Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 50% zniżki
Na mnie za mały niestety, jest bardzo ciepły. Polecam :)
Różowy włochaty sweterek
34 / 6 / XS
Stan idealny, nie noszona bo na mnie o wiele za duża. Więcej info na priv :)
Jeansowa kurtka M
38 / 10 / M
Rozmiar S, zamówiłam na vinted niestety nie trafiona z rozmiarem. Sukienka bardziej elegancka, bez ramiaczek ale jest możliwość doczepien...
Grafitowa zwiewna sukienka
25.00 zł
36 / 8 / S
#malaczarna #mini sukienka idealnie przylega do ciała, seksownie się prezentuje. Ani razu nie noszona. Z metki rozmiar M ale na S też pas...
Mała czarna na jedno ramie
38 / 10 / M
#topcrop #pullandbear #rozmiar34 założona 2 razy, stan idealny
#topcrop w paski
10.00 zł
34 / 6 / XS
#topcrop #yellow #rozmiar38 #oversize ładnie się prezentuje, na mnie za duży. Polecam :)
Sweterek topcrop z długim rękawem
10.00 zł
38 / 10 / M
#newlook #oversize stan oceniam jako bardzo dobry gdyż jest minimalnie zmechacona, nie widać tego przy noszeniu tylko jak sie przyjrzy.
Bordowa bluzeczka z koronką New Look
8.00 zł
Uniwersalny
Mam do sprzedania albo na wymianę biodrówki, rozmiar XS/S. Polecam :)
jeansowe biodrówki rurki
20.00 zł
36 / 8 / S
Stan jak najbardziej idealny, z metki jak widać sukienka dla dziecka, jest to niemożliwe bo ja nosze XS,S i byla idealna, uroczo sie prez...
sukienka w panterke
22.00 zł
36 / 8 / S
H&M
Śliczna sukienka z #hm Sprzedaje z bólem serca bo ani razu jej nie założyłam, kupiłam na vinted ale okazała sie bardzo za ciasna :( Che...
urocza sukienka H&M
30.00 zł
34 / 6 / XS
#bejsbolowabluza nie ma żadnych wad, jednak widac ślady użytkowania, kupiłam na vinted lecz sie nie przydała, założyłam ją raz. + koszt p...
szaro niebieska bejsbolówka
25.00 zł
36 / 8 / S
Pięknie sie prezentuje, stan bardzo dobry ponieważ na dole troszkę zmechacone zakończenia, jak najbardziej nadaje sie do użytku bo tego b...
długa pomarańczowa spódnica
30.00 zł
34 / 6 / XS
Spodnie jak nowe, miałam je na sobie ze 3 razy, nie czuje sie w nich za dobrze mimo ze bardzo modne w tym sezonie. Rozmiar xs ale na s te...
spodnie ze ściągaczami
80.00 zł
34 / 6 / XS
Polecam, fajne spodnie na mnie jednak przy duże, noszone pare razy. Rozmiar z metki 34 ale na 36 tez będą dobre. Wysyłka 8 zł
rurki z dziurami
40.00 zł
34 / 6 / XS
Stan idealny, fajnie sie nosi, mi sie jednak znudził :)
crop top #topshop
15.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Sprzedam piękne platformy, założone tylko raz, mega wygodne. Wystawiam je z bolem serca bo sa swietne ale nie mam do czego ich nosić. Pol...
cudne platformy H&M
75.00 zł
38
Wymienie sie na takie same w rozmiarze XXS. Z metki rozmiar XS ale to wręcz nie możliwe bo pasowałyby również na małe M.
kolorowe spodenki z wysokim stanem
34 / 6 / XS
Sto procent oryginalności, nie ma żadnych wad. Polecam :) WYMIENIE SIĘ NA: •oryginalne dresy rozmiar XS •oryginalną bluzę S •oryginaln...
torba sportowa #adidas
60.00 zł
H&M
Jedyna wada jest odcięta metka. Nad biustem posiada siateczke
elegancka koszula XS
15.00 zł
34 / 6 / XS
Śliczna bordowa koszula. Troche dłuższa. Polecam :)
bordowa zwiewna koszula
19.00 zł
38 / 10 / M
Zakupiona w Angli, jednak w niej nie będę chodzić, noszona tylko do zdjęcia
dłuższy top na lato
35.00 zł
36 / 8 / S
H&M
Beżowy sweterek z dużym dekoltem, 3/4 rękawy. Stan idealny, żadnych wad
sweterek z duzym dekoltem
15.00 zł
38 / 10 / M
Sprzedam bluzę Nike, nie chodzę w niej, tylko poniewiera sie w szafie. Stan idealny a wręcz wygląda jak nowa. Rozmiar z metki M ale pasuj...
bluza dresowa Nike
70.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Piekna bluzeczka z koronki :) sprzedaje bo niekomfortowo sie w niej czuje, albo sie wymienie na cos fajnego :)
sliczna koronkowa bluzka H&M
50.00 zł
36 / 8 / S
Zwiewna sukienka maxi z podszewką, wszyta pelerynka, rozmiar 36. Szerokość pod pachami 45 cm x 2 talia 37 cm x 2 biodra 48 cm x 2 długoś...
Sukienka maxi zwiewna, z podszewką 36
7.00 zł
36 / 8 / S
suknia na wzrost 162cm+8 cm obcas
suknia ślubna 36
600.00 zł
36 / 8 / S
Mam na sprzedaż 4sukienki. Od prawej 3 rozmiaru S, jedna L. Im więcej sukienek się kupisz tym większy rabat.
Sukienka maxi nude
100.00 zł
36 / 8 / S
#marynarskasukienka #paski #maxidress Wyprzedaż szafy!!! Wyprzedaje wszystkie ubrania. Proszę kupować, naprawdę tanio!!
Długa maxi sukienka - marynarska w paski, tanio!
10.00 zł
36 / 8 / S
#dlugasukienka #silver #srebrna Wyprzedaż szafy!!!!
Długa suknia srebrna - tanio! Mega piękna
20.00 zł
36 / 8 / S
Piękna długa maxi Nie wymieniam się +10 zł wysyłka
Maxi wzór kwiatowy
40.00 zł
36 / 8 / S
Stara suknia ślubna znaleziona na strychu Stan jest dobry do delikatnych poprawek Nie ma uszkodzeń czy zniszczeń Może się komuś przyda na...
Suknia ślubna syrenka tren s
30.00 zł
36 / 8 / S
Ubrana 2 razy
Długa mietowa sukienka#koronka#
70.00 zł
36 / 8 / S
Biała sukienka w czarne, drobne kwiaty w dobrym stanie.
Biała sukienka w czarne kwiaty
20.00 zł
36 / 8 / S
stan idealny cena + koszt wysyłki
piękna dłuższa sukienka
28.00 zł
36 / 8 / S
Sukienka maxi z koronką w stanie idealnym, założona 2 razy. Rozmiar s/m
Sukienka maxi
80.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam długą elegancką sukienkę . Sukienka do odswiezenia. Cena 30zł z wysyłką . Materiał rozciagliwy rowniez pasująca na osobę noszą...
Długa sukienka
23.00 zł
36 / 8 / S
noszona raz
Okazja Mietowa Sukienka
35.00 zł
36 / 8 / S
#dress #maxidress #kwiaty #flower_print #długa #sukienkamaxi Sprzedam sukienkę maxi, w kwiatowy print. Posiada podszewkę, nie prześwitu...
Sukienka maxi, kwiaty, r. S/M
29.00 zł
36 / 8 / S
Stan idealny
Asymetryczna czarna sukienka
80.00 zł
36 / 8 / S
Sukienk koronkowa długa , podszyta do kolan , odkryte plecy . Zalożona tylko raz , rozmiar S . Jak nowa ! Świetnie się prezentuje!
Piękna sukienka koronkowa odkryte plecy
270.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam sukienkę w kolorze pudrowego różu! Idealna na wesele lub inne imprezy okolicznościowe - ja miałam ją na sobie jako świadkowa :) ...
Pudrową sukienka wesele
100.00 zł
36 / 8 / S
W razie dodatkowych pytań zapraszam do wiadomości prywatnej
Sukienka kwiatki asymetryczna
20.00 zł
36 / 8 / S
Sukienka w rozmiarze S, stan bardzo dobry/idealny. Posiada podszewkę oraz regulowane ramiączka- można zawiązać wg uznania. Kosztowała 180...
Sukienka S
50.00 zł
36 / 8 / S
tylko sprzedaż wysyłka 11 zł Długa sukienka w duże etniczne wzory w płomiennych odcieniach. Biust lekko usztywniany, góra wiązana na kar...
etniczna maxi sukienka
32.00 zł
36 / 8 / S
Sukienka maxi w rozm.S/M. Stan idealny. Zapraszam po odbiór osobisty lub wysyłka 9,80.
Sukienka maxi S/M
20.00 zł
36 / 8 / S
+ wysyłka
Sukienka czarna z wzorami
5.00 zł
36 / 8 / S
Świetna sukienka maxi z rozcięciem, nowa. Bardzo fajna i delikatna, super się prezentuje :) #dress #maxidress #summer #fashion
sukienka grafitowa maxi
50.00 zł
36 / 8 / S
Witam! Sprzedaję sukienkę w rozmyty wzór biało-żółto-zielony Posiada gumki przy dekolcie i pasie. Jest bardzo zwiewna. Rozmiar: uniw...
Sukienkę w rozmyty wzór biało-żółto-zielony lato zwiewna onesize gumka
15.00 zł
36 / 8 / S

Vintedzianki szukały również


Długie sukienki, Wielobarwny Długie sukienki