Brak komentarzy
Przedmioty użytkownika (463)
Kupuj zestawy
Zaoszczędź na dostawie
sprzedam sliczna parke , z czarnego blyszczacego materiału.będzie dobra na L jak i XL ja mam XL,i jest na mnie dobra,malo noszona ,jak no...
czarna parka roz L/XL
70.00 zł
M / 40 / 12
sprzedam super kurtke czarna roz L super uszyta z fajnym durzym kolnierzem mozna nosic tak jak pokazane na zdjeciach,zapinana na zamek...
czarna kurtka roz L
35.00 zł
M / 40 / 12
sprzedam super sukienke w kolorze bez , kawa z mlekiem , będzie dobra na L/XL,sukienka prosta z kieszonka na gorze i paseczkiem cienkim ...
bez sukienka  roz L/XL
20.00 zł
M / 40 / 12
sprzedam sliczna czarna spodniczke z koronki,,spodnica jest na podszewce na nia nakladane szerokie pasma koronki ma 4 rozciecia , spodni...
czarna koronkowa spodnica  roz 42
35.00 zł
M / 40 / 12
sprzedam super bluzę roz XL czarna z napisami firmy rainbow, plecy gladkie dekold w szpic lekki , podaje wymiary , paszki od -do 60 cm n...
czarna bluza roz XL
28.00 zł
XL
sprzedam super bluzke firmy adidas bluzka bedzie dobra na M jak i L, jest dosc rozciagliwa z fajny logo firmy na przodzie ,jak i tyle ,...
wielokolorowa bluzka adidas roz35
28.00 zł
S / 36 / 8
sprzedam fajna brązową haleczkę,nie ma metki obcieta , bedzie dobra tak na M/L ,fajny sliski material ciemny brąz ,przod i tył gładki , ...
brązowa haleczka roz M/L
25.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam sliczna haleczke ,koloru bordo roz M/L biustonosz 80C firmy avanti materia siateczka , na przodzie rozciecie biustonosz usztyw...
bordowa haleczka roz M
25.00 zł
S/M / 38 / 10
TCM
sprzedam sliczna brązową koszulkę roz L , zawiązywana na szyji , z cieniutkiego materiału z rozcieciem od biustu , biustonosz pusz , roz ...
brązowa koszulka roz L
30.00 zł
M / 40 / 12
sprzedam sliczną czerwona koszulke dobrej firmy , w kolorze czerwieni tak jak widac na zdjeciu material sliski obszyty koronką na biusci...
czerwona koszulka  roz L
30.00 zł
M / 40 / 12
sprzema sliczna bialą bluzkę z pięknym haftem na rękawach roz 38 , w idealnym stanie ,rękaw na dole lekko rozszerzany,podaje wymiary od-...
biala bluzka roz 38
28.00 zł
S/M / 38 / 10
sprzedam sliczna kurtke roz 44 ale ja nosze 46 i tez wchodze , kurtka jest czarna pikowana , ocieplona, na przodzie 3 kieszonki , jed...
czarna pikowana kurtka roz 42
60.00 zł
L / 42 / 14
sprzedam czarną kurtkę ocieplana , ze wstawkami ala skóra, na metce 36 , ale raczej to jest L bo nosze XL i juz na mnie przyciasna ,zapin...
czarna kurtka roz 36
35.00 zł
S / 36 / 8
sprzedam czerwony pikowny płaszczyk roz L w idealnym stanie cieplutki w slicznym kolorze , zdjecie nie oddaje koloru ,, zapinany na zamek...
czerwony pikowany płaszczyk roz L
60.00 zł
M / 40 / 12
sprzedam czarne zamszowe botki na 6cm platformie buty sa zapastowne płynna pasta sprzedaje tanio z powodu juz ich zuzytkowania , ale m...
czarne  botki roz 36
20.00 zł
36
sprzedam fajną pikowana kurteczke roz xl koloru fioletowego,sprzedaje bo kupilam ja na Vindet i okazala sie za ciasna ,pisze XL ,ale to...
fioletowa kurtka roz xl
40.00 zł
L / 42 / 14
sprzedam kurtke roz 42 koloru ceglastego ocieplana , z kapturem chowany w kołnierz , kurteczka jest z materiału jak zamsz, ma 4 kiesze...
czerwona kurtka roz 42
50.00 zł
L / 42 / 14
TCM
sprzedam majteczkiz cienkiego materiału , przód szarn we wzorki i kokardka , tył czarny , polecam
wielobarwne majteczki roz M/L
4.00 zł
S/M / 38 / 10
sprzedam fajne stringi nie ma metki ale będa mdobre na M jaki L , zmateriału elastycznego , kolor ciemniejszy niz na zdjeeciu wpadajac...
niebieskie stringi roz M/L
5.00 zł
S/M / 38 / 10
sprzedam czerone cieniutkie stringi roz S, ozdobione kokardka z tyłu , polecam fajne
czerwone stringi roz S
4.00 zł
S / 36 / 8
sprzedam swietne stringi czarne , z cienkiego materiału , roz S / M po bokach paseczki , a z tyłu sliczny czerwony kwiatek , polecam
czarne stringi z kwiatuszkiem ,  roz S
4.00 zł
S / 36 / 8
sprzedam zielone stringi ,,mają ozdobny przód ,,w koło sa obszyte koroneczką , w rzeczywistosci sa ladniejsze niz na zdjeciu , ale to juz...
stringi zielone roz S/M
3.00 zł
S / 36 / 8
sprzedam czarne stringi będa pasowac na M /L , sa w super stanie , maja ozdobne kwiatowe przeszycia , polecam
czarne stringi roz M/L
4.00 zł
S/M / 38 / 10
sprzedam sliczne pól stringi czarne z rózowymi kokardkami beda dobre na M/L . POLECAM
czarno rózowe stringi roz M/L
5.00 zł
S/M / 38 / 10
sprzedam sliczny stroj seksi , czarny ,,,,bluzka ma na górze koronke dół jest jak układanka , tak samo majteczki ,,,moze byc jako pizamka...
czarny strój seksi roz L/XL
30.00 zł
M / 40 / 12
Podobne rzeczy
Sukienka w kolorze pudrowego różu w rozm.38 Jest przepiękna na wesele lub inna okoliczność.
Piękna sukienka
150.00 zł
S/M / 38 / 10
Sliczna sukienka zdobiona cyrkoniami pieknie mienia sie POLECAM sukienka wiazana kolo szyi.Ubrana za.ledwie raz wiec jak nowa.Do ceny dol...
Sukienka dluga
55.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam długą sukienkę w stanie idealnym!!! Założona tylko raz!! Długość sukienki jest na kobietę ok. 162cm wzrostu. Więcej informacji n...
Sprzedam piękną długą sukienkę
170.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam nową sukienkę nadającą się na Ślub Cywilny lub nawet Koscielny
Sukienka kolor mlecznej bieli
200.00 zł
S/M / 38 / 10
Malinowa sukienka stan idealny.
Malinowa sukienka na wesele lub studniówkę.
99.00 zł
S/M / 38 / 10
Brązowa sukienka maxi firmy QED LONDON. Rozmiar M/L. Cena + dostawa 10 zł
Brązowa sukienka M/L
14.90 zł
S/M / 38 / 10
Długa czerwona sukienka z rozcięciem na nodze
Czerwona sukienka
60.00 zł
S/M / 38 / 10
Piękna sukienka, długa, multi-okazyjna. Na ramiączkach. Pod spodem część z gładkiego materiału - czerwona, na zewnątrz - pięknie koloryst...
Suknia Sylwester, bal, długa, bardzo elegancka czerwień ruda rozm. 38
49.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam sukienkę maxi w panterkę.
Sukienka maxi pantera
55.00 zł
S/M / 38 / 10
Kupiona we Włoszech, nigdy nie ubrana :) kupiona za 25€ Polecam! Wysyłka 10zł Sukienka jest dosyć długa, wiec dla 170cm+
Sukienka maxi khaki M
40.00 zł
S/M / 38 / 10
Czarna welurowa sukienka, rozmiar M, ale dobre również na S. Rozcięcie z lewej strony. Na plecach wycięta troszeczkę głębiej. Wysyłka + o...
Welurowa sukienka
30.00 zł
S/M / 38 / 10
Elastyczna
Długa sukienka. Rozm M
10.00 zł
S/M / 38 / 10
#filoet#nike#love#trandy#new#likethis#gorgeus
Czarna sukienka z wiązaniem
60.00 zł
S/M / 38 / 10
Sukienka długa hiszpanka pudrowy róż jak bella z Sugarfree rozmiar z metki to m ale pasuje od s do m materiał rozciagliwy zdjęcie w obcas...
Sukienka długa hiszpanka pudrowy róż jak bella z Sugarfree
179.00 zł
S/M / 38 / 10
Sprzedam sukienkę raz założona na wesele. Plecy ma na gumkę dzięki temu pasuje do każdej sylwetki. Mam wzrostu 170 plus do tego założone...
Czerwona wieczorowa sukienka maxi
120.00 zł
S/M / 38 / 10
Stan idealny. Rozmiar S/M.
Beżowa sukienka
20.00 zł
S/M / 38 / 10
Fioletowa, prosta, szyfonowa sukienka z podszewką w rozmiarze 38, 40. Szerokość pod pachami 45 cm x 2 talia 38 cm x 2 biodra 50 cm x 2 d...
Fioletowa, elegancka, szyfonowa, prosta sukienka 38, 40
7.00 zł
S/M / 38 / 10
Dluga sukienka maxi
Czarna sukienka Vackpot
20.00 zł
S/M / 38 / 10
Maxi, elastyczna sukienka, wzór węża, rozmiar 38, 40. Szerokość pod pachami 46 cm x 2, rozciągnie się do 53 cm x 2 talia 41 cm x 2,rozc...
Maxi, elastyczna sukienka, wzór węża 38, 40
7.00 zł
S/M / 38 / 10
sukienka z napisem bulls 1
sukienka moda bulls
10.00 zł
S/M / 38 / 10
Sukienka w stanie idealnym, plamy na zdjęciach są od aparatu. Rozmiar M-L.
Sukienka Maxi
40.00 zł
S/M / 38 / 10
Mam do sprzedania piękną długą sukienkę, ma wbudowany biustonosz, zdobienia na ramiączkach, pięknie lużno układa się na sylwetce stan ...
długa sukienka jak grecka bogini maxi
32.00 zł
S/M / 38 / 10
Sukienka bez ramiączek w kolorze biało-brązowym, idealna na lato. Rozmiar M-L, jest dość rozciągliwa
Sukienka maxi
10.00 zł
S/M / 38 / 10
Efektowna sukienka Długa do kostek Posiada rozcięcie na nodze Świetnie dopasowuje się do ciała Odbiór osobisty Warszawa lub wysyłka 10 z...
M Długa sukienka z rozcięciem na nodze z krótkim rękawkiem maxi 38
99.00 zł
S/M / 38 / 10

Vintedzianki szukały również


Czarny Długie sukienki, Długie sukienki