reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 50% zniżki
Swietny, wyjsciowy zakiet firmy Yoshe. Ubrany raz
Elegancki Żakiet.Nowy.Yoshe Rozm. 36
50.00 zł
36 / 8 / S
Swietna kurteczka z koronka i satynowa podszewka. Rozm M ale bedzie tez bardzo fajna na S. Dosc krotka i efektowna. Stan idealny
Kurtka bomberka. Koronkowa. Ginatricot Rozm M
45.00 zł
38 / 10 / M
H&M
Bardzo fajny zakiecik z krotkim rekawem. Bedzie dobry na XS i S. Polecam
Żakiet w kratke. Jak nowy. H&M Rozm 34
20.00 zł
34 / 6 / XS
Mieciutki, neonowo rozowy sweterek firmy Bik Bok. Dobry na XS i S. Stan bardzo dobry, ma lekko zmechacone rekawy od wewnetrznej strony
Sweterek angora. Neonowy.  Bik Bok XS
10.00 zł
34 / 6 / XS
Fajna bluzka. Stan dobry, bo znaczek na plecach jest neistety troche sprany. Z przodu bez wad
Bluzka Desigual. Rozm. M
15.00 zł
38 / 10 / M
Swietna baskinka ubrana kilka razy. Stan idealny
Baskinka w kropeczki. Tally Weijl. Rozm S
29.00 zł
36 / 8 / S
Swietna bluzeczka z koronki ktora ma w sobie troche pluszu wiec jest bardzo mila w dotyku. Stan bardzo dobry
Bluzka koronkowa Atmosphere. Rozmiar M.
29.00 zł
38 / 10 / M
Kurtka ubrana 2 razy. Bedzie idealna na rozmiar S i male M. Ladna kolorowa podszewka. Stan idealny. Nie ma tylko metji bo gryzla w szyje ...
Czarna ramoneska. Eco skora. Rozm S
55.00 zł
36 / 8 / S
Bardzo fajna cienka kurteczka w kawiaty. Ubrana moze 2 razy wiec stan bardzo dobry. Polecam na szczuple I niewysokie dziewczyny
Kurtka w kwiaty. Only. Rozm. 36
40.00 zł
36 / 8 / S
Bradzo fajna dluzsza bluska, na guziczki. Stan bardzo dobry.
Bluzka etno, boho. Stradivarius Rozm. S
29.00 zł
36 / 8 / S
Swietna bluzka obszyta fredzlami po bokach I z azteckim wzorem. Ubrana pare razy
Aztecka, boho bluzka z fredzlami. Rozm. S
27.00 zł
36 / 8 / S
Fajna, lekka koszulka w lody. Ubrana 2 razy
Zabawna koszulka w lody. Rozm S-M
15.00 zł
36 / 8 / S
Swietna, zapinana na guziczki I wiazana w pasie bluzka z motywem samochodow. Idealna na rozmiar S-M
Komiksowa bluzka z kolnierzykiem. Blogerska. Rozm. 36
19.00 zł
36 / 8 / S
Polecan urocze, krociutkie ogrodniczki. Na szczupla osobe noszaca rozmiar XS/S. Na mnie niestety za ciasne :/
Modne ogrodniczki. Dopasowane. Rozm XS/S
45.00 zł
34 / 6 / XS
Swietmna sukienka na lato w palmy. Bedzie dobra na S I M. W pasie gumeczka wiec rozciagliwa. Ubrana moze z 3 razy.
Sliczna sukienka w palmy. Rozm S
40.00 zł
36 / 8 / S
Sukeinka ubrana moze 2 razy. Fajna dopasowana I bardzo ladnie sie uklada
Piekna sukienka. Apricot. Rozm 36
40.00 zł
36 / 8 / S
Swietna bluzeczka w kratke. Ubrana 2 razy
Baskinka w kratke. Atmosphere. Rozm 38
30.00 zł
38 / 10 / M
Swietna koszula mgielka z piekna koronka na szyi.
Szmaragdowa mgielka z koronka. Rozm 36
30.00 zł
36 / 8 / S
Sliczna narzutka, raczej na mala kobietke. Bardzo dobry stan. Kolor jasno-kremowy
Narzutka koronkowa Top Shop. Rozm. S
20.00 zł
36 / 8 / S
Nigdy nie noszona. Dlugosc za kolano. W paskie na ok 70 cm .
Biala, siateczkowa spodnica. Retro. Rozm S
40.00 zł
36 / 8 / S
To jedna z moim ulubionych koszul na spotkania biznesowe, niestety nie wchodze juz w biuscie. Przepiekny cieniutki material, na prawde el...
Elegancka koszula, paski, Żabot. Reserved. Rozm. 34
30.00 zł
34 / 6 / XS
Swietna sukienka w stylu lat 60-tych. Z boku ma kieszonki, rozkloszowana. Nowa z metkami.
Biala, wytłaczana sukienka. Retro. Rozm M/L. Nowa
40.00 zł
38 / 10 / M
Piekna I nowiutka bandażowa sikienka. Nigdy nie noszona. Fajny, elastyczny material. Bedzie dobra na S I M. Zapinana z boku na zameczek
Wieczorowa, bandażowa sukienka, barok Rozm. S. Z metka!
40.00 zł
36 / 8 / S
Bikini kupilam w Hiszpanii w niewielkim butiku. bardzo przyjemny, delikatny materiał (efekt wizualny jak na szydelku). na metce rozmiar M...
Szydełkowe bikini. Hit!. Rozm S
27.00 zł
36 / 8 / S
Długa sukienka opadajaca na ramiona S #sukienkadługa
Długa sukienka opadajaca na ramiona S
100.00 zł
36 / 8 / S
Mega seksowna sukienka insta gwiazd hit S dekolt V maxi elegancka
Mega  seksowna sukienka insta gwiazd hit S dekolt V maxi elegancka
79.00 zł
36 / 8 / S
Swietna szara sukienka, idealna do szpilek jak i do trampek :) rozmiar uniwersalny jednak polecam dla kogoś kto nosi r. S.
Szara sukienka
25.00 zł
36 / 8 / S
Nowa, nigdy nie noszona, bez metek. Gorsetowa, na gumce delikatny materiał w kolorze nude, z przodu krótsza. Rozmiar z metki to S, ale...
Sukienka mgiełka beżowa nowa
70.00 zł
36 / 8 / S
Sukienka na ramiaczka asymetryczna S
Sukienka na ramiaczka asymetryczna S
80.00 zł
36 / 8 / S
Śliczna sztruksowa długa sukienka
Sztruksowa sukienka
15.00 zł
36 / 8 / S
Nowa letnia sukienka.
Sukienka
42.00 zł
36 / 8 / S
Sukienka ma długość 95 cm oraz 33 cm szerokości. Sukienka z bawełny, niezwykle wygodna. Idealna na codzień. #sukienka #nacodzień #wygodn...
Sukienka khaki
45.00 zł
36 / 8 / S
Szara sukienka w czarne centki, za kolano, rozmiar S
Sukienka szara w czarne centki
18.00 zł
36 / 8 / S
Witam do sprzedania mam sukienkę pomarańczowa na ramiączkach w kwiaty w rozmiarze S/M
Sukienka pomarańczowa na ramiączkach kwiaty S/M 36/38
25.00 zł
36 / 8 / S
Ubrana raz, wygodna, mila i nie zsuwa sie :)
Czarna sukienka maxi r S/M
13.00 zł
36 / 8 / S
Sukienka wykonana z nierozciągliwej , cienkiej bawełny , posiada również bawełnianą podszewkę . Ramiączka odpinane , długość bez ramiącze...
Szaro - czarna bawełniana sukienka # szerokie falbany
35.00 zł
36 / 8 / S
Polecam śliczną sukienkę idealną na wiele okazji! Wymiary: Ramiona 40cm. Obwód biustu mierzony na wysokości pach 47cm.x2 Obwód pasa 39c...
Suknia sukienka R.36
35.00 zł
36 / 8 / S
Fajna sukienka na lato, na co dzień i wyścia. miseczki z push-up. 15 zł + koszt przesyłki
Sukienka
15.00 zł
36 / 8 / S
Sprzedam, lub wymienię sukienkę dresowa z kieszeniami. Jest dla mnie niestety za duża. . Rozmiar S/M
Sukienka dresowa
40.00 zł
36 / 8 / S
Sukienka nowa z metka. Biust usztywniony gabeczkami.
Nowa letnia sukienka maxi
45.00 zł
36 / 8 / S
Czarno biała sukienka za kolano Obcisła, elastyczny materiał Dopasowuje się do sylwetki Stan idealny Polecam :)
Czarno biała sukienka
29.00 zł
36 / 8 / S
NIE WYMIENIAM SIĘ!! Witam serdecznie Na sprzedaż mam czarna długa sukienke z golfem :)) raz ja mialam na sobie :(
Czarna sukienka z golfem
30.00 zł
36 / 8 / S
Super ciepła i dopasowana sukienka z golfem o splocie sweterkowym z przodu. Bardzo milutki materiał, nic nie gryzie nigdzie. Sukienka się...
sukienka z golfem, wełniana XS/S
40.00 zł
36 / 8 / S
Nie wymieniam się! Koszt wysyłki 10 polecony ekonomiczny 11 polecony priorytet 11 paczkomat
mała czarna koronkowa
40.00 zł
36 / 8 / S
Szara sukienka maxi bez ramiączek, pod biustem sznureczek na ściąganie stan bdb r.s
Szara sukienka maxi wzory
30.00 zł
36 / 8 / S
Sukienka marki m&s Woman ubrana może dwa razy, kolor najbardziej widoczny na zdjęciu przed ostatnim. Delikatne zmechacenia. Kupiona za 1...
Sukienka trapez trapezowa listera A rozkloszowana
40.00 zł
36 / 8 / S
Raz ubrana. Stan idealny. #naplażę #maxi #zwiewna #zwiewna_sukienka
Sukienka zwiewna maxi
30.00 zł
36 / 8 / S

Vintedzianki szukały również


Długie sukienki, Czerwony Długie sukienki

 
reklama