reklama

Kontynuując, akceptujesz naszą politykę cookie, która ulepszy Twoje doświadczenie na Vinted.pl. Mmm... pyszne ciasteczka!

Brak komentarzy
Kupuj zestawy
Zdobądź nawet 30% zniżki
Elegancki kombinezon/sukienka Góra koronkowa Dół zwiewny, materiał mgiełka Pod spodem ma spodenki co sprawia że jest wygodne w noszeniu ...
Czarna sukienka/kombinezon mgiełka do ziemi
20.00 zł
38 / 10 / M
Duża i pojemna torba z nadrukiem Londynu Kupiona z resztą w Londynie Po wymiary zapraszam na priv
Torba shopper z nadrukiem
10.00 zł
Torba shopper prosto z miasta Łodzi 😄 Na grubych uszach i wytrzymała Z firmy Pan tu nie stał Po wymiary zapraszam na priv
Torba płócienna shopper Łódź
25.00 zł
Duża i pojemna torba płócienna z nadrukiem owada Wyraziste kolory stan idealny, po wymiary zapraszam na priv
Torba płócienna z owadem
15.00 zł
Typowa torba płócienna z nadrukiem w kaktusy Z długimi uszami Bez suwaka Po wymiary zapraszam priv ;)
Torba płócienna w kaktusy
10.00 zł
Spodnie khaki w stylu militarnym Z ćwiekami, z kieszeniami z przodu i z tyłu W ogóle nie widać śladów noszenia
Spodnie khaki z ćwiekami
18.00 zł
36 / 8 / S
Jegginsy z jasnego dżinsu z dziurami na kolanach Bardzo wygodnie, nie opinające Podkreślające pośladki
Jasne dżinsowe rozciągliwe spodnie
20.00 zł
36 / 8 / S
Fajne, żółte szorty Idealne na lato przez swój energetyzujący kolor Fajnie podkreślają opaleniznę
Żółte szorty New Yorker
10.00 zł
34 / 6 / XS
Kremowy/biały dosyć cienki sweter Idealny na wiosnę/jesień Ładnie się prezentuje na osobie Dekolt w łódkę Polecam serdecznie! ;)
Biało-kremowy sweterek
15.00 zł
36 / 8 / S
Sweter/tunika z dekoltem w serek Fajny materiał, dobrze się nosi Można go opuścić na jedno ramię i wtedy też fajnie wygląda
Dłuższy sweter z dekoltem
15.00 zł
38 / 10 / M
Koszulka sportowa trochę w stylu amerykańskiego NBA Fajnie sprawdzi się zarówno przy treningach jak i w codziennych, sportowych stylizac...
Luźna koszulka sportowa
8.00 zł
38 / 10 / M
Bluzka na długo rękaw Ładnie wykrojony dekolt Prosta i minimalistyczna Idealna na codzień
Bluzka długi rękaw granatowa
8.00 zł
38 / 10 / M
Koszula w kratę z szarym kapturem i troczkami Fajna krata, guziczki na wywijanie rękawów
Koszula w kratę z kapturem
20.00 zł
38 / 10 / M
Kolorowy sweter oversize w paski Ożywi każdą stylizację, wystarczy założyć czarne rurki, bluzkę i ten sweter i już jest fajny outfit Pos...
Kolorowy sweter oversize
15.00 zł
40 / 12 / L
H&M
Czarna koszulka na krótki rękaw z szyciem z tyłu Zwykła, bez nadruków, minimalistyczna, must have w każdej szafie Ładnie wykrojony dekolt
Czarna koszulka H&M
8.00 zł
36 / 8 / S
H&M
Bordowa bluzka na długi rękaw z regulowanym dekoltem za pomocą guziczków Minimalistyczna i bardzo ładna
Bordowa bluzka H&M
10.00 zł
36 / 8 / S
Kremowa bluzeczka mgiełka na ramiączkach spaghetti Z kieszonką Delikatna i zwiewna na lato
Kremowa bluzka mgiełka
6.00 zł
42 / 14 / XL
Luźna narzutka z kieszeniami marki new look Casualowa, mniej zobowiązująca niż żakiet czy marynarka
Ciemnoszara luźna narzutka
10.00 zł
38 / 10 / M
Koszulka vintage w stylu lat 90 we wzorki Luźniejsza, fajnie prezentuje się w stylizacjach inspirowanych tamtymi latami np. z mom jeans ;)
Koszulka w stylu lat 90
8.00 zł
38 / 10 / M
Koronkowy crop top z długim rękawem Cieniutki i przewiewny, z warstwą koronki Zapinany z tyłu na guziczki Na letnie imprezy ;)
Koronkowy crop top
8.00 zł
38 / 10 / M
Szara bluza z zabawnym napisem Wygodna, idealna na luźniejsze dni Kolor szary melanż
Szara bluza z napisem
20.00 zł
38 / 10 / M
Ciepła, urocza i milutka bluza z napisem Idealna na chłodniejsze wiosenne i letnie wieczory Milusia w dotyku
Bluza z misiem
20.00 zł
38 / 10 / M
Fajna kurteczka, narzutka z Bershki Może być elegancka ale nadaje się również do codziennych stylizacji Ma ćwieki przy ramionach i czarne...
Kurteczka beżowa Bershka
30.00 zł
36 / 8 / S
Elegancka mała czarna sukienka Koronkowa Nowa z metką! Kosztowała mnie 39,99 zł Większy dekolt na plecach Idealna na urodziny, imprezę...
Nowa, czarna sukienka koronkowa
25.00 zł
36 / 8 / S
Sukienka w kolorze pudrowego różu w rozm.38 Jest przepiękna na wesele lub inna okoliczność.
Piękna sukienka
150.00 zł
38 / 10 / M
Sliczna sukienka zdobiona cyrkoniami pieknie mienia sie POLECAM sukienka wiazana kolo szyi.Ubrana za.ledwie raz wiec jak nowa.Do ceny dol...
Sukienka dluga
85.00 zł
38 / 10 / M
Hit sezonu! Przepiękna pastelowa sukienka z wyciętymi plecami i ciekawym wiązaniem w pasie. Przepięknie sie prezentuje! #maxi #sukienk...
Maxi sukienka pudrowy róż wiązana blogerska
29.00 zł
38 / 10 / M
Sukienka szyta na miarę, założona jeden raz. Posiada koronkowe wykończenie na gorze oraz lekko połyskujący dół, z podszewką. Cena z wysył...
Sukienka studniówka granatowa koronka
60.00 zł
38 / 10 / M
Sprzedam długą sukienkę w stanie idealnym!!! Założona tylko raz!! Długość sukienki jest na kobietę ok. 162cm wzrostu. Więcej informacji n...
Sprzedam piękną długą sukienkę
240.00 zł
38 / 10 / M
Sprzedam nową sukienkę nadającą się na Ślub Cywilny lub nawet Koscielny
Sukienka kolor mlecznej bieli
200.00 zł
38 / 10 / M
Sprzedam sukienkę widoczną na zdjęciach. Posiada ozdobna falbanke wokół ramion i dekoltu, elementy tiulowe na biuście, asymetryczne zak...
Długa czarna asymetryczna elegancka sukienka S/M
30.00 zł
38 / 10 / M
Malinowa sukienka stan idealny.
Malinowa sukienka na wesele lub studniówkę.
99.00 zł
38 / 10 / M
Brązowa sukienka maxi firmy QED LONDON. Rozmiar M/L. Cena + dostawa 10 zł
Brązowa sukienka M/L
14.90 zł
38 / 10 / M
Długa czerwona sukienka z rozcięciem na nodze
Czerwona sukienka
80.00 zł
38 / 10 / M
Piękna sukienka, długa, multi-okazyjna. Na ramiączkach. Pod spodem część z gładkiego materiału - czerwona, na zewnątrz - pięknie koloryst...
Suknia, długa, bardzo elegancka czerwień ruda rozm. 38
70.00 zł
38 / 10 / M
Sprzedam sukienkę maxi w panterkę.
Sukienka maxi pantera
55.00 zł
38 / 10 / M
Kupiona we Włoszech, nigdy nie ubrana :) kupiona za 25€ Polecam! Wysyłka 10zł Sukienka jest dosyć długa, wiec dla 170cm+
Sukienka maxi khaki M
40.00 zł
38 / 10 / M
Czarna welurowa sukienka, rozmiar M, ale dobre również na S. Rozcięcie z lewej strony. Na plecach wycięta troszeczkę głębiej. Wysyłka + o...
Welurowa sukienka
30.00 zł
38 / 10 / M
Elastyczna
Długa sukienka. Rozm M
10.00 zł
38 / 10 / M
Polecam
Długa sukienka w kwiaty zwiewna
30.00 zł
38 / 10 / M
POlecam
Sukienka
10.00 zł
38 / 10 / M
Polecam
Czerwona sukienka maxi
15.00 zł
38 / 10 / M
Polecam
Kobaltowa maxi sukienka
15.00 zł
38 / 10 / M
#filoet#nike#love#trandy#new#likethis#gorgeus
Czarna sukienka z wiązaniem
60.00 zł
38 / 10 / M
Sukienka długa hiszpanka pudrowy róż jak bella z Sugarfree rozmiar z metki to m ale pasuje od s do m materiał rozciagliwy zdjęcie w obcas...
Sukienka długa hiszpanka pudrowy róż jak bella z Sugarfree
179.00 zł
38 / 10 / M
Sprzedam sukienkę raz założona na wesele. Plecy ma na gumkę dzięki temu pasuje do każdej sylwetki. Mam wzrostu 170 plus do tego założone...
Czerwona wieczorowa sukienka maxi
120.00 zł
38 / 10 / M
Stan idealny. Rozmiar S/M.
Beżowa sukienka
20.00 zł
38 / 10 / M
Czarna sukienka idealna na lato Stan bdb Wysylka 10 zl
Sukienka maxy zwiewna asymetryczna mgiełka 38 M
14.00 zł
38 / 10 / M

Vintedzianki szukały również


Czarny Długie sukienki, Długie sukienki

 
reklama