysokim stanem tally weijl xxs
30.00 zł
XXS / 32 / 4
Super bluzka ze sklepu mohito bardzo ładnie prezentuje się na osobie jej cena regularna to 80 zł nie była używana
Bluzka wiązana mohito S
45.00 zł
S / 36 / 8
bardzo polecam, świetnie wygląda na osobie
bomber jacket czarno biała stradivrius S
45.00 zł
S / 36 / 8
świetna narzutka, ożywiająca stylizacje zapraszam do zakupu;)
nowa narzutka ze skórzanymi rękawami
36.00 zł
S / 36 / 8
bardzo polecam :D świetne buty oraz okazyjna cena
rózowe converse 36
45.00 zł
36
świetna unikatowa koszulka, ożywia stylizacje rozmiar uniwersalny ale najlepsza będzie na s lub m. NIe była używana
nowa koszulka guns n roses romwe
30.00 zł
S / 36 / 8
Bardzo polecam super sweter
Różowy sweterek reserved S
45.00 zł
S / 36 / 8
świetna spodniczka bardzo polecam :) super sie prezetuje:)
czerwona spodnica obcisła M
24.30 zł
S/M / 38 / 10
super koszula bardzo polecam super sie prezentuje :)
koszula jasny jeans M
35.00 zł
S/M / 38 / 10
H&M
super koszula ubrana raz polecam:)
koszula aztec print h&m
40.50 zł
S/M / 38 / 10
Podobne rzeczy
Z metki 32/34 Bedzie dobre i na to i na to Brak wad + koszty wysyłki
Spodnie tally weijl 32/34
40.00 zł
XXS / 32 / 4
Nienoszone spodnie w kratkę
Spodnie w kratkę
15.00 zł
XXS / 32 / 4
Niestety za duże na mnie
Spodnie rurki jeans
25.00 zł
XXS / 32 / 4
Nowe spodnie rurki pull&bear rozmiar 32. Zwykła wysyłka 5 zł, polecona 11 zł lub odbiór osobisty
Granatowe rurki ze średnim stanem pull&bear
25.00 zł
XXS / 32 / 4
Nowiutkie niestety przy przymierzalnia w domu odpadła metka
Nowe spornje urwana metka
XXS / 32 / 4
Spodnie czarnoszare, przecierane New Yorker, fishbone. Rozmiar w24 L 32. Kieszenie z przodu i z tyłu
Spodnie czarne skinny w24 L 32 Fishbone, New yorker
5.00 zł
XXS / 32 / 4
Jeansy pull&bear, rozmiar 32
Jeansy rurki, pull&bear
25.00 zł
XXS / 32 / 4
Spodnie mają małą plamę (patrz 2 zdj)
Różowe dżinsy/152 cm
40.00 zł
XXS / 32 / 4
H&M
Stan idealny, spodnie założone kilka razy, rozmiar z metki to 32. Zachęcam do zakupu oraz zadawania pytań
Szare dżinsy h&m 32/xxs
40.00 zł
XXS / 32 / 4
H&M
Stan idealny założone raz, rozmiar z metki to 32/xxs. Zachęcam do zakupu oraz do zadawania pytań :)
Niebieskie dżinsy h&m 32/xxs
40.00 zł
XXS / 32 / 4
H&M
Jeansowe spodnie marki H&M. Zakupione na dziale dziecięcym rozmiar 146. Polecam niskim osobom ze wzrostem ok.150cm. Gruby, porządny jeans...
Jeansowe rurki H&M xxs
20.00 zł
XXS / 32 / 4
Granatowe dżinsy w rozmiarze XXS. Dobre także dla osób noszących S. Stan idealny. Polecam
Granatowe dżinsy XXS cropp
30.00 zł
XXS / 32 / 4
Spodnie Cropp, rozmiar 32. Stan dobry
Spodnie Cropp
40.00 zł
XXS / 32 / 4
H&M
-długie spodnie -w stanie idealnym -obcisłe rurki
Dżinsy H&M
40.00 zł
XXS / 32 / 4
Nowe z metką.
Jeansy Levis. 32
90.00 zł
XXS / 32 / 4
F&F
Spodnie były noszone parę razy, stan bardzo dobry/ idealny.
Ciemno niebieskie dżinsy
20.00 zł
XXS / 32 / 4
Spodnie są w dobrym stanie, poza ukazanym na zdjęciu rozdarciem, które znajduje się na kolanie, nie mają żadnych uszkodzeń ani większych ...
Marmurki
25.00 zł
XXS / 32 / 4
Rzadko używane spodnie Cubus XXS, stan idealny, bardzo wygodne ponieważ są elastyczne. Nogawki były skracane u krawcowej. Wymiary na pła...
Spodnie Cubus XXS
25.00 zł
XXS / 32 / 4
H&M
Noszone, w świetnym stanie
Jeansy H&M
14.00 zł
XXS / 32 / 4
założone kilka razy, stan idealny cena do niewielkiej negocjacji :) przesyłka 10zł
skinny jeans, ONLY
35.00 zł
XXS / 32 / 4
Rozmiar XXS/XS Nie wymieniam sie
Spodnie Terranova
20.00 zł
XXS / 32 / 4
Spodbie nie były noszone Rozmiar 32 ale male 34 również może je nosić :D Cena wysyłki 10zl
Dżinsowe długie spodnie
55.00 zł
XXS / 32 / 4

Vintedzianki szukały również


Niebieski Dżinsy skinny, Granatowy Dżinsy skinny, Niebieski Tally Weijl Dżinsy skinny, Tally Weijl Dżinsy skinny, Tally Weijl, Granatowy Tally Weijl Dżinsy skinny, Dżinsy skinny